flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
H Qatar προφανώς και έχει ελέγξει τι γίνετε πριν ανακοινώσει την γραμμή και έχει το ΟΚ.
Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες και κανόνες (ΕΕ,ΙΑΤΑ,ΠΟΕ) που ήδη ορίζουν τι μπορεί και τι δεν μπορεί να γίνει. Στην ουσία η Qatar μάλλον μπορεί να γεμίσει παραπάνω το αεροπλάνο από μια εταιρεία που δεν υπάρχει ακόμα. Έχει μάρκετινγκ ολκής και φράγκα με το τσουβάλι από πίσω, οπότε ας μην ψάχνουμε από που μπορεί να ωφεληθεί το κράτος. Πέρα από το ότι έχει και αυτή υπαλλήλους στην Αθήνα και ότι πληρώνει και αυτή φόρους στο ΑΙΑ κάθε φορά που έρχεται.
Ούτε και εγώ το νομίζω γιατί η ΟΑ δεν είναι ικανή να πετάξει έως το Παρίσι και η Α3 το ρίχνει στα τσάρτερ και τα εποχικά... :| Αν πάει ο Βγενό στην Ντόχα και ζητήσει το οτιδήποτε, θα γελάσουν και οι πέτρες...
Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες και κανόνες (ΕΕ,ΙΑΤΑ,ΠΟΕ) που ήδη ορίζουν τι μπορεί και τι δεν μπορεί να γίνει. Στην ουσία η Qatar μάλλον μπορεί να γεμίσει παραπάνω το αεροπλάνο από μια εταιρεία που δεν υπάρχει ακόμα. Έχει μάρκετινγκ ολκής και φράγκα με το τσουβάλι από πίσω, οπότε ας μην ψάχνουμε από που μπορεί να ωφεληθεί το κράτος. Πέρα από το ότι έχει και αυτή υπαλλήλους στην Αθήνα και ότι πληρώνει και αυτή φόρους στο ΑΙΑ κάθε φορά που έρχεται.
BatMan":v2vna3c5 said:εάν η QR πχ δεν πετούσε ας πούμε από Doha προς Colombo (για να μην ψάχνω τώρα να βρω πραγματικά ένα προορισμό που δεν πετά), θα άφηνε την Α3 η την ΟΑ να κάνει αυτό το δρομολόγιο διακινώντας επιβάτες; Χμμ, δεν το νομίζω...
Ούτε και εγώ το νομίζω γιατί η ΟΑ δεν είναι ικανή να πετάξει έως το Παρίσι και η Α3 το ρίχνει στα τσάρτερ και τα εποχικά... :| Αν πάει ο Βγενό στην Ντόχα και ζητήσει το οτιδήποτε, θα γελάσουν και οι πέτρες...