Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Tα mugshots των "στελεχών" είναι όλα τα λεφτά.
 
Αντιγράφω από το facebook σε περίπτωση που τα σβήσουν:
Απάντηση στο γιατί μπορεί να πάει μόνο A343:
"Ετότε, η LH, η BA, η ΑF, η ΑΖ, η EI, η AC, η ΤΑΜ, η Avianca, η SATA Azores , η Swiss και πόσες άλλες που δε μου έρχονται στο μυαλό που πετάνε προς Αμερική με 777,330,767 και Α318 μάλλον κάτι λάθος κάνουν...

Μάλλον με τα 742 της ΗΙΑ θα ξεκινησουν και μετά έχει ο Θεός"

Για τη συνάντηση με τη Κεφαλογιάννη:
" Βρε Ολγάκι μου, τι φωτογραφία είναι αυτή;
Δε σε κολακεύει καθόλου. Σε δείχνει κοντόχοντρη.
Άσε που και το παντελόνι είναι χάλια. Μα τι σχισμή είναι αυτή στον καβάλο;
Για το background δεν σχολιάζω καθόλου (πριίζες, βιβλία...).
Κρίμα. Και είχε μεγάλα σχέδια αυτή η εταιρεία..."

Πείτε,κε/καΑΕΡΟΖΟΛ,που σίγουρα διαβάζετε ό,τι οι σοβαρές αεροπορικές και μη εταιρείες δε σβήνουν σχόλια αλλά απαντάνε κατάλληλα.Αλλά προφανώς δε μπορείτε να τα χειριστείτε.Πείτε επίσης στα επίδοξα αφεντικά σας ό,τι οι Έλληνες είναι ιδιαίτερα εξοργισμένοι με τους πολιτικούς και γι'αύτο είστε μακράν της πραγματικότητας.Ούτε που φαντάζεστε τι σκέφτονται οι άνθρωποι,πόσο μάλλον οι δυνητικοί πελάτες σας, όταν σας βλέπουν να συναντιέστε μαζί τους.
(Πρόλαβα και τα αντέγραψα γιατί τελικά τα διέγραψαν)
 
Που είσαι κύριε Αεροζόλ, αμα δε μπορείτε να διαχειρηστείτε την κριτική τώρα που είστε αεροπορικά ανύπαρκτοι, σκεφτείτε τι έχει να γίνει όταν ΔΕ θα εκπληρώσετε τις υποσχέσεις σας...

Λυπάμαι πραγματικά πάρα πολύ και ντρέπομαι για λογαριασμό σας. Με το να σβήνετε τα σχόλια που δε σας συμφέρουν χειροτερευετε τη θέση σας απέναντι στους πιθανούς πελάτες σας.Τεκμηριώστε ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ την αρλούμπα περί 343 και εγώ θα βγω γυμνός στο Σύνταγμα με πλακατ να σας διαφημήσω.

Για όσους δεν το ξέρουν (Από το FB της εταιρείας)
Vasilis Angelis For New Airline, Only 4 Engine plane is allowed to Flight over the Atlantic ..(Airbus 340-300 )
. Και σας ερωτώ. Αφού ΜΟΝΟ 340-300 μπορεί να περάσει τον Ατλαντικό , τότε τα 777,767 και 318 μάλλον είναι μεταμφιεσμένα 343... Και για να το πω και στα καλιαρντά : You are pathetic... :with:

Y.Γ. Μην ελπίζετε στη βοήθεια του Υψίστου με τους παπάδες σας. Ο Κύριος ημών είναι απασχολημένος με τον Εκλεκτό του στη Ρωμη...

Υ.Γ.2 Επαναλαμβάνω, σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε καλά. ΘΕΛΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (Τεχνικά, γνωμοδοτήσεις FAA και αντίστοιχων υπηρεσιών, εγγραφα από την Airbus, χαρτί από τον παπά της ενορίας) ότι ΜΟΝΟ Α340-300 μπορεί να περάσει τον Ατλαντικό.

Y.Γ. 3 Μάλλον δεν έχετε ακούσει ποτέ για ETOPS...
 
Σιγά γιατρέ θα πάθεις κάτι.
Μήπως το θέμα είναι στο τέλος της φράσης στα ελληνικά και στην αρχή της στα αγγλικά (το οποίο και εσύ και οι άλλοι που γράφουν τα οργισμένα και ειρωνικά κατεβατά φαίνεται να το αγνοείτε) ;
Δεν ξέρω, δεν είμαι του χώρου, δεν έχω και ούτε είχα ποτέ σχέση με καμμία αεροπορική εταιρία, απλά μια υποψία μόνο:

"Μόνο τετρακινητήρια επιτρέπονται για πτήσεις πάνω από τον Ατλαντικό για καινούργιες εταιρείες"
"For New Airline, Only 4 Engine plane is allowed to Flight over the Atlantic ..(Airbus 340-300 )@

copying from wiki
ETOPS approval is a two-step process
First, the airframe and engine combination must satisfy the basic ETOPS requirements during its type certification. This is called ETOPS type approval. Such tests may include shutting down an engine and flying the remaining engine during the complete diversion time. ...........

Second, an operator who conducts ETOPS flights must satisfy their own country's aviation regulators about their ability to conduct ETOPS flights. This is called ETOPS operational certification and involves compliance with additional special engineering and flight crew procedures on top of the normal engineering and flight procedures. Pilots and engineering staff must be qualified and trained for ETOPS. An airline with extensive experience operating long distance flights may be awarded ETOPS operational approval immediately, others may need to demonstrate ability through a series of ETOPS proving flights.........
 
Aαα ναι

σε περίπτωση που έχω δίκιο (δλδ ότι η εταιρία δεν μπορεί να έχει ETOPS ακόμα, και όχι ότι δεν υπάρχουν αεροπλάνα)
..... Doc ετοιμάσου και ενημέρωσέ μας να φωνάξουμε και τα κανάλια για πιάσει τόπο η διαφήμιση :lol:
 
α) Είναι γελοίο μια αεροπορική εταιρεία να συμμετέχει σε τέτοιους "διαλόγους".Σοβαρότης,μηδέν.
β) Δεν είναι ζήτημα καινούριας ή παλιάς εταιρείας.Όμως,υπάρχει δικινητήριο το οποίο είναι εκ κατασκευής πιστοποιημένο για τέτοιες πτήσεις;Άρα αυτοί που πραγματικά δε ξέρουν μήπως είναι αυτοί στην εταιρεία και οι συμβουλάτορές τους;
Θα δεχόμουν μια απάντηση του είδους:"Αυτό κρίνεται καταλληλότερο και συμφερότερο για την εταιρεία".Όχι να απαντά ένα τουρ.γραφείο ό,τι οι επιβάτες προτιμούν 4κινητηριο και ό,τι είναι "ένα εξαιρετικό αεροπλάνο" και η εταιρεία να συνομιλεί.Αυτά είναι ΓΕΛΟΙΑ.Έχετε δει καμιά άλλη,μικρή έστω, αεροπορική να κάνει τέτοιου είδους διαλόγους;
Και,στο κάτω-κάτω,ξέρουν ποια είναι η διαδικασία για πιστοποίηση ETOPS;
Αβίαστα εξάγεται το συμπέρασμα:"Δε ξέρουν γιατί πράγμα μιλούν,δε ξέρουν τι κάνουν".
γ) Οι συναντήσεις με τους πολιτικούς τι σκοπό έχουν επιτέλους;Τι είδους "βοήθεια" και "υποστήριξη" χρειάζονται";Δεν αρκεί να κάνουν ό,τι προβλέπεται την ίδια ώρα που ο ελληνικός λαός βρίζει νυχθημερόν αυτούς με τους οποίους φωτογραφίζονται χαμογελαστοί;Δεν έχουν ακούσει τίποτα;
δ) Η εταιρεία δε διαγράφει μόνο κακόβολα ή χιουμοριστικά σχόλια.Διαγράφει ερωτήματα που δε της αρέσουν.Δε συνέταξα εγώ όμως "σελίδα" στο facebook.
Κυρίες και Κύριοι της Εταιρείας,δεν έχετε πρόγραμμα πτήσεων.Όσες συναντήσεις και αν κάνετε με οποιονδήποτε δεν έχετε υπόσταση.Οι σοβαρές εταιρείες δε πείθουν με λόγια και με μεγαλόσχημες συναντήσεις.Πείθουν με έργα.Σοβαρευτείτε,αν μπορείτε, αλλιώς θα προστεθείτε στο μακρύ κατάλογο.-
 
Vasilis Angelis For New Airline, Only 4 Engine plane is allowed to Flight over the Atlantic ..(Airbus 340-300 )

Μιας και δεν εχω παρακολουθησει τη σελιδα, τα παραπανω αγγλικα Οξφορδης, απο ανθρωπο της εταιρειας γραφτηκαν, η απο τυχαιο επισκεπτη;
 
alex96":16otw6zw said:
Όμως,υπάρχει δικινητήριο το οποίο είναι εκ κατασκευής πιστοποιημένο για τέτοιες πτήσεις;

Tα 767, 777, 787, 757 . Αλλά και τα υπόλοιπα δικηνητήρια Α306, Α310, Α330, Α320 και 738 πήραν ETOPS-180 approval...

Με συνέπεια αγαπητέ voxal το 340 και τα MD-11 να θεωρούνται ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ (και αντιοικονομικά) αεροπλάνα, άσχετα με το ότι πολλές εταιρείες τα έχουν στους στόλους τους. Αλλώστε η παραγωγή τους σταμάτησε ΕΠΙΣΗΜΑ το 2011, οι παραγγελίες παραδίνονται, αλλά μην ξεχνάς ότι οι περισσότερες αρχίζουν να το αντικαθιστούν με το 330.

Οπότε οι ειρωνίες στον παπά της εταιρείας
 
Ρε παιδιά επειδή παρακολουθώ όσο μπορώ τα όσα γράφετε έχω να πω τα εξής.Υπάρχει άνθρωπος ο οποίος παίρνει στα σοβαρά τους διαλόγους του F/b;Μπορώ ή όχι π.χ. να μπω εγώ και να ρωτήσω μια αρλούμπα ή να απαντήσω σε μια ερώτηση λέγοντας άσχετα πράγματα;Όσο για τις συναντήσεις φαντάζομαι ότι δεν "Πανηγυρίζουν" που συναντιούνται με όλους αυτούς τους "καλλιτέχνες" αλλά ίσως πρέπει θεσμικά να γίνουν,ίσως πάλι αποσκοπούν κάπου.Από την άλλη αν θεωρεί κάποιος ότι ο ΔΠΕ τους μετά από τόσα χρόνια στον αέρα δεν γνωρίζει τις αναγκαίες πιστοποιήσεις για να περάσεις Ατλαντικό τι να πω.Όσο για το αν είναι σοβαροί επειδή δεν έχουν ακόμα τίποτα μπείτε στο site της QATAR και κάντε κράτηση για JFK και μετά τα λέμε.Μήπως ξεχάσαμε την εξαγγελία τους ή μήπως κι αυτοί δεν είναι σοβαροί.Αυτά και υπομονή γιατί ο "σκοπός αγιάζει τα μέσα"...
 
Top