Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
:arrow: νεας γενιας! Σημαντικο!
 
Με την έκφραση "νέας γενιάς" μαλλον ήθελε να πει ότι ήταν μεταγενέστερης κατασκευής από τα αντίστοιχα της ΟΑ που γνώριζε ο κόσμος.
 
Καλησπέρα,Κώστα.
Και που θα το ήξερε το κοινό και τι σημασία θα είχε μια τέτοια πληροφορία;Μήπως ήξεραν οι επιβάτες πότε κατασκευάστηκαν τα Α340 της ΟΑ;Δε θα έκανε καμία ουσιαστική διαφορά.
 
Κωστα αν ειμαι λαθος ας με διορθωσει καποιος φιλος αλλα τα 313Χ της ΟΑ ηταν οτι πιο καινουργιο/"οικονομικο" σε σχεση με τα υπολοιπα 311 η 313Ε που πετουν ακομα...Μην ξεχναμε και το S/N τους που ηταν απο 235 και πανω!
 
Καλημέρα φίλε ΟΑ570.Κατάφερα και βρήκα αυτό που ίσως μας βοηθήσει: "Τα τέσσερα αεροπλάνα A340-313X (MSN 235, SX-DFA), (MSN 239 SX-DFB), (MSN 280, SX-DFC) και (MSN 292, SX-DFD), κατασκευάστηκαν κατά την περίοδο 1998-1999. Η τιμή νέων αεροσκαφών της οικογένειας Α340-300 ήταν κατά το 2011 πάνω από 210 εκατομμύρια δολάρια – ανά αεροσκάφος. Τον Νοέμβριο, η Airbus αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του τετρακινητήριου αεροσκάφους λόγω της μείωσης του ενδιαφέροντος των πελατών της εταιρίας, οι οποίοι αναζητούν φθηνότερες λύσεις με τα δικινητήρια αεροσκάφη".To άρθρο γράφτηκε αρχές του 12 άρα η παραγωγή του Α340/300 σταμάτησε το 2011.Οπότε μπορεί να είναι οποιασδήποτε χρονολογίας.Θα ψάξω όμως και σε εταιρείες leasing και θα δούμε τι θα βρω.
 
Φίλε Κώστα,γεια σου!
Προς συνδρομή σου,κάποιος είχε γράψει πως τα αφη/το αφος θα είναι Ex ΕΚ καθώς λήγει το συμβόλαιο του ιδιοκτήτη με την εταιρεία. Συγχώρεσέ με αν το είχες ήδη γράψει εσύ και δε το θυμάμαι.
 
Καλημέρα Alex.Έχεις δίκιο κάποιος το έγραψε.Οπότε αν βρούμε τον ιδιοκτήτη που το νοίκιασε στην EK θα βρούμε και το αεροσκάφος.Γι αυτό έγραψα για δημοσιογραφικό δαιμόνιο.Εν τω μεταξύ ας δούμε αυτό για ενημέρωση. http://www.hellasnews-radio.com/newspap ... df#page=36.
 
Στο http://www.airfleets.net/flottecie/Emir ... e-a340.htm φαίνεται ποια είναι leased αλλά κανένα από τα -300 του στόλου τους (ούτε τα ιδιόκτητα) δεν είναι νεώτερα από αυτά της Ολυμπιακής (έχουν MSN από 139-236, ενώ της ΟΑ ήταν από 235-292)
Επίσης της Emirates είναι 3-class (12F-42J-213Y) άρα 267 θέσεων ενώ ο παπάς μίλαγε για 2-class 300 θέσεων
...εκτός αν έχουν πάρει τα καλέμια τα παπαδοπαίδια και ξυλώνουν τα καθίσματα της πρώτης θέσης για να βάλουν μοναστηριακούς πάγκους :D
 
Το πιθανότερο είναι ότι αυτό το α/φ δεν φαίνεται κάπου γιατί θα έχει τελειώσει λογικά το leasing του από την EK.Από κει και πέρα μπορεί να το νοίκιασε με άλλο configuration και να τα διαμόρφωσε.Η ΟΑ προκειμένου να φτιαχτεί το crew rest του cockpit ξήλωσε μια τουαλέτα.Άρα ας φανταστούμε τι θα μπορούσε να κάνει η EK που και το χρήμα έχει και τα μέσα.
 
Έχω την εντύπωση ότι η τουαλέτα ξηλώθηκε όχι για το crew rest των πιλότων, αλλά για αυτό των αεροσυνοδών.

Το λέω αυτό διότι στο DVD που είχε βγάλει το Remove Before Flight με την πτήση 412, ο προϊστάμενος καμπίνας έλεγε ότι η πόρτα που οδηγεί στο crew rest των αεροσυνοδών είναι ίδια με αυτή της παρακείμενης τουαλέτας, και αμέσως από πίσω υπάρχει η σκάλα που οδηγεί στο cargo hold (το crew rest των αεροσυνοδών είναι ένα διαμορφωμένο container), και πολλές φορές επιβάτες μπερδεύονταν, άνοιγαν την πόρτα για να μπουν στην τουαλέτα και... κατέβαιναν κουτρουβαλώντας. Για τον λόγο αυτό, οι αεροσυνοδοί κλειδώνουν την πόρτα του crew rest τους.

Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος. Τις 3 φορές που χρησιμοποίησα τα Α340 της Ο.Α. (όλες προς Λονδίνο) τα crew rest δεν χρησιμοποιήθηκαν φυσικά οπότε δεν παρατήρησα καθόλου την χρήση τους.
 
Top