Στόλος ATR της Olympic Air

Το έχω δει τι δείχνει το FR24, αλλά με βάση τι το λέει δεν ξέρω. Στο planespotters λέει ότι έχει πάει για maintenance, αλλά ούτε εκεί γνωρίζω τι πηγές έχει. Πάντως μου κάνει και εντύπωση αν έχει αποχωρήσει εδώ και τρεις βδομάδες να μην το λέει στο περιοδικό
 
Με βάση καταγραφές Mode S, από τα μέσα Οκτωβρίου στην Ελλάδα πετούν μόνον τα SX-OAY & SX-OAZ.
 
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό απλά δε δείχνει ότι δεν έχουν πετάξει; Κάλλιστα μπορεί να έχει πάει για maintenance όπως το DNH και το DVL
 
Καλημέρα, το SX-OAX έχει πάει για βαριά συντήρηση, σε MRO της Γερμανίας, περίπου από τις 15 Οκτώβρη, για λογαριασμό της ΟΑ.
Το αν θα παραμείνει στο στόλο θα το μάθουμε μάλλον κατα τον Δεκέμβρη, όταν τελειώσει η συντήρηση.
 
Αν του πληρώνει τη βαριά συντήρηση λογικά θα μείνει στο στόλο.
 
Η βαριά συντήρηση μπορεί (βάσει δέσμευσης συμβολαίου) να επιβαρύνει την εταιρία που το έχει χρησιμοποιήσει το προηγούμενο διάστημα πριν το επιστρέψει στον lessor. Ή απλά μπορεί να επιβαρύνεται ο lessor πριν την επιστροφή του αεροσκάφους σε αυτόν. Θα δείξει
 
Τα EOL Checks (End Of Lease) τα επωμίζεται ο operator και ο σκοπός είναι να παραδοθεί το αφ/ος στον ιδιοκτήτη/lessor πληρώντας τους όρους της παράδοσης (redelivery conditions).
Μπορεί να υπάρχει κάποια συμμετοχή του lessor ανάλογα με τα maintenance reserves που καταβάλει ο operator για συγκεκριμένα σενάρια (EOL, LG Overhaul, Engine Shop Visits, etc.)
 
Γνωρίζει κάποιος τι βλάβη έχει πάθει το SX-OBL και είναι καθηλωμένο στο αεροδρόμιο της Καβάλας 8 ημέρες;

Εν τω μεταξύ πριν κάποιες μέρες είχε μείνει πάλι στην Καβάλα το SX-OBK για 2 ημέρες.
 
Last edited:
Γνωρίζει κάποιος τι βλάβη έχει πάθει το SX-OBL και είναι καθηλωμένο στο αεροδρόμιο της Καβάλας 8 ημέρες;

Εν τω μεταξύ πριν κάποιες μέρες είχε μείνει πάλι στην Καβάλα το SX-OBK για 2 ημέρες.
Η Καβαλα αγαπαει ATR :)

Οπως περυσι το obi στην Αθήνα για τον ιδιο λογο
 
Top