Συστήματα Κράτησης Θέσεων

aakunz said:
Προσοχή μόνο γιατί αν έχετε το "μικρόβιο" με τα αεροπλάνα, μπορεί να σας προκαλέσει εθισμό και να περνάτε απίστευτες ώρες μπροστά από μία οθόνη, ψάχνοντας connections, και πληροφορίες που για τους κοινούς επιβάτες θα ήταν περιττές.

Tell me about it Andreas...
Βέβαια είναι και στα πλαίσια ευρύτερης έρευνας, αλλά η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει τρελά... :oops:
Η ταχύτητα που ανέφερες δε, είναι ένας άκρως εθιστικός παράγοντας σε σχέση με το διαδίκτυο που μπορεί να μειώσει τις επιδόσεις.
Αλήθεια, έχουμε μία γενικότερη εικόνα για το αν τελικά πια υπάρχει χρήση εταιρικών ιστοσελίδων για την πρακτορική online κράτηση?
 
Στην Ελλάδα, πολλές μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων καθώς και δύο αεροπορικές εταιρίες (Α3, ΤV), έχουν εφοδιάσει τους πράκτορες με ειδικούς κωδικούς πρόσβασης για την απ' ευθείας κράτηση των υπηρεσιών τους από τις ιστοσελίδες τους, αποφεύγοντας τα διαχειριστικά κόστη των GDS.

Όσο για τον εθισμό, που λέγαμε παραπάνω, το σύστημα είναι διασκεδαστικό διότι μπορείς να κάνεις σουρρεαλιστικές κρατήσεις που μόνο ένας φρενοβλαβής μπορεί να σου ζητήσει. Σας παραθέτω την αγαπημένη μου κράτηση: Kangerlussuaq - Ulaanbaatar - Johannesburg - Reykjavik - Caracas - Larnaca - Faroe Islands - Punta Arenas - Christchurch - Las Vegas - Easter Island - Kangerlussuaq, όλα σε μία κράτηση!!!!! To αποτέλεσμα είναι άκρως ψυχεδελικό!
 
aakunz said:
Στην Ελλάδα, πολλές μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων καθώς και δύο αεροπορικές εταιρίες (Α3, ΤV), έχουν εφοδιάσει τους πράκτορες με ειδικούς κωδικούς πρόσβασης για την απ' ευθείας κράτηση των υπηρεσιών τους από τις ιστοσελίδες τους, αποφεύγοντας τα διαχειριστικά κόστη των GDS.

Σωστός. Λειτουργεί όμως; Τσουλάει η σέρνεται; Μέχρι πρόσφατα ήξερα ότι το σύστημα έχει "δυσκολίες". Η περίπτωση της LH πώς πάει;
 
Για LH δεν γνωρίζω. Απλά χρησιμοποιώ το extranet που έχουν για ενημέρωση. Η Α3 είναι σκέτη απελπισία.... κινείται τόσο γρήγορα όσο και το internet booking τους.
 
aakunz σε ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου! :great:

Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι πρόκειται για ένα πραγματικά παλιό σύστημα το οποίο επειδή έκανε τη δουλειά του δεν υπήρχε λόγος να αλλαχτεί. Προσωπικά μου θύμιζε πάρα πολύ εφαρμογή τερματικού που τρέχει σε κάποιο multiuser σύστημα (τελικά έτσι είναι τουλάχιστον για ένα μέρος των συστημάτων της αγοράς).

Χρησιμοποιόντας τη σωστή ορολογία στο google (courtesy of aakunz :) ) μπορεί κανείς να δεί οτι πρόκειται για πραγματικά εντυπωσιακά συστήματα.

Ο αριθμός των πράξεων (κρατήσεις/ ακυρώσεις, κλπ κλπ ) που γίνονται σε παγκόσμια κλίμακα [πρέπει να] είναι τεράστιος.

Υποθέτω οτι είναι πολύ πιθανό την ώρα που πατάς enter για να κλείσεις μια θέση σε μια πτήση (και ας πούμε οτι προσπαθείς να κλείσεις και τη τελευταία θέση), την ίδια ώρα να κλείνει την ίδια θέση κάποιος άλλος απο κάποιο άλλο μέρος του κόσμου! (Φυσικά το σύστημα μπορεί να δώσει μια λύση σε τέτοια περίπτωση (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω :) ) και να μη γίνει διπλό κλείσιμο)

Δύο άρθρα που περιγράφουν τα συστήματα είναι τα παρακάτω:
http://www.hotel-online.com/News/PR2002 ... 2_GDS.html
(Το παρακάτω απο το Sabre Travel Network)
http://www.sabretravelnetwork.com/produ ... 001198.htm

Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες σε σχετικό άρθρο στο wikipedia εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_r ... ons_system

Και το πραγματικά απίστευτο κόλημα!
http://www.amadeus.net

Τα παραπάνω αποτελέσματα και πολλά περισσότερα, μπορείτε να βρείτε και με ένα search στο google με θέμα αναζήτησης
Global Distribution Systems
 
Δεν ανάφερε κανείς παραπάνω ποσό ακριβή είναι τελικά η συνδρομή για ένα τέτοιο πρόγραμμα και ποια είναι η διαδικασία να την αποκτήσεις??
 
Απαραίτητη είναι η υπογραφή σύμβασης ανάμεσα στην εταιρία και το σύστημα κρατήσεων. Απ' όσο ξέρω χρειάζεται άδεια λειτουργίας επιχείρησης από τον ΕΟΤ.

Συνήθως οι εταιρίες των συστημάτων αναλαμβάνουν τα έξοδα της γραμμής, των υπολογιστών, των εκτυπωτών και της εκπαίδευσης του προσωπικού. Παλαιότερα, το κόστος αυτό ήταν πολύ υψηλό, δεδομένου ότι δεν υπήρχαν ευρυζωνικά δίκτυα και έπρεπε να μισθωθεί γραμμή δεδομένων. Με την εξέλιξη των συστημάτων ασφαλείας και των γραμμών, μια ADSL είναι αρκετή. Η χρήση είναι συνήθως δωρεάν από τη στιγμή που η ταξιδιωτική επιχείρηση καλύπτει τους στόχους που θέτονται στη σύμβαση. Αν η επιχείρηση δεν πετύχει το στόχο, τότε πληρώνει τα υπολειπόμενα segments. Αν ξεπεράσει το στόχο, τότε μπορεί να πάρει και μπόνους παραγωγικότητας. Όλα αυτά είναι πολύ ρευστά και αλλάζουν συνεχώς. Η ουσια είναι ότι αυτά τα συστήματα δεν είναι διαθέσιμα σε ιδιώτες.
 
Και για μας που δεν έχουμε την τύχη να δουλεύουμε σε ταξιδιωτικό γραφείο, πολύ ενδιαφέρον είναι το παρακάτω (@jerry: θυμάσαι εκείνο το sabre tool που δουλεύαμε πριν χρόνια ... ε... τρέχα να δεις) ;)

http://www.infosys.de/nurabfrage/index.phtml

Και επειδή μάλλον αρκετοί δεν καταλαβαίνουν τα γερμανικά μια μετάφραση:

126marathskg@oa = 26 Μαρτίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη με την Ολυμπιακή. Πάντα να βάζετε τον ψηφίο 1 μπροστά.
 
Πολύ χρήσιμη εφαρμογή για να μπορείς να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα ανά booking class (εδώ άλλωστε παίζεται και το άγριο παιχνίδι των ναύλων). Γενικά όμως, το availability display του Sabre δε φημίζεται και για τη φιλικότητα προς το χρήστη. Το Galileo παίρνει τα full marks

Εγώ προτείνω και το http://www.seatcounter.com/ το οποίο είναι λίγο πιο φιλικό προς τους αρχαρίους... , δύσχρηστο για εμένα πάντως...
 
Akis":38ztp7zk said:
(@jerry: θυμάσαι εκείνο το sabre tool που δουλεύαμε πριν χρόνια ... ε... τρέχα να δεις) ;)

Μου ξύπνησες μνήμες τώρα... Καλούλι και αυτό, αν και νομίζω όπως λέει ο ειδήμων aakunz πως το galileo (που είχε το "παλιό" που βλέπαμε) ήταν καλύτερο... Ειδικά για την ΟΑ είχε ακριβέστατες πληροφορίες ακόμα και για αλλαγές στους τύπους αεροσκαφών την τελευταία στιγμή.
 
Top