Θέλω την γνώμη σας

  • Thread starter Thread starter cypilot1977
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καταρχήν να πώ οτι παρακολουθώντας από μακριά συμπάσχω πλήρως στην καταστροφή που συντελείται στην πατρίδα μας...

Στο θέμα μας τώρα.
Συμφωνώ με αυτούς που λένε ότι τα διάφορα καταναλωτικά προϊόντα στην Αμερική είναι φθηνότερα. Εμένα όμως αυτό που με ενδιαφέρει όταν κατοικώ σε μία χώρα είναι τα καθημερινά αγαθά.
Και αυτά όταν έμεινα στην Αμερική ήταν ακριβότερα από την Ευρώπη. Χάλαγα πιο πολλά για σούπερ μάρκετ, για φαγητό σε εστιατόρια, για ποτά και για μεταφορές (δεν είχα δικό μου μέσο). Ενοίκιο δεν πλήρωνα, αλλά από φίλους ξέρω πως δεν είναι οικονομικότερα από την Ευρώπη. Φυσικά δεν μιλάω για ευρωπαϊκές πόλεις τύπου Λονδίνο, Παρίσι κλπ. Αυτές ήταν ανέκαθεν απλησίαστες για φοιτητές.
Αν όμως έχεις έναν μισθό ιπταμένου ζείς καλά και σε αυτές τις πόλεις
και σίγουρα με καλύτερες κοινωνικές παροχές από την Αμερική. Γιατί μην συγκρίνουμε τα κοινωνικά κράτη της Ευρώπης, με την Αμερική!
Επίσης, είπα ήδη στο πρώτο μου ποστ, οτι δεν μιλάω για τους μισθούς στην Ελλάδα! Αυτοί είναι τραγικοί σε όλα τα επαγγέλματα...
Αλλά ένας F/O σε Easy ή Ryanair με δύο χρόνια υπηρεσίας κερδίζει περισσότερα από τον αντίστοιχο F/O στην Αμερική! Ακόμα, στην Ευρώπη και πχ στην Aegean ξεκινάς επαγγελματικά πετώντας Β737 ή Α320, ενώ Αμερική ξεκινάς σαν CFI...
Τέλος εμένα δεν με απασχολεί αν θα πετάω με ήλιο. Γιατί στο κάτω κάτω πιο πολύ απολαμβάνω μια CAT II/III προσέγγιση! Όπως δεν με ενδιαφέρει και πόσα OFF θα έχω το μήνα! Αν με ενδιέφερε θα δούλευα στην αγροτική τράπεζα!!!
Εν κατακλείδι να δώσω δίκιο στον flight_instructor σχετικά με τους μισθούς στα heavies! Σίγουρα μισθοί τέτοιου ύψους δεν υπάρχουν στην Ευρώπη! Αλλά πόσοι στην Αμερική πετάνε heavies;; Και μήπως για την επάνδρωση των heavies οι εταιρίες προτιμούν τους απόστρατους από USAF και USN;
 
nikos_k.":eia55mzz said:
Καταρχήν να πώ οτι παρακολουθώντας από μακριά συμπάσχω πλήρως στην καταστροφή που συντελείται στην πατρίδα μας...

Στο θέμα μας τώρα.
Συμφωνώ με αυτούς που λένε ότι τα διάφορα καταναλωτικά προϊόντα στην Αμερική είναι φθηνότερα. Εμένα όμως αυτό που με ενδιαφέρει όταν κατοικώ σε μία χώρα είναι τα καθημερινά αγαθά.
Και αυτά όταν έμεινα στην Αμερική ήταν ακριβότερα από την Ευρώπη. Χάλαγα πιο πολλά για σούπερ μάρκετ, για φαγητό σε εστιατόρια, για ποτά και για μεταφορές (δεν είχα δικό μου μέσο). Ενοίκιο δεν πλήρωνα, αλλά από φίλους ξέρω πως δεν είναι οικονομικότερα από την Ευρώπη. Φυσικά δεν μιλάω για ευρωπαϊκές πόλεις τύπου Λονδίνο, Παρίσι κλπ. Αυτές ήταν ανέκαθεν απλησίαστες για φοιτητές.
Αν όμως έχεις έναν μισθό ιπταμένου ζείς καλά και σε αυτές τις πόλεις
και σίγουρα με καλύτερες κοινωνικές παροχές από την Αμερική. Γιατί μην συγκρίνουμε τα κοινωνικά κράτη της Ευρώπης, με την Αμερική!
Επίσης, είπα ήδη στο πρώτο μου ποστ, οτι δεν μιλάω για τους μισθούς στην Ελλάδα! Αυτοί είναι τραγικοί σε όλα τα επαγγέλματα...
Αλλά ένας F/O σε Easy ή Ryanair με δύο χρόνια υπηρεσίας κερδίζει περισσότερα από τον αντίστοιχο F/O στην Αμερική! Ακόμα, στην Ευρώπη και πχ στην Aegean ξεκινάς επαγγελματικά πετώντας Β737 ή Α320, ενώ Αμερική ξεκινάς σαν CFI...
Τέλος εμένα δεν με απασχολεί αν θα πετάω με ήλιο. Γιατί στο κάτω κάτω πιο πολύ απολαμβάνω μια CAT II/III προσέγγιση! Όπως δεν με ενδιαφέρει και πόσα OFF θα έχω το μήνα! Αν με ενδιέφερε θα δούλευα στην αγροτική τράπεζα!!!
Εν κατακλείδι να δώσω δίκιο στον flight_instructor σχετικά με τους μισθούς στα heavies! Σίγουρα μισθοί τέτοιου ύψους δεν υπάρχουν στην Ευρώπη! Αλλά πόσοι στην Αμερική πετάνε heavies;; Και μήπως για την επάνδρωση των heavies οι εταιρίες προτιμούν τους απόστρατους από USAF και USN;

φιλε μου συγγνώμη all είσαι εντελώς εκτος πραγματικότητας και εκτος θέματος.τα μεγέθη που αναφέρεις είναι εντελώς λάθος.εκτος αν μου πεις ότι θέλεις να μείνεις στην new york που και εκεί then είναι άσχημα όσο είναι στην αθηνα kai stis alles eurwpaikes poleis ths eurwphs.oso gia ta heavy pou eipame.kai edw exeis megalo lathos giati oi pilotoi sthn amerikh plhrwnontai se prwto vathmo me ta xronia uphresias kai se ligotero me ton typo mou petane .ένα παράδειγμα.737 captain σε us airline makes 190.000.τώρα για πες μου ποιος captain σε όλον το κόσμο βγάζει τόσα σε 737?
μάλλον της αιγαίου?η της easy jet με φορολογία close το 50% in england και όσο για τον ήλιο που είπες.εγώ then είπα να πετάς με ήλιο .είπα να ζεις σε πόλεις με καιρό σαν της βόρειας ευρώπης.και επίσης οι μέρες off είναι αυτό που θα κοιτάς όταν γίνεις airline pilot.αυτό και ποσα βγάζεις.τα υπόλοιπα είναι details ( τι πετάς ποσο πετάς αν πετάς).πίστεψε με έτσι σκεφτόμουν και εγώ στην αρχή και τώρα η πραγματικότητα είναι αλλιώς.
επίσης .η αμερικανικες εταιρίες then έχουν ελληνικό άρρωστο μυαλό να προσλαμβάνουν μονο κόσμο από usaf και then πετάνε μονο αυτοί τα heavy.εδώ υπάρχει seniority (παλαιότητα) και όχι βύσμα που μονο αυτό υπάρχει στην ελλάδα φιλε μου sorry αλλα κάτι τέτοια λέγονται σε forum συζητήσεων και παραπληροφορείται ο κόσμος. προφανώς είναι καιρός που έχει περάσει που έζησες στην αμερική.τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα τώρα και πολύ χειρότερα στην ελλάδα. μιλάω από προσωπικής πείρας γιατί έχω πετάξει και ευρώπη και αμερική.τα έβαλα κάτω τα ζύγισα και το μονο που είδα είναι ότι η ποιότητα ζωής έχει μεγάλη διαφορα μεταξύ των 2 ηπείρων.
η επιλογή μου είναι και η απάντηση μου.
panta me sebasmo
flight_instructor
 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΧΘΡΟ!!!

Αν μου επιτρέπετε να κάνω κάποιες επισημάνσεις σχετικά με το σύνολο των απόψεων που έχουν εκτεθεί στο παρόν θέμα, όλες δε με στόχο τον πλουραλισμό με δημοκρατικό λόγο και άποψη.

1) Είναι σίγουρο ότι όλοι σας λατρεύετε την Αεροπορία και επίσης είναι σίγουρο ότι όλοι σας προσπαθείτε να βρείτε τις καταλληλότερες λύσεις για την σωστότερη επιλογή σπουδών σας στο χώρο του επαγγελματικού σας προσανατολισμού κυρίως να γίνετε επαγγελματίες Πιλότοι.
2) Είναι πολύ καλό που οι εν ενεργεία στο χώρο εκθέτουν τις απόψεις και εμπειρίες τους κι έτσι βοηθούν αυτούς που ανησυχούν και «ψάχνονται» για την τελική τους επιλογή!!
3) Είναι δυστυχώς γεγονός στη ζωή μας , για τα πάντα να ισχύει ο κανόνας «ο,τι πληρώνεις παίρνεις», αφού ζούμε σε ελεύθερες κοινωνίες με καπιταλιστικές κοινωνικοπολιτικές δομές ( να μην επεκταθούμε φιλοσοφικά και κοινωνιολογικά στο θέμα ), ας κάνουμε διαπιστώσεις και σχόλια με ρεαλισμό στα δεδομένα.
4) Ετσι δυστυχώς και το επάγγελμα του Πιλότου ( όπως και πολλά άλλα ), τείνει να γίνει ένας χώρος για τους έχοντες και κατέχοντες !
5) Αρα με αντικειμενικά δεδομένα >> πρώτον την επιλογή σχολής, >> δεύτερον την επαγγελματική αποκατάσταση, >> τρίτον το χώρο προσφοράς εργασίας σε συνδυασμό με την μελλοντική σας εξέλιξη, αλλά και τον υποκειμενικό τρόπο ζωής και επιλογής τόπου, τόσο στη διεθνή αγορά ,αλλά και στη χώρα μας / με τα καλά και τα κακά της κλπ, τέταρτον τα οικονομικά δεδομένα >> Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε τα αρνητικά, για να καταλήξετε σε ορθολογικότερη απόφαση με κάποιες βασικές παραδοχές στην επιλογή σχολής για τις σπουδές σας >>

5.1Βασική προϋπόθεση βέβαια δεν είναι μόνο η επιθυμία να γίνετε πιλότοι, αλλά να έχετε τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα αφού πλέον το επιστημονικό επίπεδο σπουδών εξελίσσεται και αναβαθμίζεται συνεχώς σε Πανεπιστημιακό επίπεδο ( Μαθηματικά, Φυσική, Γλώσσα κλπ.+ Φυσική & Ψυχική υγεία)

5.2 Οικονομικοί πόροι ( αφού δυστυχώς δεν έχουν όλοι ίσες ευκαιρίες )

Πιστεύω λοιπόν επειδή όλοι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα με τις όποιες προσπάθειες/θυσίες και να μελετήσουν προσεκτικά όλες τις παραμέτρους ( χωρίς εγωιστικό ανταγωνισμό ΗΠΑ/ΕΥΡΩΠΗ κλπ αλλά με σκέψη σε ό,τι αφορά το επίπεδο κατάρτισης, την δυνατότητα επαγγελματικής απασχόλησης , της μελλοντικής εξέλιξης κλπ. ) και βέβαια πάντα /δυστυχώς, το οικονομικό κόστος.

( Δράττομαι της ευκαιρίας να επισημάνω στις διαφορές απόψεών σας μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης, τεκμηριώνοντας την άποψή μου με την εξής διαπίστωση , επειδή ασχολούμαι με τον χώρο.
>> π.χ Ας κάνουμε μια σύγκριση επιπέδου σπουδών μεταξύ Flight Safety / Flyers/Delta Academy etc, με Oxford Aviation School/British Aerospace/ Lufthansa Academy/ SAS Academy etc ..
Παρατηρούμε διαχρονικά ότι το επιστημονικό ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ σκέλος των ανωτέρω Αμερικανικών Ακαδημιών προσαρμόζεται στα πρότυπα Ευρώπης/JAR, δηλαδή ακολουθούν πλέον τα δεδομένα της επιστημονικής και τεχνολογικής εξέλιξης ούτως ώστε να υπάρχει ένα ισοζύγιο Θεωρίας και Πρακτικής εκπαίδευσης. Η αεροπορία του 50 +60 ΤΕΛΟΣ , γι’αυτό το λόγο σιγά -σιγά αποχωρούν από το χώρο οι παλαιοί της Πολεμικής ( που δεν συμφέρει και οικονομικά να μετεκπαιδεύονται μετά τα 50 τους)
Δεν είμαστε πλέον στην εποχή όπου αρκούσε το «χάρισμα», η βασική εκπαίδευση και η δεξιοτεχνία ΜΟΝΟ. )

Όμως προσωπικά πιστεύω, χωρίς να κάνω διακρίσεις μεταξύ ΗΠΑ ή Ευρώπης/Ελλάδας ,ότι όποιο δρόμο κι αν ακολουθήσετε , σe όποια σχολή κι αν πάτε / εντός Ελλάδος , εκτός Ελλάδος / Modular or Ab Initio κλπ. ,να είστε σίγουροι ότι για τον καθένα σας θα ισχύει πάντα ο κανόνας της προσπάθειας και κατάρτισης του καθένα χωριστά και πάντα να ξέρετε οι ικανοί και σωστοί επαγγελματίες θα έχουν εργασία με αξιοκρατία, παρόλα τα ελαττώματα του κατεστημένου εντός ή εκτός Ελλάδας και να γνωρίζετε ότι ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΤΕ !!!!!!!!! Να είστε βέβαιοι ότι οι όποιες οικονομικές και άλλες θυσίες σας θα δικαιωθούν και οικονομικά θα αποσβεσθούν + θα εργάζεσθε στο χώρο που αγαπάτε, ίσως και με χρονική καθυστέρηση ( παρόλο που τα δεδομένα απασχόλησης αλλάζουν και την επόμενη 10/ετία δεν θα υπάρχει commercial pilot άνεργος ), διότι πολλοί σπουδάζουν Α επιστήμες που αγαπούν και ασχολούνται δυστυχώς με Ω στην πολιπολιτισμική μας Ευρώπη.


Σχόλιο Off the record

Επειδή το πλείστον υμών είστε ακαδημαϊκοί πολίτες ( συγχωρούνται λίγο/ οι εξ Αμερικής Ελληνες ),να προσπαθείτε να εκφράζεστε εννοιολογικά, γραμματικά και ορθογραφικά σωστότερα, καθόσον η Ελληνική γλώσσα είναι η Μητέρα των γλωσσών σε όλα τα επίπεδα , ιδιαίτερα δε οι αδελφοί Κύπριοι, που ομιλούν και γράφουν την Ελληνική Αριστα ( Για σένα το λέω « Presiosa» )

Υ.Γ Καλές οι απόψεις του Β747-400F ,Pilot 767,nikos-k

Γειά σας και καλές σπουδές
 
Φίλε flight_instructor με μπέρδεψες! Εσύ λέγοντας heavy εννοείς 737;;;;;
Τότε συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Αλλά εγώ με τον όρο heavy εννοώ ICAO heavy, δηλ. MTOW μεγαλύτερο από 136 τόννους. Δηλ. αεροσκάφη για long haul. Επίσης πουθενά, στους επίσημους μισθολογικούς πίνακες που είδα στην Αμερική, δεν αναγραφόταν ποσό 190.000 σε 737. Το ποσό αυτό υπάρχει, αλλά στα πραγματικά heavies! Και είναι μισθός προ φόρων!
Και να σου πω, πως USA ήμουν μέχρι πριν 3 εβδομάδες στην Florida. Οπότε, χωρίς να έχω λόγο και πρόθεση να σε αμφισβητήσω, βγάλε εσύ συμπέρασμα για το πόσο "φρέσκα" είναι τα στοιχεία μου...
Επίσης εγώ ποτέ δεν υποστήριξα το ελληνικό γίγνεσθαι στις αερομεταφορές, όπως αφήνεις να εννοηθεί. Τώρα για την ποιότητα ζωής δεν θα επιμείνω γιατί απλά ο καθένας έχει διαφορετικές προτεραιότητες στη ζωή και εσύ, όπως και εγώ, απλά παραθέτουμε τις εμπειρίες μας ευελπιστώντας να βοηθήσουμε τα άτομα που διαβάζουν εδώ.

Και επειδή μας διαβάζουν πολλά άτομα που αποφασίζουν για τη μελλοντική τους καριέρα, please μην περνάς την ιδέα ότι το επάγγελμα αυτό είναι σαν όλα τα άλλα, που κοιτάς πόσα βγάζεις και πόσες μέρες δεν θα δουλεύεις! Γιατί τότε υπάρχουν άλλα επαγγέλματα που και πιο πολλά βγάζεις και πιο πολλά ρεπό έχεις! Αλλά προφανώς σου αρέσει να είσαι εκεί ψηλά και να χειρίζεσαι ένα αεροσκάφος! Άρα δεν είναι όλα money και days off!
Τέλος απάντησέ μου αν όντως στα long haul προτιμούνται απόστρατοι από USAF και USN γιατί οι δικές μου (ανεπιβεβαίωτες) πληροφορίες αυτό λένε.

Take Care!
 
Μπορει το επαγγελμα αυτο, να μην ειναι σαν ολα τα αλλα, αλλα και αυτο επαγγελμα ειναι!
Οσο και αν εισται ετοιμοι να δουλεψετε ατελως και χωρις ρεπο οι καινουριοι, καποια στιγμη θα καταλαβετε και εσεις, οτι και ο πιλοτος δοuλεια κανει.
Παιρνει χρηματα, για να ζησει την οικογενεια του. Θελει ρεπο, για να ζησει μαζι με την οικογενεια του. Το επαγγελμα μπορει να τελειωσει ανα πασα στιγμη για λογους υγειας.Και μετα τι; Δεν πρεπει, να εχεις λιγα λεφτα στην ακρη, για νεα αρχη; Δεν πρεπει να εχεις μια ασφαλεια πτυχιου, για να εξασφαλισεις την οικογενεια σου;
Και πωs νομιζετε θα το κανετε αυτο, με μισθο τηs πλακας;
Τα ρεπο αγαπητε φιλε, δεν ειναι ενδειξη τεμπελιας η ορεξης για δουλεια. Ειναι οι μερες, που περνας με την οικογενεια, που χεκουραζεσε απο την δουλεια.
Ειναι οι μερες που γεμιζεις τις μπαταριες, για να αποδοσεις καλυτερα στην δουλεια.Εαν νομιζεις οτι μπορεις να επιβιωσεις μια καριερα αεροπορου με λιγα ρεπο, και με τις συνθηκες που επικρατουν σημερα σε πολλες εταιρειες εισαι γελασμενος.
Και ποσο νομιζεις θα κρατησει ο αρχικος ενθουσιασμος, οταν δεν μπορειs να ζησεις την οικογενεια σου με αξιοπρεπεια;Μια συμβουλη για τοuς μελλοντικους συναδελφους: Μην ξεπουλατε τα παντα για μια θεση στο πιλοτηριο. Κανετε ζημια στον κλαδο, κανετε ζημια στο μελλον σας.
Επειδη μας αρεσει η αεροπορια, κανουμε τα παντα για να μπουμε στον χωρο. Και το σεξ αρεσει σε ολους μας, αλλα δεν γινομαστε πορνες.
 
B747-400F":3bepkbd6 said:
Μπορει το επαγγελμα αυτο, να μην ειναι σαν ολα τα αλλα, αλλα και αυτο επαγγελμα ειναι!
Οσο και αν εισται ετοιμοι να δουλεψετε ατελως και χωρις ρεπο οι καινουριοι, καποια στιγμη θα καταλαβετε και εσεις, οτι και ο πιλοτος δοuλεια κανει.
Παιρνει χρηματα, για να ζησει την οικογενεια του. Θελει ρεπο, για να ζησει μαζι με την οικογενεια του. Το επαγγελμα μπορει να τελειωσει ανα πασα στιγμη για λογους υγειας.Και μετα τι; Δεν πρεπει, να εχεις λιγα λεφτα στην ακρη, για νεα αρχη; Δεν πρεπει να εχεις μια ασφαλεια πτυχιου, για να εξασφαλισεις την οικογενεια σου;
Και πωs νομιζετε θα το κανετε αυτο, με μισθο τηs πλακας;
Τα ρεπο αγαπητε φιλε, δεν ειναι ενδειξη τεμπελιας η ορεξης για δουλεια. Ειναι οι μερες, που περνας με την οικογενεια, που χεκουραζεσε απο την δουλεια.
Ειναι οι μερες που γεμιζεις τις μπαταριες, για να αποδοσεις καλυτερα στην δουλεια.Εαν νομιζεις οτι μπορεις να επιβιωσεις μια καριερα αεροπορου με λιγα ρεπο, και με τις συνθηκες που επικρατουν σημερα σε πολλες εταιρειες εισαι γελασμενος.
Και ποσο νομιζεις θα κρατησει ο αρχικος ενθουσιασμος, οταν δεν μπορειs να ζησεις την οικογενεια σου με αξιοπρεπεια;Μια συμβουλη για τοuς μελλοντικους συναδελφους: Μην ξεπουλατε τα παντα για μια θεση στο πιλοτηριο. Κανετε ζημια στον κλαδο, κανετε ζημια στο μελλον σας.
Επειδη μας αρεσει η αεροπορια, κανουμε τα παντα για να μπουμε στον χωρο. Και το σεξ αρεσει σε ολους μας, αλλα δεν γινομαστε πορνες.

"γεια" "σου" "φιλε" b-747.
"πεστα" "φιλε" "μου" "γιατι" "τα" "λεω" egw "και" "δεν" "με" "ακουνε" "εδω" "και" "χρονια"."νομιζουν" "οτι" "ολα" einai "ροδινα" "και" "οτι" "μονο" "το" "να" "πετανε" "μετραει"."παντα" "ελεγα" "οτι" "χαλανε" "την" piatsa "στην" "ελλαδα" "γιατι" "πετανε" "για" "το" "τιποτα"."κριμα" "μεγαλο" "κριμα" "για" "την" "αεροπορια" "στην" "ελλαδα"."γιαυτο" "και" "για" "το" "λεγομενο" "μεσων" "θεν" "θα" paei "ποτε" "μπροστα" "η" "ελλαδα" "στο" "aviation.



"οσο" "για" "το" "οικονομικο" "μερος"."ριχτε" "μια" "ματια" "στην" southwest airlines in usa" "και" "θα" "deite" "ποσα" "λεφτα" "κανει" "ο" "captain" 737 meta apo 12 xronia uphresias. 220.000. kai then einai h monh etaireia.
"και" "ναι" "γνωριζω" "πολυ" "καλα" "τι" einai "το" heavy "my" friend "και" "θεν" "μιλουσα" "μονο" "για" 737 ."επισης" "στην" "αμερικη" "θεν" "χρειαζεται" "να" eisai "απο" "τον" "στρατο" "για" "να" "πεταχεις" heavy .einai "ολοι" "το" "ιδιο".paei "με" "την" "παλεοτητα" "στην" "εταιρεια" "και" "οχι" "με" "το" "μεσων".eisai "καλος" "γινεσαι" "θεν" eisai "θεν" "γινεσαι"."ολοι" "εχουν" "την" "ευκαιρια"..

filika
flight_instructor
 
e

Συμφωνω παραυτα μαζι σας(eco,flight instructor,b747-400f)
Θα διαφωνισω σε ενα πραγματακι μονο.Πιστευω οτι την πιατσα στην ελλαδα δεν την χαλασαν οι νεοι που με ορεξη και μερακι μπηκαν στο χωρο(και ας μη γελιομαστε η αεροπορια ανθιζει τα τελευταια 4-5 χρονια εντονα).Οποιος πριν απο 4 χρονια πηγαινε να σπουδασει επαιρνε πραγματικα ρισκο,και ηταν φυσικο και επομενο να κανει τα παντα για να πεταει με οποιοδοιποτε κοστος και υπο οποιεσδοιποτε συνθηκες ωστε να καταφερει μετα απο πολλα χρονια να βγαλει τα εξοδα εκπαιδευσης.Την αεροπορια(κατεμε και κατ αλλους (επαγγελματιες,κυριως)την κατεστρεψαν 2 πραγματα:1ο οι χειριστες της Π.Α(που μετα πηγαιναν κια πετουσαν σε αερογραμμες,βγαζοντας εκτος ολους αυτους που τις αρχες του 90' εδιναν 20 εκατομ.δραχμες για να σπουδασουν,κλεβοντας τους ΠΟΛΛΕΣ ευκαιριες,και 2ο οι συνταξιουχοι της ΟΑ,ΠΟΥ ΜΑΖΙ με τη συνταξη(σχεδον διπλασια ενος σημ υπαλληλου) ΠΕΤΟΥΣΑΝ και για χαρτζιλικη σε πολλα μαγαζακια του style appolo(εχει ξαναειπωθει και απο εργαζομενο της οα εδω μεσα).Ειναι αρκετα ευκολο να λεμε οτι δεν πρεπει οσο ενθουσιασμενος κιαν εισαι να πετας με χαμηλα standars οταν ομως δεν εχεις σπουδασει κατι αλλο,οταν εχεις πουλησει περιουσια για να σπουδασεις,οταν εχεις ενα πατερα και μια μανα που εχουν στερηθει τα παντα για να κανεις αυτο που παντα ηθελες και ιδιαιτερως οταν εκτος απο τη μανα και τον πατερα εχεις και αδερφια,τοτε πραγματικα δε σε νοιαζει ουτε για ποσα λεφτα πετας ουτε αν περνας τα ορια απασχολησης ουτε αν to rest of work δεν ειναι ουτε 5 μερες.Το μονο που σε νοιαζει ειναι να εχεις καποια χρηματα αρχικα να βαλεις εμπειρια και να πας για κατι καλυτερο.Ολα αυτα για ελλαδα,οταν στην αγγλια υπαρχουν παιδια 20-22 χρονων και μεσα σε 2 χρονια κανουν αποσβεση και με αρκετα χρηματα να αποταμιευσουν,ας χαιρομαστε εμεις εδω με την κατασταση που συμβαινει και ας μεινουμε παθητικοι δεκτες.
Το ιδανικο(για μενα παντα)θα ηταν να μεινουν στην ακρη οι οποιοι εγωισμοι μεταξυ ιπταμενων(εγω ειμαι οα εσυ αιγαιου κτλ)να ενωθουν και θα πετυχουν πολλα!!!!!

Αν πουν δεν πεταμε για 4 μερες(ουτε οα ουτε α3)να μην πεταξη κανεις ομως,να καταιβουν ολοι στους δρομους,τοτε θα σας πω εγω αν θα αλλαξουν τα πραματα.Το μονο που χρειαζεται ειναι ομονοια και συναδελφικο ενδιαφερον.
Ο κ.βασιλακης εχει απο τα καλυτερα πληρωματα στην ευρωπη(ειτε χειριστες ειτε προσωπικο καμπινας)τα αεροπλανα πετουν ασταματητα,φισκα απο κοσμο,και το πληρωμα ΠΑΝΤΑ με το χαμογελο,και με ανδιαμφισβητητες ικανοτητες.Και το ευχαριστω ειναι 1500 με 2000 ευρω το μηνα οσο παιρνει ενας ταμειας της δεη,του οτε,που στο κατω κατω της γραφης δεν εχει δωσει ουτε 30,εκατ να σπουδασει,ουτε δουλευει 11 ωρες,ουτε κινδυνευει απο τις καιρικες συνθηκες.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2007(οχι μονο στο αviation αλλα παντου)

ps:oι μονοι που δεν φταινε για μενα ειναι οι νεοι χειριστες στο χωρο,που ξεκινουν με ονειρα και εχουν να αντιμετωπισουν τη φρικαλεα πεινα των ειδη χορτασμενων,που δεν αφηνουν πορτα για πορτα ανοικτη,εκτος και αν προκειτε για το γιο,τον ανιψιο,το γιο του κουμπαρου,το γιο του κουμπαρου του κουνιαδου μου,για αυτο δεν προκειτε να παμε μπροστα και παμε σπρωκτοι,εκτον πραμαγματων σε 10-15 χρονια θα αναγκαστουμε να αλλαξουμε ριζικα αν θελουμε να λεγομαστε πολιτισμενη χωρα της Ε.Ε αν και απο τα τελευταια γεγονοτα στη χωρα μας,το μονο που δεν διαφημιζουμε ειναι ο πολιτισμος και οι οργανοτικοτητα μας.
 
Αριστη η τοποθέτηση του Pilot 767
 
Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί πως μπορεί ένας άπειρος πιλότος να προσληφθεί σε μια αεροπορική εταιρεία ώστε να αποκτήσεις τις 1500 ώρες πτήσης όταν όλες το απαιτούν? Υπάρχουν δηλαδή κάποιες εταιρείες που μπορείς να κάνεις την "αρχή" ώστε να συμπληρώσεις ώρες?

Ευχαριστώ
 
Φίλε Sakiss78 αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη σχεδόν όλες οι εταιρίες προσλαμβάνουν χειριστές χωρίς εμπειρία, κατευθείαν από τη σχολή! Ακόμα και η Aegean στην τελευταία της προκήρυξη θέσεων δεν απαιτούσε ελάχιστο αριθμό ωρών πτήσεως!
Γενικά οι προοπτικές αυτή τη στιγμή για νέους χειριστές είναι πολύ καλές!
 
Top