Τι γίνεται με τις προσφορές της Α3?!?!

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες, αλλά θα έλεγα ότι άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια. Απ'ότι κατάλαβα δηλαδή, τις αποσκευές δεν τις παιρνω στην Αθήνα, αλλα εγώ βγαινω απο τις αφίξεις, ανεβαινω ενα όροφο, παω στις αναχωρήσεις, στηνομαι στην ουρα για τσεκ-ιν, παιρνω boarding pass, περναω παλι τα security checks, και παω στη πύλη..... Τα "καλά" νεα ειναι οτι φεύγω με την πρώτη πρωινή πτηση της Αιγαιου (07:00) απο Θεσ/νικη, οποτε λογικα δεν πρέπει να εχει καθυστερηση (αφιξη στις 07:55). Η δευτερη πτηση ειναι στις 09:25, οποτε λογικα δεν πρεπει να ζοριζομαστε ιδιαιτερα (χωρις να ειμαστε και ανετοι βεβαια).

Εδω ομως θα ρωτησω και το εξης απλό στους γνωριζοντες καλα το Ελ. Βεν. Η Ολυμπιακη στο χωρο των αφιξεων, εχει ενα transfer desk, στο οποιο μπορει καποιος να κανει τσεκ-ιν (Μου εχει τυχει αρκετες φορες να αλλαξω πτηση ή να παρω καρτα επιβιβασης απο εκει ερχομενος απο εξωτερικο) χωρις να παρω αποσκευες ή να χρειαζεται να βγω και να περιμενω παλι στις ουρες. Απλα, ησυχα, και ανετα. Well done Olympic......
Μηπως εχει και η Αιγαιου κατι παρομοιο? Αν οχι , τοτε κανεις δεν θα το μαθει οτι ταξιδευω με €19, αλλα εγω θα το καταλαβω για τα καλα. Τελικα τοσο πολυ κοστιζει ενα επιπλεον boarding pass.

Επισης, μπορει καποιος παρακαλω να επιβεβαιωσει αν τις αποσκευες τις παιρνω στην Αθηνα? Θα παω να ρωτησω στα γραφεια της Αιγαιου και θα σας πω και τη δικη τους απαντηση.
 
μου εχει συμβει και εμενα. για την ακριβεια σε πολυ στενο συγγενικο μου προσωπο. ταξιδεψε με προσφορα απο ηρακλει- θεσσαλονικη μεσω ελβεν.
για καλη της τυχη της δοσανε καρτα επιβιβασης και για τις δυο πτησεις απο το ηρακλειο.....

βεβαια προσωπικα μου φαινεται λογικο να αρνουνται να σου δοσουν καρτα επιβιβασης..οπως μου φαινεται περιεργο να δεχονται να σου μεταφερουν κατ ευθιεινα τις αποσκευες χωρις να σε υποχχρεωσουν να τις ξανακανεις τσεκ. το λεω αυτο διοτι αν δεχτουμε οτι οι προσφορες της aegean προσομοιαζουν τiw point to point πτησεις των λοκος τοτε ευλογο ειναι να μην προτιθεται η εταιρια να αναλαβει το ρισκο αρα και το κοστος αντικαταστεσης του δευτερου εισητηριου (δευτερο σκελος) με νεο σε περιπτωση που εχει καθυστερηση η πρωτη πτηση. ουσιστικα λοιπον σε συμπεριφερεται ως ενα πελατη που εχει κλεισει δυο διαφορετικες πτησεις που δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους. ισως με αυτον τον τροπο να εξηγειται και η διαφορα στην τιμη απο το εννιαιο εισητηριο....
 
@Νο Frills: Το καταλαβαινω απολυτα αυτο που μου λες σχετικα με τη "μεταθεση" ευθυνης στον επιβατη και οχι στην εταιρεια σε περιπτωση καθυστερησης. Αλλα και παλι η εταιρεια δεν εχει ευθυνη να με παει στον α' προορισμο στην ωρα της ? (ΟΚ, το ρισκο να προλαβω να προφτασω την πτηση για το β προορισμο ειναι δικό μου), αλλα μου φαινεται οτι τελικα δεν υπαρχει καμια λογικη στο να πανε οι αποσκευες κατ'ευθειαν.

Και συνεχιζω με ενα ακομα συλλογισμό. Αν υποθεσουμε οτι στη Θεσσαλονικη, θα δεχτουν να μου κανουν τσεκιν τις αποσκευες για τον τελικο προορισμο μου (Ηρακλειο), τοτε μπορω εγω να κανω ηλεκτρονικό check in για το σκελος Αθηνα - Ηρακλειο και να αποφυγω την ολη διαδικασια?

Αρχιζει να μην μου αρεσει το ολο σκηνικο....
 
agrodemm":479stfa3 said:
Αλλα και παλι η εταιρεια δεν εχει ευθυνη να με παει στον α' προορισμο στην ωρα της ?
σαφως και εχει την ευθυνη να σε παει στον προορισμο σου στην ωρα σου...αλλα εχει και το δικαιωμα να...κανει και λαθη... στο κατω κατω πολλες φορες οι καθυσερησεις δεν οφειλονται σε προβληματα που σχετιζονται αμεσα με την εταιρια... σου θυμιζω επισης πως ενα ποσοστο της ταξεως του 80% για on time αφιξεις ειναι ενα πολυ καλο νουμερο για μια αεροπορικη εταιρια....τα πραγαματα δυσκολευουν οταν αρχιζεις να μπαινεις στο υπολοιπο 20%
(για να μην σε φοβιζω... το 80% γινεται σχεδον 90-95% αν υπολογισουμε και τις πτησεις που φτανουν με καθυστερηση μιας ωρας)

agrodemm":479stfa3 said:
Και συνεχιζω με ενα ακομα συλλογισμό. Αν υποθεσουμε οτι στη Θεσσαλονικη, θα δεχτουν να μου κανουν τσεκιν τις αποσκευες για τον τελικο προορισμο μου (Ηρακλειο), τοτε μπορω εγω να κανω ηλεκτρονικό check in για το σκελος Αθηνα - Ηρακλειο και να αποφυγω την ολη διαδικασια?

Αρχιζει να μην μου αρεσει το ολο σκηνικο....

πολυ καλη ιδεα.... mind the gap :wink:
 
agrodemm":kz6v5tmv said:
Και συνεχιζω με ενα ακομα συλλογισμό. Αν υποθεσουμε οτι στη Θεσσαλονικη, θα δεχτουν να μου κανουν τσεκιν τις αποσκευες για τον τελικο προορισμο μου (Ηρακλειο), τοτε μπορω εγω να κανω ηλεκτρονικό check in για το σκελος Αθηνα - Ηρακλειο και να αποφυγω την ολη διαδικασια?

Μα αυτο δεν ειναι δυνατον διοτι πανω στο ηλεκτρονικο boarding pass θα λεει οτι εχεις μονο χειραποσκευη, ενω εσυ πραγματικα δεν εχεις. Μην το δοκιμαζεις αυτο μην γινει κανενα μπερδεμα και τρεχεις μετα.

Παντως εγω επειδη μετακινουμαι μεταξυ ενος νησιου και Θεσσαλονικης συχνα προτιμω να γλυτωνω γυρω στα 50 ευρω καθε φορα για ενα one-way και ας ειναι επιφοβο το ταξιδι μου. Μεσα σε ενα χρονο εχω γλυτωσει καμμια 300-400αρια ευρω αν το καλοσκευτουμε... Ενα καθολου ευκαταφρονητο ποσο. Και δεν εχω χασει ποτε ουτε μια πτηση.

Μην (ξανα)σχολιασω και το γεγονος των απευθειας πτησεων της Α3 απο SKG, οι οποιες αν θελεις να κλεισεις αρκετο καιρο μπροστα ειναι σα να σε λενε "Πηγαινε μεσω Αθηνων" αφου οι διαφορες ειναι μεγαλες. Αλλα αυτο το εχουμε ξαναπει παλαιοτερα. Τους εχω στειλει και e-mail με ερωτηση αλλα δεν πηρα καμμια απαντηση. Τελος off topic.
 
Διάβασα με αρκετό ενδιαφέρον την παραπάνω συζήτηση και έχω να πω μερικά πραγματάκια:
1)Βρίσκω απόλυτα λογικό να μη σου δίνει η αιγαίου τη δυνατότητα για ενιαίο check-in αφού πρόκειται φια 2 διαφορετικά εισιτήρια. Ίσως να είναι καθαρά θέμα του συστήματός τους, δηλ να μην έχει ο υπάλληλος δυνατότητα να κάνει check-in από το HER για ένα εισιτήριο ATH-SKG, κάτι που αν το σκεφτείτε καλά είναι απόλυτα λογικό. Το ότι εσύ ταξιδεύεις HER-ATH με ακριβώς την προηγούμενη πτήση είναι κάτι που ξέρεις μόνο εσύ.
2)Απορώ πως γίνεται αυτή η συζήτηση σχετικά με τις τιμές των ναύλων από ΑΤΗ και SKG για κοινούς προορισμούς RHO πχ. Είναι πάνω κάτω σα να ρωτάτε γιατί είναι πιο φτηνά να πάω JFK από LHR παρά από ATH. Προσφορά, ζήτηση και ανταγωνισμός που λέμε...
Ας όψεται ο εθνικός μας αερομεταφορέας(η διοίκησή του μάλλον, για να μην παρεξηγούμαστε)
3)Σχετικά με το πως είναι δυνατόν να βγαίνει το σπαστό εισιτήριο τελικά πιο φτηνό, αυτό είναι πράγματι αξιοπερίεργο και σε μένα. Ίσως έχει σχέση με τη μετακύληση της ευθύνης στον επιβάτη που προανέφερε και κάποιος. Δηλαδή η εταιρεία δεσμεύεται για 4 πτήσεις κάτι που να φαίνεται τελικά και στην τιμή. Μου φαίνεται όμως πιθανότερο να είναι μια «κουτοπόνηρη προσπάθεια» του συστήματος να πουλήσει ακριβότερους ναύλους για ταξίδια που αναμένει να έχουν λιγότερες εναλλακτικές.
Τέτοια τρικ πάντως δεν είναι διόλου απίθανα στα πολύ περίπλοκα συστήματα κρατήσεων θέσεων των αεροπορικών και θα σας δώσω 2 προσωπικά περιστατικά που μου συνέβησαν προσπαθώντας να βρω εισιτήριο για Βοστώνη το Μάρτη:
α)Η ΒΑ όταν κοιτούσα ΑΤΗ-ΒΟS με πέταγε υποχρεωτικά στο Economy Plus στο σκέλος LHR-BOS γιατί και καλά ήταν τίγκα το Economy. Αν κοιτούσα ΒRU-BOS, μού έδινε θέση Economy στο σκέλος LHR-BOS(προφανώς εννοώ στην ίδια πτήση, ίδια μέρα). Υποθέτω πως ο λόγος που το έκανε αυτό, είναι πως αυτός που σχεδίασε το σύστημα γνωρίζει πως από Αθήνα οι επιλογές μου είναι πολύ λιγότερες απότι από Βρυξέλλες κι έτσι προσπαθούσε να μου πουλήσει τα economy plus που είχαν ξεμείνει, όπως αποδείχτηκε(για την ιστορία, τελικά πήγα από BRU σε economy, αλλά μου δώσανε θέση στο economy plus, χωρίς να το ζητήσω ή οτιδήποτε τέτοιο).
β)Στην ίδια αναζήτηση, η ΚLM μου έδινε φτηνότερο εισιτήριο από BRU μέσω AMS για BOS, παρότι απευθείας από AMS. Ο λόγος είναι μάλλον πως καθώς οι SN μάλλον θα πετάξουν προς Αμερική σήμερα, όλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να κρατήσουν ένα τέτοιο φιλέτο.
γ)Ψάχοντας one-way πάλι ΑΤΗ-ΒΟS, αλλά καλοκαίρι αυτή την φορά, οι περισσότερες εταιρείες με τιμωρούσανε τόσο σκληρά για το One-way μέσα στο καλοκαίρι και μού έδιναν τόσο ακριβό ναύλο που μού έβγαινε ακριβότερο από το να κλείσω aller-retour με μια τυχαία ημερομηνία επιστροφής.

offtopic:
Επειδή αυτά τα συστήματα κρατήσεων πραγματικά με ιντριγκάρουν και κεντρίζουν την περιέργειά μου, όποιος έχει non-confidential πληροφορίες για το πως λειτουργούν(ή έστω γενικές αρχές, θεωρητικές μελέτες, μοντέλα κτλ.) θα παρακαλούσα για πμ.

Και μια ερώτηση:
τελικά μάθαμε αν η αιγαίου έχει transer desk στις αφίξεις στο Ελ Βεν;

Tέλος agrodemm δεν βρίσκω το λόγο να σε ζώνουν τα φίδια. Αποκλείεται να χάσεις την ανταπόκριση. Ακόμη κι αν έχει τρελλή καθυστέρηση το πρώτο σκέλος, το πολύ πολύ να προσπεράσεις την ουρά και να κάνεις check in άμεσα-και η αιγαίου και η ολυμπιακή φωνάζουν τελευταίους επιβάτες όταν κλείνει το check-in μιας πτήσης. Δεδομένου ότι απότι λένε εδώ τα παιδιά δε θα έχεις αποσκευές, θα είναι αρκετά γρήγορη η όλη διαδικασία.
 
Λόγω καθυστέρησης της πτήσης Α3 952 ΑΤΗ-SOF μου έδωσαν ένα χαρτί-βεβαίωση (Delay International) με το οποίο δικαιούμαι ένα δωρεάν one way εισητήριο για οποιοδήποτε προορισμό της εταιρείας.
Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στην Aegean και έκλεισα ξανά θέση SOF-ΑΤΗ.
Μου είπαν ότι θα πρέπει να πληρώσω μόνο τους φόρους και μου έβγαλαν ένα κόστος 54 ευρώ ( :shock: ). Οι φόροι του αεροδρομίου της Σόφιας είναι 16 ευρώ περίπου.
Γνωρίζει κανείς γιατί με χρέωσαν 38 ευρώ παραπάνω για "φόρους" ?
 
Γιατί δεν ρώτησες την ώρα κράτησης; Λογικά το ποσό που αναφερει σε περίπτωση online booking (15 EUR) πρέπει να σου χρεώσει και σε αυτήν την περίπτωση.
 
Δε ρώτησα εκείνη τη στιγμή γιατί δεν είχα ιδέα για το κόστος.
Από περιέργεια και μόνο κοίταξα στο site της Aegean πόσα γλιτώνω εκμεταλευόμενος αυτό το "δώρο" και συνειδητοποίησα ότι τελικά δεν είναι και τόσο δώρο! :cry:
 
Νομίζω στο χαρτί που σου έδωσαν γράφει ότι δεν συμπεριλαμβάνονται φόροι, επίναυλος (νομίζω 14EUR) και λογικά σε χρέωσαν και 20EUR για κράτηση από το τηλεφωνικό κέντρο.
 
Top