Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Καλησπέρα! Μπορεί να κάνει κάποιος upgrade challenge για κράτηση που δεν είναι δική του; πχ για κάποια κράτηση φίλου, συγγενή κτλ
 
Eαν έχει τα στοιχεία της κράτησης, γιατί να μη μπορεί;
Και εισιτήριο δε μπορείς να κλείσεις για άλλον χρεώνοντας την κάρτα σου;
 
Last edited by a moderator:
Σωστό και αυτό. Κάπου αναφέρει ότι μπορεί να ζητηθεί η πιστωτική κάρτα. Βέβαια όσες φορές έχω κάνει δεν έχει ζητηθεί ποτέ
 
Eαν έχει τα στοιχεία της κράτησης, γιατί να μη μπορεί;
Και εισιτήριο δε μπορείς να κλείσεις για άλλον χρεώνοντας την κάρτα σου;
Εχω κλείσει αρκετές φορές εισιτήρια με Α3 με την κάρτα μου,για να ταξιδέψει η φίλη μου,και ποτέ δεν έχει ζητηθεί η κάρτα μου μέσω της οποίας έκανα τις πληρωμές,οπότε μπορείτε να κλείσετε εισιτήρια.
 
Από τη στιγμή που η ιστοσελίδα της Αιγαίου είναι εναρμονισμένη με τα πρότυπα PCI DSS, ο έλεγχος κάρτας είναι περιττός.

Κάτι εταιρείες από τη Μέση Ανατολή συνηθίζουν να το κάνουν, λόγω αυξημένων περιστατικών απάτης.
 
Βρήκα αυτό, σην επιβεβαίωση επιλογής θέσεων, κάτω κάτω.

Σημειώνεται ότι εάν ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας δεν είναι και ο επιβάτης, ή ένας από τους επιβάτες της κράτησης, ενδέχεται να σας ζητηθεί να επιδείξετε φωτοαντίγραφα του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας και/ή του μπροστά και πίσω μέρους της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε στην κράτηση!
 
Μια φορά μου είχε ζητηθεί να την παρουσιάσω στην Singapore airlines όταν πετούσε από Αθήνα. Και μάλιστα επίμονα.

Θυμάμαι επειδή είχε φάει κάποιο κόλλημα το site τους, είχα πάρει στο τηλεφωνικό κέντρο και το κάναμε με αυτόν τον τρόπο.

Αυτό με έσωσε γιατί κάπου είχα σημειώσει το όνομα της κοπέλας που με είχε βοηθήσει και επικοινώνησαν και πιστοποίησαν πως όντως ήταν δική μου η κάρτα.

Φυσικά μετά από τότε δεν ξαναέγινε κάτι παρόμοιο με καμία εταιρεία.
 
1. Σας έχει τύχει να μην μπορείτε να κάνετε upgrade challenge από την σελίδα της Aegean λέγοντας πως δεν είναι διαθέσιμη για αυτήν την πτήση αλλά να μπορείτε από το email της κράτησης να κάνετε κανονικά;

2. Επίσης πως εξηγείτε το γεγονός ότι μέσω google flights και στην συνέχεια κράτηση μέσω Aegean μπορείς να βρεις και να κλείσεις αρκετές θέσεις business (πχ 5) ενώ ψάχνοντας απευθείας μέσω της Aegean να λέει 1 διαθέσιμη;
 
Τις προηγούμενες μέρες εως και χθες κοιτούσα εισιτήρια της Α3 για τέλη Σεπτεμβρίου αρχές Οκτωβρίου. Μου ήρθε χθες ενα email με προσφορές έως και 50% μέχρι 31 Αυγούστου. Οι τιμές από την ώρα που έλαβα το email και μπήκα να δω για να κλείσω κάποια σκέλη, διπλασιάστηκαν σε όλες τις πτήσεις και σε κάποιες ακόμη και τριπλασιάστηκαν. Τι απίστευτες προσφορές...

Edit: Πτήση 112ευρώ και έγινε 448 προσφορά!
 

Attachments

  • Screenshot_2022-08-26-10-45-52-752_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-08-26-10-45-52-752_com.android.chrome.jpg
    441,9 KB · Προβολές: 27
Από MUC για SKG που κοιτούσα εγω μέσα Σεπτέμβρη, αυτες που προχθές είχαν 92 ευρω, έπεσαν στα 82 (και καλά 30% αλλά επί του ναυλου)
 
Top