Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ευχαριστούμε για την ανάλυσή σου aakunz, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα. Έγραψες όμως την μαγική φράση ότι δημιουργούν ναύλους για την Ελληνική αγορά. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και με την συνεργασία της Etihad.
Το δυστύχημα είναι ότι αυτοί οι ναύλοι είναι εις βάρος των καταναλωτών.
Αποτέλεσμα και πρόβλημα για μας τους καταναλωτές είναι ή επιλέγεις ανταγωνιστές ή να βγάζεις δύο ξεχωριστά εισιτήρια. Επειδή από πέρυσι έχει γίνει μονόδρομος να βγάζω δύο ξεχωριστά εισιτήρια, θεωρώ ότι μας εκμεταλλεύονται. Έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να πας με ένα εισιτήριο σε κάποιο άλλο Ευρωπαϊκό (Δύση ή Ανατολή) αεροδρόμιο και από κει με άλλο εισιτήριο στον τελικό σου προορισμό. Αντί να βγάλεις ένα εισιτήριο από Αθήνα. Ελπίζω να κάνω λάθος αλλά έχω 3 παραδείγματα που μπορώ να στηρίξω την άποψη μου. Φυσικά δεν μιλάω για μεγάλους και ανταγωνιστικούς προορισμούς π.χ. ATH-JFK κλπ.
Δεν φταίει μόνο ο ΑΙΑ για την κατάντια του αλλά και οι Ελληνικές εταιρείες που δεν κάνουν ευέλικτες συνεργασίες ώστε να πάρουν λίγη πίτα από τον ανταγωνισμό. Οι Ελληνικές εταιρείες αντί να προσπαθούν να ανοίγουν τις αγορές, προσπαθούν να τις χαλιναγωγήσουν προς όφελος τους.
 
airzena συμφωνώ μαζί σου .
Το θέμα είναι να μην γίνονται συνεργασίες για να γίνονται.
Το θέμα είναι να γίνονται συνεργασίες και να έχει όφελος ο υποψήφιος πελάτης και συνάμα και οι αεροπορικές εταιρίες να να διευρύνουν δίκτυο τους ουσιαστικά . Δυστυχώς εδώ τις συνεργασίες τις ορίζουμε ως διαφήμιση στα social media και μόνο.
 
Η εμπορική πολιτική της Ελλάδας ισχύει για όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, στους οποίους δεν πετάει απ' ευθείας η KC. Δεν είναι θέμα Ολυμπιακής, αλλά της Air Astana. Αν δεις, ένα εισιτήρια από Αθήνα για Αλμά Άτα μέσω τρίτου σημείου και με την Air Astana να είναι ο predominant/validating carrier, τιμολογείται όσο και ένα εισιτήριο από Βουκουρέστι (με TAROM προς IST) προς τον ίδιο προορισμό, που είναι και από τους φθηνότερους THROUGH ναύλους. Είναι καθαρά θέμα της Air Astana και όχι της ΟΑ. Επίσης, όταν έχεις through ναύλο, δεν περιορίζεσαι μόνο στην IST, αλλά προς όποιο αεροδρόμιο μπορείς να πετάξεις με τον feeder carrier, από το οποίο μετεπιβιβάζεσαι στην Air Astana.

Code:
ROM-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 4126 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   770.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   810.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   860.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   560.00  TOWSP    T        /12M
  5  KC   950.00  KSP      K        /12M
Code:
PAR-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 4893 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   590.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   720.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  3  KC   780.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  4  KC   840.00R TEE1YSP  T        /12M
  5  KC   560.00  TOWSP    T        /12M

Code:
CPH-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 4922 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
RATE USED IS BSR 1 DKK - 0.1340548 EUR  
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   604.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   644.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   697.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   349.00  TOWSP    T        /12M

Code:
HEL-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 5187 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   720.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   780.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   840.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   560.00  TOWSP    T        /12M

Code:
BUH-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 3890 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   640.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   750.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   870.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   530.00  TOWSP    T        /12M

Code:
MAD-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 5100 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   720.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   780.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   840.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   560.00  TOWSP    T        /12M
  5  KC  1560.00  ZSP      Z        /12M

Code:
STO-ALA WED-30JAN13 KC                  
MPM 5137 EH                             
**ADDITIONAL TAXES/FEES MAY APPLY**     
PUBLIC FARES                            
RATE USED IS BSR 1 SEK - 0.1161373 EUR  
     CX    FARE   FARE     C  AP  MIN/  
           EUR    BASIS             MAX 
  1  KC   697.00R EEE1MSP  E    +   /1M 
  2  KC   755.00R QEE3MSP  Q        /3M 
  3  KC   929.00R TEE1YSP  T        /12M
  4  KC   581.00  TOWSP    T        /12M
 
airzena":313p2nz1 said:
Το δυστύχημα είναι ότι αυτοί οι ναύλοι είναι εις βάρος των καταναλωτών.
Αρχικα, μιας και αρχισαμε τις μπουρδες τωρα, να ξερεις οτι η ΟΑ στους ναυλους που πουλαει για την Air Astana παιρνει συγκεκριμένο ποσό ανεξάρτητα απο το ναυλο που θα πάρεις εσύ στο τέλος. Το οποίο ποσό θυμάμαι πως είναι στα επίπεδα ενός χαμηλού Semi-Flex εισιτηρίου. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ναύλος είναι της Air Astana και όχι της ΟΑ.
Γενικότερα στα δρομολόγια αυτα ο Most Significant Carrier (αυτος που θεωρητικα εχει το μεγαλυτερο δρομολογιο) καθορίζει τους περιορισμούς και οι εταιρίες συμφωνούν ώστε η εταιρία με το μικρότερο δρομολόγιο να δίνει πάντα μια FIX τιμή. Αυτό το έκανε χρόνια η πΟΑ με το ATH-JFK όπου μετα σε συνεργασία με την ΑΑ έδινε πτήσεις σε όλη την Αμερική, και το κάνει ακόμα και τώρα η ΟΑ με την RO και τη FB. Και ναι είναι σε όλα MSC και οι άλλες εταιρίες παίρνουν ένα FIX ποσό για το δρομολόγιο που δίνουν στην ΟΑ.
Από εκεί και πέρα ανάλογα το στοκ του εισιτηρίου η κάθε εταιρία παίρνει μια προμήθεια ανάλογα είτε με την ΙΑΤΑ είτε με ιδιωτική συμφωνία μεταξύ των εταιριών.

Δευτερον... Την Air Astana (σαν MSC) τη ρωτησες αν θελει να παρει εναν επιβατη απο μια Χ εταιρία και να σου δώσει ενιαιο εισιτήριο, ενιαίο check in και να σε καλύψει απο οτιδήποτε άλλο σου προκύψει όπως καθυστέρηση και misconnection με δικά της εξοδα?

Τριτον.. Διαβάζω τόσες προτάσεις... Έχετε σπουδάσει κάτι σχετικό με την αεροπορία και ειδικότερα με τη διαμόρφωση ναυλων και εμπορικής πολιτικής αεροπορικών εταιριών? Αν ναι, γιατι δεν στέλνετε κανενα βιογραφικό στην Air Astana η σε κάποια άλλη αεροπορική εταιρία? Αν όχι μήπως να μη λέμε βαρύγδουπα "εις βαρος των καταναλωτων" η "Το θέμα είναι να μην γίνονται συνεργασίες για να γίνονται"? Η Air Astana ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και εχει μια Α πολιτική για τους Point to Point και μια Β για οσους συνεχίζουν με ΟΑ. ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ??
Αλλα οταν η LH κάνει το ίδιο, ΣΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, δε μιλαει κανενας.... Μόνο στις Ελληνικές ξέρουμε να λεμε τις βλακείες μας.
Κυρίως για εσάς μιλάω Greg.CHQ που έπρεπε να ξέρετε σαν πράκτορας καλύτερα την εμπορική πολιτική των εταιριών για διαφορετικές αγορες! Αν δε το ξέρετε διαβάστε ως παραδειγμα τη πολιτική της LH που λέει ρητα και κατηγορηματικά ότι οι πωλήσεις με μετεπιβίβαση θα πρέπει να χειρίζονται μόνο ως MARRIED SEGMENTS αλλιώς θα έρχεται πρόστιμο στο πρακτορείο.
Για να μάθετε και όσοι δεν το ξέρετε, αν το ATH-MUC έχει ναυλο M και το MUC-JFK έχει ναύλο T που είναι πολύ χαμηλότερος απο τον Μ στο ίδιου δρομολογίου ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κρατήσεις Μ και στο MUC-JFK. Δε μπορείς να χωρίσεις τους ναυλους και να πάρεις το χαμηλότερο. Εκτός αν το κάνεις σε άσχετα εισιτήρια, με όποια συνέπεια έχει αυτο για σένα...
 
Μιλώντας από την πλευρά του καταναλωτή ο Greg έχει απόλυτο δίκιο.Τώρα τα υπόλοιπα είναι διαμάχη πρακτόρων.Γιατί να αγοράσω από το site της ΟΑ το ATH-AUH-ATH με 650 ευρώ, όταν από το site της Etihad το ίδιο δρομολόγιο έχει 100 ευρώ λιγότερα;Και αυτές τις συνεργασίες τις διαφημίζουν κιόλας με καμάρι.Και ούτε μίλια δε δίνουνε νομίζω στο travelair.Τα διαδικαστικά δεν ενδιαφέρουν και πολλούς.Καλά κάνετε βέβαια και μας ενημερώνετε.Και ούτε πιστεύω κανείς να θέλει να θίξει την ΟΑ.Όσο για τις "μπούρδες" εκτροχιάζεσαι...
 
Εν μέρη έχεις δίκιο για τον εκτροχιασμό, αλλά με ενοχλεί απίστευτα πολύ όταν κάτι ακολουθείται σε όλο το κόσμο και μας πειράζει μόνο αν γίνει στην Ελλάδα. Δεν είναι η ΟΑ το θέμα μου αλλά η νοοτροπία μας! Είμαστε πολύ εύκολοι στο να λαϊκίσουμε και κοιτάμε μόνο πονηρά κάτι. Δεν είναι έτσι όμως!
Όσο για τη διαφορά στο πως φαίνεται ο ναύλος της μιας η της άλλης εταιρίας... Κι εγώ το χαμηλότερο θα επέλεγα αν και συνήθως αυτό ενέχει τον κίνδυνο να μην έχει ενημερωθεί το σύστημα της εταιρίας σωστά και όταν κάνεις με το καλό τη κράτηση να σου έρθει απάντηση από το σύστημα πως η θέση αυτή στη πραγματικότητα δεν υπάρχει.

STAVROS_ATH":2jyzfffx said:
Γιατί να αγοράσω από το site της ΟΑ το ATH-AUH-ATH με 650 ευρώ, όταν από το site της Etihad το ίδιο δρομολόγιο έχει 100 ευρώ λιγότερα
Σκέψου όμως για παράδειγμα αν κάποιος από την RHO που θα θέλει να πάει AUH. Μπορεί να το κάνει μέσω της ΟΑ ως RHO-OA-ATH-EY-AUH. Και τότε αν η ΕΥ δεν έχει Codeshare με την ΟΑ701 (για παράδειγμα) θα το πάρει από την ΟΑ. Μη κοιτάμε μόνο ένα μέρος της συμφωνίας που είναι τα Point to Point! Η Etihad και η κάθε Etihad δεν έχει θέμα να γεμίσει ένα Airbus. Το θέμα της είναι τι πολιτική θέλει να ακολουθήσει ώστε να πάρει τις αγορές που δεν έχει πρόσβαση και το ίδιο ισχύει και για την ΟΑ. Πόσοι θα κλείσουν με ΕΥ πτήση AUH-ATH-JTR? Κανείς. Γιατί?.. Γιατί η πτήση που κάνει Connection με την EY (ΟΑ554) δεν είναι Codeshare ακόμα, ούτε ξέρω αν θα είναι τότε. Έτσι οι επιβάτες η θα τις κλείσουν χωριστά τις πτήσεις η θα το πάρουν με ΟΑ όλο το εισιτήριο και τέλος...
 
Δεν το παίζω ΕΙΔΙΚΟΣ αλλά ΛΟΓΙΚΟΣ, όσο για την δουλειά μου έχω 9800 βαρέα ένσημα, είμαι ευχαριστημένος από την δουλειά μου και ελπίζω να πάρω σύνταξη από αυτή.
Πίσω όμως στις μπούρδες. Ανέφερα το πρόβλημα όχι για να αναλυθεί αλλά να επιλυθεί. Πάντα όμως η ΑΠΟΨΗ της ΟΑ ήταν <ελέγχουμε μια αγορά, ας την ξεζουμίσουμε>.
Εάν δεν είναι θέμα της ΟΑ αλλά της κακιάς Air Astana που θέλει να ποιεί το αίμα του επιβάτη γιατί κάνει την συμφωνία, ας κάτσει στην γωνιά της και εάν της έλθει κανένα through εισιτήριο ας πάρει το μικρό ποσοστό της. Αλλά εάν συνομιλούσε με τους ΕρΑστανούς και συμφωνούσαν €165 εγώ €464 εσείς, έχουμε ένα ανταγωνιστικό εισιτήριο, και ανοίγουμε την περιοχή.
Ότι κάνουν τώρα με την Etihad έκαναν παλιά με το Κίεβο, που όπως έλεγαν είχαν συνεργασία με την Aerosvit και χρέωναν περισσότερο το εισιτήριο και δεν έδιναν μίλια στο τότε νέο πρόγραμμα Icarus.
Έχω ακούσει συνομιλία εκπροσώπων της Uzbekistan Airways που τους παρακαλούσαν να συνεργαστούν στο δρομολόγιο της Τασκένδης και να πουλά και η ΟΑ (BKK,DEL,ICN,KUL,PEK) ώστε το δρομολόγιο να επεκταθεί και να γίνουν λογικές & οι τιμές & οι διασυνδέσεις, αλλά οι ΟΑ αγρόν αγόραζαν.
Η ίδια συμπεριφορά και στην Νέα Υόρκη εάν δεν υπήρχε TWA με ομολογουμένως υποδεέστερο προϊόν αλλά καλύτερες τιμές εισιτηρίων, η ΟΑ θα χρέωνε τον ουρανό με τα άστρα, (όπως και πάντα ήταν ακριβότερη στα εισιτήριά της προς/από JFK).
Το θέμα μας όμως είναι οι συνεργασίες να γίνονται για το όφελος των καταναλωτών και κατ επέκταση της εταιρείας με την διεύρυνση του δικτύου της και των εσόδων της. Εάν είμαι λάθος ότι είναι ΑΠΟΨΗ της ΟΑ, πως άλλες συνεργασίες Ελληνικών εταιρειών έχουν φέρει το κόστος των εισιτηρίων σε ανταγωνιστικές τιμές πχ. Α3/J2 που το κόστος εισιτηρίου για Μπακού είναι στα επίπεδα (ή και καλύτερα) του ανταγωνισμού. Τι το ποιο ΑΠΛΟ και ΛΟΓΙΚΟ κάνεις μια συνεργασία για να κτυπήσεις τον ανταγωνισμό, δεν κάνεις μια συνεργασία για να βγάλεις ένα παίκτη εκτός παιχνιδιού - - γιατί θα έλθει άλλος και θα σε φάει. Δεν υποψιάζεστε γιατί δεν ανοίγει το Άμστερνταμ; Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό.
Τέλος δεν λέω βαρύγδουπα λόγια < εις βάρος των καταναλωτών> η απλή αριθμητική αποδεικνύει ότι φτιάχνοντας ένα ναύλο για την ελληνική αγορά, ο καταναλωτής πληρώνει €248-€290 (€877-€587 των Ουκρανών) παραπάνω.
 
airzena":vb4md4dg said:
Το ίδιο πιστεύω ισχύει και με την συνεργασία της Etihad.

airzena":vb4md4dg said:
Έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να πας με ένα εισιτήριο σε κάποιο άλλο Ευρωπαϊκό (Δύση ή Ανατολή) αεροδρόμιο και από κει με άλλο εισιτήριο στον τελικό σου προορισμό. Αντί να βγάλεις ένα εισιτήριο από Αθήνα.

airzena":vb4md4dg said:
Ποιος ο λόγος συνεργασίας όταν το εισιτήριο που καθορίζεις είναι εξωπραγματικό.

airzena":vb4md4dg said:
Επίσης όταν πουλάς €165 το ATH-IST-ATH γιατί να μην το πουλήσεις την ίδια τιμή και στον συνεργάτη σου?
Τι συνεργασίες είναι αυτές και ύστερα κλαίγονται γιατί είναι σε οικονομικά χάλια.
Γιατί οι Έλληνες να μην προτιμήσουν τους ανταγωνιστές. Θα μου πείτε χαράς τον προορισμό και τι μας νοιάζει….. για σκεφτείτε όμως καλύτερα ???? πόσος πληθυσμός είναι από εκείνα τα μέρη.

Σε τόσες αναρτήσεις σου, διαβάζω αναλύσεις επί αναλύσεων και διακρίνω μία αγανάκτιση. Καλό είναι να αφήσεις τα ένσημά, την έπαρση και το στόμφώδη τρόπο που εκφέρεις τις κατηγορίες σου και να διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά. Νομίζεις ότι επειδή βγάζεις δέκα - δεκαπέντε - είκοσι (μακάρι και εκατό) εισιτήρια το χρόνο κατέχεις το αντικείμενο; Σύμφωνοι, γνωρίζεις περισσότερα από πολλούς ανθρώπους που δεν ταξιδεύουν, αλλά σκέψου ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκδίδουν δεκάδες εισιτήρια την ημέρα και ακόμα μαθαίνουν νέα πράγματα. Έχεις συνειδητοποιήσει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, κατηγορείς την ΟΑ για την εμπορική πολιτική της Air Astana και τον τρόπου που λειτουργούν τα SPA's σε παγκόσμιο επίπεδο; Αφού σου παρετέθησαν όλα τα επιχειρήματα από ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά επάνω στο αντικείμενο κι αφού δεν έχεις τίποτα άλλο να πεις , μας γυρνάς τη συζήτηση στην Uzbekistan Airways και την παλιά ΟΑ (τι σχέση έχει η παλιά ΟΑ με τη Νέα ΟΑ;) και προσπαθείς να την κλείσεις με το επικό:
airzena":vb4md4dg said:
Ανέφερα το πρόβλημα όχι για να αναλυθεί αλλά να επιλυθεί.

Συγγνώμη, airzena, αλλά εγώ αναλύσεις σου διάβαζα κι όχι αναφορές προβλημάτων προς επίλυση. Οι αναφορές προβλημάτων προς επίλυση υποβάλλονται προς την ίδια την εταιρεία και όχι μέσω τρίτων σε ένα φόρουμ. Αν θέλεις, μπορώ να σου στείλω διευθύνσεις e-mail για τους προϊσταμένους του revenue των δύο μεγαλύτερων ελληνικών εταρειών.

Πού και πού είναι καλό να σκέφτεσαι και λίγο ότι δεν τα ξέρεις όλα και να ζητάς μία συγγνώμη, όχι από τους άλλους -αν σου είναι δύσκολο- αλλά τουλάχιστον από τον ίδιο σου τον εαυτό.

Φιλικά
 
Συγνώμη γιατί να πω, …σε έβρισα ίσα ίσα σε ευχαρίστησα για την ανάλυσή σου. Ευχαρίστως θα λάμβανα σε PM τα e-mails των εκπροσώπων των εταιρειών και να τους στείλω τις απόψεις μου.
Δεν τους ειρωνεύομαι, την άποψη μου θα του εκθέσω και ας την πετάξουν στα σκουπίδια.
 
Νέος τρόπος υπολογισμού του επιναύλου καυσίμου προς [edit] το εσωτερικό [/edit] δίκτυο της Olympic Air ισχύει από την προηγούμενη εβδομάδα:

Ο επίναυλος διαχωρίζεται από το ναύλο και θα υπολογίζεται πλέον στο πεδίο των φόρων. Έτσι, καταργείται το Q surcharge που είχε "αντιγράψει" η ΟΑ από την Αιγαίου το 2009 και ο επίναυλος "μετακομίζει" στο tax box. Εκεί, ενώνεται με το επασφάλιστρο YQ (EUR4.00 ανά σκέλος) και δημιουργούν το νέο φόρο με κωδικό YR. Σημειώστε ότι αυτός είναι ο πλέον διαδεδομένος τρόπος υπολογισμού του επιναύλου στην αεροπορική αγορά και η παλαιά ΟΑ τον εφάρμοζε έτσι μέχρι το κλείσιμό της καθώς και η νέα ΟΑ, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας της (μόνο που τότε χρησιμοποιείτο ο κωδικός YQ). Πάντως, ο κωδικός YR χρησιμοποιείται από πολύ λιγότερες εταιρείες από εκείνες που χρησιμοποιούν τον ίδιο τρόπο υπολογισμού και χρέωσης επιναύλου με κωδικό YQ.

Ο φόρος YR ακυρώνεται και επιστρέφεται μόνο όταν ο ναύλος, τον οποίο συμπληρώνει είναι refundable.

Στην εσωτερική αγορά, τον ίδιο τρόπο υπολογισμού εφαρμόζουν οι Κυπριακές Αερογραμμές (με tax designator YQ), ενώ η Αιγαίου κατήργησε τον επίναυλο στο εσωτερικό, διατηρώντας το YQ μόνο για το επασφάλιστρο.
 
Top