Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδιά είναι πλέον πραγματικότητα! Όσο πιο νωρίς κλείσεις εισιτήριο τόσο πιο εύκολα θα πετύχεις καλύτερη τιμή και με τις δυο εταιρίες, πάντα βεβαια ανάλογα την εποχη, την μέρα και την ώρα!
Εγώ προσωπικά πάντως με την Aegean μέχρι στιγμής έχω καταφέρει και έχω πιάσει αρκετές φορές τις πολύ οικονομικές πρόσφορες! :twisted:
Για να'μαι όμως και on-topic μιας και από ότι διαπίστωσα γίνεται υπαρχει μια διαμάχη για το πόσο πιο νωρίς πρέπει να κλείσεις με την Α3 για να πετύχεις φτηνό εισιτήριο, μόλις έκλεισα SMI-ATH (Σάμο-Αθήνα) με Aegean για τις 6 Απριλίου με την πρωινή στα 46 €
η απογευματινή είχε 73 €
Η ολυμπιακή από την άλλη το είχε 80 € σε όλες τις πτήσεις
Ε νομιζω 15 ημέρες πριν... δεν είναι τόσο νωρίς για μια τόσο καλή τιμή όταν μάλιστα κατάστρωμα με το πλοίο από Σάμο εχει 42 €
 
Βασικα δεν υπαρχει ακομα κοσμος για τη Σαμο που ανεφερες για αυτο οι τιμες ειναι τοσο χαμηλες. Αν απο τωρα η κρατησεις ηταν πολλες τοτε δυσκολα θα εβρισκες τετοια τιμη. Βασικα πρεπει καποιος να ειναι τυχερος για να κλεισει φτηνα...Οι ΟΑ βγαζουν τιμη εισητηριου ως χαμηλοτερη 50Ε και με τους φορους συν 30Ε πηγαινει στα 80Ε!
 
jetflight":17rkgsxj said:
Αν απο τωρα η κρατησεις ηταν πολλες τοτε δυσκολα θα εβρισκες τετοια τιμη.
Βασικα πρεπει καποιος να ειναι τυχερος για να κλεισει φτηνα...
Σίγουρα η Σάμος με 4 πτήσεις της ΟΑ και 2 της Α3 δεν είναι προορισμός που γεμίζει εύκολα,
αλλά μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας!Και φτηνές πρόσφορες και επάρκεια μέχρι τελευταίας στιγμής
Πάντως μιας και μας ενδιαφέρει όλους η τσέπη μας :) στην συγκεκριμένη πτήση είχα την επιλογή να αγοράσω με 46 € στην Α3 έναντι 80 € της ΟΑ μόλις 2 εβδομάδες πριν!!!

Οι ΟΑ βγαζουν τιμη εισητηριου ως χαμηλοτερη 50Ε και με τους φορους συν 30Ε πηγαινει στα 80Ε!

Η χαμηλότερη τιμή της ΟΑ ειναι 30+30 τελική 60 € με τους φόρους αλλά πολύ σπάνια να τη βρεις στο site της ΟΑ
 
aaa59..είμαι και εγώ καταναλωτής όπως όλοι και κοιτάζω πάντα την συνάρτηση (να κάνω τη δουλεία μου\πόσο κοστίζει η δουλεία μου) αλλά δε μπορείς να λες στο κόσμο που σε διαβάζει να μειώσει την χρήση του προς την Α3 για να ρίξει της τιμές της.
Αυτό εδώ το φόρουμ έχει άλλο σκοπό από οτι έχω καταλάβει, τουλάχιστον από αυτούς που αγαπούν το ελληνικό aviation. Δεν λέω να μην έχουμε άποψη ή να μην αντιδρούμε στις εκάστοτε τιμολογιακές πολίτικές αλλά αν δεν μας αρέσει κάτι, ας μη το προτιμήσουμε και ας το αναφέρουμε.. όχι να προτείνουμε όμως τρόπους για να μείωσουμε μια εταιρία..
Ειδικά σε αυτήν την πονεμένη αεροπορικά χώρα, που όλοι θέλουμε να 'ανέβει'!!!
Όλα αυτα καλοπροαίρετα...
 
PILOT23":19ybfgpm said:
Όλα αυτα καλοπροαίρετα...


Δεν αμφιβάλω περί του καλοπροαίρετου σχολίου σου .
Αμφιβάλω όμως αν κατάλαβες το νόημα του δικού μου post.........
 
PILOT23":292o9hsx said:
αλλά δε μπορείς να λες στο κόσμο που σε διαβάζει να μειώσει την χρήση του προς την Α3 για να ρίξει της τιμές της

και μετά
PILOT23":292o9hsx said:
.. όχι να προτείνουμε όμως τρόπους για να μείωσουμε μια εταιρία..
Ειδικά σε αυτήν την πονεμένη αεροπορικά χώρα, που όλοι θέλουμε να 'ανέβει'!!!
Όλα αυτα καλοπροαίρετα...

Και γιατί παρακαλώ; Θα ήθελα να ρίξεις μια ματιά και σε άλλα threads, όπου θα δεις ότι γράφονται πολύ πιο σκληρές κριτικές για τη συγκεκριμένη αλλά και πολλές άλλες εταιρίες (ονόματα δε λέμε). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να αποτελεί ταμπού η πρόταση του aas59. Υποτίθεται ότι είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και μπορούμε να κρίνουμε αν κάτι είναι καλό ή όχι, αν μια ιδέα έχει βάση ή όχι, αν κάτι είναι εφαρμόσιμο ή όχι. Το να λές ότι δεν πρέπει να αποδοκιμάζουμε μια εμπορική πολιτική επειδή η χώρα μας είναι "αεροπορικά πονέμενη" εμένα μου φαίνεται σχιζοφρενικό. Σκέψου μήπως το ότι η η κατάσταση στη χώρα μας είναι έτσι επειδή διαιωνίζεται μία νοσηρή κατάσταση σε έναν από τους παίκτες και ο δεύτερος βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να "αλωνίζει" εκμεταλλευόμενος προς όφελός του τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρώτος. Πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα με το να αποδοκιμάζουμε μια yield policy του τύπου "ό,τι αρπάξουμε" παρά με το να αγοράζουμε αδιαμαρτύρητα ένα OW για Σαντορίνη με €132
 
Για να μην κατηγορούμε μόνο τις ελληνικές εταιρίες για - ίσως - μερικές φορές παράλογες τιμές, επειδή έψαχνα μια πτήση Μασσαλία - Βαρκελώνη για το ερχόμενο καλοκαίρι, οι τιμές που προσέφερε η μονοπωλούσα Iberia για την μονόωρη πτήση, ήταν 670 euro one way. Για μια πτήση που μπορεί να είναι μεταξύ 2 χωρών και όχι εσωτερική, έχει όμως διάρκεια συγκρίσιμη με το Αθήνα -Θεσσαλονίκη. Δεν νομίζω άλλωστε να έχει κάποια διαφορά η πτήση εντός Schoengen και η εσωτερική πτήση.
 
Παιδία τα goodys έχουν το τοστάκι τους 4€..
Αν σου αρέσει το παίρνεις, αλλίως όχι.... Φάε κάτι άλλο..
Είναι ιδιωτική επιχείρηση.. Δεν πας εκεί και λες ΄είναι ακριβό παιδιά ,μην τρώτε φάτε καρότα΄
Τόσο πιστεύει οτι κάνει το προιόν της η εταιρία, τόσο το πουλάει!
Κριτική κάνουμε στην ΟΑ όπου επενδύει τα χρήματα μας...
Κριτική δεν κάνουμε στη τσέπη του διπλανού μας... (που μπορεί να κάνει οτι θέλει)

Και καταλήγω.. εμείς πρέπει να είμαστε οι τελευταίοι που θα κάνουμε σκληρή κριτική στα οποιαδήποτε αεροπορικά θέματα.. και γιατί αυτο?? επειδή τα αγαπάμε λίγο περισσότερο από τους άλλους... δε λέω να παραβλέπουμε σοβαρά θέματα, π.χ. ασφαλείας, αλλά ακόμα και εκεί να κάνουμε καλοπροαίρετη κριτική, επικοδομητική, την κακοπροαίρετη κριτική αφήστε την στα κανάλια!!

Και επί της ουσίας... δεν κρίνω ΄τσουχτερό΄τον τιμοκατάλογο της Α3.. Εάν ίσχυε αυτο δεν θα υπήρχε Α3 τώρα... Εκτος αν οι 5.000.000 επιβάτες της του 2007 είναι μαζόχες...
 
Δεν πλήρωσαν και τα πέντε εκατομμύρια επιβατών τα ίδια λεφτά, αγαπητέ. Αυτό προσπαθούμε (καλοπροαίρετα, αφού σου αρέσει) να σου εξηγήσουμε...
 
Δεν μου φαίνεται παράλογο..
Δεν πήγαν όλοι ΑΤΗ-SKG και ούτε έκλεισαν εισητήριο 2 μήνες πριν όλοι..
 
Top