Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Α3
Αποστολή στο: 27 Μαρ 2008 - 11:52
Από: PILOT23
Προς: aakunz

τοστ 4€
σαλατα 6€
μακαρονια10€


είναι παράλογο?
Ο "πλερώνων" έχει δίκιο


Την εξυπνάδα που μου έστειλες με ΠΜ σου την επιστρέφω δημοσίως πίσω. Ωραία επιχειρηματολογία αναπτύσσεις! Όταν συνειδητοποιήσεις ότι τα αεροπορικά εισιτήρια δεν είναι κοκορέτσια, σουβλάκια και τσήζμπεργκερ, έλα να ξανασυζητήσουμε. Άντε γιατί υπάρχουν όρια σε ορισμένα πράγματα
 
Οι τσίχλες, τα παπούτσια, το πλύσιμο αυτοκινήτου, το κοντοσούβλι, τα αεροπορικά εισητήρια, και οι χαρταετοί.. είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.. για τον επιχειρηματία....
Γιατί σε πειράζει αυτο?
 
Τιμολογιακη πολιτικη Aegean Airlines

Η Aegean απο την παρασκευη 09/01/2009 αλλαξε την πολιτικη της σε αλλαγες εισητηριων για το εσωτερικο δικτυο οποιαδηποτε αλλαγη ωρας η ημερομηνιας ταξιδιου εχει επιβαρυνση ακομα και ο ακριβοτερος ναυλος Υ.Δηλ δεν μπορει να γινει αλλαγη πτησης σε κανενα ναυλο χωρις επιβαρυνση. Αυτο δειχνει οτι η αιγαιου ειναι μονοπωλιο αφου δεν υπαρχει ανταγωνισμος.ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
 
Re: Τιμολογιακη πολιτικη Aegean Airlines

Μην είμαστε απόλυτοι όταν μιλάμε για την ΤΑΕ (Ταχύτερα Αναπτυσσόμενη Εταιρεία), μια εταιρεία για την οποία όλοι πρέπει να νοιώθουμε υπερήφανοι. Τι σας πείραξε δηλαδή; Τι αξία έχουν τα €15 μπροστά στα €154,48 που έχετε δώσει για να πάτε Θεσσαλονίκη σε Υ; Εδώ μιλάμε για Αιρμπας, αξίες, εταιρική ευθύνη, πολιτισμό, Ευρώπη, συνεργασίες με Λουφτχάνσες, τα πέντε Βήτα... Όλα αυτά κοστίζουν! Δε βλέπετε που μείωσε τον επίναυλο; Τι αχαριστία είναι αυτή; Αμάν πια!

Helpful Hint: Η μπίζνες δεν έχει (ακόμα) πρόστιμο... :twisted: Το θέμα είναι μέχρι πότε...
 
Aγαπητέ aakunz, όσο και να θέλω να αγιάσω δεν με αφήνει ο φίλος σου ο Θόδωρας. Μπαίνω Παρασκευή να τσεκάρω το ATH-STR-ATH για τέλη Φλεβάρη στον ιστοχώρο της ΤΑΕ, €56 τα ευρώπουλα στα σκέλη. Ας το λέω. Μπαίνω το Σάββατο, €36. Δελεάζομαι αλλά συγκρατούμαι. Μπαίνω και Κυριακή να δω αν υπάρχει ο ναύλος και αποφασισμένος να τον πάρω. €26 πια τα ευρώπουλα. Πές μου εσύ τί να κάνω; Να παρω τα €272 των ΟΑ; Να Πάρω την ΤΑΕ; Να πάρω των οματιών μου; Οι ανάγκες με οδήγησαν στη φωλιά του Θόδωρα. Αν μου βρεις φτηνότερο εισιτήριο, εγώ θα ταξιδέψω με αυτό που θα μου βρεις. Ειλικιρνά. Είναι να μην πέσεις στην ανάγκη του που λένε. Άσε που και η AA (Athens Airways) θα αργήσει να στείλει το A10 κατά Γερμανιά μεριά. Έχει την Κοζάνη πρώτα.

δικός σου
 
Αγαπητέ μου Payneful_Tales,

Αν θυμάσαι, πριν από δύο Κυριακές, είχαμε κάνει μία πολύ σχετική συζήτηση. Χαίρομαι για τη συνέπειά σου στη θέση σου: ότι αγόρασες εισιτήριο αποκλειστικά και μόνο για το ότι η τιμή ήταν κατά πολύ χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό. Και πολύ καλά έκανες και αγόρασες το εισιτήριό σου με την ΤΑΕ. Το ζητούμενο βρίσκεται όμως αλλού: για να μπορείς εσύ να πετάς κάτω του κόστους (διότι τα χρήματα που έδωσες σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν για τα καύσιμα που θα καταναλωθούν για να ταξιδέψεις, ας μη μιλήσουμε για catering, handling, landing fees) κάποιοι άλλοι, σε κάποια άλλη πτήση πλήρωσαν για σένα K, M ή Υ class καλύπτοντας τη "ζημιά" που προκαλείς εσύ. Δε σε κατηγορώ ούτε θέλω να σου δημιουργήσω ενοχές, αυτό συμβαίνει παντού και η ΤΑΕ από κάποιους την πήρε την πατέντα. Σκέψου μόνο πόσες U, P, T ή V class θέσεις διατίθενται στις πτήσεις και πόσες Κ, Μ και Υ class. Πίστεψέ με ότι οι θέσεις που αντιστοιχούν στη δεύτερη κατηγορία είναι απείρως περισσότερες. Κατα τους καλοκαιρινούς μήνες δε, το Υ είναι το μοναδικό economy booking class που βρίσκεις στο εσωτερικό. Όχι πως τα άλλα δεν υπάρχουν, απλά οι θέσεις που διατίθενται στα άλλα είναι συγκριτικά πολύ (μα πάρα πολύ) λιγότερες. Αν τώρα αναλογιστεί κανείς ότι στο εσωτερικό δεν υπάρχουν πλέον fully flexible εισιτήρια, πέρα από εκείνα της business και ότι μπορεί η ΤΑΕ να μείωσε τον επίναυλο αλλά επέβαλε χρεώσεις σχεδόν διπλάσιες του επιναύλου για τις αλλαγές, δε θέλει και πολλή σκέψη για να καταλάβει ότι δε γίνονται όλα για το δικό μας καλό.

Εν κατακλείδι: Καλά κάνεις και αγοράζεις μόνο τα φθηνά εισιτήρια. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Δε χρειάζεται να πληρώνεις εσύ για τα εισιτήρια των συνεπιβατών σου, που δεν τους ξέρεις και δεν τους έχεις και υποχρέωση. Ας βάλουν και η ΤΑΕ και οι μέτοχοί της κάτι από την τσέπη τους κάποια στιγμή.
Έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι συμφωνήσαμε ότι οι ξεχωριστές πτητικές εμπειρίες δεν γίνονται προς προορισμούς του δικτύου της ΤΑΕ. Κράτα τα λεφτά σου λοιπόν, για να τα δώσεις εκεί που πραγματικά αξίζει, όπως εκείνο το little extra που θα χρειαστεί προκειμένου να πάμε με τη Finnair στη Νέα Υόρκη, τη Σεούλ, τη Ναγκόγια, την Οσάκα ή το Τόκυο :wink:

Καλό σου ταξίδι
Ειλικρινά δικός σου
 
Δυστυχώς (για εμάς) η Α3 εκμεταλλεύεται (ευτυχώς για αυτήν) το κενό στην ελληνική αεροπορική αγορά.
Θα έλεγα πως η πλειοψηφία του κόσμου την προτιμά κυρίως γιατί θα πετάξει σίγουρα.
Μετά πως να μη ζητάς 152 ευρώ για ένα domestic εισιτήριο; Εκεί είναι μονοπώλιο τρελό!
Και μη μου πείτε γιατί να πετάξεις στο εσωτερικό της χώρας. Δεν πάνε όλοι διακοπές στη Μύκονο, κάποιες φορές πρέπει να φτάσεις χωρίς να κάνεις τις 8+ συμβατικές ώρες.

αγαπητέ Payneful_Tales, φυσικά και πρέπει να είσαι χαρούμενος για το ναύλο που έκλεισες απλά είσαι ένα παράδειγμα. Για ποια Στουτγάρδη μας μιλάς; Εκείνη που η ΟΑ πετά πια 3-4 φορές τη βδομάδα; Εγώ πάντως όταν έψαχνα ναύλο για χανιά η ΟΑ είχε 80 ευρώ και η Α3 152. Μιλάμε για σχεδόν διπλάσια τιμή. Αλλά αρνήθηκα να τα δώσω στην Α3, παρότι έπρεπε να πάω και έκλεισα με ΟΑ με το οποιοδήποτε ρίσκο.
 
Είναι γνωστό ότι η Α3 εκμεταλλεύεται τη δυσχερή θέση της ΟΑ και "βοηθήθηκε" αρκετά από το κράτος... Από εκεί και πέρα πιστεύω πως έχει καβαλήσει εντελώς το καλάμι και χρεώνει απίστευτα υψηλές τιμές (να μην αναφερθώ στη χρέωση σε περίπτωση αλλαγής πτήσης)... Όσο υπάρχει κόσμος που τα πληρώνει -και δεν είναι όλοι U κτλ κατηγορίας, θα τα κάνει. Από την άλλη η ΟΑ ειδικά σε πτήσεις τελευταίας στιγμής είναι σαφώς οικονομικότερη. Έχοντας χρησιμοποιήσει και τις δύο τελευταίως δεν μπορώ να πω ότι η ΟΑ είναι χειρότερη σε καθυστερήσεις, ακυρώσεις από την Α3. Δεν είναι κακό λοιπόν να προτιμάμε την ΟΑ όπου μπορούμε ώστε να πάρει το μάθημά της η Α3... Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχει καταναλωτική συνείδηση...
 
Την ερχόμενη Πέμπτη ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ η AEGEAN έχει σχεδόν διπλάσια τιμή απο την ΟΑ σε ώρες δρομολογίων παραπλήσιες!! Αν μείνει μόνη τι θα κάνει;Θα έχει τριπλάσια; :o Φυσικά κάθε εταιρία έχει δικαίωμα να διαμορφώσει τη τιμολογιακή πολιτική που θέλει, οπότε η λύση είναι μία:μη επιλογή της.
 
Κανείς δεν μας υποχρεώνει να πετάξουμε με την Α3 ντε και καλά..αν μασ δυσαρεστούν τόσο οι ναύλοι της απλά μην την προτιμάτε..υπάρχει και η ΟΑ..το κακό είναι ότι δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική...Η Α3 τη δουλειά της κάνει,να βγάλει λεφτά θέλει, δεν κάνει αγαθοεργίες..όσο την..αποζητάμε τόσο την πληρώνουμε.είναι εκπληκτικό το ότι υπάροχυν επιβάτες που θα πληρώσουν Business Class για αθήνα-θεσ/νίκη την ίδια στιγμή που η ΟΑ δίνει Οικονομική με πολύ λιγότερα λεφτά..και όμως κάποιοι επιμένουν Α3..δικαίωμά τους..Ας είχαμε μυαλό (σαν κράτος εννοώ) να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις να έρθει στα δρομολόγια εσωτερικού η ΕΖΥ ή FR και να τα πουλάγαν με 1 ή 5 ευρώ συν φόρους να δεις για πότε τα 200άρια της Α3 θα παίρναν την κατιούσα...

Μετά είναι και οι ιδιαιτερότητες/προτιμήσεις κτλ. του καθενός...Εγώ προσωπικά πληρώνω τον "κάλο" να μην θέλω να πετάξω με ελικοφόρο από τη Θεσ/νικη σε πτήση ίσης ή μεγαλύτερης απόστασης του SKG-ATH. Έτσι για τη Μύκονο ή τα Χανιά, παρόλο που η ΟΑ θα μου προσφερει καλύτερες τιμές και ίδιο σέρβις, παίρνω Α3..τον ίδιο κάλο μοιράζονται πολλοί επιβάτες και έτσι το καλοκαίρι η Α3 κατεβάζει ένα 737 φίσκα στη Μύκονο(και από φέτος Α-320) και η ΟΑ ένα ATR-72 μοσογεμάτο..ξέρω και πληρώνω (σκάσε άκη μια 220άρα,τουλάχιστον, δώρο στην Α3), δεν μου το επιβάλει κανείς.

Πάντως βρήκα SKG-CHQ με Α3 3-5 Απριλίου με 102Ε rtn..
 
Top