Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
COMPUTERISE":36szdph2 said:
Παιδιά έτσι είναι το παιχνίδι ή νωρίς και φτηνά ή αργά και ακριβά όποιος θέλει παίζει...
Πέστα ρε COMPUTERISE, γιατί άρχισα να έχω αμφιβολίες αν εγώ είμαι λάθος. ;)

Επισης δεν ειναι και οτι καλυτερο να κλεινει καποιος 4 μηνες πριν. Εαν αλλαξει κατι τι θα κανει? Θα χασει τα λεφτα του...
Δικό σου είναι το ρίσκο. Μπορείς να αποφασίσεις να αγοράσεις ένα non restricted εισιτήριο ώστε στην περίπτωση που θα πρέπει να ακυρώσεις να μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αλλά εγώ κάτι άλλο θα σου πω. Αν αγοράσεις ένα εισιτήριο στον φτηνό ναύλο στο εσωτερικό, χάνεις μόνο την αξία του ναύλου, μιας και τους φόρους η εταιρία πρέπει να σου τους επιστρέψει. Η αξία του ναύλου είναι (στην καλύτερη περίπτωση) 10 € ow στο εσωτερικό. Βλέπεις, ότι δεν χάνεις και πολλά.

Σχεδόν όλα μου τα ταξίδια τα κλείνω μήνες πριν. Γιατί; Γιατί ξέρω πότε μπορώ να πάρω άδεια και να την κάνω. Επίσης ξέρω πότε η γιαγιά μου που ζει στην Καβάλα έχει γενέθλια, οπότε μπορώ να ασχοληθώ νωρίς με το θέμα του ταξιδιού. Φυσικά υπάρχουν και τα άτομα που ταξιδεύουν λόγω εργασίας. Αυτοί σίγουρα πληρώνουν πάντα τους ακριβούς ναύλους. Αλλά ... συνήθως αυτοί α) βγάζουν περισσότερα λεφτά και β) το εισιτήριό τους είναι πληρωμένο από την εταιρία. ;)

Πρέπει να καταλάβουμε ότι σκοπός της Aegean είναι να βγάλει λεφτά. Και αυτό μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορείς να το κάνεις. Με αυτό το μοντέλο λειτουργούν σχεδόν όλες οι εταιρίες που τα τελευταία χρόνια οικονόμησαν αρκετά εκ.
 
Θεωρώ πολύ σωστό το γεγονός της μη δυνατότητας ακύρωσης ενός φθηνού εισιτηρίου (γενικώς εισιτηρίου χωρίς δικαιώματα) που έχει κλεισθεί μήνες πριν. Η εξήγηση πολύ απλή....η Α3 όπως και κάθε σοβαρή εταιρία κάνει τον οικονομικό της προγραμματισμό χρόνια πριν που δε σηκώνει τα καπρίτσια κάθε επιβάτη. Επίσης, και στο ίδιο παραπάνω μήμος κύματος θεωρώ πολύ σωστή πολιτική "ψώνισε νωρίς και φθηνά ή τελευταία στιγμή και ακριβά". Υπάρχουν όμως λεπτά όρια στις ερμηνίες των εννοιών. Γιατί με την Α3 ισχύει περισσότερο το "πάρα μα πάρα πολύ νωρίς και φθηνά, δηλάδη δύο μήνες και πάνω και κανονικά, δηλαδή εντός του μήνα, και πανάκριβα".

Αν είναι δυνατόν...εντελώς τυχαία και με την πρώτη αναζήτηση για αναχώρηση επόμενο Σάββατο με επιστροφή Δευτέρα και σε παρένθεση οι χιλιομετρικές αποστάσεις χωρίς αυτό να είναι καταλυτικό ωστόσο σε ένα βαθμό ενδεικτικό του κόστους των αεροπορικών εταιριών.
Α3 Αθήνα Θεσ 222 ευρω (ο φθηνότερος συνδιασμός γιατί υπάρχει και με 260!!!!! - ΕΛΕΟΣ!!) 300 χιλιομετράκια
Lufthansa Αθήνα Λονδίνο 300 ευρώ (μέσω expedia προσοχή μετατρέψτε δολ σε ευρώ) 2392 χιλιόμετράκια
KLM Αθήνα Νέα Υόρκη 686 ευρώ - expedia 7940 χιλιομετράκια..................

Το δείγμα που αναφέρω δεν είναι τόσο τυχαίο...γιατί σε γενικές γραμμές πάντα οι ίδιες τιμές παίζουν....

Συμπέρασμα...η AEGEAN είναι μια αδικαιολόγητα πανάκριβη στις τιμές εισιτηρίων εταιρία που παίζει πολύ έξυπνα το παιχνίδι εξαιτείας των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά....γενικώς είναι και ο έλληνας της τελευταίας στιγμής...

Το να βλέπει κανείς σφαιρικά και ώριμα τις τιμές που παίζουν δε δικαιολογεί ατάκες του στυλ

Akis":1leuilhm said:
Αν δεν σου αρέσει αυτή η πολιτική παίρνεις το ΚΤΕΛ ή τον ΟΣΕ με 30 €!
COMPUTERISE":1leuilhm said:
Παιδιά έτσι είναι το παιχνίδι ή νωρίς και φτηνά ή αργά και ακριβά όποιος θέλει παίζει...

και εσείς μπορεί να βρεθείτε κάποιες φορές στη θέση να ψωνίσετε last minute...θα το δεχθείτε τότε αβίαστα να πληρώστε 260 και που ξέρει αν μπει προσωρινά λουκέτο στην ΟΑ 300 και βάλε ευρώ για αθ-θεσ??..δε βοηθάει και πολύ να κοιτάμε μόνιμα τα πράγματα από το δικό μας συμφέρον....
 
giopan":2xwr7bww said:
και εσείς μπορεί να βρεθείτε κάποιες φορές στη θέση να ψωνίσετε last minute...θα το δεχθείτε τότε αβίαστα να πληρώστε 260 και που ξέρει αν μπει προσωρινά λουκέτο στην ΟΑ 300 και βάλε ευρώ για αθ-θεσ??..δε βοηθάει και πολύ να κοιτάμε μόνιμα τα πράγματα από το δικό μας συμφέρον....
Ναι θα το δεχτώ ή θα πάω με λεωφορείο, τρένο, πλοίο, άλλη εταιρία. Δεν θα βγω όμως να την κατηγορήσω γιατί ΕΜΕΝΑ δεν με βολεύει. Είναι αυτό που έγραψες στο τέλος, διότι κι εσύ το δικό σου συμφέρον κοιτάζεις, όπως εγώ το δικό μου και όπως η Aegean το δικό της. ;)
 
...και στο κατω-κατω(για να συνεχίσω τη σκέψη του Άκη), αν θες τελευταία στιγμη εισιτήριο, μπορείς να επιλέξεις την εναλλακτική της ΟΑ που μπορεί να ειναι φθηνότερο. Πάντως, εναλλακτικές υπάρχουν, είτε αεροπορικώς, είτε με τρένο, ειτε με αυτοκίνητο, ειτε με πουλμαν. Αν εσύ τώρα θες καλά και ντε Aegean την τελευταία στιγμή, ε... Θα πληρώσεις κάτι παραπάνω :wink: .
Έτσι γίνεται ρε παιδιά. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Εγω θεωρώ καλύτερη πολιτική μια εταιρείας το "νωρίς και φτηνά-αργά και ακριβά" παρά το "κάπου στη μέση όποτε και να το κλείσεις". Τουλάχιστον όμως έχω επιλογή να διαλέξω. Μακάρι να ειχαμε 10 εταιρείες εσωτερικού και να υπήρχε μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Αλλά, δεν έχουμε :oops: . Βέβαια το "νωρίς και φτηνά" δεν ισχύει πάντα. Όσο για τις χιλιομετρικές αποστάσεις, δεν παιζει ρόλο μονο αυτό. Λονδίνο & Ν. Υόρκη που αναφερθηκαν έχουν τρελό ανταγωνισμό απο δεκάδες εταιρείες γι' αυτό και ειναι καλύτερα να πας Λονδίνο παρά Ροδο. Άρα τα παραδειγματα ειναι μάλλον ατυχή ή έστω... μισά! Ο ανταγωνισμός παιζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο.
Προσωπικά τα περισσότερα εσωτερικά τα κάνω με A3 λογω μειωμένης τιμής όταν κλείνω νωρίς. Όταν δω ότι η Α3 ειναι πιο ακριβή, κλείνω με ΟΑ. Τόσο απλά ειναι τα πράγματα! :roll:
 
Ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση, αν και απ’ ότι φαίνεται μόνο εγώ δεν το γνώριζα.
Απλά είχα την εντύπωση ότι η διάρκεια ενός χρόνου ίσχυε για όλα τα εισιτήρια.
Δικό μου λάθος.
 
giopan":g694j8j1 said:
Αν είναι δυνατόν...εντελώς τυχαία και με την πρώτη αναζήτηση για αναχώρηση επόμενο Σάββατο με επιστροφή Δευτέρα και σε παρένθεση οι χιλιομετρικές αποστάσεις χωρίς αυτό να είναι καταλυτικό ωστόσο σε ένα βαθμό ενδεικτικό του κόστους των αεροπορικών εταιριών.
Α3 Αθήνα Θεσ 222 ευρω (ο φθηνότερος συνδιασμός γιατί υπάρχει και με 260!!!!! - ΕΛΕΟΣ!!) 300 χιλιομετράκια
Lufthansa Αθήνα Λονδίνο 300 ευρώ (μέσω expedia προσοχή μετατρέψτε δολ σε ευρώ) 2392 χιλιόμετράκια
KLM Αθήνα Νέα Υόρκη 686 ευρώ - expedia 7940 χιλιομετράκια..................

Το δείγμα που αναφέρω δεν είναι τόσο τυχαίο...γιατί σε γενικές γραμμές πάντα οι ίδιες τιμές παίζουν....

Συμπέρασμα...η AEGEAN είναι μια αδικαιολόγητα πανάκριβη στις τιμές εισιτηρίων εταιρία που παίζει πολύ έξυπνα το παιχνίδι εξαιτείας των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά....γενικώς είναι και ο έλληνας της τελευταίας στιγμής...

Το να βλέπει κανείς σφαιρικά και ώριμα τις τιμές που παίζουν δε δικαιολογεί ατάκες του στυλ

Akis":g694j8j1 said:
Αν δεν σου αρέσει αυτή η πολιτική παίρνεις το ΚΤΕΛ ή τον ΟΣΕ με 30 €!
COMPUTERISE":g694j8j1 said:
Παιδιά έτσι είναι το παιχνίδι ή νωρίς και φτηνά ή αργά και ακριβά όποιος θέλει παίζει...

και εσείς μπορεί να βρεθείτε κάποιες φορές στη θέση να ψωνίσετε last minute...θα το δεχθείτε τότε αβίαστα να πληρώστε 260 και που ξέρει αν μπει προσωρινά λουκέτο στην ΟΑ 300 και βάλε ευρώ για αθ-θεσ??..δε βοηθάει και πολύ να κοιτάμε μόνιμα τα πράγματα από το δικό μας συμφέρον....

Μάλλον είμαι από τους τελευταίους στο forum που υποστηρίζω την Α3 επισημαίνοντας πάντα τα στραβά της αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει 100% δίκιο. Η πολιτική της είναι ξεκάθαρη νωρίς φτηνα, αργά ακριβά και δεν βλέπω που είναι το μεμτό. Ασφαλώς και καλοκαιριάτικα δεν έχει φτηνούς ναύλους γιατί πάνω από όλα είναι εταιρία και όχι ερυθρός σταυρός. Αυτά λοιπόν περί συμφέροντος της τσέπης τα ακούω βερεσέ γιατί ναι φίλε giopan αν βρεθώ στην ανάγκη όχι μόνο 260 θα δώσω αδιαμαρτήρητα αλλά και θα παρακαλέσω να μου δώσουν θέση. Άλλωστε όπως σωστότατα είπε και ο Ακης αν θέλω φτηνά θα πάρω το τρένo, το λεωοφορείο, θα κάνω ώτο στόπ...

Αν θέλεις να κρίνεις σωστά τα πράγματα θα σε παρακαλέσω να κάνεις μια μικρή έρευνα για το πόσο πουλάει η LH που εσύ ανέφερες, το FRA-BER το επόμενο Σ/Κ. Εκει θα δεις ότι το 205euro που ζητάει είναι περίπου ίδια με τα όσα ζητάει η Α3 για το ATH-SKG. Συμπέρασμα, όλες οι εταιρίες πουλάνε ακριβά εκεί που τις παίρνει να πουλάνε ακριβά γιατί σκοπό τους έχουν το κέρδος. Ασε λοιπόν τα σχόλια περί ωριμότητας και ατάκας για μια άλλη φορά...
 
ΟΚ θα συμφωνήσω με το γεγονός οτί αυτές είναι οι συνθήκες στην αγορά και έτσι πρέπει να πορευτώ σαν καταναλωτής. Όπως επίσης ότι δεν είμαι εγώ αυτός που θα αλλάξει την αγορά γιατί το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να ανοίξω αύριο αεροπορική εταιρία.

ΑΛΛΑ αυτό δεν μου απαγορεύει να «φωνάζω» για μια υψηλή τιμή. Δεν πιστεύω να μη συμφωνείτε (Akis & Computerise) ούτε και σε αυτό (ότι δηλαδή 220 και 260 ευρώ Αθ-θεσ μπορεί να χαρακτηρισθεί επιεικώς ακριβό αν το ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙ κανείς πέρα από την πολιτική νωρίς-αργά). Από εκεί και πέρα όλα σχετικά είναι. Αν o Computerise ή ο τάδε ή ο δείνα έχει την άπλα και δεν τον ενοχλεί ούτε το 250, το 400 ή το 500 ευρώ για αυτήν την πτήση ή απλά δε θέλει να φανεί ματζίρης όταν λέει ότι παρακαλώντας κιόλας θα τα δώσει προκειμένου να ανέβει στο αεροπλάνο αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
 
Βεβαιότατα και συμφωνώ ότι τα 220 ευρώ είναι ακριβά αλλά έτσι είναι αγαπητέ giopan η αγορά ΠANTOY. Κλείσε νωρίς πάρε φτηνά, αυτούς τους κανόνες υπαγορεύει ο νόμος προσφοράς-ζήτησης με αυτούς τους όρους παίζεις και όχι μόνο στην αεροπορική αγορά αλλά στην αγορά γενικά. Άλλες τιμές παίρνεις αν προπληρώσεις κάτι κι άλλες τιμές όταν το αγοράζεις κανονικά.. άλλες τιμές στο μετρητοίς κι άλλες με δόσεις, είναι γνωστά πράγματα αυτά και ισχύουν από τότε που υπάρχει εμπόριο, δεν καταλαβαίνω γιατί παραξενεύεσαι;

Δεν είναι καθόλου άλλου παπά ευαγγέλιο να έχεις άμεση ανάγκη, να θέλεις να ταξιδέψεις εδώ και τώρα, για θέμα έκτακτης δουλειάς ή μακρυά από εμάς για θέμα υγείας και να παρακαλάς για ένα εισιτήριο έστω και ακριβό. Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι το μόνο που δεν σκέφτεσαι είναι τα χρήματα...

Υ.Γ. Ματζίρης τι σημαίνει;;;
 
Και βέβαια, αν το ATH-SKG το αγοράσει ο giopan ή ο κάθε giopan 28 ευρώ, δεν θα διαμαρτυρηθεί για τα 220 που έχει το ίδιο εισιτήριο για κάποιους άλλους, αλλά θα γελάνε και τα μουστάκια του. Όχι λοιπόν νοοτροπία τύπου "και την π'ιτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο". :wink:
 
computerise":3tg0fkjn said:
αυτούς τους κανόνες υπαγορεύει ο νόμος προσφοράς-ζήτησης με αυτούς τους όρους παίζεις και όχι μόνο στην αεροπορική αγορά αλλά στην αγορά γενικά. Άλλες τιμές παίρνεις αν προπληρώσεις κάτι κι άλλες τιμές όταν το αγοράζεις κανονικά.. άλλες τιμές στο μετρητοίς κι άλλες με δόσεις, είναι γνωστά πράγματα αυτά και ισχύουν από τότε που υπάρχει εμπόριο, δεν καταλαβαίνω γιατί παραξενεύεσαι;

Ακριβώς όπως τα λες.....ΟΜΩΣ στην Ελλάδα έχουμε να κάνουμε με αγορά ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ ΜΟΝΟΝ, δηλαδή όχι και τόσο ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΓΟΡΑΣ για τους δύσμοιρους καταναλωτές....Αυτό λέω τόση ώρα...Δεν το παίζω εργατοπατέρας....κάνω μια απλούστατη αντικειμενικότατη και πέρα από κάθε αμφισβήτιση οικονομική διαπίστωση (το ότι δηλαδή δεν είναι ότι καλύτερο για τον τελικό καταναλωτή να έχει μόνο δύο επιλογές τόσο από θέμα τιμής όσο και από θέμα ποιότητας)....Δεν κατηγόρησα την Aegean για τίποτα (ισά ίσα που δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο σε θέματα ποιότητας)...Απεναντίας, μια χαρά μάγκες είναι ο Βασιλάκης και η παρέα του που παίζουν σε αυτή την αγορά τη δεδομένη στιγμή με τους δεδομένους ανταγωνιστές....Βρίσκουν και κάνουν (250 ευρώ αθ-θεσ) και μαγκιά τους....Που βρίσκεις δηλαδή το περίεργο και το κακό να διαπιστώνεις ότι 1) Οι συνθήκες του δυοπωλίου (ΟΑ-Α3) δε συμφέρουν στην τελική τους καταναλωτές, 2) Η τιμή των 250 ευρω για αθ-θεσ είναι υψηλή.

Αυτά είναι απλές οικονομικές παραδοχές....σαν οικονομολόγος μπορώ και τις κάνω με βεβαιότητα και δεν έχω κανέναν απολύτως πρόβλημα να το συζητήσω και με μη σχετικούς από οικονομικά.
 
Top