Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η απάντηση στην απορία σου, υπάρχει στην ιστοσελίδα της Αιγαιου.

http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirof ... isitirion/

Ειδικά στην τρίτη παράγραφο απο το τέλος, λέει ότι η χρέωση των €20 ισχύει για όλους τους ναύλους.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι το τέλος εξυπηρέτησης και το τέλος αλλαγης είναι δυο πράγματα διαφορετικά.

Εαν ο επιβάτης είχε κλείσει GoLight,εκτός απο το Τέλος Εξυπηρέτησης μέσω εκδοτηριου ή τηλεφωνικού κέντρου θα πρέπει να πληρώσει και το Πρόστιμο Αλλαγής.

Τώρα, αν θες τη γνώμη μου, συμφωνώ ότι είναι υπερβολικο να χρεώνεται ο επιβάτης, που δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να βγάλει αλλιώς το εισιτήριο (π.χ. μεμονωμένα παιδικά), ωστόσο αφού αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας, δε νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι άλλο.
 
Δε νομίζω. Και επί κρατικής ΟΑ (στα τελευταία της), υπήρχε service fee για τις αγορές εισιτηρίων από τα εκδοτήρια και τα γραφεία πόλεως.

Αυτό που δε γνωρίζω, είναι εάν η χρέωση των €20 επιβάλλεται και σε εγχρήματες συναλλαγές από και προς τα "άγονα" δρομολόγια. Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε ένας όρος στη σύμβαση, που δεν επέτρεπε την είσπραξη service fees, στις πωλήσεις των επιδοτούμενων (τουλάχιστον η ΟΑ επί MIG δεν εισέπραττε).
 
Μήπως επειδή με τον τρόπο που προσπαθούσες να κάνεις την κράτηση θα δημιουργούνταν ουσιαστικά 2 διαφορετικές κρατήσεις όπου στην μια θα ταξίδευαν 2 ανήλικα και 2 ενήλικες και όχι ένα group 4 ατόμων εκ των οποίων 2 παιδιά. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο. :?
 
Πρόσφατα είχα διαβάσει κάπου ότι υπήρχε οδηγία της Ε.Ε να μην ισχύει η επιβάρυνση για τους κατόχους πιστωτικών καρτών κατά την αγορά του εισιτηρίου.Απ' ότι έχω δει το 1 ευρώ το έχουν ακόμα πολλές εταιρείες.
 
Συγγνωμη εαν δεν εγινα σαφης . Μου ζητησανε να πληρωσω 20 ευρω και διαφορα ναυλου για αλλαγη του καθε flex εισιτηριου.Μιλαω για τα παιδικα εισιτηρια πουδεν με αφηνανε το site να τα κλεισω online.Ναι ειναι 2 διαφορετικες κρατησεις με αυτες τον ενηλικων αλλα δεν γραφει πουθενα οτι τα flex δεν μπορουνε να αλλαξουνε στο site αλλα τηλεφωνικα.Τοτε ποιος ο λογος του flex εισιτηριου????Επισης οταν εγινε η αγορα τηλεφωνικα ρωτησα 2 φορες εαν μπορω να αλλαξω τα εισιτηρια χωρις rebooking fee και η απαντηση ειναι οτι ναι μπορειτε απο το site να αλλαξετε δωρεαν το εισιτηριο πληρωνοντας την διαφορα ναθλου εαν υπαρχει.
 
Το θέμα είναι ότι εδώ μιλάμε στην ουσία για 3 διαφορετικά πράγματα: Τα rebooking fees (που όντως στα flex δεν υπάρχουν), τη διαφορά ναύλου και τα 20 Ευρώ τέλη εξυπηρέτησης, εάν κάνεις κράτηση/ αλλαγή από το τηλεφωνικό κέντρο.

Και δυστυχώς, όσον αφορά τα τελευταία, τα πληρώνεις αναγκαστικά και σε περιπτώσεις όπου δεν μπορείς να κάνεις κράτηση / αλλαγή online γιατί για κάποιον λόγο δεν υπάρχει αυτή τη δυνατότητα. Αν και αυτό το πρόβλημα το έχεις σε πολλές εταιρίες, όχι μόνο στην Α3…
 
Αφού οι κρατήσεις είναι 2. Η κράτηση των παιδιών δεν αλλάζει λογικά αυτόματα οπότε πρέπει να ξανακαλέσεις στην εταιρία που θα σε χρεώσει για την εξυπηρέτηση και θα σου χρεώσει και την διαφορά. Δεν υπάρχει rebooking fee θεωρητικά αλλά μάλλον κάτι σαν τέλος εξυπηρέτησης. Θα μπορούσες να τα είχες αποφύγει όλα αυτά. Το να μην εκπληρώνει τις τυπικές τις υποχρεώσεις ως προς το rebooking είναι λίγο τραβηγμένο.
 
Θεωρω ότι σε περιπτωση αδυναμίας του συστηματος της ιδιας της εταιριας δεν θα επρεπε να υπαρχει χρεωση.
Για να ενημερωσω ότι τελικα την αλλαγη πτησεις μου την εκανα τηλεφωνικα μονο με την διαφορα ναυλου για να λεμε και τα καλα . Οσο αφορα την πρωτη χρεωση όταν εγινε η εκδοση των παιδικων εισητηριων μου ειπανε να στειλω mail και θα παρω από εκει απαντηση.
 
Akis":3npzfqy5 said:
Η απάντηση από εδώ: http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirof ... -kerdiste/

Μπορείτε να προαγοράσετε τις αποσκευές σας online είτε κατά την έκδοση του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου (eticket) είτε μετά την έκδοση μέσω της υπηρεσίας "Η κράτησή μου". Και στις δύο περιπτώσεις επωφελείστε μέχρι και 40% έκπτωση (φθηνότερα από το αεροδρόμιο).
Μπορείς μήπως να με κατευθύνεις λίγο γιατί όπου και να πατήσω με βγάζει εδώ χωρίς να μπορώ να επιλέξω κάτι:
http://i.imgur.com/pU9XlYk.png

Δεν μπορώ πάντως να καταλάβω γιατί στο σάιτ της Α3 δεν υπάρχει επιλογή για Ελσίνκι, μη δίνοντάς μου άλλη επιλογή, από το να κλείσω το εισιτήριό μου μέσω online ταξιδιωτικού πρακτορείου και λογικά να χάσω το refund που θα έχω για το ταξίδι μου στο Ελσίνκι.

Θα χρειαστεί να πληρώσω βαλίτσα και για τα 3 σκέλη; Δηλαδή 120€;
 
Top