Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημέρα.
Εφόσον ο τελικός σου προορισμός από τη Ρόδο είναι το Ελσίνκι,είναι αδιάφορο πόσες μετεπιβιβάσεις θα κάνεις.Ρόδος-Ελσίνκι και Ελσίνκι-Ρόδος είναι δύο σκέλη.Άρα θα πληρώσεις την αποσκευή x 2.
 
Νομίζω πως κάνεις λάθος. To σύστημα της Α3 δίνει βαλίτσα σε όλες τις πτήσεις, αφού το δρομολόγιο ATHFRA περιλαμβάνει εξ ορισμού βαλίτσα και η τρίτη πτήση είναι LH operated. Συνεπώς, η βαλίτσα μπαίνει σε όλο το δρομολόγιο.


Code:
------------------------------------------------------------                    
     AL FLGT  BK T DATE  TIME  FARE BASIS      NVB  NVA   BG                    
 RHO                                                                            
XATH A3   201 Q  Q 28DEC 0635  K2A3FIOW                   1P                    
XFRA A3   830 K  K 28DEC 0825  K2A3FIOW                   1P                    
 HEL A3  1438 K  K 28DEC 1320  K2A3FIOW                   1P                    
                                                                                
EUR    71.00      28DEC14RHO A3 X/ATH A3 X/FRA Q49.22A3 HEL                     
                  42.74NUC91.96END ROE0.771963                                  
EUR     9.00YQ    XT EUR 12.00GR EUR 15.15WP EUR 5.00WQ EUR                     
EUR    38.00YR    20.65RA                                                       
EUR    52.80XT                                                                  
EUR   170.80                                                                    
CARD PAYMENT FEES BETWEEN EUR 8.00 AND 8.00 MAY APPLY                           
BG CXR: 3*A3
 
Απλά είδα εδώ: viewtopic.php?p=171866#p171866 στην εικόνα του Ζήσης αναφέρεται ότι έχει μια βαλίτσα στην κράτησή του και σε μένα δεν λέει τίποτα και με προβληματίζει αυτό. Εκτός και αν δεν το δείχνουν πλέον αυτό.
 
Re: Miles & Bonus

Ulrike":1tyo0syy said:
Και Off topic για τα Go light: Τί είναι τόσο κακό να προσφέρουν καλύτερη τιμή στα άτομα που δεν έχουν βαλίτσα; Προσωπικά, σε 90% των πτήσεών μου έχω μόνο χειραποσκευή… Και εάν ξέρω ότι θα έχω βαλίτσα υπάρχουν και ναύλοι που την συμπεριλαμβάνουν, άλλες εταιρίες κλπ. (και εκτός από εσωτερικού, δεν νομίζω ότι από Αθήνα η Α3 πραγματικά έχει τέτοιο μονοπώλιο, πάντα μπορείς να πας και με LH κλπ. με ανταπόκριση εάν θεωρείς ότι η Α3 είναι απαράδεκτη…).

Σε ένα Α320 πόσοι είναι μόνο με χειραποσκευή;Το 10%;Προσωπικά έχω δει ελάχιστους να φεύγουν χωρίς να πάνε να πάρουν βαλίτσα.Μπορείς να πας διακοπές ή πολυήμερο ταξίδι χωρίς βαλίτσα;Όσον αφορά τα περί μονοπωλίου,σαφώς και η Αιγαίου έχει το μονοπώλιο.Ότι μπορείς να πας με άλλη εταιρεία σε ένα προορισμό με αλλαγή αεροσκάφους σε κάποιο αεροδρόμιο και πολύωρη αναμονή πολλές φορές,δεν εξαλείφει το μονοπώλιο.
 
Re: Miles & Bonus

Luz":k2gdsf6t said:
Σε ένα Α320 πόσοι είναι μόνο με χειραποσκευή;Το 10%;
Luz δεν έχεις δίκιο και επιμένεις εδώ και 3 σελίδες.
Με το νέο ναύλο προσαρμόζονται οι επιβάτες που μπορούν να πάρουν χειραποσκευή και που υπό άλλες συνθήκες έπαιρναν μια μεγάλη βαλίτσα βάζοντας μέσα άλλα τόσα ρούχα, μπας και χρειαστούν. Το έχω κάνει κι εγώ αυτό γιατί μου έδινε το δικαίωμα η εκάστοτε εταιρία και γύρναγα με τη μισά ρούχα όπως τα έβαλα από την αρχή. Μην πας μακριά. Το 90% της FR, της EZ ή άλλων low cost είναι με μικρή βαλίτσα. Δεν σημαίνει ότι πάνε κάπου για 2 μέρες. Το ότι εσύ δεν ταξιδεύεις για 2 ως 4 μέρες δε σημαίνει ότι ανήκεις στο 90% των επιβατών της Α3. Τα πράγματα έχουν αλλάξει σε παγκόσμιο επίπεδο και οι επιβάτες προσαρμόζονται ανάλογα.
Δε υπάρχει λόγος για αυτή την επιμονή σου να βγαίνουμε και εκτός θέματος. Αν θέλετε συζήτηση για το go light, στο αντίστοιχο topic.
 
Re: Miles & Bonus

Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι το έκανε για το καλό των επιβατών;Να μην κουράζονται με περιττά πράγματα στη βαλίτσα;Οι επιβάτες αναγκάζονται να προσαρμοστούν αφού τους οδηγούν όπου θέλουν οι εταιρείες,και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο.Άλλωστε και στις αεροπορικές συγκοινωνίες υπάρχει πλέον ολιγοπώλιο με 4-5 "συμμαχίες" που ελέγχουν την αγορά.Σε λίγο προβλέπω να βάζει ο κόσμος στις τσέπες των μπουφάν ρούχα,και να φοράει 3 μπλούζες για να τις μεταφέρει.Μέχρι να το πάρουν "χαμπάρι" οι εταιρείες και να ζυγίζουν τους επιβάτες και να πληρώνουν οι παχύσαρκοι επιπλέον χρήματα.΄
Πάντως την άποψή μου για το golight τη συμμερίζονται και πολλοί που σχολιάζουν δημοσιεύσεις της εταιρείας στο facebook.
Για τη Ryanair και την Easy Jet δεν έχω άποψη επειδή δεν έχω ταξιδέψει με αυτές.Πάντως για να προτιμήσει κάποιος μια τέτοια εταιρεία σημαίνει ότι είναι πολύ χαμηλού προϋπολογισμού ταξιδιώτης,και δε θα μείνει αρκετές ημέρες σε μια πόλη ή αν μείνει βολεύεται να αλλάζει εσώρουχα κάθε τρεις ημέρες.Εκτός από τις ελάχιστες περιπτώσεις κάποιος να πηγαίνει αυθημερόν π.χ στο Λονδίνο για δουλειά και να τον βολεύουν τα δρομολόγια.
 
Re: Miles & Bonus

Luz":2heayajm said:
Οι επιβάτες αναγκάζονται να προσαρμοστούν αφού τους οδηγούν όπου θέλουν οι εταιρείες,και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο.
Ακριβώς έτσι. Όπως γίνεται και σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Όπως γίνεται και τα τελευταία χρόνια με την κρίση στην Ελλάδα. Προσαρμόζουμε τις ζωές μας, την καθημερινότητα μας, τις εξόδους μας κλπ σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα. Αν διαθέτεις περισσότερα χρήματα από το μέσο Έλληνα, δε σε αγγίζει τίποτα από αυτά. Ούτε τα go light, ούτε η μπλε κάρτα ούτε τίποτα. Σε διαφορετική περίπτωση προσαρμόζεσαι. Δεν γίνεται να προσαρμοζόμαστε πάντα σε καλύτερες καταστάσεις. Επί κρατικής ΟΑ το αεροπορικό ταξίδι ήταν για λίγους και προσαρμοζόμασταν στις μετακινήσεις και στα ταξίδια (όχι υπερατλαντικά, με πλοίο στα νησιά, με αυτοκίνητο Θεσ/νίκη κλπ). Όταν το αεροπορικό ταξίδι έγινε προσιτό πάλι προσαρμοστήκαμε και αρχίσαμε να πετάμε παραπάνω.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχουν κι άλλοι με τη δική σου άποψη και να σχολιάζουν στο FB της εταιρίας. Κοίτα όμως τι ποσοστό των "μελών" που έχει η Α3 στη σελίδα της σχολιάζουν αρνητικά. Το 5%;; Το 10%; Ότι και να γίνει, ένα ποσοστό πάντα θα γκρινιάζει. Ακόμα και στα θετικά. Βγάζει πχ φτηνούς ναύλους η Α3; Γκρινιάζουν γιατί δεν τους πρόλαβαν.
Όλοι θα θέλαμε να πετάμε με 30-50 ευρώ roundtrip που είναι πιο φτηνά από όλα τα υπόλοιπα μέσα, ακόμα κι από το ΚΤΕΛ. Δεν γίνεται πάντα όμως. Ούτε με όλες τις εταιρίες και όλες τις εποχές. Αν λοιπόν θεωρείς ότι η Α3 είναι ακριβή για πχ Λονδίνο, δεν έχεις παρά να προτιμήσεις κάποια φθηνότερη. Αν πας κάπου εσωτερικό, επιλέγεις άλλο μέσο.
 
Για το εσωτερικό δεν το συζητάω,δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω αεροπλάνο,ιδίως για τους ηπειρωτικούς προορισμούς.Όσον αφορά την τιμή,δε θέλω εισιτήριο των 30 ευρώ,αν ήθελα θα κυνηγούσα τις ευκαιριες των χαμηλού κόστους αεροπορικών.Απλώς θέλω να μη με κοροϊδεύουν.Αγόρασα το εισιτήριο για Βαρσοβία κάτω από 100 ευρώ,αλλά χωρίς βαλίτσα,σε περίοδο προσφορών που η εταιρεία διατείνονταν ότι έκανε έκπτωση 40%.Σε σχέση όμως με την προηγούμενη χρονιά,το εισιτήριο είναι μόλις 15% φθηνότερο.Άρα με κοροϊδεύει.Αν πέταγε η LOT θα είχα και άλλη επιλογή,αλλά δεν έχω.Αναγκαστικά θα πληρώσω 40 ευρώ για να πάρω τη βαλίτσα μου.
 
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τί θέλεις. Εάν λες ότι πέρσι πλήρωσες λιγότερο, ίσως είχες και πιο φθηνό ναύλο. Καλά, δεν σου αρέσει η Α3 και το σύστημα τιμών τους με τις έξτρα αποσκευές, αλλά δεν σκέφτεσαι εναλλακτικές. Δεν σκέφτεσαι σαν ανταγωνισμό εταιρίες που θα έπρεπε να αλλάξεις αεροπλάνο λόγω του πολλών ωρών που χάνεις (που σε μια καλή ανταπόκριση είναι 1 ώρα ή και λιγότερο…), Easyjet, Ryanair κλπ. θεωρείς για τους φτωχούς (που επίσης είναι λάθος, θα δεις ακόμα και επιχειρηματίες, αφού όλο και περισσότερες εταιρίες συμπεριλαμβάνων τα LowCost στην travel policy τους ούτε τρέπονται οι «πλούσιοι» να τους επιλέξουν εάν τους βολεύει ένα δρομολόγιο).

Και είναι γεγονός ότι για την αεροπορική εταιρία οι αποσκευές δημιουργούν έξοδα, λόγω βάρους, λόγω του handling κλπ. Που κάποιοι (δηλ. οι επιβάτες) πρέπει να τα πληρώσουν. Τώρα, εάν τα πληρώνουν όλοι (αφού στην ουσία συμπεριλαμβάνεται στο εισιτήριο, ακόμα εάν δεν έχεις βαλίτσα), οι μόνο αυτοί που όντως κάνουν χρήση αυτής της υπηρεσίας, άλλη συζήτηση είναι…
Και δεν είναι τόσο λίγοι που έχουν μόνο χειραποσκευή. Εντάξει, εξαρτάται και από το δρομολόγιο, σε κάποιον τουριστικό προορισμό τον Αύγουστο ίσως είναι κοντά στα 90% σου. Σε άλλα όμως ελάχιστοι έχουν. Για πέτα π.χ. Παρασκευή βράδυ το χειμώνα Βρυξέλλες – Αθήνα ή παρόμοια, μετά την άφιξή οι περισσότεροι πηγαίνουν απευθείας στην έξοδο, και όχι στους ιμάντες αποσκευών.

Ούτε είναι μόνο οι business travelers που κάνουν ταξίδια των λίγων ημερών. Αλλά και πολλοί ιδιώτες, είτε λόγω οικονομικών, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, είτε γιατί προτιμούν να κάνουν 3-4 μικρά ταξίδια το χρόνο και όχι ένα μεγάλο, είτε γιατί απλά θέλουν να επισκεφτούν ένα ΣΚ κάποιους συγγενείς κλπ. Ακριβώς αφού τα αεροπλάνα έγιναν προσιτά για (σχεδόν) όλους και μπορούμε να φτάσουμε πολύ γρήγορα και σε πιο μακρινούς προορισμούς, «ταξίδι» δεν σημαίνει πια απαραίτητα να πας για εβδομάδες…
 
Re: Miles & Bonus

Luz":14hf77vu said:
Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι το έκανε για το καλό των επιβατών;Να μην κουράζονται με περιττά πράγματα στη βαλίτσα;Οι επιβάτες αναγκάζονται να προσαρμοστούν αφού τους οδηγούν όπου θέλουν οι εταιρείες,και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο.Άλλωστε και στις αεροπορικές συγκοινωνίες υπάρχει πλέον ολιγοπώλιο με 4-5 "συμμαχίες" που ελέγχουν την αγορά.Σε λίγο προβλέπω να βάζει ο κόσμος στις τσέπες των μπουφάν ρούχα,και να φοράει 3 μπλούζες για να τις μεταφέρει.Μέχρι να το πάρουν "χαμπάρι" οι εταιρείες και να ζυγίζουν τους επιβάτες και να πληρώνουν οι παχύσαρκοι επιπλέον χρήματα.΄
Πάντως την άποψή μου για το golight τη συμμερίζονται και πολλοί που σχολιάζουν δημοσιεύσεις της εταιρείας στο facebook.
Για τη Ryanair και την Easy Jet δεν έχω άποψη επειδή δεν έχω ταξιδέψει με αυτές.Πάντως για να προτιμήσει κάποιος μια τέτοια εταιρεία σημαίνει ότι είναι πολύ χαμηλού προϋπολογισμού ταξιδιώτης,και δε θα μείνει αρκετές ημέρες σε μια πόλη ή αν μείνει βολεύεται να αλλάζει εσώρουχα κάθε τρεις ημέρες.Εκτός από τις ελάχιστες περιπτώσεις κάποιος να πηγαίνει αυθημερόν π.χ στο Λονδίνο για δουλειά και να τον βολεύουν τα δρομολόγια.

Αν πας ταξιδι για πολλες μερες, δεν θα λυπηθεις τα λεφτα ωστε να προσθεσεις βαλιτσα. Αν και σε ελαχιστα μερη εχω παει τοσες πολλες μερες που δεν μου εφτανε η χειραποσκευη. Εχει τυχει πολλες φορες να εχω αποσκευη που εχει διαστασεις για καμπινα και να τη δωσω μονο και μονο για να μην την κουβαλαω μαζι μου.

Την τελευταια φορα ελειπα απο το σπιτι μου 4 μερες και μια χαρα βολευτηκα με τη χειραποσκευη και αλλαζα καθε μερα εσωρουχα. Και δεν ειναι μεγεθος S τα ρουχα μου, το αντιθετο μαλιστα. Μακαρι να ειχα την ανεση να κανω ταξιδια που να διαρκουν 10 και 15 μερες κι ας ηταν το προβλημα μου οτι η Aegean χρεωνει εξτρα την αποσκευη
 
Top