Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τί θέλεις. Εάν λες ότι πέρσι πλήρωσες λιγότερο, ίσως είχες και πιο φθηνό ναύλο. Καλά, δεν σου αρέσει η Α3 και το σύστημα τιμών τους με τις έξτρα αποσκευές, αλλά δεν σκέφτεσαι εναλλακτικές. Δεν σκέφτεσαι σαν ανταγωνισμό εταιρίες που θα έπρεπε να αλλάξεις αεροπλάνο λόγω του πολλών ωρών που χάνεις (που σε μια καλή ανταπόκριση είναι 1 ώρα ή και λιγότερο…), Easyjet, Ryanair κλπ. θεωρείς για τους φτωχούς (που επίσης είναι λάθος, θα δεις ακόμα και επιχειρηματίες, αφού όλο και περισσότερες εταιρίες συμπεριλαμβάνων τα LowCost στην travel policy τους ούτε τρέπονται οι «πλούσιοι» να τους επιλέξουν εάν τους βολεύει ένα δρομολόγιο).
Και είναι γεγονός ότι για την αεροπορική εταιρία οι αποσκευές δημιουργούν έξοδα, λόγω βάρους, λόγω του handling κλπ. Που κάποιοι (δηλ. οι επιβάτες) πρέπει να τα πληρώσουν. Τώρα, εάν τα πληρώνουν όλοι (αφού στην ουσία συμπεριλαμβάνεται στο εισιτήριο, ακόμα εάν δεν έχεις βαλίτσα), οι μόνο αυτοί που όντως κάνουν χρήση αυτής της υπηρεσίας, άλλη συζήτηση είναι…
Και δεν είναι τόσο λίγοι που έχουν μόνο χειραποσκευή. Εντάξει, εξαρτάται και από το δρομολόγιο, σε κάποιον τουριστικό προορισμό τον Αύγουστο ίσως είναι κοντά στα 90% σου. Σε άλλα όμως ελάχιστοι έχουν. Για πέτα π.χ. Παρασκευή βράδυ το χειμώνα Βρυξέλλες – Αθήνα ή παρόμοια, μετά την άφιξή οι περισσότεροι πηγαίνουν απευθείας στην έξοδο, και όχι στους ιμάντες αποσκευών.
Ούτε είναι μόνο οι business travelers που κάνουν ταξίδια των λίγων ημερών. Αλλά και πολλοί ιδιώτες, είτε λόγω οικονομικών, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, είτε γιατί προτιμούν να κάνουν 3-4 μικρά ταξίδια το χρόνο και όχι ένα μεγάλο, είτε γιατί απλά θέλουν να επισκεφτούν ένα ΣΚ κάποιους συγγενείς κλπ. Ακριβώς αφού τα αεροπλάνα έγιναν προσιτά για (σχεδόν) όλους και μπορούμε να φτάσουμε πολύ γρήγορα και σε πιο μακρινούς προορισμούς, «ταξίδι» δεν σημαίνει πια απαραίτητα να πας για εβδομάδες…