Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
.... και δεν περιλαμβάνει Business Class η προσφορά, χωρίς να το αναφέρει στους όρους ! :mad:
 
Φυσικά και το αναφέρει και στο site και στο e-mail.
 
Last edited by a moderator:
Έχει αρχίσει και μοιάζει η τιμολογιακή πολιτική της Aegean με αυτή της pizza fan στα 00s?
Τσιμπημένες τιμές αλλά πάντα παίζει ένα κουπονάκι/μια προσφορά?
 
Να χαίρεστε που δεν έχει ακόμα αποφασίσει να αυξήσει τα έσοδά της λανσάροντας τιμολογιακή πολιτική για SAF (Shameless Air Fares), όπως κάνουν οι υπόλοιποι απατεώνες αερομεταφορείς.
 
Έχει αρχίσει και μοιάζει η τιμολογιακή πολιτική της Aegean με αυτή της pizza fan στα 00s?
Τσιμπημένες τιμές αλλά πάντα παίζει ένα κουπονάκι/μια προσφορά?
Γιατί, ξέρει κανείς κάτι που δεν έχει αυξηθεί στη καθημερινότητα μας γενικότερα; Γιατί να αποτελέσουν εξαίρεση τα αεροπορικά εισιτήρια ή τα ακτοπλοϊκά ή των ΚΤΕΛ κλπ. Άσε που όλες οι αεροπορικές έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές εισιτηρίων και οι περισσότεροι περιμένουμε κάποιες προσφορές για να πετάξουμε.
 
Το θέμα είναι ότι έχουν αυξηθεί οι τιμές αλλά όχι η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ούτε φυσικά και οι μισθοί.
Θα περίμενα π.χ. αν πρόκειται να πληρώσω για το αεροπορικό εισιτήριο την αντιστοιχία της τιμής σε σχέση με το μισθό προ εποχής low-cost εταιρειών, να έχω και τις αντίστοιχες παροχές και όχι low cost υπηρεσίες.
Και δεν αφορά αυτό μόνο την Α3, αλλά γενικά και τις υπόλοιπες.
 
Είμαστε τυχεροί που έχουμε την Α3 στην Ελλάδα με τις υπηρεσίες όπως είναι γιατί αν συγκρίνουμε με LH θα τα βάψουμε μαύρα, αλλά οι τιμές έχουν ξεφύγει. Ξέραμε τα καλοκαίρια με τα τρελά νούμερα, αλλά πλέον δεν υπάρχει τίποτα φυσιολογικό και φοβάμαι για το καλοκαίρι. Όταν δεν έβρισκα πτήσεις, είχα πάντα την φθηνότερη εναλλακατική DUS, πλέον ξέφυγε και αυτό. Μη μιλήσω για domestic που SKG-ATH κοστίζει όσο SKG-STR πριν 3 χρόνια. Σήμερα φίλος έκλεισε να πάει SKG-ATH-JTR RT για την επόμενη εβδομάδα 310 flex.
Δυστυχώς ανέβηκαν οι τιμές, οι υπηρεσίες έμειναν ίδιες ή και ελαφρώς χειρότερες, οι μισθοί ίδιοι στα πληρώματα. Θα αρχίσει πάλι το αεροπλάνο να είναι για τους λίγους και έρχονται διάφοροι φόροι σε αεροδρόμια και χώρες όπως Γερμανία, Ολλανδία κτλ. Kάτι SAF, ESG, Carbon Emissions κτλ.
 
Γιατί, ξέρει κανείς κάτι που δεν έχει αυξηθεί στη καθημερινότητα μας γενικότερα; Γιατί να αποτελέσουν εξαίρεση τα αεροπορικά εισιτήρια ή τα ακτοπλοϊκά ή των ΚΤΕΛ κλπ. Άσε που όλες οι αεροπορικές έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές εισιτηρίων και οι περισσότεροι περιμένουμε κάποιες προσφορές για να πετάξουμε.
Το σχόλιο μου δεν αφορούσε οτι ακρίβυναν οι τιμές (αυτο το ξέρουμε γενικα και το ζούμε καθε μέρα), αλλά ότι μοιάζουν πάντα τσιμπημένες και (σχεδον) πάντα υπάρχει κατι για να τις ρίξει. Απο την αρχη της χρονιας εχουμε:
Έως -40% σε όλο μας το δίκτυο! | ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
8 προορισμοί του εξωτερικού σε περιμένουν να τους ανακαλύψεις με -20%
-30% για να ταξιδεψτε ξανα μαζι μας
1+1 για τους ερωτευμενους
και μπορει να χανω και κατι.

φανταζομαι αυτο ειναι καποια στρατηγικη, γιατι μπορει να βγαινουν χαμηλα στο skyscanner κτλ αλλα απο την αλλη οποιος δεν κυνηγαει κουπονια αγοραζει πιο ακριβα, ενω οποιος τα κυνηγαει (πιστευει οτι) αγοραζει φτηνα.
Θα το εχουν μελετησει φανταζομαι και θα τους βολευει, απλα για μενα κανει τις προσφορες λιγοτερο προσφορες και περιισοτερο τροπο για να πληρωσω την κανονικη τιμη.
 
Λέγεται διάκριση/διαφορισμός τιμής και δουλεύει καλύτερα σε ολιγοπωλιακές ή μονοπωλιακές αγορές. Για να πωλήσει μια πρόσθετη θέση, η εταιρεία πρέπει να μειώσει την τιμή στην οποία πουλάει τις
υπόλοιπες θέσεις. Προφανώς αυτό γίνεται για να πιάσει επιβάτες που είναι ελαστικοί στην τιμή του κανονικού εισιτηρίου και έτσι δεν αγοράζουν στα 200 για μια θέση, αλλά αγοράζουν στα 250 τις δύο θέσεις. Το κόστος του να έβαζε πχ μια έξτρα πτήση για αυτούς τους επιβάτες θα ήταν υπέρογκο κ έτσι γεμίζει τις πτήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης (στη χτεσινή προσφορά το Πάσχα ήταν black out date), συν την ευκαιρία να αγοράσει ο δεύτερος επιβάτης εξτα υπηρεσίες όπως βαλίτσα, φαγητό, επιλογή θέσης για να είναι μαζί με τον συνεπιβάτη κλπ. Η Aegean κανει διάκριση τιμών σε "ερωτευμένους", new generation, families, skier, golfers, συχνούς επιβάτες κοκ.

Ταυτόχρονα μεγιστοποιεί το κέρδος από ανελαστικούς επιβάτες πχ έχεις μια κηδεία ή ένα ηφαίστειο (χτυπάω ξύλο) και άρα πρέπει να φύγεις αύριο και η υψηλή κανονική τιμή δεν σε εμποδίζει μέχρι ενός ορίου.

Για να μην έχουμε αυταπάτες, οι τιμές δεν θα πέσουν οσο επιβάτες αγοράζουν σε αυτές τις τιμές. Το μόνο που μπορούν να κάνουν οι πελάτες αν θέλουν να τους μεταχειριζονται οι εταιρείες "καλύτερα " είναι να επιλέγουν τον ανταγωνιστή τους όταν το σχεδόν ίδιο πακέτο είναι φτηνότερο. Τα μίλια, οι κύκλοι που φέρναν σπίτι τη θεία απο την Αμερική, η "δωρεάν" κατεψυγμένη τυρόπιτα των 6Ε κλπ είναι τρικς που χάνεις χρήματα. Επίσης μην έχετε καμία αμφιβολία ότι δεν είναι πρόβλημα της Aegean ή οποιαδήποτε άλλης εταιρείας αν ο μισθός σας δεν έχει αυξηθεί, όσο υπάρχουν άλλοι να γεμίζουν τα αεροσκάφη της, ούτε θα πρέπει να μπερδεύουμε το κόστος εργασίας με το κόστος ζωής.
 
Ελαφρά off-topic θα βγω.

Παρακολουθώ την κουβέντα και κανονικά θα έμενα θεατής, αλλά ήθελα να κάνω ένα σχόλιο σχετικά με αυτό:

Θα αρχίσει πάλι το αεροπλάνο να είναι για τους λίγους

Αμήν και πότε!

ΟΚ, εντάξει, γλωσσική υπερβολή κάνω (ούτε σε μένα περισσεύουν τα λεφτά), αλλά αυτή η τρέλα του στυλ «πάμε στο Άμστερνταμ για ένα καφέ και γυρίζουμε το βράδυ» ή «αύριο πάω κι ερχομαι Στοκχόλμη για να κάνω review την αεροπορική» πρέπει να κοπούν μαχαίρι.

Το πρόβλημα, βέβαια, είναι ότι ειδικά το δεύτερο είναι (και αυτό) ένα επακόλουθο της ιδιωτείας που λέγεται social media & influencer culture, ή όπως πολύ καλύτερα είπε ο Καστοριάδης (πριν καν το ίντερνετ), «η κατάρρευση των κριτηρίων».

Το να κουνάμε το δάχτυλο στον Μπάμπη από το Μενίδι γιατί δεν ανακύκλωσε το πλαστικό καπάκι από τον φραπέ ενώ ο Sam Chui πετάει δεξιά κι αριστερά χωρίς κανένα ορθολογικό λόγο είναι λιγάκι παρανοϊκό.

Συγνώμη για το οff topic· επιστρέφω στην τρύπα μου.
 
Top