Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναύλος Economy Fully Flexible Εσωτερικού

Επειδή δεν ξέρω εάν θα προλάβω να κάνω ανταπόκριση από πτήση εξωτερικού Easyjet σε πτήση εσωτερικού ΟΑ, είπα να κλείσω σε ΟΑ στον Ναύλο Economy Fully Flexible Εσωτερικού, ώστε εάν δεν προλάβω την ανταπόκριση να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Ξέρει κανείς εάν θα τα πάρω όλα ή μόνο ένα μέρος τους.

Οι περιορισμοί ναύλων είναι οι εξής, αλλά δεν καταλαβαίνω πολύ καλά:

penalties
PENALTIES-CHANGES/CANCEL CANCELLATIONS ANY TIME CANCELLATIONS PERMITTED. NOTE - NORMAL REFUND PROCEDURES APPLY --- CHARGE EUR 30.00 FOR NO-SHOW. --- CHANGES ANY TIME CHANGES PERMITTED. NOTE - REBOOKING PERMITTED FREE OF CHARGE IN THE SAME RBD. REBOOKING ALSO PERMITTED ANY TIME BY UPGRADE THE CHANGED SECTOR TO THE NEXT HIGHER RBD. --- CHARGE EUR 30.00 FOR NO SHOW


λέει ότι εάν δεν εμφανιστώ καθόλου μου κρατάνε 30ευρώ, αλλά εάν προλάβω και το ακυρώσω πχ τηλεφωνικά, τα παίρνω όλα πίσω;;;
 
Ναύλος Economy Fully Flexible Εσωτερικού

Ναι (εκτός από το τέλος εξυπηρέτησης, αν έχει χρεωθεί).
Πώς όμως θα μπορέσεις να το ακυρώσεις αφού (αν κατάλαβα καλά) θα είσαι εν πτήσει;
 
Re: Ναύλος Economy Fully Flexible Εσωτερικού

Η πτήση μου φτάνει στο Βενιζέλος 14:40 και η επόμενη με ΟΑ αναχωρεί στις 16:00.
Ίσως δεν προλάβω το τσεκ-ιν λόγω των πολλών αποσκευών που θα έχω ....
Οπότε θα πεταχτώ στα εκδοτήρια και να κάνω την ακύρωση.

Οριακά πάντως το βλέπω να προλαβαίνω την ανταπόκριση, λόγω αποσκευών που θα πρέπει να παραληφθούν και να ξαναγίνουν τσεκ-ιν...

Όταν έρχεσε από εξωτερικό έστω και με άλλη εταιρεία, δεν δείχνουν κατανόηση οι υπάλληλοι της ΟΑ; [στην παλαιά ΟΑ πάντως δείχνανε και σου κάναν ρεμπούκ ακόμη κι όταν ο ναύλος δεν το επέτρεπε !]
 
Re: Ναύλος Economy Fully Flexible Εσωτερικού

Αρχικα οπως εγραψες στην αρχη, αυτος ο ναυλος εχει 30 ευρω non-show fees. Αυτα τα χρεωνεσαι αν δεν εχεις κανει check-in πριν αυτο κλεισει, αρα αν δε προλαβεις να κανεις check-in εισαι αυτοματα non-show και σε περιπτωση rebooking θα πρεπει να πληρωθει αυτο το ποσο πριν κλεισεις για τη νεα πτηση σου.Σε περιπτωση που προλαβεις να ακυρωσεις τη κρατηση σου, δεν εχεις extra ακυρωτικα (περα απο τυχον διαφορα ναυλου) και σε περιπτωση ακυρωσης παιρνεις ολο το ποσο πλην του τελους εξυπηρετησης (οπως ειπε και ο fotis).

Και μια προταση για το thread αυτο. Μηπως να το μετακινουσε καποιος στην τιμολογιακη πολιτικη για να ειναι πιο μαζεμενο?
 
Εχει γίνει καμοια μικρό-αύξηση στους ναύλους? Εβλεπα κάτι εισητήρια Κω-Αθήνα-Κω και οι ναύλοι νομίζω έχουν αυξηθεί κατά 3€..
 
Ναι, όντως σε μερικούς ναύλους εσωτερικού έχει υπάρξει μία μικρή αύξηση στο βασικό ναύλο (Face Value). Οι φόροι παραμένουν ίδιοι.

Ενδεικτικά, στο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, που λειτουργεί ως "βαρόμετρο":

Τα X και Υ class πήραν αύξηση €4,00
Τα B, L, M πήραν αύξηση €3,00
Το C πήρε αύξηση €1,00

Τα Savers (T, V, U) παραμένουν ίδια

Έτσι, ο υψηλότερος Y ναύλος της Olympic Air είναι πλέον €1,00 φθηνότερος από εκείνον της Αιγαίου, η οποία φαινομενικά κρατάει το ρεκόρ ακριβότερου εισιτηρίου. Επειδή όμως, το επασφάλιστρο της ΟΑ είναι κατά €1,00 ακριβότερο από εκείνο της Α3, στο check-out οι δύο εταιρείες βγαίνουν ισόπαλες με εξ ίσου ακριβά εισιτήρια. Το ζητούμενο όμως δε βρίσκεται στον υψηλότερο ναύλο αλλά στους ναύλους όπου παίζεται το παιχνίδι ανάμεσα στις δύο εταιρείες (τα Semi Flex), όπου και φαίνεται ότι η ΟΑ μπορεί -ακόμα- να προσφέρει λίγο περισσότερα Semi Flex και Savers ανά πτήση σε σχέση με την Αιγαίου. Μάλλον το παιχνίδι έχει αγριέψει πλέον και για τους δύο μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς.
 
ναι αν σκεφτείς ότι μια μέρα πριν ανοίγουν ναύλοι T,U,X
 
Νέοι ναύλοι εσωτερικού των 19€. :great:
 
Δεν είναι νέοι ναύλοι, είναι η ταρίφα Τ που πήγε από 15 στα 19 ευρώ.
 
Πέρα από όλη την υπόλοιπη κοινή πολιτική μεταξύ ΟΑ και Α3 (προσφορά μεταφοράς μαθητών, προσφορές μιλίων κλπ) παρατηρείται νομίζω σύγκλιση και στις τιμές...μετά το όργιο προσφορών του φθινοπώρου οι τιμές συγκλίνουν...βγάζει η Α3 τις προάλλες προσφορά από 135 ευρώ μετ' επιστροφής προς Ρώμη Μιλάνο και Λάρνακα , όταν αυτή πάνω κάτω είναι η τιμή του χαμηλού ναύλου της ΟΑ...επίσης η ΟΑ μετατρέπει τον φθηνό ναύλο Τ εσωτερικού από 15 σε 19 ευρώ...όσο δηλαδή και της Α3...
Απ' ό,τι καταλάβατε, και να μη γίνει συνεργασία στα χαρτιά μέχρι τον Σεπτέμβριο, όπως δεσμεύεται η ΟΑ, θα γίνει στην πράξη...........
Οπότε ο ανταγωνισμός έχει πάει ήδη περίπατο παιδιά,τουλάχιστον με την μορφή που τον περιμέναμε....ας το πάρουμε απόφαση......
 
Top