Δε διαφωνώ, απλώς μια εταιρεία που τώρα προσπαθεί να δείξει ότι αναγεννάται από τις στάχτες της, θα μπορούσε να έχει έναν προωθητικό ναύλο σε αυτά τα επίπεδα...εξάλλου μιλάμε για περιορισμένο αριθμό θέσεων πάντα, οπότε δε νομίζω ότι είναι και τόσο μεγάλη η ζημία...η Athens π.χ. πουλάει το εισιτήριο για Καστοριά 200 ευρώ μετ' επιστροφής...να δεχθώ ότι είναι μεγάλα τα κόστη και να το αγοράσω;; Τέτοιου είδους προσφορές αποζημιώνουν την αεροπορική εταιρεία σε βάθος χρόνου, δημιουργώντας καλή φήμη και αποσπώντας την προτίμηση και εκτίμηση του επιβατικού κοινού.