Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που πρέπει να ρυθμίσει η ΟΑ στην τιμολογιακή της πολιτική είναι στις πτήσεις εσωτερικού με ενδιάμεστο σταθμό πχ από Κω για Αθήνα και από κει για Ηράκλειο με επιστροφή κάτω από 300€ δεν βρίσκεις.
 
Κοίταζα για εισιτήριο προς Άμστερνταμ,και μου έβγαλε 75€ για κάθε σκέλος.Πατάω στο επόμενο να δω το συνολικό ποσό και βγάζει 200€ το εισιτήριο +79€ οι φόροι.Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι 75+75=150€ πότε έγινε αλλαγή στην αριθμητική; :D
 
Ρίξε μια ματιά στα κοκκινα γράμματα στην οθόνη επιλογής ναύλου

Ο ναύλος δεν περιλαμβάνει επίναυλο καυσίμων και φόρους. Ο επίναυλος καυσίμων θα προστεθεί ανάλογα στην τιμή του ναύλου στο επόμενο βήμα
 
Α μάλιστα,ο επίναυλος είναι;Και γιατί δεν το βάζουν ξεχωριστά ή μέσα στους φορους;Τα κόκκινα γράμματα δεν τα παρατήρησα καν!
 
Γιατί πλέον εφαρμόζουν τον ίδιο τρόπο υπολογισμού του επιναύλου με αυτόν της Αιγαίου. Ο επίναυλος (fuel surcharge) ενσωματώνεται ως Q Surcharge στο ναύλο και όχι ως φόρος YQ που ίσχυε μέχρι τώρα. Το YQ tax χρησιμοποιείται πλέον μόνο για το επασφάλιστρο.
 
Και τώρα που τελείωσε η προσφορά με τους ναύλους του ενός ευρώ να περιμένουμε κάτι άλλο......ή αυτό ήταν;;;
 
Προς το παρόν υπάρχουν πολλοί ναύλοι των 15 και των 30€. (Για εσωτερικο)
 
Υπάρχουν αυτοί οι ναύλοι που λες, οι οποίοι με τους φόρους σε πτήσεις εσωτερικού πηγαίνουν 90+ ευρώ μετ' επιστροφής....σε ιστοσελίδες που δεν χρεώνουν service fee βγαίνει κάπου 89 ευρώ...αρκετά δεν είναι;;Ειδικά όταν οι ανταγωνιστές δίνουν συχνά πυκνά τιμές 55 ευρώ....;;; Στην ιστοσελίδα της ΟΑ εν τω μεταξύ στις προσφορές έχουν κρατήσει τις τιμές της - λήξασας - προσφοράς...το οποίο μου μοιάζει και κάπως παραπλανητικό...
 
Φιλε μου, πρεπει να σκεφτεις και με ποσα βγαινει η εκαστωτε αεροπορικη εταιρια. Αν η Athens πχ δινει εισιτηριο μετ'επιστροφης 55ΕUR (η ΟΑ) το δινει ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ αν αναλογιστεις οτι 50.01 ευρω περιπου ειναι οι φοροι που ισχυουν για ενα δρομολογιο εσωτερικου μετ'επιστροφης (με την ΑΤΗ μεσα). Δεν πρεπει να απαιτουμε τετοιες τιμες. Ουσιαστικα ειναι καποια προσφορα που ειναι promotional και οχι ενας κανονικος ναυλος. Στη τελικη και τα 100.01EUR RT ειναι πολυ καλη τιμη κατα τη γνωμη μου.
 
Δε διαφωνώ, απλώς μια εταιρεία που τώρα προσπαθεί να δείξει ότι αναγεννάται από τις στάχτες της, θα μπορούσε να έχει έναν προωθητικό ναύλο σε αυτά τα επίπεδα...εξάλλου μιλάμε για περιορισμένο αριθμό θέσεων πάντα, οπότε δε νομίζω ότι είναι και τόσο μεγάλη η ζημία...η Athens π.χ. πουλάει το εισιτήριο για Καστοριά 200 ευρώ μετ' επιστροφής...να δεχθώ ότι είναι μεγάλα τα κόστη και να το αγοράσω;; Τέτοιου είδους προσφορές αποζημιώνουν την αεροπορική εταιρεία σε βάθος χρόνου, δημιουργώντας καλή φήμη και αποσπώντας την προτίμηση και εκτίμηση του επιβατικού κοινού.
 
Top