Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διαβάζοντας το newsletter της Ολυμπιακής για την Gold Business Class "στην τιμή της Business Class" είπα να δω πόσο κοστίζει το ταξίδι για Λονδίνο.

Τα αποτελέσματα (της επιστροφής) είναι αστεία...

Αν κάποιος ενδιαφέρεται να επιστρέψει από Λονδίνο στις 7 Απριλίου με Ολυμπιακή είναι οικονομικότερο (αν και όχι οικονομικό) να ταξιδέψει Business παρά Οικονομική :D

Για να γελάσουμε λίγο...

Καλή σας ημέρα
 

Attachments

Αυτο γινεται γιατι η ΟΑ εχει τον ναυλο Ζ ο οποιος ειναι πιο χαμηλος απο τα αντιστοιχα Υ και Μ(Οικονομικης θεσης). Ειναι μια προσφορα για την Business class σε πολυ καλη τιμη και πλεον με αρκετες παροχες.
 
Αν και δεν έχει να κάνει άμεσα με το θέμα, το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην Α3:

06 Z1A3GB 160 320 Z 22+ - - + + - - M
07 K1A3GB 185 370 K 22+O27MAR - + + - - M
08 D1A3GB 224 448 D 22+ - - + - - - M
09 M1A3GB 235 470 M 22+ - - + + - - M
10 B1A3GB 265 530 B 22+ - - + + - - M
11 Y2A3GB 338 676 Y 22+ - - + - - - M
12 C2A3GB 447 894 C 22+ - - + - - - M

Η Z (business) είναι πιο οικονομική από K, M, B, Y (economy).
 
Νέα, πιο περιοριστική πολιτική για πωλήσεις από 1ης Σεπτεμβρίου 2010.

Ναύλοι εξωτερικού κατηγορίας N: από Refundable με πρόστιμο γίνονται NON Refundable.

Ναύλοι εσωτερικού κατηγοριών V και N (πτήσεις εσωτερικού με ανταπόκριση): από Refundable γίνονται NON Refundable.
 
Η Olympic Air ακολουθώντας τις πρόσφατες αλλαγές που έκανε η Αιγαίου στους Saver ναύλους της, αναπροσαρμόζει κι εκείνη τους κανονισμούς που διέπουν τους περιοριστικούς ναύλου εσωτερικού και εξωτερικού των κατηγοριών U, T, V. Έτσι, για εισιτήρια που εκδίδονται μετά την 19η Οκτωβρίου 2010, θα είναι πλέον εφικτές και οι αλλαγές με την καταβολή rebooking fee + τη διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει ανάμεσα στον αρχικά εκδοθέντα ναύλο και στο ναύλο που είναι διαθέσιμος στη νέα πτήση.
 
Αυτά είναι τα καλά του ανταγωνισμού :great:
 
Πού τον είδες τον ανταγωνισμό;
Μάλλον εναρμόνιση τιμολογιακής πολιτικής έχουμε.
 
Ευπρόσδεκτη η τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής ΚΑΙ της ΟΑ, αν και η εμπειρία έχει δείξει πως το rebooking fee+ενδεχόμενη διαφορά ναύλου είναι σα να πληρώνεις άλλο ένα εισιτήριο χωρίς τους φόρους. Φαντάζομαι πως αν υπήρχε μόνο μία εταιρεία, χωρίς "ανταγωνιστή" ίσως να μην ήταν τόσο "γενναιόδωρη" στα savers. Της Αιγαίου της πήρε 5+ χρόνια μέχρι να προσφέρει αυτήν την "ευελιξία" στα savers της.
 
δηλαδη πληρωνοντας τα 20eu του rebooking fee μπορω να κλεισω τωρα εναν saver ναυλο και να ταξιδεψω με εναν υψυλοτερο αλλη φορα η ειναι μονο για saver με saver?
 
Αν το κάνεις αυτό, το εισιτήριο θα σου έχει κοστίσει 20€ περισσότερο.
aakunz":3c5bdbw1 said:
...θα είναι πλέον εφικτές και οι αλλαγές με την καταβολή rebooking fee + τη διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει ανάμεσα στον αρχικά εκδοθέντα ναύλο και στο ναύλο που είναι διαθέσιμος στη νέα πτήση.
Δηλαδή, θα πληρώσεις κανονικά το εισιτήριο (κόστος saver που είχες πληρώσει+διαφορά κόστους με τον διαθέσιμο ναύλο) και θα δώσεις και 20€ ως κόστος επανέκδοσης.
 
Top