Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
thanosp":2iyqmc2i said:
Ότι θέλουν λένε. Δηλαδή για να καταλάβουμε. ΔΕΝ θα μπορεί να πετά με το όνομα Ολυμπιακή αλλά μπορεί να έχει το ίδιο logo? Μάλιστα.. Οι Μακεδονικές Αερογραμμές που πετούσαν μέχρι το 2003 και στη συνέχεια το όνομα το πήραν οι Σκοπιανοί τι σημαίνει ? Οτι η εταιρία τους είναι διάδοχο σχήμα? Η Swissair μετά την χρεωκοπία της ονομάζετε Swiss. Θεωρείται διάδοχο σχήμα?
Δεν ξέρουν τι τους γίνετε .... :?

Δεν λέει ότι θα έχει το ίδιο logo. Προφανώς θα αποκτήσει νέο λογότυπο η ουρά. Απλά θα έχουν τα ίδια χρώματα. Αλλά δεν καταλαβαίνω. Όπως λέει και ο thanosp. Η Swiss Air, έγινε Swiss International Airlines (αν και η Ελβετία δεν υπόκειται στο κοινοτικό δίκαιο). Δεν θεωρείται παρόλα αυτά διάδοχος. Δηλαδή για να μην θεωρηθεί διάδοχο σχήμα, θα πρέπει να μην περιέχει στο όνομα κάτι σχετικό με την Ολυμπία; Αυτό με ποια λογική;
 
Δεν θεωρείται διάδοχος γιατί πολύ απλά άλλαξε εντελώς το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Οι ...κύριοι της Swissair δεν έχουν καμμία σχέση με τους μετόχους της πρώην Crossair και νύν Swiss.

Κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε αλλά η ουσία είναι μία και μόνη: όσο το Ελληνικό Δημόσιο θέλει να κάνει το ...αφεντικό στην OA (με όποιο όνομα και όποιο livery και όποια χρώματα) η ρίζα του κακού παραμένει η ίδια. Η ουσία που λείπει είναι τα ...αυγά, χωρίς τα οποία ομελέτα δεν γίνεται.

Αυτό που λείπει και δεν ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στο ...καφενείο που λέγεται 'ΟΑ' ή 'κρατικός' ή 'εθνικός αερομεταφορέας' είναι ένας επενδυτής, και δεν εμφανίζεται όσο υπάρχει ο αποτυχημένος επί τρείς και πάνω δεκαετίες manager, δηλαδή το κράτος, που μάταια και καταστροφικά επιμένει να είναι συμμέτοχος με όποιο ποσοστό στην καινούργια 'Πανθεϊκή δημιουργία'.
 
ksechnate kati.... oi Olimpiakoi kikloi tis OA einai trademark mias gnostis "mi kerdoskopikis organosis" (kai kala) kai to chrisimopiei i OA kato apo eidiko kathestos kai ekei einai pou eiparchei to olo thema... allos tha itan ola pio eukola...
 
KGP":32isslbh said:
ksechnate kati.... oi Olimpiakoi kikloi tis OA einai trademark mias gnostis "mi kerdoskopikis organosis" (kai kala) kai to chrisimopiei i OA kato apo eidiko kathestos kai ekei einai pou eiparchei to olo thema... allos tha itan ola pio eukola...

Αυτό δεν έχει καμία σχέση, πολύ απλά διότι μπορεί να λέγονται "Ολυμπιακοί Κύκλοι" αλλά δεν έχουν σχέση με το σήμα της Δ.Ο.Ε. (που μαζί με εσένα πολύ αμφιβάλλω αν πρόκειται για μη κερδοσκοπική οργάνωση). Δηλαδή όποιο σήμα έχει χρωματιστούς κύκλους πρέπει να ζητά την άδεια της Δ.Ο.Ε.; Το σήμα της Ολυμπιακής έχει έξι κύκλους (σε αντίθεση με τους πέντε του σήματος) και οι οποίοι δεν μπλέκονται απλά, αλλά κόβονται μεταξύ τους...
 
oaicarus":3cm5bi3z said:
Αυτό δεν έχει καμία σχέση, πολύ απλά διότι μπορεί να λέγονται "Ολυμπιακοί Κύκλοι" αλλά δεν έχουν σχέση με το σήμα της Δ.Ο.Ε. (που μαζί με εσένα πολύ αμφιβάλλω αν πρόκειται για μη κερδοσκοπική οργάνωση). Δηλαδή όποιο σήμα έχει χρωματιστούς κύκλους πρέπει να ζητά την άδεια της Δ.Ο.Ε.; Το σήμα της Ολυμπιακής έχει έξι κύκλους (σε αντίθεση με τους πέντε του σήματος) και οι οποίοι δεν μπλέκονται απλά, αλλά κόβονται μεταξύ τους...

ma den milisa gia to sima mono... -pou ontos mporei na theorithei paraviasi tou trademark ascheta an einai 6 kai schismenoi- alla kai oi kikloi kai to onoma einai registered apo tin en logo.....mi (myass) kerdoskopiki organosi... palaiotera otan i OA chreokopise kai ksananoikse se mia mera eiche proigithei sinenoisi kai sinfonia gia auto to thema pou gia mena nomizo oti einai poli simantiko kai flegon.

episis den mporei kapios eukola na chrisimopiisi to olympic san onomateponimia tis eterias tou etc -kati analogo me ta mcdonalds- ektos apo eteries tou Onnasi pou den ksero pos ta kataferne panta...
 
Παίδες,

η διατήρηση του ονόματος όχι μόνο ΔΕΝ έχει σημασία αλλά και δεν πρέπει να γίνει!
Ας ξεκολλήσουμε από εκεί. Το όνομα το δημιουργείς ή το καταρρακώνεις με τη συμπεριφορά σου. Και δυστυχώς το όνομα αυτό είναι ένα διεθνές ρεζίλι. Δηλαδή σήμερα με ...11 ώρες καθυστέρηση το όνομα αυτό δεν είναι; Τις προάλλες με ...1 πτήση ανά προορισμό το όνομα αυτό δεν ήταν; Δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι αν είναι να γίνει κάτι σωστό πρέπει να κοπούν όλοι οι δεσμοί με το παρελθόν;

Και πρώτα-πρώτα να μην έχει σχέση ο ...manager που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο υπεύθυνο για το 50%. Να δεύτερο, μην έχει σχέση η δημοσιο-υπαλληλίστικη νοοτροπία των εργαζομένων, που είναι υπεύθυνη για το άλλο 50%.
 
george_a":p4kde5ju said:
Και πρώτα-πρώτα να μην έχει σχέση ο ...manager που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο υπεύθυνο για το 50%. Να δεύτερο, μην έχει σχέση η δημοσιο-υπαλληλίστικη νοοτροπία των εργαζομένων, που είναι υπεύθυνη για το άλλο 50%.

Νομίζω ότι το ένα φέρνει ως αποτέλεσμα το άλλο. Το θέμα είναι, το Δημόσιο να διατηρήσει ένα ποσοστό, χωρίς να έχει ούτε δικαίωμα, ούτε και καμία απολύτως ανάμειξη στη διοίκηση. Είναι γνωστό πως, ότι πιάνει στα χέρια του το Δημόσιο, γίνεται *****! Και δεν είναι μόνο η Ολυμπιακή, αλλά όλες οι κρατικές εταιρείες. Όπως π.χ. ο ΟΣΕ (με πολλαπλάσια χρέη από την ΟΑ), η ΕΡΤ, η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ. Ό,τι έχει να κάνει με το Δημόσιο.

george_a":p4kde5ju said:
Παίδες,

η διατήρηση του ονόματος όχι μόνο ΔΕΝ έχει σημασία αλλά και δεν πρέπει να γίνει!
Ας ξεκολλήσουμε από εκεί. Το όνομα το δημιουργείς ή το καταρρακώνεις με τη συμπεριφορά σου. Και δυστυχώς το όνομα αυτό είναι ένα διεθνές ρεζίλι. Δηλαδή σήμερα με ...11 ώρες καθυστέρηση το όνομα αυτό δεν είναι; Τις προάλλες με ...1 πτήση ανά προορισμό το όνομα αυτό δεν ήταν; Δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι αν είναι να γίνει κάτι σωστό πρέπει να κοπούν όλοι οι δεσμοί με το παρελθόν;

Εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, δεν συμφωνώ ότι πρέπει να χαθεί το brand name. Μπορεί ένα μέρος του κόσμου να το έχει συνδέσει με άθλιο σέρβις και καθυστερήσεις, το έχει συνδέσει όμως και με τον Ωνάση και το ένδοξο παρελθόν της, και γι' αυτό έχει καταλήξει να είναι το πιο αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα της χώρας, σήμερα. Ξεκινώντας από την αρχή, θα είναι χειρότερο, διότι δεν θα ξέρει κανείς για ποια εταιρεία πρόκειται. Είτε θα λέγεται "Pantheon" είτε "Acropolis Airways", νομίζω πως, και πάλι το "Olympic Airlines" θα το γνωρίζουν πολύ περισσότερο. Ακόμα και "Οlympian Airlines" να την έλεγαν (που λέει ο λόγος), πάλι θα γνωρίζει ο κόσμος ποια εταιρεία είναι. Και η Air France όταν κόντεψε να χρεοκοπήσει και ήταν στο χειρότερο σημείο της με καθυστερήσεις, άθλιο σέρβις, τεράστια οικονομικά προβλήματα και σίγουρα έχοντας απωλέσει ένα τεράστιο μέρος της εμπιστοσύνης των επιβατών, πάλι AF έμεινε. Και σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Το ίδιο και η BA, ένα όνομα που χρησιμοποιήθηκε (με μικρές αλλαγές) για περίπου 4-5 αεροπορικές εταιρείες.
 
oso kako kai an fainete den thelo me tipota na fygei auto to onoma kai oi kykloi ......
 
Όπως είπε και ο george_a, και πολλοί άλλοι εδώ, το όνομα "Ολυμπιακή" είναι εδώ και καιρό συνώνυμο κακού σέρβις και αναξιοπιστίας στο εξωτερικό, και νομίζω πλέον και στην Ελλάδα. Όποια μορφή και να έχει η νέα εταιρία που θα προκύψει, εάν διατηρήσει το όνομα αυτό θα είναι μεγάλο "βαρύδι". Κατανοώ το συναισθηματικό βάρος που έχει για πολλούς το όνομα ΟΑ, αλλά τέτοια απόφαση πρέπει να είναι εμπορική, όχι συναισθηματική.

Όσο για τα παραδείγματα των ΒΑ και AF, η κακή φήμη που κάποτε είχαν ήταν πολύ μικρότερη από την κακοφημία των ΟΑ σήμερα. Επιπλέον, επειδή είναι μεγάλες εταιρίες, οι αλλαγές που έκαναν πέρασαν γρήγορα στη συνείδηση του επιβατικού κοινού. Οι ΟΑ είναι μικρή εταιρία, και οι όποιες βελτιώσεις πραγματοποιήσουν θα αργήσουν πολύ να μεταμορφώσουν την εικόνα τους. Αυτό που πρέπει να ακουστεί στους πιθανούς πελάτες έξω είναι ότι οι ΟΑ έκλεισαν και πέθαναν δια παντός, και ότι μια νέα εταιρία πλέον πετάει στην Ελλάδα.
 
SK":1q8uk257 said:
Όπως είπε και ο george_a, και πολλοί άλλοι εδώ, το όνομα "Ολυμπιακή" είναι εδώ και καιρό συνώνυμο κακού σέρβις και αναξιοπιστίας στο εξωτερικό, και νομίζω πλέον και στην Ελλάδα. Όποια μορφή και να έχει η νέα εταιρία που θα προκύψει, εάν διατηρήσει το όνομα αυτό θα είναι μεγάλο "βαρύδι". Κατανοώ το συναισθηματικό βάρος που έχει για πολλούς το όνομα ΟΑ, αλλά τέτοια απόφαση πρέπει να είναι εμπορική, όχι συναισθηματική.

Όσο για τα παραδείγματα των ΒΑ και AF, η κακή φήμη που κάποτε είχαν ήταν πολύ μικρότερη από την κακοφημία των ΟΑ σήμερα. Επιπλέον, επειδή είναι μεγάλες εταιρίες, οι αλλαγές που έκαναν πέρασαν γρήγορα στη συνείδηση του επιβατικού κοινού. Οι ΟΑ είναι μικρή εταιρία, και οι όποιες βελτιώσεις πραγματοποιήσουν θα αργήσουν πολύ να μεταμορφώσουν την εικόνα τους. Αυτό που πρέπει να ακουστεί στους πιθανούς πελάτες έξω είναι ότι οι ΟΑ έκλεισαν και πέθαναν δια παντός, και ότι μια νέα εταιρία πλέον πετάει στην Ελλάδα.

Εγώ προσωπικά δεν ασπάζομαι αυτή την άποψη. Είναι πολύ πιο εύκολο να μεταστρέψεις την κακή γνώμη του κόσμου για ένα γνωστό εμπορικό σήμα, παρά να δώσεις φήμη και κύρος σε ένα καινούριο, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερος κόσμος προτιμά (σε διάφορους τομείς) δοκιμασμένα και ιστορικά σήματα.

Κάνεις μεγάλο λάθος. Η AF βρισκόταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση (και οικονομική και εμπορική) από πλευράς εξυπηρέτησης και καθυστερήσεων από την Ολυμπιακή. Όμως με το κατάλληλο marketing και εν συνεχεία με συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της κατάφερε να πλασαριστεί ως μια αεροπορική εταιρεία ανάμεσα στις καλύτερες του κόσμου. Θεωρώ πως είναι μέγιστο λάθος να "ξεφορτωθούμε" ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα της Ελλάδας. Και ακόμα περισσότερο τη στιγμή που όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες επιστρέφουν στις "ρίζες" τους (π.χ. η SN Brussels Airlines που σκέφτεται την μετονομασία σε Sabena). Η Sabena είχε μετριότατο σέρβις, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια της ζωής της (είχα πετάξει ένα χρόνο πριν κλείσει, και το ίδιο και πολλοί γνωστοί μου). Όμως πολύ περισσότερος κόσμος ξέρει σήμερα το όνομα "Sabena" παρά το "SN Brussels Airlines". Και αν προσέξετε, όλα τα ονόματα των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών (και στην Ε.Ε.) αποτελούν τουλάχιστον μετεξέλιξη παλαιότερων ονομάτων

- British Airways: Προήλθε από τη συγχώνευση των BOAC (British Overseas Airways Corp.) και ΒEA (British European Airways). Πριν τον Β Π.Π. υπήρχε και άλλη αεροπορική εταιρεία με την ονομασία British Airways.

- Lufthansa: Προήλθε από την Deutsche Luft Hansa και σήμερα έχει επικρατήσει να λέγεται απλά Lufthansa. Και μιλάμε για ένα brand name που δεν είχε και την καλύτερη φήμη αμέσως μετά τον Β' Π.Π.

- Alitalia: Ξεκίνησε ως Alitalia (Ali d' Italia, που σήμαινε "Φτερά της Ιταλίας") το 1947 και στη συνέχεια (αφού εξαγόρασε την Linee Aeree Italiane) πήρε το όνομα Alitalia Linee Aeree Italiane. Και παρά τα πολύ χειρότερα χρέη της, οι Ιταλοί ούτε καν σκέφτονται να αλλάξουν το όνομά της. Και αυτή η εταιρεία όμως, έχει συνδεθεί με πολύ χειρότερο σέρβις από την ΟΑ, με πολλές καθυστερήσεις και απεργίες, με παλιά αεροσκάφη και με μία περίεργη εμμονή στο να χάνει την πλειοψηφία των αποσκευών των επιβατών.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top