Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Οι συναισθηματισμοί δεν είναι καλός σύμβουλος στην σκληρή πραγματικότητα της αγοράς. Ο σκοπός δεν είναι να πειστούμε εμείς οι 'Ελληνες' ότι κάτι άλλαξε στην όποια -αν ποτέ υπάρξει- διάδοχο κατάσταση. Είναι να πειστούν οι ...υποψήφιοι πελάτες, που στην πλειοψηφία τους βρίσκονται εκτός συνόρων. Ας μη ξεχνάμε ότι είμαστε μόλις ...10 εκ. στα 350 της Ευρώπης. Το 'βαρίδι' του πολύ κακόφημου ονόματος είναι πολύ μεγάλο, πιστέψτε με, ειδικά στο εξωτερικό.
 
george_a":vz79k6y0 said:
Οι συναισθηματισμοί δεν είναι καλός σύμβουλος στην σκληρή πραγματικότητα της αγοράς. Ο σκοπός δεν είναι να πειστούμε εμείς οι 'Ελληνες' ότι κάτι άλλαξε στην όποια -αν ποτέ υπάρξει- διάδοχο κατάσταση. Είναι να πειστούν οι ...υποψήφιοι πελάτες, που στην πλειοψηφία τους βρίσκονται εκτός συνόρων. Ας μη ξεχνάμε ότι είμαστε μόλις ...10 εκ. στα 350 της Ευρώπης. Το 'βαρίδι' του πολύ κακόφημου ονόματος είναι πολύ μεγάλο, πιστέψτε με, ειδικά στο εξωτερικό.

Συγνώμη, αλλά δεν είναι συναισθηματισμός το να θες να κρατήσεις και να αναπτύξεις ένα ήδη γνωστό εμπορικό σήμα. Κανείς δεν λέει ότι δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία ή η νέα εταιρεία. Για να αναπτυχθεί όμως, πρέπει να κρατήσει το brand name. Γιατί νομίζετε πως εξακολουθούν να πετάνε με την Ολυμπιακή κοντά 5,5-6 εκατ. επιβάτες ετησίως; Για το καλό της σέρβις; Για τις φοβερές τιμές της; Όχι βέβαια. Γιατί δείχνουν την έμπρακτη υποστήριξή τους στην εταιρεία, και θέλουν να βλέπουν αυτό το όνομα. Στον κόσμο λοιπόν δείχνουμε, αυτό που θέλει να βλέπει. Και αν κρίνω από τις αντιδράσεις, το να εξαλειφθεί το όνομα αυτό μάλλον αρνητικό θα είναι για την επιβατική κίνηση.

Παραπάνω από το 90% του επιβατικού κοινού, θέλει μεν την εξυγίανση της Ο.Α., αλλά είναι εξαιρετικά αρνητικό στο να αλλαχθεί το όνομα. Και λύσεις όπως, "κλείστε την τώρα για να μην μας τρώει χρήματα" ή "αλλάξτε το όνομα μήπως και μας δουν με άλλο μάτι" δεν δείχνουν ότι ανταμείβουμε το επιβατικό κοινό, ενώ αποτελούν μάλλον σπασμωδικές κινήσεις. Μην ξεχνάτε ότι η Ολυμπιακή είναι ένα ελάχιστο ποσό σε σχέση με χρήματα που τρώνε άλλες κρατικές επιχειρήσεις (όπως ΟΣΕ ή ΕΡΤ) και οι οποίες δεν προσφέρουν ούτε το μισό έργο σε σχέση με την ΟΑ (ειδικά ο ΟΣΕ)
 
Δεν διαφωνώ με αυτό που λες για την Alitalia, την BA και την AF, φίλε oaicarus. Αλλά η φήμη των ΟΑ είναι πολύ χειρότερη, τουλάχιστον στο εξωτερικό. Θυμάμαι συχνά άτομα να παραπονιούνται για την Alitalia, και παλαιότερα για την AF κτλ. Αλλά σπανίως τα παράπονα έφταναν στην άρνηση. Με τις ΟΑ, γνωρίζω πολύ κόσμο, τόσο επαγγελματικές γνωριμίες όσο και φίλους, που αρνούνται να πετάξουν με ΟΑ. Δεν έχω ξαναδει τέτοια απαξίωση για άλλη εταιρία, εκτός ίσως την Valujet μετά το δυστύχημά της στη Φλόριντα το 1996 (που την ανάγκασε να αλλάξει όνομα τελικά!). Κάθε χρόνο καλώ φίλους μου στην Ελλάδα, όταν έρχομαι το καλοκαίρι ή και τα Χριστούγεννα. Συχνά πάμε σε νησιά. Πάντα με ρωτούν εαν υπάρχει εναλλακτική λύση από τις ΟΑ. Δεν τους ενδιαφέρει ποια, αρκεί να μην είναι οι ΟΑ. Το ίδιο και με συνέδρια, σε ένα από τα οποία μάλιστα βοήθησα στη διοργάνωση.
Νομίζω οτι ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα, ακόμα και οι ασχολούμενοι επαγγελματικά με τον τουρισμό ή την αεροπορία, μπορεί μεν να ξέρουν ότι οι ΟΑ δεν έχουν καλή φήμη, δεν έχουν όμως αντιληφθεί το πραγματικό μέγεθος του κακού ονόματος των ΟΑ στο εξωτερικό.
 
Δυστυχώς μόνο δυσφήμιση στον Ελληνικό Τουρισμό κάνει. Αρκεί ένα ψάξιμο στα διάφορα sites σχετικά με την γνώμη που έχουν οι ξένοι για την ΟΑ αρκεί. Αλήθεια ξέρει κανείς από τα 5.5 εκατ. επιβάτες που αναφέρετε ότι μεταφέρει πόσοι από αυτούς είναι ξένοι? Ακούω πολλούς να λένε ότι θα κάνει κακό στον Ελληνικό Τουρισμό άμα κλείσει. Γιατί? Κάνει πτήσεις charter? To 80-90% των τουριστών έρχεται με πτήσεις charter. Οι Individuals δεν νομίζω να προτιμούν την ΟΑ. Οι Έλληνες την προτιμούσαν γιατί δεν γνώριζαν ξένες γλώσσες και ένοιωθαν ασφάλεια όταν άκουγαν τις αεροσυνοδούς να τους μιλούν Ελληνικά. Τώρα πια την επιλέγουν μόνο από ανάγκη δυστυχώς. Γνωρίζει κανείς ποιο είναι το προφίλ των επιβατών της?
 
Εγώ πάλι γνωρίζω πολλούς,Έλληνες και ξένους,οι οποίοι αρνούνται να έρθουν ή να φύγουν από την χώρα μας με ΑΛΛΗ εταιρία εκτός των Ο.Α...


Θα μας καταλήξει πουθενά αυτή η αντιπαράθεση/συζήτηση;
 
SuperTrunksZ":5wtfi48u said:
Εγώ πάλι γνωρίζω πολλούς,Έλληνες και ξένους,οι οποίοι αρνούνται να έρθουν ή να φύγουν από την χώρα μας με ΑΛΛΗ εταιρία εκτός των Ο.Α...


Κλειστηνα να δουμε με τι θα ερθουνε! :twisted:

Και αμα ειναι να μην κλεισει γιατι θα θιχτει ο συναισθηματικος κοσμος μερικων εκατονταδων ανα την υφηλιο, τοτε να βαλουνε μερικοι μια πετρα στο λαιμο και να φουνταρουνε μπροστα στο LGAT! ;) :P Με αλλα λογια, ατομα τα οποια το 2006 δεν εχουνε καταλαβει πως λειτουργει το τρεχον οικονομικο μοντελλο, καλα θα κανανε να καθονται στα ωα τους και να μην αναμιγνυονται! Οι μεν δικοι μας ειναι κολλημενοι, γιατι η εταιρεια εχει ενα στανταρ το οποιο μετα την "αλλαγη" δεν θα το εχει και θα τους "λειψει" το σερβις (πεθαναμε εμεις που πεταμε με αλλες εταιρειες και σε πτησεις 2 ωρων εχει μονο νερακι? - οχι βεβαια, και ας μας την σπαει το γεγονος οτι οι εταιρειες εχουνε σαν ονοματα μεγαλυτερη αιγλη αποτι η δικια μας η ΟΑ!) Οι δε ξενοι, δεν εχουνε ισως ιδεα οτι υπαρχουνε και αλλες ελληνικες εταιρειες (στο μελλον θα αυξηθουνε μαλιστα) και αν ειχε τυχει να ταλαιπωρηθουνε με καμμια Venus η με καμμια Galaxy τοτε ειναι λογικο να προτιμανε την ΟΑ!
 
«Η ΟΑ θα συνεχίσει να λειτουργεί»

«Η ΟΑ θα συνεχίσει να λειτουργεί»

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 4 Απριλίου 2006 19:20 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το


Η διοίκηση των ΟΑ διαβεβαιώνει ότι «η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί, εκτελώντας στο ακέραιο το πτητικό πρόγραμμα που έχει εξαγγείλει, μέσα στα πλαίσια που ο μέτοχος -κράτος- έχει προσδιορίσει», και καλεί τους πελάτες και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες «να συνεχίσουν να εμπιστεύονται την εταιρία με τη μακρόχρονη παράδοση».
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ??????????? :D :) :D :) :D
 
νομίζω ότι το άρθρο γράφτηκε τρείς μέρες αργότερα απ' ότι θα έπρεπε. :wink:
 
to deltio typou 04.apr molis to elaba sta germanika. opios ediaferete...
 
eida proxtes stous titlous tou cnn na anaferei kati gia thn olympiakh (den prolava na to diabaso)! pantos anefere to onoma olympic air
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top