Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Στο ψυγείο η Pantheon

Του Π. Δ. ΥΦΑΝΤΗ

Οριστικά στο ψυγείο, τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές, φαίνεται πως μπαίνει το κυβερνητικό σχέδιο το οποίο προέβλεπε ότι η Pantheon Airways θα αντικαθιστούσε τις Ολυμπιακές Αερογραμμές στην περίπτωση που η Ο.Α. έκλεινε.

Η διαδικασία δημιουργίας της νέας εταιρείας «πάγωσε» στις αρχές του καλοκαιριού καθώς οι υποψήφιοι μνηστήρες (εφοπλιστές, μεταξύ οποίων οι Π. Τσάκος και Β. Ρέστης και ξένα venture capitals) διαμήνυσαν ότι δεν πρόκειται να προχωρήσουν πριν συμφωνηθεί με την Ε.Ε. το ποσό των χρημάτων που θα πρέπει να επιστρέψει η Ολυμπιακή στο ελληνικό Δημόσιο ώστε να είναι ξεκάθαροι για τους ιδιώτες οι όροι με τους οποίους θα μπουν στο παιχνίδι.

Το «πάγωμα» του σχεδίου Pantheon ισοδυναμεί με νίκη στα σημεία για τον Μ. Λιάπη, ο οποίος ήταν αντίθετος στη δημιουργία της Pantheon, καθώς εμμένει στην άποψη ότι η κυβέρνηση πρέπει να επιδιώξει η λύση να δοθεί μέσω της σημερινής, ανασυγκροτημένης

Ολυμπιακής. Παρ' όλα αυτά η κυβέρνηση προωθεί την απόκτηση άδειας αερομεταφορέα (ADC) από την Pantheon ώστε να έχει όλες τις επιλογές της ανοικτές.

Την ίδια στιγμή στις Ολυμπιακές Αερογραμμές ετοιμάζονται να προκηρυχθούν διαγωνισμοί για την ενοικίαση νέων αεροπλάνων που προβλέπουν διετή διάρκεια σύμβασης. Γεγονός που προδικάζει, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, ότι η Ο.Α. θα εξακολουθήσει να λειτουργεί με το υπάρχον καθεστώς τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές.

Ηδη το κείμενο της προκήρυξης του διαγωνισμού είναι έτοιμο, τα αεροπλάνα θα είναι είτε αμερικανικά Μπόινγκ 737 είτε ευρωπαϊκά Ερμπας Α320.

Ο κατ' αρχήν σχεδιασμός προβλέπει ότι τα πέντε αεροπλάνα που θα νοικιαστούν (με κόστος 25-30 εκατ. ευρώ στη διετία) θα αντικαταστήσουν τα τρία Μπόινγκ 717, 100 θέσεων, που διαθέτει σήμερα η εταιρεία, αλλά και τα δύο Μπόινγκ 737 που νοίκιασε πέρυσι από την ισπανική Hola, τα οποία είχαν παραληφθεί με σοβαρές βλάβες.



apo thn enet.gr
 
Τα επιχειρήματα της Ο.Α. στην κόντρα με το Δημόσιο
Με τεσσερις αγωγες προσβλέπει συμψηφισμό του προστίμου

Της Αριστεας Μπουγατσου

Με κυκλωτικές κινήσεις στο Δημόσιο και με νομικό εργαλείο τον ιδρυτικό νόμο του 1956 η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες κάνει το τελευταίο «holding» πριν από την «ετυμηγορία», δικαστική και κοινοτική, που θα «εκδοθεί» πιθανότατα μέχρι το τέλος του χρόνου. Το μητρώο ποινών σε βάρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας, όπως έχει διαμορφωθεί από τις Βρυξέλλες, είναι βαρύ και σέρνεται από την Κομισιόν στα Δικαστήρια. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με αποφάσεις που έχει εκδόσει από το 2002 έως και πέρυσι τον Σεπτέμβριο, καταλογίζει στην Ο.Α. ότι έλαβε παράνομες κρατικές ενισχύσεις που αγγίζουν τα 700 εκατ. ευρώ (με τον συνυπολογισμό και των τόκων) και ζητεί να τις επιστρέψει στο Δημόσιο. Μάλιστα, απειλεί ότι αν το Δημόσιο ανεχθεί την Ο.Α. να ξεφεύγει νομικά από την υποχρέωση επιστροφής των ενισχύσεων θα επιβάλει κατά της χώρας και ημερήσιο πρόστιμο...

Η Ολυμπιακή, ασφαλώς, δεν έχει για να επιστρέψει. Αντίθετα εμφανίζει σε επίπεδο ομίλου συσσωρευμένο έλλειμμα, που θα υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ, όταν θα δημοσιευθούν και οι επιδόσεις του 2005.

Ετσι, για να αμυνθεί, ίσως και για να άρει κάποιες αδικίες σε βάρος της, αφού επί πολλά χρόνια μέσω αυτής ασκείται κοινωνική πολιτική και όχι μόνον, η Ολυμπιακή βγήκε στην αντεπίθεση, επί εθνικού εδάφους. Από τον Δεκέμβριο του 2005 μέχρι και τον Μάρτιο του 2006, η εταιρεία κατέθεσε τέσσερις συνολικά αγωγές μέσω των οποίων αξιώνει από το ελληνικό Δημόσιο αποζημίωση άνω των 954 εκατ. ευρώ. Οι αγωγές αυτές στρέφονται κατά του Δημοσίου, όπως αυτό εκπροσωπείται από τον υπουργό Οικονομικών και με αίτηση της Ο.Α. ήδη έχει κινηθεί η διαιτητική διαδικασία του άρθρου 27 του Ν.Δ. 3560/1956, έχουν διορισθεί διαιτητές, έτσι ώστε να επιλυθεί η διαφορά, με τον νόμο που επί Ωνάση περιγράφονταν τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της εταιρείας.

Στη διαιτητική διαδικασία που εξελίσσεται ενώπιον του Αρείου Πάγου, ως επιδιαιτητής στις αιτήσεις αποζημίωσης της Ο.Α. έχει ορισθεί ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ρωμύλος Κεδίκογλου, ενώ οι δύο πλευρές (Ο.Α. και Δημόσιο) έχουν ορίσει από δύο διαιτητές εκάστη, με το Δημόσιο να εκπροσωπείται από το Νομικό Συμβούλιο του κράτους. Οι τρεις αγωγές έχουν ήδη συζητηθεί και την Τρίτη (19/9) κατατίθενται τα υπομνήματα για την απαίτηση της Ο.Α. να αποζημιωθεί με 110 εκατ. ευρώ για το κόστος εκτέλεσης των άγονων δρομολογίων της περιόδου 1993-1998. Η αγωγή αυτή εκτιμάται ότι μπορεί να απορριφθεί, λόγω παραγραφής της αστικής αξίωσης μετά την παρέλευση πενταετίας. Ομως, οι άλλες τρεις αγωγές δεν φαίνεται να έχουν την ίδια τύχη, κάτι που σημαίνει ότι το διαιτητικό δικαστήριο θα αναγνωρίσει, έστω και εν μέρει, ότι το Δημόσιο οφείλει στην Ολυμπιακή αποζημίωση και για τις απώλειες που είχε από τη μετεγκατάστασή της στα Σπάτα και για τις ζημιές που υπέστη από την ελλιπή χρηματοδότηση των άγονων δρομολογίων.

Η σοβαρότερη αίτηση αποζημίωσης της Ο.Α., με την οποία διεκδικεί από το Δημόσιο 819,3 εκατ. ευρώ, σχετίζεται με την εγκατάλειψη των εγκαταστάσεων της εταιρείας στο Ελληνικό, με το κόστος που κατέβαλε για τις νέες εγκαταστάσεις στα Σπάτα, αλλά και με την αδράνεια ή απαξίωση των επενδύσεων που η εταιρεία είχε κάνει στο παλαιό αεροδρόμιο.

Από τα όσα παρατίθενται στην αίτηση, εκτός των άλλων καταγράφονται για πρώτη φορά επίσημα πολλά επαχθή σημεία της σύμβασης παραχώρησης του Αεροδρομίου των Σπάτων στην Hochtief, αλλά και η επέκτασή τους στη μετεγκατάσταση της Ο.Α. στα Σπάτα.

Στο δικόγραφό της η Ο.Α. υποστηρίζει ότι εξαιτίας του μεγάλου κόστους κατασκευής των υποδομών στο Δυτικό Αεροδρόμιο (Ελληνικό) της παραχωρήθηκε η αποκλειστική χρήση και εκμετάλλευσή τους για 50 χρόνια.

Αυτή έληγε στις 6 Οκτωβρίου 2006. Ομως, δίχως η σύμβαση να τροποποιηθεί ή να λυθεί, το Δημόσιο αποφάσισε να κατασκευαστεί στα Σπάτα νέο Αεροδρόμιο και με τη Σύμβαση Παραχώρησης που κυρώθηκε με τον Νόμο 2338/1995 προσεβλήθησαν τα δικαιώματα της Ο.Α. Κι αυτό γιατί:

1) Απαγορεύθηκε η λειτουργία άλλου εμπορικού αερολιμένα σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνας.

2) Η Ο.Α. υποχρεώθηκε πρόωρα να εγκαταλείψει τις εγκαταστάσεις της στο Ελληνικό, των οποίων η απόσβεση δεν είχε συντελεστεί: (αποδεκτός χρόνος απόσβεσης τα 50 χρόνια).

3) Ο ανάδοχος του νέου αερολιμένα δεν υποχρεώθηκε να κατασκευάσει το σύνολο των εγκαταστάσεων και υποδομών που απαιτούντο για τη μεταφορά της Ο.Α.

Ετσι, η Ο.Α. υποχρεώθηκε να κατασκευάσει νέα τεχνική βάση, νέο εμπορευματικό σταθμό, αλλά και συμπληρωματικές υποδομές δίχως δικαίωμα κυριότητας επ’ αυτών, καθώς θα πρέπει να τις παραδώσει στο Δημόσιο μετά την πάροδο 25ετίας, δίχως αντάλλαγμα.

4) Η εκτιμώμενη ζημία της Ο.Α. μόνο από τη μετεγκατάσταση, από μελέτη που η εταιρεία κατέθεσε, προσδιορίζεται σε 206,3 εκατ. ευρώ, ενώ το Δημόσιο κατέβαλε προσωρινή αποζημίωση 146,1 εκατ. ευρώ.

Πάντως, η Ο.Α. συνολικά απαιτεί, διά αυτής της αγωγής, 819,3 εκατ. ευρώ, επικαλούμενη:

α) Ζημία λόγω πρόωρης έξωσης από το Ελληνικό και απώλειας της χρήσης των εγκαταστάσεων.

β) Ζημία λόγω του κόστους μετεγκατάστασης.

γ) Ζημία λόγω τη κατασκευής νέων εγκαταστάσεων και αγορές νέου εξοπλισμού.

δ) Επιπλέον κόστος λειτουργίας από τις 29 Μαρτίου 2001 μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2005.

Ενδεικτικά η Ο.Α. αναφέρει ότι την περίοδο αυτή για μισθώματα, τέλη προσγείωσης - απογείωσης και τέλη στάθμευσης των αεροσκαφών υποχρεώθηκε να καταβάλει στον ΔΑΑ 210 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό που θα δαπανούσε για την ίδια περίοδο στο Ελληνικό δεν θα ξεπερνούσε τα 26,3 εκατ. ευρώ. Με την ίδια αγωγή η Ο.Α. επικαλείται κόστος δέσμευσης κεφαλαίων για τις νέες αναγκαστικές επενδύσεις στα Σπάτα, αποθετική ζημία λόγω της εγκατάλειψης των εγκαταστάσεων στο Ελληνικό και διατείνεται ότι χάριν της υποχρεωτικής της μετεγκατάστασης θυσίασε κεφάλαια ύψους 450 εκατ. ευρώ.

Με τις άλλες δύο μικρότερου οικονομικού αντικειμένου αγωγές της η Ο.Α. ζητεί 25 εκατ. ευρώ αποζημίωση, για την εκτέλεση των άγονων δρομολογίων (Αστυπάλαια, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρο, Κάρπαθο, Καστελόριζο κ.ά.).

Σε αυτές ισχυρίζεται ότι: «Η συμπεριφορά του ελληνικού Δημοσίου υπήρξε αντισυμβατική και παράνομη, προκάλεσε δε ζημία στην εταιρεία μας, που συνδέεται με αυτό με μια σύμβαση παραχώρησης δημόσιας υπηρεσίας, η οποία χρονολογείται από το 1956.

Η σύμβαση αυτή στηρίζεται στη λογική ότι η εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποχρέωση να παρέχει κοινωφελείς υπηρεσίες, οι οποίες συνίστανται στη διενέργεια πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, υπό τη στενή εποπτεία των δημόσιων αρχών. Η κατάργηση των δικαιωμάτων αποκλειστικότητας σε συνδυασμό με τη διατήρηση των υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας σε βάρος της εταιρείας μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το Δημόσιο όφειλε να αναζητήσει τον πλέον νόμιμο τρόπο ώστε να αποκατασταθεί η ισορροπία και το οικονομικό θεμέλιο της σύμβασης.

Ο μόνος νόμιμος τρόπος ήταν η έγκαιρη διενέργεια του δημόσιου διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, στον οποίο η εταιρεία μας θα μπορούσε να συμμετάσχει και να πετύχει την επιδότησή της. Η παράνομη παράλειψη του ελληνικού Δημοσίου στοιχειοθετεί συμβατική του ευθύνη...».

(Καθημερινή, 17/9/2006)
 
na deite pou siga siga i eteria den tha chrostaei centsi alla tha tis chrostane kai apo pano.... :lol:
 
john3":nmc4ixgb said:
Νόμιζα πως το σχέδιο αυτό είχε εγκαταλειφθεί, αλλά μάλλον είμαι λάθος...

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 246297.htm

Παραίτηση του προέδρου της Pantheon Airways

OLE-OLE-OLE :laola: OLE-OLE-OLE

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2006 09:19


ΠΑΡΕΛΘΟΝ αποτελεί, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Pantheon Airways, της υπό σύσταση αεροπορικής εταιρείας η οποία θα αποτελέσει το διάδοχο σχήμα στη διαδικασία πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Πρόκειται για το Σπύρο Μαρτσέκη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Pantheon Airways, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Ιανουάριο του 2006. Το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχολήσει πρόσφατα και το Κοινοβούλιο ύστερα από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Χρίστου Βερελή, όπου είχε γίνει γνωστό ότι οι μηνιαίες αποδοχές του ανέρχονταν στα 9.500 ευρώ.

Οι λόγοι της παραίτησης, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οφείλονται σε δραστηριότητες που δεν συνάδουν με την θέση του κ. Μαρτσέκη.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Pantheon δεν έχει λάβει ακόμα άδεια αερομεταφορέα, ενώ έχει ιδρυθεί με μετοχικό κεφάλαιο 60 εκατ. ευρώ και μετόχους τα υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο, η εταιρεία προβλέπεται να δραστηριοποιηθεί τον Οκτώβριο.
 
gioannis":3krguz5c said:
Πρόκειται για το Σπύρο Μαρτσέκη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Pantheon Airways, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Ιανουάριο του 2006. Το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχολήσει πρόσφατα και το Κοινοβούλιο ύστερα από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Χρίστου Βερελή, όπου είχε γίνει γνωστό ότι οι μηνιαίες αποδοχές του ανέρχονταν στα 9.500 ευρώ.

Οι λόγοι της παραίτησης, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οφείλονται σε δραστηριότητες που δεν συνάδουν με την θέση του κ. Μαρτσέκη.

ΕΕΕΕΕΛΕΟΣ ρε παιδιά, ούτε κάν άδεια δεν έχουν πάρει ακόμα και άρχησαν τα προβλήματα; :roll:
 
Παράταση απαγόρευσης λήψης αναγκαστικών μέτρων κατά ΟΑ

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία με την οποία παρατείνεται μέχρι 31/10/2007, η ισχύς των διατάξεων του άρθρου 22 του ν.3404/2005,σύμφωνα με τις οποίες: (α) Απαγορεύονται οι διαδικασίες και η λήψη μέτρων ατομικής ή συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης, (ασφαλιστικά μέτρα, προσωρινές διαταγές κλπ), εντός ή εκτός της χώρας, σε βάρος των εταιρειών «ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε.», «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ -ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.» και «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ Α.Ε.» και οποιουδήποτε περιουσιακού τους στοιχείου, καθώς και κατά παντός παραρτήματος αυτού. (β) Αναστέλλονται οι τυχόν εκκρεμείς διαδικασίες, καθώς και οι συνέπειες των ανωτέρω μέτρων. Οι ανωτέρω περιορισμοί δεν ισχύουν για το Ελληνικό Δημόσιο.

Επιπλέον, παρατείνεται για δύο ακόμη έτη (έως 6/10/2008) η ισχύς της σύμβασης «περί Αεροπορικών Συγκοινωνιών», σύμφωνα με την οποία έχει παραχωρηθεί αποκλειστικά στην «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ» η παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης σε ξένα αεροσκάφη που προσγειώνονται σε ελληνικούς αερολιμένες και ανήκουν σε αεροπορικές επιχειρήσεις οι οποίες δεν διαθέτουν ίδια μέσα εξυπηρετήσεως

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
gioannis":30hstnj9 said:
john3":30hstnj9 said:
Νόμιζα πως το σχέδιο αυτό είχε εγκαταλειφθεί, αλλά μάλλον είμαι λάθος...

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 246297.htm

Παραίτηση του προέδρου της Pantheon Airways

OLE-OLE-OLE :laola: OLE-OLE-OLE

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2006 09:19


ΠΑΡΕΛΘΟΝ αποτελεί, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Pantheon Airways, της υπό σύσταση αεροπορικής εταιρείας η οποία θα αποτελέσει το διάδοχο σχήμα στη διαδικασία πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Πρόκειται για το Σπύρο Μαρτσέκη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Pantheon Airways, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Ιανουάριο του 2006. Το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχολήσει πρόσφατα και το Κοινοβούλιο ύστερα από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Χρίστου Βερελή, όπου είχε γίνει γνωστό ότι οι μηνιαίες αποδοχές του ανέρχονταν στα 9.500 ευρώ.

Οι λόγοι της παραίτησης, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οφείλονται σε δραστηριότητες που δεν συνάδουν με την θέση του κ. Μαρτσέκη.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Pantheon δεν έχει λάβει ακόμα άδεια αερομεταφορέα, ενώ έχει ιδρυθεί με μετοχικό κεφάλαιο 60 εκατ. ευρώ και μετόχους τα υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο, η εταιρεία προβλέπεται να δραστηριοποιηθεί τον Οκτώβριο.

Προτείνω να μετονομαστή η Pantheon σέ Fantazio.... :D
 
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=744010


Τις προσεχείς εβδομάδες»
Κοινοτική πηγή προβλέπει νέα νομική διαδικασία για το θέμα της Ολυμπιακής

Icon
Αθήνα
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενδέχεται «τις προσεχείς εβδομάδες» να ξεκινήσει νομική διαδικασία εναντίον του ελληνικού δημοσίου, που δεν εισέπραξε τις παράνομες, κατά την Επιτροπή, κρατικές παλαιότερες επιδοτήσεις του προς την Ολυμπιακή, ανέφερε στις Βρυξέλλες κοινοτική πηγή.

Είναι ακριβώς το ζήτημα των επιδοτήσεων, που εδώ και χρόνια έχει δημιουργήσει αντικείμενο διένεξης μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της Επιτροπής των Βρυξελλών.

Έστω και με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η Επιτροπή των Βρυξελλών δεν έχει πετύχει να επιστραφούν στο ελληνικό δημόσιο από τον κρατικό αερομεταφορέα της Ελλάδας οι παλαιότερες επιδοτήσεις του προς αυτόν, την ώρα που ο ελληνικός αερομεταφορέας αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Στην περίπτωση που η Επιτροπή των Βρυξελλών κάνει εκ νέου προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ο στόχος της, σύμφωνα με την ίδια κοινοτική πηγή, θα είναι να καταδειχθεί ενώπιον των ευρωπαίων δικαστών ότι «η Αθήνα δεν έχει ποτέ συμμορφωθεί με πρώτη χρονικώς απόφασή τους», με την οποία απαιτείτο (όπως η Επιτροπή το ζήτησε) η επιστροφή από τον ελληνικό κρατικό αερομεταφορέα στο ελληνικό δημόσιο επιχορηγήσεων 160 εκατομμυρίων ευρώ.

Αν υποχρεωθεί δικαστικώς η Ολυμπιακή να επιστρέψει τις επιχορηγήσεις, τότε η κατάσταση των ασθενών οικονομικών της θα επιβραδυνθεί έτι περαιτέρω, προοπτική ανησυχητική επειδή μπορεί να ζητηθεί, τελικά, η επιστροφή επιδοτήσεων συνολικώς 700 εκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή αφού βεβαιωθεί δια της δικαστικής οδού η ανάγκη επιστροφής στο ελληνικό δημόσιο και άλλων 540 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία αναλύονται σε κρατικές επιδοτήσεις, αλλά και σε σωρευτικά ελλείμματα σε παθητικούς ισολογισμούς του ελληνικού αερομεταφορέα, καθώς και διάφορα μεγάλα χρέη του έναντι τρίτων.

Το ελληνικό δημόσιο αρνείται, επίμονα, ότι προκύπτει ανάγκη είσπραξης από αυτό άλλων 540 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία, εντούτοις, αποτελούν το αντικείμενο μιάς εκκρεμούσας προσφυγής της Επιτροπής των Βρυξελλών κατά του ελληνικού δημοσίου ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Η Επιτροπή των Βρυξελλών εμμένει ότι στο νέο αερομεταφορέα της Ελλάδας την πλειοψηφία του κεφαλαίου του θα πρέπει να έχουν ιδιώτης (ή κοινοπραξία ιδιωτών), έστω και αν συρρικνωθεί το επιχειρηματικό προφίλ του αερομεταφορέα, σε σύγκριση με το σημερινό, είναι δε η Επιτροπή κατηγορηματική ότι επιπλέον ο νέος ελληνικός αερομεταφορέας «δεν θα πρέπει να απολαμβάνει» κρατικών επιδοτήσεων, όπως παλαιότερα.

Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, κ. Κώστας Καραμανλής, χαρακτήρισε προσφάτως τις διαβουλεύσεις με τις Βρυξέλλες στο θέμα της Ολυμπιακής «περίπλοκες» και «δύσκολες».

ΑΠΕ/Γαλλικό
 
Γιατί έχω την εντύπωση πως άν η "νέα ΟΑ" παραγγείλει καμμιά 20αριά Α-319/320/321 και "εκδηλώσει ενδιαφέρον" για 2-3 Α350, η Επιτροπή θ' αλλάξει οπτική γωνία και θα δεί με άλλο μάτι τα πράγματα...???

Με τα χρήματα που χρωστάγανε τα κόμματα για τις μεταφορές των "ετεροδημοτών" στις εκάστοτε εκλογές τί έγινε? Πληρώθηκε (εντόκως) τίποτα? :roll:
 
Αλήθεια, γιατί δεν την κλείνουνε και να την ανοίξουνε 3-4 μήνες μετά με το όνομα: "New Olympic Airlines" ? Με την Braniff είχε πιάσει! ;)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top