Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Oι Τεχνικοί της ΟΑ οφείλουν να κάνουν ό,τι τους πληρώνει ο εργοδότης τους (δηλ. ο Ελληνικός φορολογούμενος λαός). Δεν έχουν δικαίωμα να 'διαλέγουν' πότε δεν και πότε θα δουλεύουν. Αν η διοίκησή τους πεί να μην κάνουν τεχνικό έλεγχο σε ΑΦ της Αegean τότε η διοίκησή τους πρέπει να εξηγήσει και πάλι στον εργοδότη της (δηλ. τον Ελληνικό φορολογούμενο λαό) αν αυτό είναι προς το συμφέρον του ή όχι. Μεταξύ μας δεν έχω δεί και πολλές πράξεις της διοίκησης που να συνιστούν καλή διαχείρηση....
 
Oι Τεχνικοί της ΟΑ οφείλουν να κάνουν ό,τι τους πληρώνει ο εργοδότης τους (δηλ. ο Ελληνικός φορολογούμενος λαός). Δεν έχουν δικαίωμα να 'διαλέγουν' πότε δεν και πότε θα δουλεύουν. Αν η διοίκησή τους πεί να μην κάνουν τεχνικό έλεγχο σε ΑΦ της Αegean τότε η διοίκησή τους πρέπει να εξηγήσει και πάλι στον εργοδότη της (δηλ. τον Ελληνικό φορολογούμενο λαό) αν αυτό είναι προς το συμφέρον του ή όχι. Μεταξύ μας δεν έχω δεί και πολλές πράξεις της διοίκησης που να συνιστούν καλή διαχείρηση....

Αυτή την καραμέλα με τον αδικημένο φορολογούμενο λαό την πιπιλίσαμε αρκετά. Δηλαδή ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να πει στις ΟΑ τί θα κάνουν? (έστω και έμμεσα ή και απλά σαν ρητορική σκέψη). Έχουν διοίκηση -με ότι αυτό συνεπάγεται. Τον έχουμε παρεξηγήσει λίγο τον Περικλή και τον 5ο αιώνα του.
Δηλαδή η Α3 κρίνει ικανές τις ΟΑ να της φτιάχνουν τα αεροπλάνα αλλά δεν την κρίνει ικανή για να υπάρχει ως εταιρία και να πετάει? Και αυτό πρέπει η κάθε εταιρία (ΟΑ) να το δεχτεί και να πει και ευχαριστώ. Αυτό είναι σχεδόν γελοίο. Ε να της κάνουν και δώρο τα τσεκ. :roll:
 
Η όλη ιστορία είναι αστεία, και δείχνει, για ακόμα μια φορά, το χάλι των ΟΑ: και μόνον το ότι οι ίδιοι οι τεχνικοί αποφασίζουν για τέτοια θέματα είναι σκανδαλώδες. Το ποια αεροσκάφη θα ελέγχουν οι τεχνικοί των ΟΑ και ποια όχι είναι απόφαση του managment (διοίκηση) της εταιρείας. Οι τεχνικοί δεν έχουν καμμία δικαιοδοσία σε τέτοιες αποφάσεις, καθότι είναι υπάλληλοι, όχι διοίκηση. Με τη σειρά της η διοίκηση πρέπει να λαμβάνει τις σχετικές αποφάσεις με επιχειρηματικά και όχι συναισθηματικά κριτήρια (και ασφαλώς δεν είναι "δώρο", πληρώνεται με τις τιμές που έχουν συμφωνήσει). "Δεν μου αρέσεις, άρα δεν σε εξυπηρετώ", στις ιδιωτικές σου υποθέσεις μπορείς να το κάνεις ασφαλώς. Στην επαγγελματικό τομέα όχι.
 
Δηλαδή πιστεύετε ότι η διοίκηση δεν έχει κάνει "πλάτες" στην όλη υπόθεση. :?: Πολύ σιωπηλή την βρίσκω την διοίκηση για το θέμα...
 
captainjumbo":2fwulupi said:
Αυτή την καραμέλα με τον αδικημένο φορολογούμενο λαό την πιπιλίσαμε αρκετά. Δηλαδή ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να πει στις ΟΑ τί θα κάνουν? (έστω και έμμεσα ή και απλά σαν ρητορική σκέψη). Έχουν διοίκηση -με ότι αυτό συνεπάγεται. Τον έχουμε παρεξηγήσει λίγο τον Περικλή και τον 5ο αιώνα του.
Δηλαδή η Α3 κρίνει ικανές τις ΟΑ να της φτιάχνουν τα αεροπλάνα αλλά δεν την κρίνει ικανή για να υπάρχει ως εταιρία και να πετάει? Και αυτό πρέπει η κάθε εταιρία (ΟΑ) να το δεχτεί και να πει και ευχαριστώ. Αυτό είναι σχεδόν γελοίο. Ε να της κάνουν και δώρο τα τσεκ. :roll:

Captain, δεν είναι καραμέλα να πιπιλίσουμε, είναι η πικρή αλήθεια. Οι 'εργαζόμενοι' της ΟΑ πληρώνονται από τον Έλληνα φορολογούμενο και οφείλουν να σέβονται αυτό το απλό γεγονός.

[Όχι, δεν είμαστε δημοκρατία του Περικλή. Έχουμε εκλεγμένους αντιπροσώπους και αυτοί ορίζουν την πολιτική, και αν δεν μας αρέσει σε 4 χρονάκια τους στέλνουμε σπίτι τους. ] Back to the topic

Επί της ουσίας: η ΟΑ παρανομεί με τις κρατικές επιδοτήσεις. Αν λειτουργούσε με στοιχειώδη εμπορικά κριτήρια θα έπρεπε να είχε κλείσει εδώ και χρόνια. Άρα δεν είναι ότι η Α3 'δεν την κρίνει ικανή για να υπάρχει'. Η ίδια η ΟΑ είναι ανίκανη να υπάρχει. Η Α3 αντιμετωπίζει αθέμιτο ανταγωνισμό ακριβώς λόγω των παράνομων κρατικών επιδοτήσεων (με απλά λόγια αντί να πάρει αύξηση η σύνταξη του κ. Μήτσου ή να γίνει κάνα έργο στην επαρχία βουλώνουμε χρόνια τώρα τις χασούρες της/των ΟΑ για να έχει το κόμμα να διορίζει).

Για να δούμε μια αξιοπρεπή αεροπορική αγορά πρέπει να σταματήσει αυτό. Είναι προς το συμφέρον της ιδιας της χώρας.
 
SK":31pp0qme said:
Η όλη ιστορία είναι αστεία, και δείχνει, για ακόμα μια φορά, το χάλι των ΟΑ: και μόνον το ότι οι ίδιοι οι τεχνικοί αποφασίζουν για τέτοια θέματα είναι σκανδαλώδες. Το ποια αεροσκάφη θα ελέγχουν οι τεχνικοί των ΟΑ και ποια όχι είναι απόφαση του managment (διοίκηση) της εταιρείας. Οι τεχνικοί δεν έχουν καμμία δικαιοδοσία σε τέτοιες αποφάσεις, καθότι είναι υπάλληλοι, όχι διοίκηση. Με τη σειρά της η διοίκηση πρέπει να λαμβάνει τις σχετικές αποφάσεις με επιχειρηματικά και όχι συναισθηματικά κριτήρια (και ασφαλώς δεν είναι "δώρο", πληρώνεται με τις τιμές που έχουν συμφωνήσει). "Δεν μου αρέσεις, άρα δεν σε εξυπηρετώ", στις ιδιωτικές σου υποθέσεις μπορείς να το κάνεις ασφαλώς. Στην επαγγελματικό τομέα όχι.

Εγώ θα πήγαινα και λίγο παραπέρα. Αν έχεις μια δική σου εταιρεία τότε και πάλι μπορείς να πείς 'δεν μου αρέσεις, δεν γουστάρω, δεν σε εξυπηρετώ', ακόμα κι αν έχεις συμβόλαιο μαζί του. Έτσι γουστάρεις, ρε φίλε! Η ζημιά που θα κάνεις θα είναι στη δική σου εταιρεία, άρα στη δική σου τσέπη.

Τώρα αν είσαι κρατική εταιρεία (δηλαδή, επαναλαμβάνω για Ν-στή φορά, σε πληρώνει ο φορολογούμενος Ελληνικός λαός) οφείλεις να σέβεσαι το υστέρημά του. Αν έχεις υπογράψει συμβόλαιο για μια δουλειά, οφείλεις να το τηρήσεις. Δεν πληρώνεσαι ούτε για να κάθεσαι, ούτε να κάνεις λαϊκισμό, ούτε να 'αποφασίζεις' έτσι για λόγους εντυπωσιασμού. Αν δεν θέλεις να σου κρεμάσουνε κουδούνια... Αν παραβείς μια συμβατική υποχρέωση τότε κάνεις ζημιά στην εταιρεία που είναι κρατική, δηλαδή, επαναλαμβάνω για Ν+1-στή φορά, σε πληρώνει ο φορολογούμενος Ελληνικός λαός. Και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να του προξενείς ακόμα περισσότερη ζημιά.
 
Nα δούμε τι άλλο θα δούμε και τι άλλο θα ακούσουμε από όλους αυτούς τους απίθανους τύπους!! Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι η βλακεία σε διοίκηση και προσωπικό είναι τόσο μεγάλη, όποτε σίγουρα κάτι άλλο συμβαίνει. Πραγματικά σηκώνω τα χέρια! Μήπως ο αέρας που αναπνέουν όλοι εκεί μέσα είναι προβληματικός και τους δημιουργεί σχιζοφρένια? Δεν έχουν καμιά εξήγηση όσα συμβαίνουν στην ΟΑ. Βρίσκετε εσείς λογικές τις κινήσεις προσωπικού και διοίκησης τον τελευταίο καιρό?Εδω ο κόσμος καίγεται κι αυτοί αντί να δουν τι θα γλυτώσουν κάνουν τα πράγματα ακόμη χειρότερα!! Μόνο για γέλια είναι πιά, τιποτε άλλο.
 
george_a":2vlpcsg1 said:
SK":2vlpcsg1 said:
Η όλη ιστορία είναι αστεία, και δείχνει, για ακόμα μια φορά, το χάλι των ΟΑ: και μόνον το ότι οι ίδιοι οι τεχνικοί αποφασίζουν για τέτοια θέματα είναι σκανδαλώδες. Το ποια αεροσκάφη θα ελέγχουν οι τεχνικοί των ΟΑ και ποια όχι είναι απόφαση του managment (διοίκηση) της εταιρείας. Οι τεχνικοί δεν έχουν καμμία δικαιοδοσία σε τέτοιες αποφάσεις, καθότι είναι υπάλληλοι, όχι διοίκηση. Με τη σειρά της η διοίκηση πρέπει να λαμβάνει τις σχετικές αποφάσεις με επιχειρηματικά και όχι συναισθηματικά κριτήρια (και ασφαλώς δεν είναι "δώρο", πληρώνεται με τις τιμές που έχουν συμφωνήσει). "Δεν μου αρέσεις, άρα δεν σε εξυπηρετώ", στις ιδιωτικές σου υποθέσεις μπορείς να το κάνεις ασφαλώς. Στην επαγγελματικό τομέα όχι.

Εγώ θα πήγαινα και λίγο παραπέρα. Αν έχεις μια δική σου εταιρεία τότε και πάλι μπορείς να πείς 'δεν μου αρέσεις, δεν γουστάρω, δεν σε εξυπηρετώ', ακόμα κι αν έχεις συμβόλαιο μαζί του. Έτσι γουστάρεις, ρε φίλε! Η ζημιά που θα κάνεις θα είναι στη δική σου εταιρεία, άρα στη δική σου τσέπη.

Τώρα αν είσαι κρατική εταιρεία (δηλαδή, επαναλαμβάνω για Ν-στή φορά, σε πληρώνει ο φορολογούμενος Ελληνικός λαός) οφείλεις να σέβεσαι το υστέρημά του. Αν έχεις υπογράψει συμβόλαιο για μια δουλειά, οφείλεις να το τηρήσεις. Δεν πληρώνεσαι ούτε για να κάθεσαι, ούτε να κάνεις λαϊκισμό, ούτε να 'αποφασίζεις' έτσι για λόγους εντυπωσιασμού. Αν δεν θέλεις να σου κρεμάσουνε κουδούνια... Αν παραβείς μια συμβατική υποχρέωση τότε κάνεις ζημιά στην εταιρεία που είναι κρατική, δηλαδή, επαναλαμβάνω για Ν+1-στή φορά, σε πληρώνει ο φορολογούμενος Ελληνικός λαός. Και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να του προξενείς ακόμα περισσότερη ζημιά.

Βρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω το εξής. Διαφωτίστε με μπας και βγάλω καμία άκρη. Καθόμαστε τώρα και μιλάμε για μια εταιρεία με ελλιπέστατη χρηματοδότηση, με κακή νοοτροπία και με λιγοστούς εργαζόμενους. Η εταιρεία αυτή έχει πάρει πλέον οριστικά το δρόμο της.

Κάθεστε λοιπόν για Ν+1-στη φορά, και επαναλαμβάνεται μια συγκεκριμένη πρόταση. Που "η Ολυμπιακή μας έχει φάει τρισεκατομμύρια, που έχει κάνει το ένα, που έχει κάνει το άλλο". Οφείλω λοιπόν να σας πληροφορήσω (και εγώ για νιοστή φορά) ότι η Ολυμπιακή, έχει φάει απείρως λιγότερα λεφτά από τον άμοιρο φορολογούμενο, από άλλες ΔΕΚΟ, όπως η λατρεμένη μας ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, ο ΟΣΕ (ίσως το απαύγασμα της διαφθοράς και της παρακμής του δημόσιου τομέα) για να μην μιλήσω για την - επίσης λατρεμένη - ΕΡΤ. Δεν σας βλέπω όμως να αντιδράτε ποτέ και να λέτε, π.χ. "είναι και η ΟΑ που έχει ζημιές, αλλά είναι και κάτι άλλες που μας έχουν γονατίσει". Αντιθέτως, ξαφνικά, όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας οφείλονται στην Ολυμπιακή και μάλιστα εδώ και 15 σελίδες έχουμε όλοι καταλήξει στο συμπέρασμα πως η μη ύπαρξη της Ολυμπιακής θα φέρει φοροαπαλλαγές από 500 ευρώ και πάνω για τον φορολογούμενο. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας κοιτάξουμε και τους εαυτούς μας, όπως π.χ. τι έχουμε κάνει εμείς και η ΟΑ βρίσκεται στο χάλι της σήμερα, διότι κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Όταν οι μισοί Έλληνες τη δεκαετία του '80 είχαν κάποιον να δουλεύει στην Ολυμπιακή, δεν τους υποχρέωνε κανείς να ζητούν ρουσφέτια για θέσεις. Ούτε αντέδρασε κανείς από εσάς τους έλληνες φορολογούμενους που τώρα ξαφνικά θίγεστε, όταν πρόεδρος της Ο.Α. ήταν ένας καταχραστής. Ούτε όταν η Ολυμπιακή έκανε πτήσεις μισής ώρας με τζάμπο για τις εκλογές και ποτέ δεν είπραττε αμοιβή. Ούτε όταν προσπάθησαν να την εξυγιάνουν, χρησιμοποιώντας τη λογική "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι". Τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής αγωνίζονταν μόνοι τους γιατί έβλεπαν την εταιρεία τους να καταρρέει εξαιτίας των κυβερνήσεων. Και όμως τόσα χρόνια επικροτούσε ο κατά τα άλλα αδικημένος Έλληνας φορολογούμενος το χάλι της, επανεκλέγοντας κυβερνήσεις και αντιδρώντας στην κατάργηση της μονιμότητας, υπό περιπτώσεις. Και τώρα έρχεστε και μου λέτε πως, θα μου ξαναπείτε για νιοστή + 1 φορά πως η Ολυμπιακή σας πείραξε. Αν λοιπόν ο έλληνας φορολογούμενος δεν την ήθελε, δεν θα πέταγε μαζί της και θα την άφηνε στην τύχη της και σε αυτό δεν νομίζω πως διαφωνεί κανείς. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
 
oaicarus":3ev0kasf said:
Βρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω το εξής. Διαφωτίστε με μπας και βγάλω καμία άκρη. Καθόμαστε τώρα και μιλάμε για μια εταιρεία με ελλιπέστατη χρηματοδότηση, με κακή νοοτροπία και με λιγοστούς εργαζόμενους. Η εταιρεία αυτή έχει πάρει πλέον οριστικά το δρόμο της.

Κάθεστε λοιπόν για Ν+1-στη φορά, και επαναλαμβάνεται μια συγκεκριμένη πρόταση. Που "η Ολυμπιακή μας έχει φάει τρισεκατομμύρια, που έχει κάνει το ένα, που έχει κάνει το άλλο". Οφείλω λοιπόν να σας πληροφορήσω (και εγώ για νιοστή φορά) ότι η Ολυμπιακή, έχει φάει απείρως λιγότερα λεφτά από τον άμοιρο φορολογούμενο, από άλλες ΔΕΚΟ, όπως η λατρεμένη μας ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, ο ΟΣΕ (ίσως το απαύγασμα της διαφθοράς και της παρακμής του δημόσιου τομέα) για να μην μιλήσω για την - επίσης λατρεμένη - ΕΡΤ. Δεν σας βλέπω όμως να αντιδράτε ποτέ και να λέτε, π.χ. "είναι και η ΟΑ που έχει ζημιές, αλλά είναι και κάτι άλλες που μας έχουν γονατίσει". Αντιθέτως, ξαφνικά, όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας οφείλονται στην Ολυμπιακή και μάλιστα εδώ και 15 σελίδες έχουμε όλοι καταλήξει στο συμπέρασμα πως η μη ύπαρξη της Ολυμπιακής θα φέρει φοροαπαλλαγές από 500 ευρώ και πάνω για τον φορολογούμενο. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας κοιτάξουμε και τους εαυτούς μας, όπως π.χ. τι έχουμε κάνει εμείς και η ΟΑ βρίσκεται στο χάλι της σήμερα, διότι κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Όταν οι μισοί Έλληνες τη δεκαετία του '80 είχαν κάποιον να δουλεύει στην Ολυμπιακή, δεν τους υποχρέωνε κανείς να ζητούν ρουσφέτια για θέσεις. Ούτε αντέδρασε κανείς από εσάς τους έλληνες φορολογούμενους που τώρα ξαφνικά θίγεστε, όταν πρόεδρος της Ο.Α. ήταν ένας καταχραστής. Ούτε όταν η Ολυμπιακή έκανε πτήσεις μισής ώρας με τζάμπο για τις εκλογές και ποτέ δεν είπραττε αμοιβή. Ούτε όταν προσπάθησαν να την εξυγιάνουν, χρησιμοποιώντας τη λογική "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι". Τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής αγωνίζονταν μόνοι τους γιατί έβλεπαν την εταιρεία τους να καταρρέει εξαιτίας των κυβερνήσεων. Και όμως τόσα χρόνια επικροτούσε ο κατά τα άλλα αδικημένος Έλληνας φορολογούμενος το χάλι της, επανεκλέγοντας κυβερνήσεις και αντιδρώντας στην κατάργηση της μονιμότητας, υπό περιπτώσεις. Και τώρα έρχεστε και μου λέτε πως, θα μου ξαναπείτε για νιοστή + 1 φορά πως η Ολυμπιακή σας πείραξε. Αν λοιπόν ο έλληνας φορολογούμενος δεν την ήθελε, δεν θα πέταγε μαζί της και θα την άφηνε στην τύχη της και σε αυτό δεν νομίζω πως διαφωνεί κανείς. Όλα τα άλλα είναι περιττά.

Ενστάσεις.
Βεβαιότατα ο ΟΣΕ η ΔΕΗ και δεν ξέρω εγώ πόσες άλλες δημόσιες εταιρίες είναι προβληματικές και επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό αλλά εδώ είμαστε αεροπορικό site και μιλάμε για τα χάλια της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. Αν ασχολιόμαστε με τα τρένα θα μιλάγαμε για τον ΟΣΕ και πάει λέγοντας.Ασφαλώς και η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ δεν φταίει από μόνη της για την προβληματική Ελληνική οικονομία αλλά σίγουρα δεν είναι και άμοιρη ευθυνών.

Δευτερον.Σήμερα έχουμε 2006 και η δεκαετία του 80 είναι είκοσι χρόνια πριν.Δεν καταλαβαίνω δηλαδη γιατί εγώ, ο σημερινός Ελληνας δεν μπορώ να κραυγάζω για μια κατάσταση που δημιουργήθηκε είκοσι χρόνια πριν, την βιώνω και την πληρώνω σήμερα και δεν έχω καμμιά ευθύνη γιαυτήν. Τι πρέπει να κάνουμε ?Τις πάπιες? Να κουκουλώνουμε τα προβλήματα και να μην φωνάζουμε γιατί τα δημιούργησαν οι πατεράδες μας? Ο σημερινός Ελληνας δεν έχει καμμία ευθύνη για την κατάντια της εταιρίας, αντίθετα την πονάει και προσπαθεί να πετάξει μαζί της, αλλά είναι φως φανάρι ότι η διοίκηση και οι εργαζόμενοι βγάζουν μόνοι τους τα μάτια. ΄

Τώρα αυτό που είπες ότι ο "αδικημένος φορολογούμενος Ελληνας" φταίει γιατί ψηφίζει συγκεκριμένες κυβερνήσεις το αφήνω ασχολίαστο.
 
Δύο μικρές τοποθετήσεις.

To ότι η ΟΑ είναι σε αυτά τα χάλια γιατί πρίν 20 χρόνια όλοι δένονταν στο κομματικό άρμα για να διοριστούνε δεν είναι δικαιολογία για να μην προχωρήσουμε ποτέ στη θεραπεία του προβλήματος

Το ότι οι άλλες ΔΕΚΟ είναι στο ίδιο ή χειρότερο ή καλύτερο χάλι δεν αποτελεί δικαιολογία να αφήνουμε μια κατάσταση σαν της ΟΑ να καρκινοβατεί επ΄άπειρον
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top