Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και γιατί να μήν βγή αληθινή η κα Ουρανία;περί αερομεταφορέως πρόκειται,ήτοι περί εταιρείας δραστηριοποιουμένης εις τόν ουρανόν...

Οσο γιά τον...Δούκα τής Οικονομίας (βρέ μανία εμείς στην Ελλάδα να έχουμε στην οικονομία μας τσάρους και δούκες...),μάλλον θα κάνη ό,τι και το εξωτικόν τρωκτικόν "άϊ-άϊ":στο τέλος θα βαρεθή να ψάχνη και θά...αποκοιμηθή.

Και στό μεταξύ η Ολυμπιακή (παλιά,νέα,νεώτερη και νεώτατη) θά συνεχίση νά ζημιώνη την εθνικήν οικονομίαν μας.δηλαδή την τσέπην μας...
 
...και να μας κάνει μηνύσεις γιατί της φτιάξαμε και αεροδρόμιο. Και όλα αυτά προς μεγάλη χαρά όσων υπερασπίζονται τα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού.
 
Εμ εμείς φταίμε...έπρεπε να την αφήσουμε στο LGAT μέ τον ένα διάδρομο να συνωστίζωνται απογειούμενοι και προσγειούμενοι (στραβοί κουτσοί στον Αγιο Παντελεήμονα,που λένε...) και με το εν είδη Καραγκιοζείου παράγκας κτίριο :D

Φάση θά είχε πάντως νά..πλακωθούν όλες οι Ολυμπιακές μεταξύ τους γιά το ποιά θά πάρη τα επιδικασθέντα ποσά (άν κερδίσουν τίς αγωγές).
 
Είμαι ο μόνος που πιστεύει πως τα έξοδα της μετεγκατάστασης στο LGAV έπρεπε να τα καλύψει το κράτος και όχι η Ο.Α.; Είναι προσωπικά το μόνο σημείο στο οποίο συμφωνώ με την αγωγή της εταιρείας. Εφόσον η μετεγκατάσταση έγινε με εξαναγκασμό, τη στιγμή που η Ο.Α. θα έμενε στο Ελληνικό μέχρι το 2007 τουλάχιστον με βάση τη συμφωνία του Ωνάση, τότε το ίδιο κράτος που έκανε αυτή τη συμφωνία, έπρεπε να αποζημιώσει την εταιρεία.
 
oaicarus":mvqa5h3q said:
Είμαι ο μόνος που πιστεύει πως τα έξοδα της μετεγκατάστασης στο LGAV έπρεπε να τα καλύψει το κράτος και όχι η Ο.Α.; Είναι προσωπικά το μόνο σημείο στο οποίο συμφωνώ με την αγωγή της εταιρείας. Εφόσον η μετεγκατάσταση έγινε με εξαναγκασμό, τη στιγμή που η Ο.Α. θα έμενε στο Ελληνικό μέχρι το 2007 τουλάχιστον με βάση τη συμφωνία του Ωνάση, τότε το ίδιο κράτος που έκανε αυτή τη συμφωνία, έπρεπε να αποζημιώσει την εταιρεία.

νομιζω πως σ αυτες τις περιπτωσεις βρικσεται μια χρυση τομη και πληρωνουν και οι δυο πλευρες ενα μερος των εξοδων. ναι μεν η οα ειχε δικαιωμα να μεινει μεχρι το 2007 στο ελληνικο ομως ο ιδιοκτητης της(το κρατος) απο φασισε να δημιουργησει το ελβεν το οποιο ειχε αρκετα πιο γφιλοδοξο προσανατολισμο σε σχεση με το ελληνικο. αν η οα μιλουσε με καθαρα χαρτια ισως της εδινα δικαιο....αλλα οταν επιχορηγισε επ αοριστον απο το δημοσιο πρεπει να ξερεις πως καποια στιγμη θα πληρωσεις και εσυ κατι....εγω προσωπικα δεν ακουσα καμια οα να διαμαρτυρεται τοτε για το κλεισιμο του ελληνικου και για τα υψηλα κομιστρα του ελβεν...μονο ο stelios ειχε πει πως σκεφτοτανε να κοψει τις πτησεις προς ελλαδα..(ευτυχως δεν το εκανε)
 
no frills":2z5onm5j said:
oaicarus":2z5onm5j said:
Είμαι ο μόνος που πιστεύει πως τα έξοδα της μετεγκατάστασης στο LGAV έπρεπε να τα καλύψει το κράτος και όχι η Ο.Α.; Είναι προσωπικά το μόνο σημείο στο οποίο συμφωνώ με την αγωγή της εταιρείας. Εφόσον η μετεγκατάσταση έγινε με εξαναγκασμό, τη στιγμή που η Ο.Α. θα έμενε στο Ελληνικό μέχρι το 2007 τουλάχιστον με βάση τη συμφωνία του Ωνάση, τότε το ίδιο κράτος που έκανε αυτή τη συμφωνία, έπρεπε να αποζημιώσει την εταιρεία.

νομιζω πως σ αυτες τις περιπτωσεις βρικσεται μια χρυση τομη και πληρωνουν και οι δυο πλευρες ενα μερος των εξοδων. ναι μεν η οα ειχε δικαιωμα να μεινει μεχρι το 2007 στο ελληνικο ομως ο ιδιοκτητης της(το κρατος) απο φασισε να δημιουργησει το ελβεν το οποιο ειχε αρκετα πιο γφιλοδοξο προσανατολισμο σε σχεση με το ελληνικο. αν η οα μιλουσε με καθαρα χαρτια ισως της εδινα δικαιο....αλλα οταν επιχορηγισε επ αοριστον απο το δημοσιο πρεπει να ξερεις πως καποια στιγμη θα πληρωσεις και εσυ κατι....εγω προσωπικα δεν ακουσα καμια οα να διαμαρτυρεται τοτε για το κλεισιμο του ελληνικου και για τα υψηλα κομιστρα του ελβεν...μονο ο stelios ειχε πει πως σκεφτοτανε να κοψει τις πτησεις προς ελλαδα..(ευτυχως δεν το εκανε)


Kαταρχάς, οι νόμοι δεν λειτουργούν έτσι. Τι πάει να πει "αποφάσισε το κράτος να δημιουργήσει το "ελβέν"; Δηλαδή όποτε αποφασίζει το κράτος οι υπόλοιποι μένουν σούζα; Δηλαδή αν ήταν ιδιωτική η Ο.Α., θα αποφάσιζε το κράτος, και οι ιδιώτες θα έπρεπε να υπακούσουν; Εγώ, το ξαναλέω, δεν δίνω δίκιο στην Ο.Α., παρά μόνο για τα έξοδα μετεγκατάστασης (που και αυτά τα έχει εισπράξει στο πολλαπλάσιο με άλλες μορφές) που δεν ήταν υποχρεωμένη να πληρώσει. Πολύ απλά όμως, αυτά έπρεπε να τα διεκδικήσει τότε, και όχι σήμερα.
 
Ean to Elliniko kratos apoziiosi tin OA gia tin meteggatastasi apo LGAT se LAGV giati na min apozimiosi kai tin Aegean, tin Lufthansa kai tin Alitalia, koroida einai autoi?
 
Γιατί η Ο.Α. δεν ζητάει αποζημίωση ως Ολυμπιακές Αερογραμμές ή Ολυμπιακή Αεροπορία (πτητικό έργο), αλλά ως Όμιλος Εταιρειών Ολυμπιακής, ήτοι: Εμπορευματικός Σταθμός, Τεχνική Βάση, Handling, Cargo, κλπ. Όλα αυτά έπρεπε να μετεγκατασταθούν υποχρεωτικά στο LGAV.
Και δεν έπρεπε να ζητήσουν αποζημίωση Aegean, κλπ., διότι αυτές δεν είχαν κάνει σύμβαση να μείνουν στο Ελληνικό για τουλάχιστον 7 χρόνια παραπάνω απ' ότι τελικά έμειναν. Αυτό συνιστά "αθέτηση συμβολαίου", διότι αυτό δεν το αποφάσισε το δημόσιο ως ιδιοκτήτης της Ο.Α., αλλά ως δημόσιο που είχε κάνει τη συμφωνία με τον Ωνάση εξαρχής. Αυτές οι εταιρείες που αναφέρεις, σε όλες τις χώρες του κόσμου, δεν ζητούν αποζημίωση από τα κράτη όταν πρόκειται να μετεγκατασταθούν σε ένα άλλο αεροδρόμιο, πολύ απλά διότι τέτοια ενδεχόμενα προβλέπονται στις συμβάσεις παραχώρησης εγκαταστάσεων και slots, αν δεν απατώμαι. Δεν λέω ότι πρέπει το κράτος να τα δώσει τα χρήματα, αλλά το ότι αυτά τα έξοδα, είναι το μόνο λογικό στην αγωγή της Ολυμπιακής.
 
Aυτή η ιστορία αγγίζει τα όρια του παραλόγου. Το 'ρεζίλι' του LGAT μέ τον ένα διάδρομο με τις άπειρες ώρες καθυστέρησης, με την Καραγκιόζια παράγκα πράγματι ταιριάζει στην ΟΑ. Αυτό ήξερε, αυτό ήθελε, ας την αφήναμε εκεί να 'χαίρεται'.

Γιατί τέτοια είναι και θα είναι η νοοτροπία της. Σύμφωνοι, τα έξοδα προσγείωσης-απογείωσης, και η χρήση της 'φυσούνας' είναι αυξημένα. Το 'added value' στον πελάτη δεν το βλέπει; Τις δυνατότητες πραγματικής αξιοποίησης ενός hub γιατί δεν τις εκμεταλλεύτηκε; Άντε, να κάνουμε κι εμείς μια μήνυση για διαφυγόντα κέρδη για το ότι της δόθηκε ένα πραγματικό εργαλείο που θα μπορούσε να αξιοποιήσει και δεν το έκανε...

Να συμπληρώσω κιόλας, να την αφήναμε χωρίς την προίκα των Α340, με τα ιστορικά Β742 να ...δείχνει το μοντέρνο πρόσωπό της και να μην πληρώναμε εμείς, ως Ελληνικός Λαός τα super μοντέρνα αεροσκάφη.

Είπαμε, η ιστορία αυτή αγγίζει τα όρια του παραλόγου. Η λύση θα ήταν πολύ απλή. Εφαρμόστε το νόμο περί Ανωνύμων Εταιρειών χωρίς καμμία εξαίρεση. Αλλά...
 
oaicarus":3jlh8l47 said:
Εγώ, το ξαναλέω, δεν δίνω δίκιο στην Ο.Α., παρά μόνο για τα έξοδα μετεγκατάστασης (που και αυτά τα έχει εισπράξει στο πολλαπλάσιο με άλλες μορφές) που δεν ήταν υποχρεωμένη να πληρώσει. Πολύ απλά όμως, αυτά έπρεπε να τα διεκδικήσει τότε, και όχι σήμερα.

απαντησες μονος σου στον προβληματισμο σου....οταν καποιος σε επιδοτει εφ ορου ζωης....ναι ειναι στιγμες που πρεπει να καθεσαι σουζα...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top