Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αντιπαράθεση για την ...«Frankenstein Airways» στη Βουλή!!!

Στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης, απαντώντας σε ερώτηση του Αλέκου Αλαβάνου, τόνισε ότι η μόνη βιώσιμη λύση για την Ολυμπιακή είναι η δημιουργία μιας νέας εταιρείας χωρίς τα χρέη και τις αμαρτίες του παρελθόντος και η δημιουργία της θα συνάδει με τους κανόνες της Ε.Ε. Πάτε να δημιουργήσετε ένα πτώμα, μην την πείτε Olympic Airways αλλά Frankenstein Airways, απάντησε ο Αλέκος Αλαβάνος.
 
makedonas":dw3godyw said:
TAKIS":dw3godyw said:
Εχει κανει καποια τετοια πληροφορια και με τι λεφτα???/

Εάν υποθέσουμε ότι θα υπάρχουνε νέοι ιδιωτικοί επενδυτες, θα υπάρχει σίγουρα κεφαλαιο. Τα αεροσκάφη που η ΟΑ έχει και που τα leasing τελειώνουνε φεύγουνε από nv εταιρεία. Αγορά σκαφών για μένα σε αυτή την φάση σημαίνει leasing, και όχι πχ A320-284. Σίγουρα η ΟΑ δεν έχει τα απαραίτητα πληρώματα για Airbus αεροσκάφη, αλλα εάν υπάρχει κεφαλαιο, γίνεται το lease, πετάνε με ξένα πληρώματα έως τελειώσουνε την εκπαίδευση τα κανονικά. Εκτος και αν η παραγγελια γίνει με χρονικό ορίζοντα οποτε θα πετάξουνε εξαρχής με κανονικά δικά τους πληρώματα.. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να υποθέσει κανεις πολλά, και σενάρια μπορούνε να γραφτούνε πολλά. Θα έλεγα να περιμένουμε και θα δούμε. Ακόμα δεν ξέρουμε καν αν πιάσει αυτή η προσπάθεια...

molis kleisei i etairia teleiwnei to leasing

episis to pio logiko einai kai i pwlisi twn idioktitwn aeroskafwn, gia na apokomisei i etairia simantikous porous.

an den yparksei rebranding, pragma dyskolo, gia na min pw anefikto, den yparxei logos gia viasynes.

Se kathe periptwsi i etairia tha zisei ena eksamino ;-) opws eipes, vasizoun polla stous idiwtes

kai an mou epitrepetai mia eikasia edw, pisteyw oti tha koitaksoun makroxronia gia airbus, logw tou neou image tis A3 apo 2007. braxyxronia dyskola na ginoun toses allages mazemenes, einai poly risky.
 
Στο δρόμο της υλοποίησης
Εν μέσω επικρίσεων πέρασε από τη Βουλή η τροπολογία για τη νέα Ολυμπιακή
23 Νοεμβρίου

Ο Αλέκος Αλαβάνος δεν αποχώρησε, αλλά στηλίτευσε την απουσία του Μιχάλη Λιάπη από τη Βουλή
Αθήνα :
Εν μέσω βολών από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης για την ένταξή της σε «άσχετο» νομοσχέδιο, αποχώρησης του τέως προέδρου του Κοινοβουλίου Απόστολου Κακλαμάνη και επικρίσεων του προέδρου του ΣΥΝ Αλέκου Αλαβάνου για την απουσία του πρωθυπουργού και των αρμόδιων υπουργών, ψηφίστηκε την Τετάρτη στη Βουλή η τροπολογία για την Ολυμπιακή.

Η ρύθμιση εντάχθηκε στο νομοσχέδιο για το «ξέπλυμα του μαύρου χρήματος», το οποίο υπερψηφίστηκε και επί των άρθρων, με τη συναίνεση του ΠΑΣΟΚ στα περισσότερα απ' αυτά.

Οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης αντιτάχθηκαν στην εισαγωγή της τροπολογίας με τη διαδικασία του κατεπείγοντος -«σε άσχετο νομοσχέδιο» όπως υποστήριξαν- ενώ στη συνέχεια σημείωσαν ότι η ρύθμιση είναι ουσιαστικά κενή περιεχομένου και έτσι, δεν είναι δυνατόν να τύχει της στήριξής τους.

Τα κόμματα της Αριστεράς καταψήφισαν την τροπολογία, εμμένοντας στη θέση τους υπέρ της παραμονής της Ολυμπιακής στο Δημόσιο.

Ο παριστάμενος υφυπουργός Μεταφορών, Αναστάσιος Νεράντζης, επισήμανε ότι, μετά από την απόφαση που πήρε το Σεπτέμβριο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «η Ολυμπιακή δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να πετάει με το παρόν καθεστώς» και η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να καταφύγει στις επείγουσες διαδικασίες, προκειμένου να προλάβει τη θερινή περίοδο.

«Η τροπολογία συνιστά μόνο το όχημα του νέου σχήματος της εταιρείας» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και παρέπεμψε για τα περαιτέρω στο επικείμενο επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας, που επεξεργάζεται ο οίκος AMBER.

Οι τόνοι της συζήτησης της τροπολογίας ήταν από την αρχή υψηλοί, με την κυβέρνηση να επιθυμεί να συζητηθεί η ρύθμιση την Τετάρτη, επισυναπτόμενη στο σχέδιο νόμου για το ξέπλυμα του μαύρου χρήματος και χωρίς να έχει προηγηθεί συζήτησή της στην αρμόδια Επιτροπή.

Στο πλαίσιο της αντιπαράθεσης αυτής, ο τέως πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης αποχώρησε από την αίθουσα, καθώς απορρίφθηκε η πρότασή του να συζητηθεί την Τρίτη, ως αυτόνομο νομοσχέδιο.

Ο εισηγητής της ΝΔ, Σ.Δαϊλάκης, υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση φέρνει την τροπολογία γιατί η Ολυμπιακή ψάχνει τον Ωνάση της. Το ΠΑΣΟΚ άφησε μια εταιρεία που μπορεί να ονομαστεί 'αϊτός χωρίς φτερά' και κατάντησε τους εργαζομένους, αντί να πετούν, να περπατούν».

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ υποστήριξαν ότι η τροπολογία στερείται ουσιαστικού περιεχομένου. Χαρακτηριστική υπήρξε η τοποθέτηση του εισηγητή της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Δ.Γεωργακόπουλου. «Μας ζητάτε» είπε, «να ψηφίσουμε το απόλυτο μηδέν. Ένα άδειο σακί, χωρίς να λέει τίποτα για τους εργαζομένους, για τα κεφάλαια».

«Ζητάτε, χωρίς κατοχύρωση κανενός και για τίποτα, να δώσουμε μια λευκή επιταγή. Όλα αφήνονται στις κοινές αποφάσεις των υπουργών Οικονομίας και Μεταφορών.

Βεβαίως, ο κ. Λιάπης δεν ήρθε εδώ. Φυλά τις κακοτοπιές, γιατί φοβόταν μήπως χάσει το προφίλ» σχολίασε.

Στην απουσία του υπουργού Μεταφορών από τη συζήτηση της τροπολογίας αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του Συνασπισμού Αλέκος Αλαβάνος: «Δεν τολμά να εμφανιστεί εδώ ούτε ο πρωθυπουργός ούτε ο κ. Σιούφας ούτε ο κ. Αλογοσκούφης. Ντρέπεστε».

«Με αυτόν τον τρόπο, με 17 γραμμές διαλύεται η Ολυμπιακή και αντικαθίσταται με ένα υβρίδιο άγνωστης προοπτικής βιωσιμότητας. Είναι ένα στίγμα στην ιστορία των κυβερνητικών δράσεων και του Κοινοβουλίου μας. Έρχεται αυτό το ραβασάκι, χωρίς να έχουμε υπόψη ούτε το επιχειρησιακό σχέδιο ούτε ζητήματα αυτοτέλειας σε σχέση με την κυβέρνηση ούτε απόψεις για τις συμμαχίες» σχολίασε.

Διαφορετική υπήρξε η προσέγγιση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ, Αντώνη Σκυλλάκου, ο οποίος υποστήριξε ότι «δημόσιος χαρακτήρας και ανταγωνιστική Ολυμπιακή με τους κανόνες της αγοράς, δεν συμβιβάζονται. Ας μην χαϊδεύουμε τα αυτιά των εργαζομένων».

«Εμείς θέλουμε κρατικό αερομεταφορέα επιδοτούμενο από το κράτος και είμαστε αντίθετοι με την Ευρωπαϊκή Ένωση» σημείωσε, ενώ η εισηγήτρια του ΚΚΕ, Ελπίδα Παντελάκη, υποστήριξε πως «υπογράφεται η εκτέλεση όλου του προμελετημένου εγκλήματος, όπου, μαζί με το ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση συμφωνεί να δοθεί ένας τομέας της εθνικής οικονομίας στο μεγάλο κεφάλαιο».

Οι απαντήσεις του υφυπουργού Μεταφορών

Απαντώντας στις επικρίσεις, ο υφυπουργός Μεταφορών αναίρεσε το επιχείρημα του πρώην υπουργού Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Χρίστου Βερελή, ότι η ΝΔ παρέλαβε τις Ολυμπιακές Αερογραμμές χωρίς χρέος, σημειώνοντας ότι «αυτό είναι αληθέστατο, αλλά ήταν μηδέν και το ταμείο και το διοικητικό σχήμα στη διεύθυνση πτητικής εκμετάλλευσης. Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, η νέα, παρθένος Ολυμπιακή είχε προλάβει να κάνει ζημιά της τάξεως των 80 εκατ. ευρώ».

Στο επιχείρημα του Ευάγγελου Βενιζέλου ότι η κυβέρνηση καθυστέρησε να προχωρήσει στις απαραίτητες ρυθμίσεις, καθώς επιθυμούσε την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, ο κ. Νεράντζης σημείωσε ότι η κυβέρνηση πορεύθηκε κατ' αρχάς με τις διαδικασίες που είχε δρομολογήσει το ΠΑΣΟΚ, αλλά αναγκάστηκε να κηρύξει άκυρο τον προηγούμενο διαγωνισμό, καθώς «έμενε σταθερός και ακίνητος επί πολλούς μήνες».

Στη συνέχεια προσέφυγε σε ένα διεθνούς κύρους σύμβουλο προκειμένου να βοηθήσει στην πώληση της Ολυμπιακής, υπήρξε ένα «σύμφωνο κατανοήσεως» με τον επικρατέστερο υποψήφιο αγοραστή, αλλά το Σεπτέμβριο ήρθε η απόφαση της Κομισιόν να επιστρέψει η εταιρεία 540 εκατ. ευρώ στο ελληνικό κράτος -κάτι που θα επιβάρυνε τον αγοραστή-, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί αναγκαστικά στην κατάθεση της υπό συζήτηση τροπολογίας.

Τέλος, απαντώντας στην Αριστερά, ο υφυπουργός υπογράμμισε ότι «δημόσια Ολυμπιακή σημαίνει ότι σε κάθε ελλειμματικό βήμα θα πρέπει να καλύπτει το κράτος. Δεν έχουμε δυστυχώς την πολυτέλεια αυτή, οι κοινοτικές συνέπειες είναι μεγάλες».

link
http://stocks.pathfinder.gr/?page=news&article=16026
 
Αν ήταν τόσο απλό ώστε με ένα νόμο/τροπολογία κλπ κλπ να λυνόταν τέτοια προβλήματα τότε θα είχαν λυθεί εδώ και πολύ καιρό. Για ένα απλό λόγο: το να ψηφίζεις νόμους ΔΕΝ κοστίζει τίποτε.

Έχω θέσει εδώ και καιρό στο forum κάποια ερωτήματα. Το κυριότερο είναι η -μάταιη;- αναμονή μου να ακούσουμε απαντήσεις σε μερικά γιατί.

https://www.airliners.gr/community/viewt ... 4721#34721

Σε αυτά τα ερωτήματα κανείς κ. Υπουργός, Βουλευτής, Έγκριτος Δημοσιογράφος, Συνδικαλιστής κλπ κλπ δεν μας έχει δώσει απαντήσεις. Φοβάμαι ότι δεν θα πάρουμε ποτέ, γιατί λείπει το πολιτικό θάρρος να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Και γι' αυτό κάθε προσπάθεια κρατικής παρέμβασης έχει προδιαγεγραμμένο, καταθλιπτικό τέλος.

Γ.Α.
 
Μια διόρθωση..το σχέδιο για την Ολυμπιακή δλδ το business plan θα το οργανώσει η SABRE και οχι η AMBER.
 
Τα ελληνικα ΜΜΕ μπορει να λενε οτι μονιμως η κυβερνηση βρισκεται κοντα στη λυση για το θεμα των ΟΑ αλλα φαινεται οτι τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα.
Η ΟΑ καλειτει να επιστρεψει τελικα το ποσον των 568.000.000 ευρω:

» Olympic to pay back 568 Million Euros! «
The condemning, as was expected, decision made today by the College of Commissioners in Brussels signals the end of an era for the operation of Olympic Airlines in its present form. The Commission asked for the return of illegal grants, rising to 568 million euros, through which the Greek state financially supported Olympic Aviation and Olympic Airlines and which oppose Community legislation. At the same time, the Greek government has been given a two-month notice to take all necessary measures for the company’s fate. As the Commission stated in the relevant announcement, this decision puts an end to the investigation that started on March 16, 2004, and which aimed at asserting whether the grants given by the Public Sector from December 2002 onwards were illegal or in accordance with Community Legislation. The announcement also read that in 2002, the Commission had passed a ruling requiring Olympic Airlines to return 160 million euros to the Greek Public Sector.


πηγη: Skyliner
 
Mην ανησυχείς, αγαπητέ κ. Συντονιστά. Πληροφορούμαι ότι το Νομαρχιακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης έλαβε ...καταδικαστική απόφαση ενάντια στην απόφαση της Comission, και ως εκ τούτου ουδέν πρόβλημα...
:doubt:

Επίσης, όλες οι εφημερίδες και τα Μέσα Μαζικής ΠΦ συμφωνούν ότι με την τροπολογία που ψήφισε η βουλή πρόσφατα, επίσης λύθηκε το πρόβλημα. Α, ξέχασα. Δεν συμφωνήσαμε στο ...logo. Λεπτομέρεια.
 
Πέτρος Παπαγεωργίου: Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές βρίσκονται σε κρίσιμη περίοδο
Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2005



Το γεγονός ότι "οι Ολυμπιακές Αερογραμμές βρίσκονται σε κρίσιμη περίοδο" παραδέχτηκε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της εταιρίας, κ. Πέτρος Παπαγεωργίου, κατά τη διάρκεια δεξίωσης, που διοργάνωσε η διεύθυνση της εταιρίας στην Αμερική, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Μανχάταν.

Ακόμη, ο κ. Παπαγεωργίου, όπως μετέδωσε ανταποκριτής του ΑΠΕ στη Νέα Υόρκη, επεσήμανε στην ομιλία του ότι "η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να διατηρήσει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές στους αιθέρες", καθώς όπως πρόσθεσε "η Ολυμπιακή είναι μια ιδέα, προβάλλοντας σε καθημερινό επίπεδο την ευημερία και την πρόοδο της χώρας μας".

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο `νέο πλάνο` για την `ενδυνάμωση και την ανάπτυξη` του εθνικού μας αερομεταφορέα, καθώς και για την `προσαρμογή στα δεδομένα της Ευρωπαϊκής Ένωσης`.

Παράλληλα, ευχαρίστησε την Ομογένεια για τη `σημαντική και συνεχή υποστήριξη` που προσφέρει στην Ολυμπιακή μέχρι σήμερα.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
όπως πρόσθεσε "η Ολυμπιακή είναι μια ιδέα, προβάλλοντας σε καθημερινό επίπεδο την ευημερία και την πρόοδο της χώρας μας".

Δεν μπορώ παρά, με λύπη, να συμφωνήσω στα λεγόμενα του κ. Παπαγεωργίου.
 
Mέσα απο κάτι τέτοια λέγονται μεγάλες αλήθειες. Η περίπτωση της ΟΑ είναι αυτό που λέμε 'poster boy', ένα πραγματικά αληθινό παράδειγμα της νοοτροπίας που επικράτησε διαχρονικά, διακομματικά, διακοινωνικά στην Ελλάδα.

Αν δείτε ποιοι υποστηρίζουν με πάθος τη διατήρησή της, τα επιχειρήματά τους, τη συνθηματολογία τους, θα διαπιστώσετε ότι πολύ πιθανό να δείτε ένα Γαλάζιο, ένα Πράσινο και ένα Κόκκινο, δίπλα δίπλα, να λένε τα ίδια ακριβώς. Και ένα πιλότο και μια νοικοκυρά στη λαϊκή, το ίδιο. Άρα γιατί όχι και ο Πρόεδρος των ΟΑ? Άλλωστε θα ...χάσει τη θέση του. Λογικό είναι να υποστηρίζει την 'ιδέα'. Εμένα που από τους φόρους μου όμως τον πληρώνω, αν με ρωτήσει (αν, λέω, ε?) θα διαπιστώσει πόσο διαφορετική γνώμη έχω.

Αυτά για ...ιδέες...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top