george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
oaicarus":22fjids7 said:1. Διότι αν δεν συμμετείχε το Δημόσιο δεν θα υπήρχε Ολυμπιακή, εξαρχής, δεδομένου του ότι ναι μεν υπήρχε ζήτηση για το brand name και για το σήμα, αλλά ποιος ξέρει πού θα κατέληγαν αυτά τα δύο (όπως έγινε με την Pan Am και τις άλλες δύο, τον αριθμό εταιρείες που δημιουργήθηκαν μετά το κλείσιμό της), αφού το κράτος μόνο έχει την διάθεση να πάρει το οικονομικό ρίσκο της νέας Ο.Α. και δεύτερον διότι ο παράγοντας "πολιτική/οί" στην Ελλάδα είναι εκ των ουκ άνευ.
2. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, υπάρχει και ένα κομμάτι του σχεδίου, που, στα χαρτιά, έχει μείνει αμετάβλητο: το management θα το ασκούν ιδιώτες.
1. Δηλαδή και τί έγινε αν "δεν θα υπήρχε Ολυμπιακή". Καλύτερα για όλους. Κλείνει μια τεράστια τρύπα στον προϋπολογισμό, και επιτέλους, φεύγει ένα καρκίνομα από την αγορά εργασίας, και θα μπορέσει η αεροπορική αγορά της Ελλάδας, επιτέλους να αναπτυχθεί... Γιατί με ένα κρατικοδίαιτο τέρας δίπλα σου είναι εξαιρετικά αποθαρρυντικό σε ένα επενδυτή να δημιουργήσει μια σωστή αεροπορική εταιρία. Τελικός χαμένος από την ύπαξρη αυτης της ΟΑ είναι Ελληνικός λαός. Σε επίπεδο εργασίας, γιατί δεν αναπτύσσεται η αγορά, σε επίπεδο ανταγωνισμού, σε επίπεδο εξυπηρέτησης επιβατών, γιατί όσο λείπει ο ανταγωνισμός τόσο οι τιμές ΑΤΗ-SKG είναι στα 170€. Αναρωτήθηκε κανείς γιατί δεν έχουν αναπτυχθεί εν Ελλάδι οι low-cost εταιρείες;
2. Αμα είναι να κάνουν management με νόμους ΔΕΚΟ, νοοτροπία δημοσιοΥπαλληλική, και με συμμετοχή δημοσίου, τότε βράσε ρύζι μεγάλε... Διαβάζω ότι με ...30 ΑΦ (τα μισά ΑTR) θα έχει ...4500 υπαλλήλους και χαίρονται κιόλας για το ...κατόθρωμα.