Το τέλος της Cyprus Airways

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
138
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
OA701":10lo7o83 said:
... η αλήθεια είναι ότι και η Α3 έχει ακόμη δρόμο να διανύσει. Η FR κι όχι μόνο ανα πάσα στιγμή μπορεί να της κάνει πλάκα, το ξέρουν και το ξέρουμε όλοι...

Δεν νομίζω. Αν δεις τα κόστη κάθε μίας (είχα βρει μια ανάλυση περίπου το καλοκαίρι), θα διαπιστώσεις ότι η Α3 έχει από τα πιο ανταγωνιστικά CASM στην Ευρώπη, αρκετά κοντά στην FR. Και ας μην ξεχνάμε ότι παρέχει άλλο προϊόν και άλλου μεγέθους οικονομίες κλίμακας (σε βάρος της on both counts).
 

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.505
Likes
396
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Επειδή ακούστηκαν προεκλογικές υποσχέσεις για νέα κρατική αεροπορική εταιρεία και στην Ελλάδα, όπως και κρατική ακτοπλοΙκή και για κρατικές τουριστικές επιχειρήσεις, και σαν κλασσικοί νεοέλληνες πετάξαμε τη σκούφια μας από ενθουσιαμό.

Georgi_1964":3t1nur4r said:
Εγω ειμαι της γνωμης να υπαρχει και ας μην ειναι πολυ κερδοφορο, ομως να υπαρχει . Ετσι και αλλιως το κρατος μοιραζει λεφτα απο δω και απο εκει...
Αν είναι οριακά κερδροφόρο εντάξει, αν όμως κλείνει συνεχώς με λίγες ή περισσότερες ζημιές, ξέχασε το. Οι κανόνες της ΕΕ απαγορεύουν στο Δημόσιο να καλύπτει τις ζημιές, οπότε σε 3-4 χρόνια πάει για πτώχευση.

OA701":3t1nur4r said:
Τώρα αν εννοείς να τσοντάρουν όλοι στο στύλ της κρατικής ΟΑ τότε νομίζω είναι αμαρτία τα λεφτά των φορολογούμενων γιατί παλι μείον θα είναι το μαγαζί.
Δεν είναι "αμαρτία", απλώς απαγορεύεται. Ας το πάρουμε απόφαση.
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
960
Likes
52
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
138
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
sv1xv":fygrb0c4 said:
Georgi_1964":fygrb0c4 said:
Εγω ειμαι της γνωμης να υπαρχει και ας μην ειναι πολυ κερδοφορο, ομως να υπαρχει . Ετσι και αλλιως το κρατος μοιραζει λεφτα απο δω και απο εκει...
Αν είναι οριακά κερδροφόρο εντάξει, αν όμως κλείνει συνεχώς με λίγες ή περισσότερες ζημιές, ξέχασε το. Οι κανόνες της ΕΕ απαγορεύουν στο Δημόσιο να καλύπτει τις ζημιές, οπότε σε 3-4 χρόνια πάει για πτώχευση.
Κάποτε πρέπει να το πάρουμε απόφαση: λεφτόδενδρο δεν υπάρχει. Το κράτος δεν μοιράζει λεφτά. Το κράτος παίρνει λεφτά. Από τους φόρους των (πραγματικά) εργαζομένων. Για να διατηρήσει την κομματική του πελατεία.

sv1xv":fygrb0c4 said:
OA701":fygrb0c4 said:
Τώρα αν εννοείς να τσοντάρουν όλοι στο στύλ της κρατικής ΟΑ τότε νομίζω είναι αμαρτία τα λεφτά των φορολογούμενων γιατί παλι μείον θα είναι το μαγαζί.
Δεν είναι "αμαρτία", απλώς απαγορεύεται. Ας το πάρουμε απόφαση.
Είναι και παρα-είναι 'αμαρτία'. Γιατί αυτοί οι φορολογούμενοι είναι αυτοί που εργάζονται για να συντηρούν τους πελατειακούς στρατούς. Φορτώνοντας τα βάρη στις επόμενες γενεές.
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Δεν νομίζω ότι απαγορεύεται εντελώς, και στη CY δεν επιδίκασαν επιστροφή όλων των χρημάτων αλλά μέρος. Τη διαφορά ίσως κάνουν τα επιχειρηματικά σχέδια που παρουσιάζονται καθώς και οι προβλέψεις. SAS, LOT κ.α. αεροπορικές ρουφούν κρατικά λεφτά π.χ.
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
960
Likes
52
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η ΕΕ έκρινε παράνομες τις επιχορηγήσεις €65εκατ περίπου και ζήτησε να επιστραφουν πίσω σε 4 μήνες. Δεν είπε να κλείσει. Αλλά το business plan που έδωσαν φυσικά και δεν φαινόταν βιώσιμο.

Αν αντιληφθουμε το μέγεθος των επιχορηγήσεων για μια εταιρεία με 12 αχικά και 6 στη συνέχεια αεροσκάφη νομίζω δεν πρέπει να μας φταίει η ΕΕ αλλά οι διοικήσεις που πέρασαν.

Η Α3 φέτος με 50 αεροσκάφη κατάφερε να φτάσει τα 100€ εκατ κέρδη. Οι ΚΑ πως θα το κατάφερναν;
 

Georgi_1964

First-Class-Member
Εγγραφή
24/04/2014
Μηνύματα
567
Likes
74
Ξεχνατε κατι που μας ειχε γραψει ο OA701.
Για αυτο το λογο πρεπει να υπαρχει εθνικος αερομεταφορεας και ας μη βγαζει πολλα λεφτα.Ομως στις δυσκολες στιγμες να βοηθαει.Το μπαχαλο που ειχε η ΟΑ και η ΚΑ αν ηθελαν θα το ειχαν λυσει.Το θεμα ηταν οτι δεν ηθελαν.




Ο επιχειρηματιας σκεφτεται διαφορετικα.

Ο σύλλογος του σχολείου, οι γονείς και οι καθηγητές ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΙΚΡΙΑ, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ από την Aegean Airlines, η οποία μόλις λίγες μέρες πριν ανακοίνωσε στα ΜΜΕ στα πλαίσια της κοινωνικής της πολιτικής την προσφορά δωρεάν εισιτηρίων στους πρωτοετείς φοιτητές που κατάγονται από παραμεθόριες και απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας.
Εύλογα αναρωτιόμαστε ποια κοινωνική ευαισθησία διαφημίζει η Aegen; Οι 58 μαθητές από το ακριτικό νησί της Κω όχι μόνο δεν άγγιξαν την ευαισθησία τους αλλά έγιναν θύματα, αυτοί και οι γονείς τους, της ΩΜΗΣ και ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗΣ οικονομικής εκμετάλλευσης της Aegean (πολλοί γονείς δανείστηκαν προκειμένου να συγκεντρωθεί το ποσό των 8,845 ευρώ) η οποία ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΑ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΤΗΣ ΚΩ σε περίπτωση επείγουσας μετακίνησης από και προς το νησί.
Και είναι αδύνατον να μη σκεφθεί ο καθένας από μας ότι τις ίδιες μέρες με το δικό μας περιστατικό, στο διπλανό νησί τη Ρόδο οι κάτοικοί του απολαμβάνουν ποικίλες και εναλλακτικές επιλογές των αεροπορικών μεταφορών τους με 10 και 15 ευρώ ή και με πολύ χαμηλότερο κόστος.

http://www.aegeanews.gr/default.asp?id= ... _id=404969
 

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Ενώ ο "εθνικός αερομεταφορέας" φεσώνει το κράτος (= φορολογούμενος πολίτης) με εκατομμύρια για να βολε΄ψει τους "ημέτερους".

Ας μη γυρνάμε 30 χρόνια πίσω...
 

sunnysky

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2015
Μηνύματα
165
Likes
66
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Είναι λίγο εκτός θέματος, αλλά σε σχέση με το προηγούμενο περιστατικό στην Κω, οι μαθητές αυτοί θα έπρεπε να έχουν αγοράσει και σχετική ταξιδιωτική ασφάλιση, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο και είναι παράλειψη του σχολείου που αυτό δεν έγινε. Δεν είναι ευθύνη της κάθε εταιρείας (ιδιωτικής ή κρατικής) να "διασώζει" τους μη προνοούντες.
 

nick15801

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2012
Μηνύματα
133
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGNX
Αν σε πονέσει ένα μέλος του σώματος σου δεν το κόβεις φαντάζομαι; Όποτε όταν κάτι δεν έχεις κάνει καλά πρέπει να το διορθώσεις. Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες. Ακόμα και η AF θα πρέπει να κάνει αιματηρές θυσίες για να μπορέσει να επιβιώσει και να είναι ανταγωνιστική. Οπότε επανερχόμαστε στις προτεραιότητες για άλλη μια φορά. Ως προς το θέμα τον ημετέρων δηλαδή ποια είναι η επιλογή; Να ιδιωτικοποιήσεις τα πάντα όπου και πάλι οι ημέτεροι θα βολευτούν. Δες τι έχει γίνει στην Ελλάδα. Τα λαμόγια δούλευαν στην ολυμπιακή, τα λαμογια δουλεύουν και στην Α3. Το μόνο που διαφέρει είναι ο αριθμός και η καφρίλα. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναφέρω τις αμέτρητες περιπτώσεις που ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν δανείσει τις εταιρίες τους μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, έχουν βγάλει τα χρήματα εκτός Ελλάδος, έχουν αιχμαλωτίσει εργαζόμενους, δεν πληρώνουν τίποτα και όλους αυτούς πρέπει να τους διασώσουμε εμείς. Άμεσα ή έμμεσα μέσω τραπεζών. Μόνο οι Κυπριακές μας πείραξαν;
 
Top