Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
SARIDAKIS VASILIS":3l9l0228 said:

:2: ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! :stupid: :bash:

Αντε να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια. Σε λιγο θα μας κοροϊδευουν και οι πετρες, με τις μ :5: ες που σκαρφιζονται οι "υπευθυνοι".
Τι αλλο εμεινε?
Olympic Air Services
Olympic Air Force :D
Olympic Lineas Aereas :?
Olympic Aereos Ejecutivos :shock:
Olympians :banana:
Olympiakos :laola:

...και παει λεγοντας :stupid:
 
Συζήτηση για την Ολυμπιακή
Επί τάπητος οι επόμενες κινήσεις

ΕRΤ.GR
πρίν 2 ώρες και 50'

Το μέλλον της εταιρείας αντικείμενο της Κυβερνητικής Επιτροπής, που συνεδριάζει αργότερα υπό τον Πρωθυπουργό και της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων, που συνέρχεται το απόγευμα

Με αντικείμενο το τι μέλλει γενέσθαι στο θέμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας συνεδριάζει σήμερα το πρωί στις 11 η Κυβερνητική Επιτροπή, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή . Το απόγευμα θα συνέλθει η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων για το ίδιο ζήτημα. Κατά τη συνεδρίαση αναμένεται να κηρυχθεί άγονος ο πέμπτος διαγωνισμός, που διενεργείται από το 1998 για την πώληση της εταιρείας, ενώ κυβέρνηση θα θέσει επί τάπητος τις επόμενες κινήσεις σε σχέση με το μέλλον του εθνικού αερομεταφορέα. Στο πλαίσιο αυτό σύμφωνα με τις υπάρχουσες ενδείξεις αναμένεται να εξεταστεί η δρομολόγηση των διαδικασιών για τη δημιουργία μια νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, μικρότερης από τη σημερινή, που θα περιλαμβάνει εκτός από το πτητικό έργο και τους τομείς δραστηριότητας της τεχνικής βάσης και των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (Ground Handling).

Σταθερά μπροστά στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Αυτοί οι δύο τελευταίοι τομείς θεωρούνται τα δυνατά σημεία της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες ΑΕ. Ειδικά στο Handling, σύμφωνα με ανακοίνωση της, η Ολυμπιακή αεροπορία μετρά παρουσία σε 45 πολιτικούς αερολιμένες και εξυπηρετεί πάνω από 175 αεροπορικές εταιρίες, με αποτέλεσμα να κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά της επίγειας εξυπηρέτησης πανελλαδικά, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνάει συνολικά το 80%.

Επιπλέον, παρά τη μείωση της επιβατικής κίνησης το 2005, οι υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης είχαν θετικά οικονομικά αποτελέσματα, με τα έσοδα να παραμένουν σταθερά και να διαμορφώνονται στα 137 εκατομμύρια ευρώ.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται τέλος, ότι ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς της Ευρώπης ο ΤUI, απένειμε στην Ολυμπιακή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Πρώτο Βραβείο Ποιότητας επιλέγοντας τη ανάμεσα σε δεκάδες συνεργαζόμενες εταιρίες (Handling Agents).

ΑΠΕ-ΝΕΤ Τίνα Βαλαούρα
link
http://news.pathfinder.gr/finance/news/255925.html
 
off topic on topic den gnorizo....alla otan teliosoun ola ta pithana onomata... me to olympic... ti tha vroune??? :D

elpizo mono i lisi na paei mprosta.... ego echo akomi tin apopsi na edideto enanti 1USD opos i barrings stin ING
 
Αθήνα

Την ίδρυση νέας αεροπορικής εταιρίας στη θέση της Ολυμπιακής, στην οποία θα συμμετέχουν ιδιώτες, που θα έχουν την πλειοψηφία και το μάνατζμεντ της επιχείρησης, αποφάσισε η κυβέρνηση.

Μετά το πέρας της Διυπουργικής, οι Γ.Αλογοσκούφης και Μ.Λιάπης ανακοίνωσαν ότι θα δημιουργηθεί μια νέα αεροπορική εταιρεία, στην οποία θα συμμετέχουν ιδιώτες επενδυτές, με πλειοψηφία, και θα έχουν την ευθύνη της διοίκησης και της λειτουργίας της.

Παράλληλα το υπουργείο Μεταφορών θα προχωρήσει σε διάλογο με τους εργαζόμενους για να ρυθμιστούν ζητήματα που αφορούν τα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα. Όπως είπε ο κ. Λιάπης, θα εξασφαλιστούν όσοι δεν θα εργαστούν στην νέα εταιρία.

Για τη δημιουργία της νέας εταιρείας, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, θα υπάρχει συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ενωση. Η κυβέρνηση, πρόσθεσε, θα τηρήσει τους κοινοτικούς κανόνες ανταγωνισμού.

Η λύση που δόθηκε για την Ολυμπιακή χαρακτηρίστηκε και από τους δύο υπουργούς ως η μόνη εναλλακτική λύση, η οποία αποβλέπει στην κάλυψη των αναγκών της χώρας.

Το θέμα της Ολυμπιακής είχε συζητηθεί νωρίτερα στην Κυβερνητική Επιτροπή. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα κατατεθεί νομοθετική ρύθμιση για τη δημιουργία νέας εταιρείας, με τη συμμετοχή ιδιωτών και Δημοσίου.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, χρηματοοικονομικός σύμβουλος θα αρχίσει διαβουλεύσεις, μετά από την εκδήλωση πρόσκλησης ενδιαφέροντος για όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν σε ένα νέο μεικτό σχήμα. Επίσης, ειδικός σύμβουλος με εξειδίκευση στα αεροπορικά θα καταρτίσει για τους επόμενους δύο μήνες το επιχειρησιακό σχέδιο της νέας εταιρείας.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το όνομα της νέας εταιρίας θα είναι Olympic Air.

Ικανοποίηση από ΟΣΠΑ

Νωρίτερα, την ικανοποίησή της είχε εκφράσει η διοίκηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας για τις αποφάσεις που έλαβε η Κυβερνητική Επιτροπή σχετικά με το μέλλον της Ολυμπιακής.

Σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία, αφού κάνει λόγο για υποχώρηση της κυβέρνησης σχετικά με τις αρχικές της θέσεις: «ή πωλείται ή κλείνει η Ολυμπιακή», εκφράζει ανησυχία μήπως στο business plan της νέας εταιρίας, επιχειρηθεί η περαιτέρω συρρίκνωση του εθνικού αερομεταφορέα και για το λόγο αυτό ζητά την παρέμβαση του πρωθυπουργού «για να σταματήσουν οι επικίνδυνοι πειραματισμοί».

Την Πέμπτη το ΔΣ της ΟΣΠΑ έχει κληθεί από τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών να συζητήσουν τα νέα δεδομένα που διαγράφονται για το μέλλον του αερομεταφορέα.

Τοποθετήσεις αντιπολίτευσης

Ο τομεάρχης Κοινωνικών Υποθέσεων του ΠΑΣΟΚ Ευ.Βενιζέλος επέκρινε την κυβέρνηση για απώλεια χρόνου και αδυναμία στρατηγικού σχεδιασμού, ωστόσο σημείωσε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση θα στηρίξει κάθε σοβαρή προσπάθεια.

«Το ΠΑΣΟΚ θα στηρίξει κάθε θετική προσπάθεια που έχει προοπτική και είναι συγκροτημένη, αλλά θα ασκήσει αυστηρή κριτική κάθε
φορά που βλέπει αντιφάσεις, παλινωδίες ή αντινομίες διαχείρισης μιας κρίσης, η οποία ήταν γνωστή και δεν έπρεπε να καταλάβει κανέναν εξ απροόπτου» σημείωσε.

Ο κ. Βενιζέλος διαπίστωσε στροφή 180ο της κυβερνητικής πολιτικής στο θέμα της ΟΑ και επέκρινε την κυβέρνηση για απώλεια χρόνου, αμηχανία και αδυναμία στρατηγικού σχεδιασμού.

Το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ επισήμανε ότι το κόμμα του θα προτείνει συγκεκριμένα σχήματα, τεκμηριωμένα και εφαρμόσιμα που θα μπορούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα και ότι αναμένει την ενημέρωση από τον κ. Λιάπη την Πέμπτη.

Κατά της ιδιωτικοποίησης και του «μικτού σχεδίου» της κυβέρνησης για την Ολυμπιακή τάχθηκε το ΚΚΕ, σημειώνοντας: «Έχει αντεργατικά χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει με κάθε ιδιωτικοποίηση. Σημαίνει χτύπημα των δικαιωμάτων των εργαζομένων, απολύσεις και παραπέρα ένταση της εκμετάλλευσής τους. Δεν διασφαλίζει την ασφάλεια των πτήσεων».

Εναντίον της λύσης που προωθεί η κυβέρνηση για την Ολυμπιακή τάχθηκε ο Συνασπισμός. «Αγονος δεν απέβη άλλος ένας διαγωνισμός για την εκποίηση της Ολυμπιακής. Το πλέον άγονο είναι ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, επιμένει
να βρει τρόπους να ξεπουλήσει με άλλη μορφή την Ολυμπιακή σε ιδιωτικά συμφέροντα».

Τόσο το ΚΚΕ, όσο και ο ΣΥΝ τάχθηκαν υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα της Ολυμπιακής.

source: in.gr
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Please no politicaly based comments! :cool: ;)
 
Ο στόλος της δεν θα ξεπερνά τα 30 αεροσκάφη και τα δρομολόγια θα αφορούν την Ελλάδα, την Ευρώπη και χώρες της Μέσης Ανατολής

diladi feugoun A300, A340, 717 kai telos sta dromologia gia Johannesburg kai New York... krima krima gia tin eteria ton 5 ypiron, tolahiston eisos na epizisi... kai argotera blepoume
 
mauro se aftoys poy mia dekaetia k bale ekanan tin oa ena matso xalia.
mia etereia poy ipo alli orthi dioikisi 8a anabeine klimaka k megethos anti na tin kanoyn etsi..... :evil:

mipos sto telos 8a panygurisoyn opos to kataferan.....
:?: :?:
 
alex2":3ed2lnwu said:
Ο στόλος της δεν θα ξεπερνά τα 30 αεροσκάφη και τα δρομολόγια θα αφορούν την Ελλάδα, την Ευρώπη και χώρες της Μέσης Ανατολής

diladi feugoun A300, A340, 717 kai telos sta dromologia gia Johannesburg kai New York... krima krima gia tin eteria ton 5 ypiron, tolahiston eisos na epizisi... kai argotera blepoume


tha einai polu krima an ontws sumvei afto..Den lew afth h polumorfia aeroskafwn den einai oti kalutero gia mia eteria alla den mporw na skeftw na exei mono B737..polu monotonia..
 
Επειδη ολα τα μεσα βαζουν αρθρα για τη νεα ΟΑ, θα παρακαλουσα πριν κανετε copy-paste ενα αρθρο να το διαβαζετε καθως επισης να διαβαζετε και τα προηγουμενα που εχουν μπει. Εχουν καταντησει, επανειλημενα, καποια μελη που "ειδικευονται" :doubt: στις παραθεσεις αρθρων απο ειδησεογραφικα sites, να βαζουν αρθρα, ελαχιστα παραλλαγμενα απο τα προηγουμενα. Νομιζω οτι ειμαστε αρκετα μεγαλοι για να καταλαβουμε το νοημα των αρθρων που επισυναπτουμε και δεν παραθετουμε αρθρα μονο και μονο για να γεμιζουμε posts. Επισης υπαρχει και η παραθεση τμηματος ενος αρθρου αν πχ απο τις 100 σειρες, οι 85 εχουν ξαναγραφτει. Δεν υπαρχει λογος να διαβαζουμε ξανα και ξανα ολοκληρα κατεβατά δημοσιογραφων που απλα θελουν να γεμισουν χωρο.
Το post του lgav1966 που παρεθεσε πριν λιγη ωρα και που δεν υπαρχει πια γιατι σβηστηκε για τους παραπανω λογους, ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ με το αντιστοιχο του Makedona λιγα ποστ πιο πανω.
:deadthread: Λιγο προσοχη δεν βλαπτει... Παρομοια posts θα διαγραφονται χωρις (προ)ειδοποιηση!
 
pote egine afto ? ine alithia ?

http://www.redorbit.com/news/technology ... technology

to thema sto airliners.net forum:

http://www.airliners.net/discussions/ge ... n/2442258/

giati Athens ?? giati oxi Olympic Air ? kai malista kai mia nea livery ??



to ERT grafi to kanoniko sxedio pou kserame:

* It will be smaller than the current company.
* Domestic and European flights will probably be reduced.
* The fleet will be made up of approximately 30 planes (as opposed to 40 owned currently) Apart from the flight department, the new company will include the technical base and ground handling activities, which had been separated two years ago.
* The number of employees will be reduced by approximately 50%. The extra staff will either depart through the voluntary redundancy scheme or be transferred to other public services.
* It will start operating sometime between of 26 March and the beginning of April 2006.
* The tickets that have already been sold are valid, while all the flights will be performed as normal.
* The new name will contain the term Olympic, with possible names being Olympic Air, Air Olympic or Olympic Aviation (in Greek). The 5-circle logo will be retained in all cases.
* The new company will start from zero, with a new business plan, new administration, new capitals and new labour relations.
* The public sector’s participation will be between 33% and 49%, while the majority of the capitals and the management will come from the private sector.
* The European Union considers the plan for the new company compatible in principle.

http://news.ert.gr/en/newsDetails.asp?ID=12752
 
Re: Olympic Airlines is dead ?? Welcome "Athens"airlines ?!

Hristos":1tquzjw4 said:
pote egine afto ? ine alithia ?

http://www.redorbit.com/news/technology ... technology

giati Athens ?? giati oxi Olympic Air ?
Το "ATHENS" που γράφει το άρθρο δεν αναφέρεται στο όνομα της εταιρίας. Εννοεί ότι είναι ανταπόκριση από Αθήνα. Κάτι σε Olympic θα έχουμε πάλι.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top