To ζητούμενο δεν είναι ασφαλώς ποια ακριβώς δρομολόγια θα κοπούν, ποιος θα είναι ο στόλος, αν θα είναι μόνο 737 ή όχι αν το όνομα θα είναι Ολυμπιακός ή Παναθηναικός Αιράινς, (ΠΑΟΚ ρε!!!) ή όλα αυτά.
Το ζητούμενο είναι, για μένα,
1) Χρειάζεται νόμος για να έχει το δικαίωμα να ιδρυθεί μια αεροπορική εταιρεία; Διαφωτίστε με, αλλά ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάστηκε η τροπολογία
2) Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι να επενδύσουν τα χρήματά τους σε μια εταιρεία με συμμέτοχο το δημόσιο;
3) Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι να επενδύσουν τα χρήματά τους για την εξαγορά των so-called φιλέτα της ΟΑ;
4) Αν πράγματι υπάρχουν, τότε γιατί στο καλό ακόμα και η τελευταία, η έκτη κατά σειρά απόπειρα ιδιωτικοποίησης απέτυχε; (γελάω που εδώ τσακωνόμασταν αν μας αρεσει το μουστάκι του Αλεξάκη ή όχι κι αν οι ιδέες του ήταν βάσιμες...) ΚΑΝΕΙΣ επίσημα δεν μας έχει κατονομάσει τους λόγους.
5) Αν πράγματι υπάρχουν λόγοι, έστω ακατονόμαστοι -σε ποια χώρα ζούμε για να συμβαίνει αυτό- τότε σε τί βασίζει η κυβέρνηση την ελπίδα ότι θα βρεί συμμέτοχους;