Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
kala sto airliners.net thn exoun kleisei hdh thn olumpiakh..edw allos anarwtiotan giati doulevei akomh to website ths...eleos..
 
an stamatisoyn ta yperatlantika dromologia pros ny,toronto,montreal k johenseburg me aeroplana tis oa 8a sinexisoyn me kapoio codeshare?

sta plaisia tis diakopis ton yperatalntikon route tis oa yparxi periptosi na erthoyn nees etereies ston AIA px aicanda k south african? :?:
 
Opws anefere xthes mia dhmosiografos ths NET eipe oti polu pithano einai na sunexistoun ta dromologia pros JFK kai Canada. Antithetws to dromologio pros JNB tha paei gia kleisimo..
 
thanosp":3n070fnw said:
to dromologio pros JNB tha paei gia kleisimo..

Μακάρι. Να ξαναδούμε στα μέρη μας έναν παλιό γνώριμο που τον λένε Springbok... (άν και τον έχουν αφαιρέσει απο την ουρά, αλλα anyway)
 
To ζητούμενο δεν είναι ασφαλώς ποια ακριβώς δρομολόγια θα κοπούν, ποιος θα είναι ο στόλος, αν θα είναι μόνο 737 ή όχι αν το όνομα θα είναι Ολυμπιακός ή Παναθηναικός Αιράινς, (ΠΑΟΚ ρε!!!) ή όλα αυτά.

Το ζητούμενο είναι, για μένα,

1) Χρειάζεται νόμος για να έχει το δικαίωμα να ιδρυθεί μια αεροπορική εταιρεία; Διαφωτίστε με, αλλά ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάστηκε η τροπολογία

2) Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι να επενδύσουν τα χρήματά τους σε μια εταιρεία με συμμέτοχο το δημόσιο;

3) Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι να επενδύσουν τα χρήματά τους για την εξαγορά των so-called φιλέτα της ΟΑ;

4) Αν πράγματι υπάρχουν, τότε γιατί στο καλό ακόμα και η τελευταία, η έκτη κατά σειρά απόπειρα ιδιωτικοποίησης απέτυχε; (γελάω που εδώ τσακωνόμασταν αν μας αρεσει το μουστάκι του Αλεξάκη ή όχι κι αν οι ιδέες του ήταν βάσιμες...) ΚΑΝΕΙΣ επίσημα δεν μας έχει κατονομάσει τους λόγους.

5) Αν πράγματι υπάρχουν λόγοι, έστω ακατονόμαστοι -σε ποια χώρα ζούμε για να συμβαίνει αυτό- τότε σε τί βασίζει η κυβέρνηση την ελπίδα ότι θα βρεί συμμέτοχους;
 
to oti i nea etairia tha leitourgei ypo kathestws idiwtikou dikaiou me safi idiwtikooikonomika kritiria?

to oti to dimosio den tha einai stin teliki kyrios metoxos?

to oti ta aeroplana tis airlines tha poulithoun kai to pio logiko einai na xrisimopoiithoun arketa neotera kai arketa kalyteris katastasis??

ligoteroi ypalliloi? ligotero isxyri syndikalistiki drasi?

arketa pragmata pou, gia arxi toulaxiston, emena me wthoun, sto orio pou mou epitrepetai, na ependysw se kati pou eks' orismou diafenetai na exei elpides epiviwsis.

milame gia entelws nea arxi pou an ginei swstis ekmetalleysi tis eykairias, mporei na apodwsei polla.

stin ellada xwraei mia megali aeroporiki kai mia regional. tin thesi tis deyteris tin vrikame. gia tin prwti arkei na min xasoume to treno.
 
Στο Εθνος της Κυριακης αναφερει οτι η νεα εταιρια θα παραγγειλει αεροσκαφη απο την AIRBUS για να καλοπιασει ετσι την EU...
Εχει κανει καποια τετοια πληροφορια και με τι λεφτα???/
 
TAKIS":1y7jq0by said:
Εχει κανει καποια τετοια πληροφορια και με τι λεφτα???/

Εάν υποθέσουμε ότι θα υπάρχουνε νέοι ιδιωτικοί επενδυτες, θα υπάρχει σίγουρα κεφαλαιο. Τα αεροσκάφη που η ΟΑ έχει και που τα leasing τελειώνουνε φεύγουνε από nv εταιρεία. Αγορά σκαφών για μένα σε αυτή την φάση σημαίνει leasing, και όχι πχ A320-284. Σίγουρα η ΟΑ δεν έχει τα απαραίτητα πληρώματα για Airbus αεροσκάφη, αλλα εάν υπάρχει κεφαλαιο, γίνεται το lease, πετάνε με ξένα πληρώματα έως τελειώσουνε την εκπαίδευση τα κανονικά. Εκτος και αν η παραγγελια γίνει με χρονικό ορίζοντα οποτε θα πετάξουνε εξαρχής με κανονικά δικά τους πληρώματα.. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να υποθέσει κανεις πολλά, και σενάρια μπορούνε να γραφτούνε πολλά. Θα έλεγα να περιμένουμε και θα δούμε. Ακόμα δεν ξέρουμε καν αν πιάσει αυτή η προσπάθεια...
 
makedonas":36jafe1g said:

οφφ τόπικ μεν, αλλά οι κωδικοί που δίνει η Airbus δεν έχουν καμιά σχέση με τους κωδικούς που δίνει η Boeing, οπότε και το παραπάνω παράδειγμα σίγουρα δεν θα σημαίνει αυτό που εννοείς (αν και φοβάμαι ότι το γνωρίζεις, απλά αν όχι ... τότε σε ενημέρωσα)

Όποιος θέλει περισσότερα ΠΜ ή ανοίγει ξεχωριστώ θέμα ;)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top