Turkish Airlines στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
COMPUTERISE":2tkg84y1 said:
Εμπνευσμένη απάντηση... εγώ να δεις πόσο χέστηκα αν θα πάνε Τούρκοι τουρίστες στη SKG και αν θα βολέψει η ανταπόκρισή τους Θεσσαλονικείς... και με την ίδια λογική να δεις πόσο χεσμένοι είναι οι Κρητικοί αν θα υπάρχουν νοσοκομεία και σχολεία στα Γιάννενα...

Επειδή όμως έχει αρχίσει και βρωμάει, οι διακρατικές συμφωνίες είναι για να τηρούνται και οι Τούρκοι απλά δεν τις τηρούν... συμπέρασμα... ας δώσουν λοιπόν ανθρώπινες ώρες στο Θόδωρα και μετά ας ζητήσουν ότι θέλουν...

Oι διακρατικές έχουν δημιουργηθεί για να προστατευτούν τα συμφέροντα ΧΩΡΑΣ και όχι επιχειρηματία.
Ο Θόδωράς σου αφού πήρε μια χαρά τις 3 πτήσεις από Αθήνα, έχει λυσάξει με παρασκηνιακές έντονες πιέσεις στην ΥΠΑ να μπλοκάρει την δευτερη πτήση προς Θεσσαλονίκη.
Καταδικάζει μια ολόκληρη πόλη να μην έχει ανταποκρίσεις βολικές για Ευρώπη και Αμερική, για να μην θιγούν τα οικονομικά του συμφέροντα μέσω Μονάχου.
ΔΕΝ πρέπει να του περάσει!
 
Ας αλλάξει τότε την ώρα που προσγειώνεται η ΤΚ για να βολεύει περισσότερο κόσμο. Γιατί να πάρει 2η πτήση??

Επίσης ως Αθηναίος
teris3":29dzqpk8 said:
αν θα πάρει 2η πτήση η SKG.



teris3":29dzqpk8 said:
Καταδικάζει μια ολόκληρη πόλη να μην έχει ανταποκρίσεις βολικές για Ευρώπη και Αμερική, για να μην θιγούν τα οικονομικά του συμφέροντα μέσω Μονάχου.
:thx: :thx: :thx:
Θεέ μου, μας ψεκάζουν.
Δηλαδή λέμε ότι δε μας πειράζει, ας κάνουν οι Τούρκοι ότι θέλουν, εμείς πρέπει να τους λέμε μόνο ναι...! Ένα πράγμα χειρίζονται σωστά στην ΥΠΑ, να το χαλάσουμε και αυτό!
 
Γνωρίζει κανείς αν έχει αλλάξει η διακρατική που προβλέπει max. 31 εβδομαδιαίες συχνότητες (από κάθε χώρα); Γιατί αν δεν έχει αλλάξει με ποιο σκεπτικό επετράπη στην Τουρκία να αναθέσει συνολικά 42;;;

ATH-IST TK : 25
ATH-SAW PGT : 7
SKG-IST TK : 7
ATH-ADB PGT : 3

Σύμφωνα με την τελευταία ανάθεση διακρατικών της ΥΠΑ (Απρίλιος 2013), οι ημέτερες αναθέσεις εξακολουθούσαν να περιορίζονται σε 31 συχνότητες εβδομαδιαίως.
 
NFEEFE":1s792zbe said:
Ας αλλάξει τότε την ώρα που προσγειώνεται η ΤΚ για να βολεύει περισσότερο κόσμο. Γιατί να πάρει 2η πτήση??
Γι'αυτό:
"...ο διευθυντής των Τουρκικών Αερογραμμών στην πόλη Ουτκού Γιαζάν δήλωσε ότι με τη μία ημερήσια πτήση δεν ταξιδεύουν μόνο Τούρκοι στη Θεσσαλονίκη, καθώς το 50% είναι από άλλες χώρες.
ενώ σήμερα οι πτήσεις της Turkish από και προς τη Θεσσαλονίκη είναι γεμάτες κι αναγκαζόμαστε ειλικρινά να διώχνουμε κόσμο...
»

NFEEFE":1s792zbe said:
Επίσης ως Αθηναίος χέστηκα αν θα πάρει 2η πτήση η SKG.

Μαζί σου, και εγώ είμαι υπέρ του "..βάλτε φωτιά, κάψτε καλά το Σύνταγμα και την Βουλή..." αλλά το θέμα εδώ αφορά πτήση για μια πόλη της Ελλάδας που δεν σε αφορά,οπότε δεν είσαι αναγκασμένος να έχεις σώνει και καλά άποψη.

NFEEFE":1s792zbe said:
:thx: :thx: :thx:
Θεέ μου, μας ψεκάζουν.

Eπαναλαμβάνω ότι το όφελος της πόλης μου θα έρθει από χιλιάδες Τούρκους τουρίστες και δεκάδες βολικές ανταποκρίσεις για όλο τον κόσμο, και για τον λόγο αυτό μου είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ (δεν λέω πάλι χέστηκα γιατί είδα σας ιντρίγκαρε πολύ! :mrgreen:) αν αυτό θα έρθει με 40 καθημερινές πτήσεις της Turkish και καμία της Aegean.
Δεν μπορεί η απαίτηση του Θόδωρα για καλό slot σε ένα αεροδρόμιο που ούτως ή άλλως γίνεται σκοτωμός για βολικά slots, να κρατάει όμηρο εκατμμύρια κόσμο επειδή μπορεί να πιέζει την ΥΠΑ για να εξυπηρετούνται τα δικά του συμφέροντα.
 
Ρε παιδιά, ναρκωτικά ομαδικώς; Τι Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Γιάννενα.
Μιλάμε για μια Ελληνική πόλη. Για τουριστική ανάπτυξη και ξένο συνάλλαγμα στη χώρα. Οι Τούρκοι μάλιστα που διαφημίζουν την Ελλάδα. Δεν το κάνουν από τη καλή τους τη καρδιά, αλλά γιατί έχουν καλές πληρότητες και βγάζουν €$TL κτλ. Αυτό που μας νοιάζει εμάς είναι να έχουμε σαν Θεσσαλονίκη και Β. Ελλάδα καλές ανταποκρίσεις. Είτε είναι με ΤΚ είτε με Α3. Μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στο IST; Τότε μια χαρά. Όσο για την ώρα αν την αλλάξει χάνει περισσότερα. Αφού τώρα κάποιοι προλαβαίνουν τις βραδινές ή και τις πρώτες πρωινές της επομένης. Αν το κάνουν πρωί πάνε οι πρωινές.

Τέλος πάντων, έχουμε κανένα νέο;
 
Έχω την αίσθηση ότι η Α3 δεν έχει κανέναν φοβερό νταλκά να βάλει πτήση SKG-IST. Θα ενδιέφερε κυρίως για point to point που δεν νομίζω ότι είναι πια και τόσοι πολλοί οι πελάτες. Αυτό που ξεκάθαρα την ενδιαφέρει είναι να γεμίσει τις πτήσεις προς Γερμανία που για τον Θεσσαλονικιό σημαίνει transit με LH και 400αρια για τους κλασσικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς. Ίσως με αυτό να σχετίζεται και η παράδοξη κατά τα άλλα αποχώρηση της LX. Το αποτέλεσμα ήταν να μας κατσικωθεί η Ryanair που ναι μεν "εξηπηρετεί" για κάποια μέρη στην ευρώπη αλλά ο εισερχόμενος τουρισμός που φέρνει είναι μετριότατης αγοραστικής δύναμης (για να το θέσω κομψά).
Γιαυτό στη βόρεια Ελλάδα ο κόσμος θέλει μια δεύτερη πτήση της ΤΚ που θα εξηπηρετεί καλύτερα τόσο για μακρινά όσο και για κοντινά σε ανταγωνιστικές τιμές. Από τη σκοπιά του πολίτη (τόσο του ταξιδιώτη όσο και του επαγγελματία που εξυπηρετεί τουρίστες) νομίζω ότι μια δεύτερη πτήση θα κάνει καλό.
 
jerry":1f7zmy6k said:
Γνωρίζει κανείς αν έχει αλλάξει η διακρατική που προβλέπει max. 31 εβδομαδιαίες συχνότητες (από κάθε χώρα); Γιατί αν δεν έχει αλλάξει με ποιο σκεπτικό επετράπη στην Τουρκία να αναθέσει συνολικά 42;;;

ATH-IST TK : 25
ATH-SAW PGT : 7
SKG-IST TK : 7
ATH-ADB PGT : 3

Σύμφωνα με την τελευταία ανάθεση διακρατικών της ΥΠΑ (Απρίλιος 2013), οι ημέτερες αναθέσεις εξακολουθούσαν να περιορίζονται σε 31 συχνότητες εβδομαδιαίως.

Αυτό ειναι και το γιατί στην όλη ιστορία...Μεσα από όλο αυτό το ξέχεσμα γενικώς..Στο κάτω κάτω αφού ηδη εξυπηρετείται με 3 ΤΚ, με 3 Α3 και με 1 PG γιατί να δωθει άδεια για 4 καθημερινά ATH στην ΤΚ,εστω και εποχιακά, και να μη δωθεί για τα 2 καθημερινά από SKG; Και όπως είπε ο προλαλήσας καμία πρεμούρα δεν κόφτει την Α3 για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,το εδειξε τόσα χρόνια που μας έχει...χεσμένους.. :evil: Τωρα που ηρθε η ΤΚ την έπιασε η πρεμούρα να βάλει SKG-IST;(τα περι σλοτ ειναι μεν δεκτά αλλά προφάσεις).. :? Απλά βλέπει τη διαρροή επιβατών προς IST και δεν θέλει να χάσει το feeder MUC..Οκ,δεκτό, αλλά δεν εχει το δικαίωμα να εμποδίζει τους επιβάτες αυτής της πόλης σε καλύτερες τιμές/ανταποκρίσεις ούτε την εισροή περισσότερων τουριστών από Τουρκία και άλλα κράτη της Ανατολής μεσω Τουρκίας..Το αν κάποιοι στο άκουσμα ότι το Βασιλακέικο ασκει πιέσεις στην ΥΠΑ κτλ,το θεωρούν για γέλια/ανέφικτο/αδυνατο κτλ..ειναι δικαίωμά τους..Αλλο τόσο είναι και οι αδιάφθοροι του ελληνικού δημοσίου,της ΥΠΑ, η ανάπτυξη των ελληνικών αεροδρομίων κτλ κι άλλα φαιδρά..
Το ζουμί της υποθέσεως είναι ότι μετα την φυγή της LX και τη μετατροπή των δρομολογίων της ΑΖ σε εποχικά,έμεινε η ΤΚ σαν εναλλακτική-σταρ μπροστά στη λαίλαπα των εισιτηρίων της Α3-LH και δεν εχει δικαιωμα κανένας να εμποδίζει την περαιτέρω ανάπτυξη της πόλης..Και στο κάτω κάτω γιατι να πάω με Α3 στην Κων/πολη όταν η ΤΚ μου προσφέρει ενα τεράστιο δίκτυο προορισμών/επιλογών,που εσυ (Α3) δεν μπορείς;και γιατι να μου το στερείς από τους άλλους επειδή δεν το προσφέρεις εσυ; (εκτός αν αγαπηθούν Α3-ΤΚ και κάνουν ερωτα με κοινούς κωδικούς..Αλλά μετα το ξεκατίνιασμα LH,OS-TK δεν το βλέπω...).. :rant:
 
teris3":1v5a50i1 said:
Oι διακρατικές έχουν δημιουργηθεί για να προστατευτούν τα συμφέροντα ΧΩΡΑΣ και όχι επιχειρηματία.
Ο Θόδωράς σου αφού πήρε μια χαρά τις 3 πτήσεις από Αθήνα, έχει λυσάξει με παρασκηνιακές έντονες πιέσεις στην ΥΠΑ να μπλοκάρει την δευτερη πτήση προς Θεσσαλονίκη.
Καταδικάζει μια ολόκληρη πόλη να μην έχει ανταποκρίσεις βολικές για Ευρώπη και Αμερική, για να μην θιγούν τα οικονομικά του συμφέροντα μέσω Μονάχου.
ΔΕΝ πρέπει να του περάσει!

Τα παράπονα σου στην ΥΠΑ... οι διακρατικές, που προστατεύουν κατά δική σου δήλωση, τα συμφέροντα της χώρας μας, προβλέπουν 31 εβδομαδιαίες συχνότητες και οι Τούρκοι έχουν ήδη 42... και το ξεβράκωμα λοιπόν έχει κάποια όρια...

Κατά την λογική του παραλόγου σου το επόμενο βήμα των Τούρκων προς ενίσχυση του Ελληνικού τουρισμού, είναι να αγοράσουν τον Λευκό Πύργο και το Αρχαιολογικό Μουσείο, να τα ανακατασκευάσουν σύμφωνα με τα Τουρκικά πρότυπα και την Τουρκική ιστορία και να μας δώσουν μερτικό... ΄

Συμπέρασμα... καλά κάνει και του περνάει του Θόδωρα και θα του περνάει, θέλεις δεν θέλεις... άντε σκουπίσου τώρα γιατί βρώμισε...
 
οκ πέρνα τώρα από τον μπαρμπα-Θόδωρα να πάρεις το μεροκάματο, άξιος ο μισθός σου :great:
 
Μην βιάζεστε.... με τις διακρατικές... γιατί δεν γνωρίζουμε με τι δικαιολογητικά η Pegasus έχει πάρει την άδεια για τις 10 πτήσεις της. Μπορεί η Pegasus να κοντρολάρετε από την Esas Holding αλλά έχει μερίδιο και η Aer Lingus. Μπορεί η Aer Lingus & Net τo 1994 να πούλησαν τις μετοχές τους αλλά δεν ξέρουμε σε ποιόν; Μήπως σε κάποιον Έλληνα Λ. Μπορεί με τα Ευρωπαϊκά της χαρτιά να κάνει παιχνίδι, το ίδιο δεν κάνει και η easyJet που σε μερικά δρομολόγια το παίζει με τα Ελληνικά / Κυπριακά της χαρτιά;
Οπότε μιλάμε για ΤΚ 32 δρομολόγια με Α3 21 και PG 10 δρομολόγια.
 
Top