Ειναι πολύ ευκολο να μιλάς για άλλες πόλεις ετσι απλά, οταν ζεις στην πρωτευουσα που εχει 40 εταιρείες τη μερα να προσφερουν πτησεις ανα τον κόσμο, και δεν ζεις σε μια μικρη πόλη ή σε μια πολη με περιορισμένες επιλογές που αγωνιζεται να ανοιξει τους "ουρανούς" της και προσπαθει να ενισχύσει την εξωστρέφεια της και το τουριστικό της ρευμα, παρά τα χάλια της και την τεράστια ανεργια της..
Εγω δεν λέω οτι δεν εχεις δικιο και οτι πρεπει να υπάρχει ιση μεταχείριση και αμοιβαιότητα.Αλλά ξερουμε πολύ καλά ότι τις ανάγκες της πόλης δεν μπορεί να τις εξυπηρετήσει στον ιδιο βαθμο η Α3 όπως η ΤΚ. Και στο κάτω κατω, οπως λεn o Nikos κι η Ulrike, η Α3 δεν εχει δειξει τον ιδιο δυναμισμο στο να εργαστει στην προσελκυση τουριστων απο όλο τον κοσμο και να αναδειξει την πολη. Οι τουρκοι εργαζονται ΜΟΝΟΙ τους με στρατηγικό μαρκετινγκ και προωθηση και κανουν συμφωνιες να φερουν τουριστες απο Ασια, Ινδια κτλ. Φυσικά και εξυηρετει αυτό πρωτα το Hub τους και την εταιρεία,αλλα δίνουν πισω όταν οι δικοι μας ξυνουν τα @@ τους..Και δεν πρεπει να υπάρχουν και αλλές επιλογες για την περα απτο ρημαδιασμενο το Μοναχο και την LH? Ουτε καν η FRA δεν δινει καλες ανταποκρισεις με μια πτηση..Και οι τιμες της A3LH ειναι πολλές φορες εξωφρενικά υψηλες..
Και αν δεχτω ότι υπάρχει μονομέρεια απτην ΤΚ στο Ατατουρκ και δεν δινει ευκολα σλοτς,αυτο σημαινει οτι πρεπει να φάει τα μουτρα του παλι ο τουριστικος κόσμος της πόλης;
Να μπει η Α3 στη θεση της ΤΚ με cs και να προωθεί τον κόσμο μεσω Ατατουρκ; ΟΚ να γινει...σε τελικη πάλι η ΤΚ βγαινει κερδισμενη αφου το ΕλΒελ παλι χάνει ανταποκρισεις..Αλλα το ΕλΒελ δεν ειναι Ατατουρκ κι η Α3 δεν ειναι ΤΚ αλλα μια σταλιά μπροστά της..Και πρεπει να εστιασουμε στο ιδιωτικο συμφέρον του Βασιλάκη πρωτα ή στο γενικότερο καλό που φέρει αμεσα και έμμεσα η ΤΚ στην πόλη(τουριστες,χοτελ,καφε,εστιατορια,αρχ.χωροι,περισσοτερες θεσεις εργασιας κτλ)..; Απτα 2 κακα διαλεγεις το λιγότερο..