Turkish Airlines στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά και κατά την έναρξη της δεύτερης πτήσης της ΤΚ. Εγώ να εκφράσω τις εξης απορίες :
1. Αφού η ΥΠΑ θεωρεί ότι η πτήση αυτή παραβιάζει την διακρατική συμφωνία, γιατί την επέτρεψε εξαρχης;
2. Η Α3 έχει εκφράσει πότε την πρόθεση να βάλει πτήση SKG-IST και δεν το κάνει λόγω των μη βολικών slots; (δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι επίσημο επ'αυτού)
3. Η ΥΠΑ έιναι αντίστοιχα αυστηρή στην τήρηση άλλων διακρατικών συμφωνιών; Υπάρχει αμοιβαιότητα για όλες τις άλλες χώρες όπου υπάρχει διακρατική;
4. Καλώ όλους τους φίλους που είναι ενάντια στη δεύτερη πτήση της ΤΚ να κάνουν μερικές αναζητήσεις για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς σε Ασία και Αμερική και να δουν τι επιλογές έχουμε μετά την ΤΚ. (μιλάμε για μεγάλες διαφορές τιμής και ατελείωτα layover)
5. Οι φίλοι που υποστηρίζουν ότι δεν κάνει να τα δίνουμε στους Τούρκους, θεωρούν καλύτερο να τα δίνουμε στους Γερμανούς (γιατί περί αυτού πρόκειται) και έχουν αναρωτηθεί ποτέ πόσα τούρκικα προιόντα χρησιμοποιούν καθημερινά;
6. Τέλος, είναι βέβαιο ότι αν σε ένα χρόνο οι ΤΚ δεν προσφέρει αυτά που προσφέρει σήμερα και αντίθετα το κάνει κάποιος άλλος, ο κόσμος θα στραφεί αλλού. (Για αυτούς που νομίζουν ότι πάνε να μας "τυλίξουν")
 
Ulrike":2mjga8fb said:
Μα αυτό που θέλει ο κόσμος - Έλληνες και ξένοι (που ιδιαίτερα τους τελευταίους δεν τους νοιάζει αυτό το θέμα της αμοιβαιότητας), τουρίστες και επιχειρηματίες – είναι καλές αεροπορικές συνδέσεις, χωρίς 3 ανταποκρίσεις, πολύωρη αναμονή ή ακόμα και διανυκτέρευση σε κάποιο αεροδρόμιο… Στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε αυτή τη πολυτέλεια να επιλέξουμε την εταιρία μας με κριτήριο την εθνικότητα.

Προσωπικά προτιμάω την Α3 (και συχνά δεν καταλαβαίνω τα αρνητικά σχόλια εδώ στο Forum) και την LH. Αλλά είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ούτε η μία ούτε η άλλη δεν έκαναν κάτι το ιδιαίτερο για την Θεσσαλονίκη. Διακόπηκε Ζυρίχη (με άριστες ανταποκρίσεις για Ευρώπη), οι ανταποκρίσεις με Α3/LH συχνά δεν είναι ιδιαίτερα βολικές, η ίδια η Α3 επεκτείνεται κυρίως μέσω Αθήνας … Ούτε ξέρω εάν η Α3 έχει πραγματικά τόσο ενδιαφέρον να πετάει πιο συχνά Κωνσταντινούπολη. Για να κάνει Feeder της ΤΚ;

Γιατί το θέμα εδώ μάλλον δεν είναι και τόσο οι Τούρκοι τουρίστες, αλλά η αγορά για Αμερική, Ασία συν σε κάποιο βαθμό και για Ευρώπη. Που με τις κακές συνδέσεις σε μεγάλα Hubs οι επιλογές από Θεσσαλονίκη είναι ελάχιστες. Εκτός από το Μόναχο, η ΤΚ είναι η μόνη εταιρία με 2 καθημερινές πτήσεις σε μεγάλο Hub με ανταποκρίσεις σε όλο τον κόσμο, και αυτό όλο το χρόνο.

Εάν λοιπόν ενοχλεί κάποιους ότι η ΤΚ παίρνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αυτής της αγοράς, τότε ας μας προσφέρουν άλλες επιλογές. Ας έρθει η ίδια η LH, ας βάλει η Α3 δεύτερη ή τρίτη πτήση για Φρανκφούρτη, ας επαναφέρει η Swiss την παλαιά της πτήση… Ας έρθουν BA, Iberiа, Air France κπλ. με καθημερινές πτήσεις στα Hubs τους…. Ο κόσμος δεν πετάει με την ΤΚ λόγω ιδιαίτερης αγάπης για την εταιρία ή το αεροδρόμιο του IST, αλλά λόγω έλλειψης εναλλακτικών.


Eκει βρισκεται το ζουμί της όλης ιστοριας..Η ΑΖ ειχε καποτε 2 πτησεις τη μερα..παει..Η LX παει..ΑF,KLM,IB,SN,BA-LHR,DL etc.. δεν υπαρχουν εδω..αρα τι μενει εκτος της ΤΚ?..Η Α3 δεν προκειται ποτε να ενισχυσει την Θεσ/νικη σε βαθμό που να μην εξαρτιέται απο τις αλλες εταιρείες γιατι παντα θα θελει να τροφοδοτεί την Αθηνα,αλλα το δίκτυό της δεν ειναι ακομα τοσο μεγάλο και οι τιμες οχι οι καλυτερες συγκριτικα..Και οταν μεσολαβει η LH, η ΤΚ μπροστά της υπερτερει σε θεματα τιμων (το σερβις το αφηνω στην άκρη γιατι ειναι προσωπικο γουστο πως θα το αξιολογήσει ο καθενας)
 
Αν το πάμε έτσι, τότε ούτε οι Θεσσαλονικείς βοήθησαν ιδιαίτερα τις LH, AZ, LX, KL, κτλ. Είναι γεγονός ότι με άλλο κόστος επιχειρούν οι ευρωπαϊκές εταιρείες και με άλλο η Turkish. Σε μια πόλη με ισχνή επιχειρηματικότητα, σε μια πόλη που τη λένε «φτωχομάνα», πώς να σταθούν εταιρείες που βασίζονται στις πωλήσεις full economy, business και first; Η Θεσσαλονίκη ανήκει στην κατηγορία Aegean, Ryanair και Turkish και δεν μπορεί να σηκώσει παραπάνω. Συν τοις άλλοις, αυτήν τη στιγμή υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις εταιρείες της Μ. Ανατολής και δυστυχώς το μόνο όπλο που έχουν οι κυβερνήσεις της Ε.Ε. είναι ο περιορισμός των συχνοτήτων στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Ίσως μια μέρα καταφέρει η Emirates να πετάξει για Βερολίνο και η Turkish να πετάξει πέντε φορές τη μέρα για Θεσσαλονίκη. Προς το παρόν όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
 
Cross":3n0vakom said:
Η Θεσσαλονίκη ανήκει στην κατηγορία Aegean, Ryanair και Turkish και δεν μπορεί να σηκώσει παραπάνω.

Το ίδιο ακριβώς λέμε.
Επειδή εκεί ανήκει, ας έχει από αυτές όσες παραπάνω πτήσεις γίνεται.
 
Το θέμα με την ΤΚ είναι λίγο πολύ περίπλοκο.
Από την μία η ΥΠΑ καλά κάνει και δεν δέχεται δευτερη πτηση από την άλλη υπάρχουν και αλλου συμφέροντα, πχ τουρισμός και επιβάτες.
Από την στιγμή που αν θυμάμαι καλά η ΤΚ έκοψε μια πτήση και την εβαλε SKG ποιος ο λόγος να τους την κόψουν τώρα? (για το κόψιμο της μιας πτήσης Αθήνας δεν είμαι και σίγουρος αν ισχυει). Γιατί δεν μπαίνει στο παιχνίδι άλλη εταιρεία, ελληνική? Γιατι πολύ απλά δεν θα έχει την κίνηση. Από την άλλη η ΤΚ είχε πολύ κόσμο με τις ανταποκρίσεις της, κυρίως σε Ασια/Ρωσία/Μέση Ανατολή.... κτλ κτλ κτλ , και λίγο Ευρώπη. Αφου λοιπόν δεν ζητά να μπεί στο παιχνίδι άλλη εταιρεία ποιος ο λόγος να γίνει τόση φασαρία για το τίποτα?
Μια άλλη σκέψη είναι ότι ίσως και το χέρι να εχει μπεί από την LH. Από ότι ξέρω τα εχουν σπάσει οι δύο εταιρείες οπότε το πιο πιθανό είναι, μέσω Α3 να χώθηκε στη μέση και η LH. Προσωπικά θα πρεπει και οι δυο πλευρες να βάλουν νερό στο κρασί τους και να τα βρουν για το καλό όλων. Επειδή όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει, θεωρώ ότι θα πρέπει να την αφήσουν την ΤΚ για τη δεύτερη πτήση . Οσο για τις low cost, από ότι φαίνεται ακόμα και στην Αθήνα΄, όπως και στα μεγαλα αεροδρομια πετούν, ακομα και η Αθήνα ανήκει και εκεί. Το θέμα δεν είναι πλέον με ποιον τρόπο οι της Βόρειας Ελλάδας θα πηγαίνουν προς Ευρώπη αλλα προς Ανατολή και πιο περα από την Δύση . Σκεφτείτε ότι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης το χρησιμοποιουν από τα Ιωάννινα μεχρι την Αλεξανδρούπολη και από τον Βόλο (εχω πετύχει και επιβάτες ακόμα πιο Νότια) μέχρι τα Σκόπια και τη Βουλγαρία. Τέλος να υπενθυμίσω ότι λόγω ακριβών ναύλων και όχι τόσο καλών συνδέσεων υπάρχουν επιβάτες από Θράκη που πηγαίνουν από ist να πετάξουν. Αυτό είναι χειρότερο από το να αφήσουμε τη ΤΚ να έρθει με Δευτερη πτήση.
 
Από την στιγμή που οι κάτοικοι της Θράκης πάνε στο IST, είναι το ίδιο κακό με τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης να διαλέγουν να πετούν με ΤΚ από SKG. Το θέμα είναι να υπάρχει ανταγωνισμός στο SKG. Με το Βελιγράδι λίγο ποιο πάνω και την επέκταση της Air Serbia πως ο SKG να γίνει ανταγωνιστικός και τι εταιρείες να προσελκύσει. Τι κόμβος μπορεί να γίνει;
Aπό την στιγμή που όπως λέτε δεν υπάρχει ανταγωνισμός στο SKG, θεωρώ ότι είναι παράπονα τουριστικών πρακτόρων που θέλουν να προωθήσουν την ΤΚ.
Μπορεί να μην είμαι γνώστης του θέματος γιατί μένω Αθήνα, αλλά η ΤΚ από ΑΤΗ δεν έχει καθόλου ελκυστικές τιμές. Μπορείς να βρεις καλύτερες τιμές με άλλες εταιρείες ή να πετάξεις στο IST και από εκεί με άλλη εταιρεία να πας στον προορισμό σου με καλύτερη τιμή εισιτηρίου. Μου έχει τύχει πολλές φορές να αγοράσω 2 εισιτήρια 2 εταιρειών μέσω IST από το να αγοράσω 1 από την TK.
Οι ΤΚ δεν έχουν ελκυστικές τιμές και είναι αξιοθαύμαστο που έχουν επικρατήσει και εξαπλωθεί πολύ. Μπράβο τους.
Το ότι κάνουν σκληρό παζάρι είναι γεγονός και τον IST τον θέλουν δικό τους για να μην έχουν ανταγωνισμό. Εμείς από την άλλη πρέπει πάντα να ξεβρακωνόμαστε; Τα δρομολόγια δεν είναι ίσα μοιρασμένα μεταξύ των 2 χωρών. Όπως και να τα μετρήσεις με διακρατικές με ξεδιακρατικές με loco με xeloco, με ATH / IST – SAW / SKG / ADB.
Πάντα εμείς είμαστε από κάτω.
Αλλά καλά να πάθουμε γιατί μερικοί από μας θέλουν να μας καβαλήσουν περισσότεροι. :banana:
 
Βασικά ερωτήματα (το ένα τέθηκε ξανά πριν):
1. Όταν δόθηκε η άδεια από την ΥΠΑ για τη δεύτερη πτήση της ΤΚ δεν ίσχυε η παραβίαση της διακρατικής; Τώρα τη θυμήθηκαν;
2. Γιατί δεν κόβουν άλλη μία πτήση της ΤΚ από το ATΗ και κόβουν τη 2η της Θεσσαλονίκης που αποδεδειγμένα ενισχύει την οικονομία της πόλης (που αυτό είναι το πιο σημαντικό και δευτερευόντως οι βολικές ανταποκρίσεις για εμάς τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης)
3. Τώρα που θα κόψουν την 2η πτήση της Θεσσαλονίκης η διακρατική τηρείται; Όχι φυσικά, ακόμα παραβιάζεται. Αν θέλει η ΥΠΑ ας κόψει όλες τις πτήσεις τη ΤΚ μέχρι το σημείο να τηρείται η συμφωνία. Αλλά δεν...
4. Eνδιαφέρθηκε ποτέ η Α3 σοβαρά για το SKG; Όχι φυσικά... ακόμα και στην τελευταία συνέντευξη του Θόδωρα στη Θεσσαλονίκη πέρσι όταν ρωτήθηκε για το θέμα σύνδεσης SKG-IST από την Α3 ήταν άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Το θέμα δεν το έψαξε ποτέ σοβαρά κι αν ήθελε να το κάνει θα μπορούσε να διερευνήσει ακόμα και το SAW αφού στο IST δεν έχει καλά slots. Με μία πτήση μόνο της TK από το Ataturk, το SKG/SAW θα ήτα μια χαρά επικερδές δρομολόγιο για την Α3 θα δούλευε μόνο με τούρκους τουρίστες, ο εισερχόμενος τουρισμός από την Τουρκία στη Θεσσαλονίκη το 2014 θα κλείσει κάπου στις 100.000 διανυκτερεύσεις.
 
Πάντως μέχρι και τη στιγμή που γράφουμε όλοι εμείς η TK πουλάει κανονικά και τη 2η πτήση της από το νέο χρόνο. Άρα οι κρατήσεις συνεχίζονται. Δεν ξέρω αν έχει παρασκηνιακή ενημέρωση ή απλά το ρισκάρει.
 
Τελικά ορισμένοι μυαλό δεν βάζουν
Συνήθισαν χρονια τωρα γλύφοντας έρποντας λαδώνοντας συκοφαντώντας να επιβιώνουν και να γιγαντώνονται και ποτε δεν άντεξαν και δεν θα αντέξουν τον πραγματικό ανταγωνισμό
Αλλα άνθρωποι που ξεκίνησαν απο τα ΣΚ..... Δεν περίμενα καλύτερο επίπεδο
Κρίμα και στους πουλημένους πολιτικούς που τους σιγοντάρουν με τον ένα η αλλο τροπο
:evil:
 
Σε ποιον και τι ακριβώς αναφέρεσαι;
Μήπως στο τέλος μετρά το αποτέλεσμα;
Με τον ένα η τον άλλο τρόπο κάποιοι παραμένουν στην επιφάνεια ενώ άλλους τους έφαγε το σκοτάδι. Αυτό είναι που με προβληματίζει;
:oops:
 
Top