Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Άλλος για Αφρική;;

TO 739ER φαίνεται ότι ταιριάζει πολύ στα Αφρικανικά δρομολόγια καθώς απελευθερώνει τα widebody που θα πετάξουν προς άλλα μακρινα μέρη.
Επίσης σημειώνεται ότι δεν θα παραληφθεί κανένα widebody το 2012.
Η ΤΗΥ πάει Αφρική για να στηρίξει τις εμπορικές σχέσεις στοχεύοντας σε business traffic ακόμα και σε χώρες όπως το Κονγκό!
Επίσης όπου υπάρχει πετρέλαιο τρέχει οπως στην Νιγηρία όπου σκοπεύει να πετάξει σε τουλάχιστον 3-4 πόλεις!

Με λίγα λόγια το δόγμα έχει ως εξής:
<<Πάω όπου έχει χρυσό ή διαμάντια ή πετρέλαιο ή όλα μαζί>>.(Ασχετα αν έκει είναι υπο διάλυση)

Ο Κotil αφήνει τα σχέδια ανάπτυξης προς Αυστραλία και Αμερική για το 2013.
Ωραία η ανάπτυξη προς τέτοιους προορισμούς αλλά μάλλον θα δούμε να λέει πάλι o Kotil :<<Έχουμε ζημιες αλλά δεν μας πειράζει. Φταίνε τα νέα δρομολογια που δεν απέδωσαν ακόμα>>
 
Προφανώς το IST-LGW πάει πολύ καλά και είπαν να το διπλασιασουν την Άνοιξη σε 2daily..Από 14 Μαρτίου και το 3w IST-OVB(Νοβοσιμπιρσκ..)

http://www.turkishairlines.com/tr-tr/ku ... rleri.aspx
 
Η THY (με το 8 μεγαλύτερο δίκτυο στον κόσμο αυτή την στιγμή), έχει την φιλοδοξία να αποκτήσει το μεγαλύτερο δίκτυο στον κόσμο μέχρι το 2023. Με αυτή την ιδέα έχει αρχίσει να καλοβλέπει την LOT αλλά και την CSA. Μέχρι στιγμής δείχνει να ενδιαφέρεται ποιο πολύ για την LOT. Επίσης από τους μικρούς κατέχει το 49% της B&H Airlines με δυνατότητα αγοράς και του υπολοίπου από την κυβέρνηση. Γιατί όμως να ξοδεύει χρήματα αφού έτσι και αλλιώς κατευθύνει τα πράγματα στην B&H. ; Άσε να κρατά χρήματα μπορεί να αγοράσει και την Κ.Α. μια που τώρα βγαίνουν εις άγρα επενδυτή….
Καλά και ποιος δεν ψάχνει επενδυτή αυτό τον καιρό, Adria, airBaltic, Jat, Tarom, Montenegro Airlines, TAP (αν και αυτή θα βρει την Iberia) ποιος θα βρει και θα ξεφύγει από το καλάθι των αχρήστων…..
καλά που υπάρχουν και οι Etihad (αγόρασε μερίδιο της airBerlin, Air Seychelles), Qatar, που ψάχνουν και αυτές και θα γίνει λίγο τσέρτσελο..


Νέοι προορισμοί το 2012 .... Abidjan, Abuja, Kano, Kigali, Kinshasa, Mogadishu...σύνολο 24 πόλεις στην Αφρική. Λέτε για αυτό η Emirates έβγαλε διαφημίσεις στο Μετρο της Αθήνας σε ποιές πόλεις της Αφρικής πετά.;.;; δεν θυμάμαι σε πόσες πόλεις πετά..;;; νομίζω 24;;;;
 
Έλεος αυτοί οι Τούρκοι με τους συμβολισμούς τους!Μέχρι το 2023 που κλείνουν 100 χρόνια (και καλά) δημοκρατίας έχουν βάλει στόχο να μπουν στους G8 , να κάνουν την Κων/πολη νησί ανοίγοντας διώρυγα στη Θράκη και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα είναι τα πράγματα όντως εκείνη τη χρονιά..Στο Μογκαντίσου αδερφές μου!
 
Η ΤΗΥ έλαβε τον τίτλο <regular carrier> μετά την Β&Η κάνει παιχνίδι και στην ΠΓΔΜ (λογικό αφού και οι δύο χώρες είναι συμπατριώτες) , άντε και στα υπόλοιπα Βαλκάνια, που εκ των πραγμάτων είναι δική της λίμνη.

<Experts believe that the regular carrier status is another step towards Turkish becoming Macedonia’s national carrier>

http://exyuaviation.blogspot.com/2012/0 ... ed-in.html
 
H επέκταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας... Στο τέλος βλέπω και τις δικές μας να εξαγοράζει ... Κι εμείς θα παραμείνουμε με τα σημαιάκια να φωνάζουμε Macedonia is Greek! Μήπως αυτό που κάνουν οι Τούρκοι, όχι μόνο στο αεροπορικό κομμάτι, αλλά και στο επιχειρηματικό, έπρεπε να είχε γίνει εξ αρχής. Μήπως τελικά κολώντας αποκλειστικά και μόνο πίσω από το όνομα, τελικά χάσαμε όλο το παιγνίδι; Μήπως έπρεπε μιας εξαρχής να τους είχαμε εξαγοράσει, μια περίοδος που αυτοί ήταν εξαθλιωμένοι κι εμείς θεωρητικώς τουλάχιστον φαντάζαμε σαν η Αμερική των Βαλκανίων;
Μήπως και σήμερα βλέποντας εν γένει κοντόφθαλμα αποφασίζουμε και κράζουμε για τα διάφορα προβλήματα, δεχόμενοι ότι είναι προτιμότερο ενδεχόμενο η άτακτη πτώχευσή ή η έξοδος της Ελλάδας από ΕΥρώπη κτλ., γίνεται κυρίως στο πλαίσιο μιας κατά της άποψής μας εκδίκησης, η οποία στο μέλλον θα αποτελέσει αρχή της πραγματικής εξαφάνισής μας στο χώρο τον Βαλκανίων;
Υπάρχει ένα κοινό στοιχείο μεταξύ Ελλήνων και Σέρβων, και οι δύο λειτουργούν περισσότερο με το συναίσθημα και λιγότερο με τη λογική. Και οι δύο χώρες της περιοχής δεν είναι στην καλύτερη φάση τους!

Και επανερχόμενοι στα αεοροπορικά ενώ επί χρόνια εμφανίζουν μακέτες του αεροδρομίου Μακεδονία της ΘΕσσαλονίκης χωρίς να γίνεται τίποτα, στα ξαφνικά βγαίνει ένα hub της Star Alliance στα Σκόπια, οπότε ξεχνάμε ότι ήταν να γίνει στη θεσσαλονίκη, γιατί ποιος από τα μέλη της Star θα πετάει εκεί, όταν μερικά χιλιόμετρα πιο πάνω είναι τα Σκόπια; Και μάλιστα την ίδια στιγμή που έχουμε πετύχει να διώξουμε και τις τελευταίες από τις μεγάλες εταιρίες που πετάν προς Ελλάδα, ή να μειώσουμε την συχνότητά τους, (βλέπε THAI, CSA, KLM, Alitalia, κτλ.)

Η Ελλάδα τελικώς θα μείνει με τους επαγγελματίες συνδικαλιστές να φωνάζουν για να δικαιολογούν την ύπαρξή τους, τους πολιτικούς να συνεχίζουν με τον τρόπο τους να κατασπαταλούν μέχρι και σήμερα δημόσιο χρήμα, και όλους εμάς να συνεχίζουμε μοιρολατρικά να λειτουργούμε ως κατευθυνόμενα υποχείριά τους.

Την καλημέρα μου.
 
Νομίζω το επόμενο βήμα της ΤΗΥ θα είναι να μεταφέρει τις πτήσεις της AnadoluJet στα Σκόπια και να ενώσει την Ευρώπη με την Άγκυρα και με άλλα περιφερειακά αεροδρόμια.
Ιδιαίτερα με SΤΝ, CGN, DUS, FRA που ενώνονται με την Άγκυρα μόνο εποχικά, καθώς και οι FCO,VIE,ZRH που εξυπηρετούνται από άλλες εταιρείες.
Τέλος θα μπορούσε να κτυπήσει την Pegasus ενώνοντας την Σμύρνη με την Ευρώπη μέσω Σκοπίων όπως τις DUS, STR, STN αλλά επίσης ενώνοντας την Ανατολία – Kayseri με την Γερμανία.
Δεν λέω τίποτα για την Antalya γιατί εκεί παίζει η Sun Express που είναι νόθο παιδί της.
 
Aπό 28 Μαϊου το IST-JFK 3 daily!..Θα κοκκινήσει το JFK!

TK003 IST0725 – 1120JFK 333 D
TK001 IST1100 – 1445JFK 77W D
TK011 IST1715 – 2100JFK 77W D

TK004 JFK1250 – 0540+1IST 333 D
TK002 JFK1645 – 0925+1IST 77W D
TK012 JFK2300 – 1540+1IST 77W D
 
Έχει κανείς πληροφορίες για τις πληρότητες των τουρκικών συνολικά;
 
Από την σελίδα της AEA τα στοιχεία για το 2011 μόνο για σένα, flesland μου ;)
 

Attachments

  • TK_2011.gif
    TK_2011.gif
    9,9 KB · Προβολές: 1.081
Top