solro
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/03/2011
- Μηνύματα
- 586
- Likes
- 109
Άλλος για Αφρική;;
TO 739ER φαίνεται ότι ταιριάζει πολύ στα Αφρικανικά δρομολόγια καθώς απελευθερώνει τα widebody που θα πετάξουν προς άλλα μακρινα μέρη.
Επίσης σημειώνεται ότι δεν θα παραληφθεί κανένα widebody το 2012.
Η ΤΗΥ πάει Αφρική για να στηρίξει τις εμπορικές σχέσεις στοχεύοντας σε business traffic ακόμα και σε χώρες όπως το Κονγκό!
Επίσης όπου υπάρχει πετρέλαιο τρέχει οπως στην Νιγηρία όπου σκοπεύει να πετάξει σε τουλάχιστον 3-4 πόλεις!
Με λίγα λόγια το δόγμα έχει ως εξής:
<<Πάω όπου έχει χρυσό ή διαμάντια ή πετρέλαιο ή όλα μαζί>>.(Ασχετα αν έκει είναι υπο διάλυση)
Ο Κotil αφήνει τα σχέδια ανάπτυξης προς Αυστραλία και Αμερική για το 2013.
Ωραία η ανάπτυξη προς τέτοιους προορισμούς αλλά μάλλον θα δούμε να λέει πάλι o Kotil :<<Έχουμε ζημιες αλλά δεν μας πειράζει. Φταίνε τα νέα δρομολογια που δεν απέδωσαν ακόμα>>
TO 739ER φαίνεται ότι ταιριάζει πολύ στα Αφρικανικά δρομολόγια καθώς απελευθερώνει τα widebody που θα πετάξουν προς άλλα μακρινα μέρη.
Επίσης σημειώνεται ότι δεν θα παραληφθεί κανένα widebody το 2012.
Η ΤΗΥ πάει Αφρική για να στηρίξει τις εμπορικές σχέσεις στοχεύοντας σε business traffic ακόμα και σε χώρες όπως το Κονγκό!
Επίσης όπου υπάρχει πετρέλαιο τρέχει οπως στην Νιγηρία όπου σκοπεύει να πετάξει σε τουλάχιστον 3-4 πόλεις!
Με λίγα λόγια το δόγμα έχει ως εξής:
<<Πάω όπου έχει χρυσό ή διαμάντια ή πετρέλαιο ή όλα μαζί>>.(Ασχετα αν έκει είναι υπο διάλυση)
Ο Κotil αφήνει τα σχέδια ανάπτυξης προς Αυστραλία και Αμερική για το 2013.
Ωραία η ανάπτυξη προς τέτοιους προορισμούς αλλά μάλλον θα δούμε να λέει πάλι o Kotil :<<Έχουμε ζημιες αλλά δεν μας πειράζει. Φταίνε τα νέα δρομολογια που δεν απέδωσαν ακόμα>>