Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και δεύτερο αεροπλάνο βάσης στην SKG τον Νοέμβριο...Απ΄ότι φαίνεται θα έχουμε και την αντίστοιχη ανάπτυξη νέων δρομολογίων.Οψόμεθα...
 
Πούθε προκύπτει ότι θα σταθμεύσει και 2ο α/φος,άρα και νέα δρομολόγια;
 
Λίαν συντόμως τα νεότερα...
 
Το BGY-SKG εχει ωράριο 1140-1450..Αλλά δεν έχω βρει το α/φος μετά για που αναχωρεί..Σκεφτηκα μηπως πάει Αθηνα αλλά ήδη υπάρχει πτήση απο Αθήνα που έρχεται 1450 και αναχωρεί 1515..Εκτός εάν δεν αναχωρεί αμέσως (στα 25') και φευγει αργότερα,αλλά δεν βρήκα κατι σε 5w πέραν του CRL το οποιο εχει δικό α/φος από την εκεί βάση..
 
Το αεροσκάφος της Θεσσαλονίκης εκτελεί την πρωινή SKG-ATH-SKG (FR19-1:cool:

Κατόπιν, 1-3-5-7 εκτελείται το SKG-BGY-SKG (αναχώρηση 1000, επιστροφή 1450) και -2-4-6- το SKG-BVA (αναχώρηση 1000, επιστροφή 1625).

Τέλος εκτελούνται δύο SKG-ATH-SKG (1715 και 2010 από SKG (FR17-16 και FR27-2:cool:. Οπότε ναι, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο κενό κάποιες μέρες.

Το ίδιο συμβαίνει και με το αεροσκάφος των Χανίων (-2-4-7 που εκτελείται το CHQ-TSF, το αεροσκάφος παραμένει στο έδαφος από 1455 μέχρι 1725)
 
Πτήσεις από Αθήνα για Βερολίνο από 27/10/15. Πιθανότατα έχει αναφερθεί στο φόρουμ αλλά τώρα το πρόσεξα εγώ, και μου φάνηκε ενδιαφέρον!
 
Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης για το 2016, ανακοίνωσε σήμερα η Ryanair, με ένα νέο καθημερινό δρομολόγιο προς την Μπολόνια

Ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ ο΄ Μπράιαν κατήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη ότι η Ryanair, που πλέον με ποσοστό 16% κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο της αεροπορικής αγοράς στην Ελλάδα, θέλει να αναπτυχθεί ταχύτερα αλλά η ελληνική κυβέρνηση δεν μπαίνει καν στον κόπο να απαντήσει στις προτάσεις της για ανάπτυξη των αερομεταφορών.

«Ζητήσαμε μείωση των φόρων για να συνεχιστεί η πτήση Λονδίνο- Χανιά και το χειμώνα. Απάντηση δεν πήραμε. Ζητήσαμε, τη δεύτερη φορά, να μειωθούν επίσης οι φόροι για να αρχίσει η πτήση Θεσσαλονίκη- Χανιά, ένα μήνα νωρίτερα, Μάρτιο αντί για Απριλίο. Πάλι δεν πήραμε απάντηση», αποκάλυψε ο κ. Ο΄ Μπράιαν, προσθέτοντας:

Η Ryanair, από το τέλος Οκτωβρίου προσθέτει ακόμη ένα αεροπλάνο στο hub της Αθήνας(από 4 σε 5 αεροσκάφη), ενώ σκέπτεται, να φέρει ακόμη ένα αεροπλάνο , είτε στη Θεσσαλονίκη, είτε στα Χανιά, είτε να δημιουργήσει μία νέα βάση σε Ρόδο ή Κω. Ωστόσο, μία τέτοια επένδυση, θα πρέπει να δικαιολογείται από άποψη κόστους. Άν όχι, η άλλη επιλογή είναι η τοποθέτηση του αεροσκάφους στη Μάλτα.
 
Μα το Θεσ/νικη-Χανια τρέχει ολο το χρόνο δεν ειναι εποχικό... :? Το θέμα ήταν να προσέθετε νεες πτήσεις εσωτερικού προς Ρόδο, Σαντορίνη κτλ., αλλά και εξωτερικού από τις άλλες βάσεις,Μαδριτη, Γκέτεμποργκ, Εδιμβούργο, Μπερμιγχαμ, Κρακοβία κτλ..Ασε που το Θεσ/νικη-Ρώμη το μειώνουν από καθημερινό σε 5 εβδομαδιαίες..εκτός αν στην πορεία αυξηθει, αλλά χτες που κοιταζα τα θερινά ωράρια Δευτέρα κ Τετ δεν είχε πτησεις..Αν γινόταν χειμώνα θα το κατανοούσα αλλά καλοκαίρι και τη στιγμή που δεν έχει πια καθόλου ανταγωνισμό από καμία εταιρεία;... :mad:
 
Αν κρίνουμε απο τα αποτελέσματα που ανακοινώνει η ίδια η εταιρία και τα περιθώρια κέρδους της κάθε άλλο από ανάγκη για επιδοτήσεις εχει.
Είτε αυτές είναι ζεστό χρήμα απο τους δήμους, επιμελητήρια και περιφέρειες είτε είναι απευθείας από το Ελληνικό δημόσιο.
ΑΝ ποτέ γίνουν μειώσεις στους φόρους και τα τέλη των Ελληνικών αεροδρομίων θα πρέπει να ισχύουν για όλες ανεξαιρέτως τις εταιρίες.
 
ανακοίνωσε λέει η ryanair το θερινό πρόγραμμα (2016) για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από Αθήνα δεν βλέπω (στο σάιτ τους) να υπάρχουν πτήσεις προς Μπρατισλάβα μετά τον Μάρτιο! ξέρει κανείς κάτι;

(άκυρο! τώρα πρόσεξα ότι ξεκινάει πάλι από Ιούνιο - δεν εχει πτήσεις απρίλιο/μάιο )
 
Top