www.airlinequality.com - τέτοια διαφορά?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Όχι ρε master, δε φταις εσύ. ;) Βασικά, το προηγούμενο post το έγραψα λίγο γρήγορα και δεν εξήγησα καλά τη γνώμη μου. Δικό μου το λάθος :!:

Πάντως, για να επανέλθω στο θέμα μας, εκεί που έβαλα τα γέλια είναι που κάποιος ισχυριζόταν ότι έκανε το δρομολόγιο LAX-CDG με...Α320, στο οποίο μάλιστα η Business είχε διαρρύθμιση 2-2-2!!!!! (δείτε τα σχόλια για την AF) Και, επίσης, πολύ μου αρέσει όταν κάποιοι βρίζουν μια εταιρία γιατί...δεν προσφέρει καλής ποιότητας σαμπάνια στην Business :D
 
@ George

Nai, giati epinan champagne kai sto xorio tous apo mikroi kai kseroun.... ;)
 
Γιατί να μην είναι Πιστεύω ότι το προϊών που προσφέρει μια εταιρεία πρέπει να είναι σε κάθε της πτήση το ίδιο και να μην εξαρτάτε από την ώρα που πετάω, το πλήρωμα και άλλα πράγματα. Όλες οι πτήσεις πρέπει να είναι οι ίδιες. Και στις καλές εταιρείες είναι έτσι. Οπότε είτε εγώ πετάξω μια φορά είτε δέκα θα έχω την ίδια εντύπωση. Μη βλέπεις στις Ο.Α. που η πτήση εξαρτάτε σε μεγάλο βαθμό από το πλήρωμα.

auto pou les Aki einai adynaton: epidi to kathe aeroplano einai aliotiko, kathe crew einai alliotiki, to kathe atomo sto call center i sto grafeio pou pipes einai alliotiko. kai bebea eksartate apo tis apetisis tou kathe epibati: opios kseri Singapore alla kseptete kai zitaei apo enan allo pou kseri tin .... Air Tachkistan i ksero go ti. kai bebea kathe antropos kseptete allios

prin merikes meres eihame ena filadio me erotisis pros tous epibates (Fragebogen). 100 atoma mpenan stin ptisi thade, peripou toses diaforetikes gnomes eiha ston computer - kai milame gia tin idia ptisi.

Oso gia to kapnisma tou pliromatos OA: nai kai go to eho di: ptisi ATH-TXL, 3 ores horis tsigaro na pigeno toualetta kai i mala..... stin kouzinoula tous ena tsigaro meta to allo. Eiha gini thirio ekini tin ora.

Auta ta trip report den einai antikimenika, kai dystihos pisteou oti to adokso parelthon tis Olympiakis apodidi teties blakies.
 
Δεν συμφωνώ Αλέξη. Η κάθε πτήση πρέπει να προσφέρει το ίδιο προϊών (δε μιλάω τώρα σε σύγκριση longhaul με shorthaul) . Μια πτήση Αθήνα - Λάρνακα και μια Αθήνα - Ρώμη με την ίδια εταιρεία πρέπει να προσφέρει το ίδιο προϊών. Δεν πρέπει να εξαρτάτε αν εγώ σαν αεροσυνοδός έχω μια καλή μέρα και έχω διάθεση να προσφέρω κάτι ή όχι. Πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο, τι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει και ΠΟΤΕ πρέπει να γίνει καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Εμένα σαν επιβάτη δεν με ενδιαφέρουν τι προβλήματα έχει η αεροσυνοδός Α (έχω δικά μου προβλήματα), με ενδιαφέρει να κάνει τη δουλειά της σωστά όπως το προβλέπει η εταιρεία (όχι πάντοτε όπως το βλέπει ο επιβάτης). Όπως κι αυτήν την ενδιαφέρει να κάνω εγώ σωστά τη δουλειά μου όταν θα έρθει αυτή στο γραφείο μου και θα θέλει κάτι.

Σίγουρα θα υπάρχουν διαφορές μεταξύ SQ και ΟΑ, αλλά κάθε πτήση της ίδιας εταιρείας πρέπει να προσφέρει το ίδιο. Δηλ. και οι πτήσεις με την ΟΑ πρέπει πάντοτε να προσφέρουν το ίδιο, αλλά σαφώς και θα υπάρχει διαφορά μεταξύ του προϊόντος SQ με ΟΑ. Και βεβαίως κάθε επιβάτης δεν έχει την ίδια γνώμη για μια πτήση. Αλλά αν ομολογήσουμε οι περισσότεροι επιβάτες της πχ SQ μένουν ευχαριστημένοι και πολύ ξένοι δυσαρεστημένη από την ΟΑ.
 
Egw den nomizw oti einai yperbolh h kritikh sthn OA , exei ftasei pato kai genikws pisteyw oti prepei na kleisei to grhgorotero dynato, ka8oti pisteyw oti mas "kanei roba" kat eksakolou8hsh .H OA ayth th stigmh an ekseresoume tous pilotous kai tou texnikous pou einai world class, ola ta alla einai se epipedo Biman ,Air Algerie kai tetoia.

Anti8etos pisteyw oti kapou brwmaei to "glypsimo" sthn Aegean.An kapoios adahs diabasei tis kai kala "gnwmes epibatwn" 8a nomhsei oti exoume kamia super carrier se fash Cathay, SIA, JAL kai den symmazeyetai. Eipame mhn karfwneste etsi palikaria tou Skytrax!
 
Δεν συμφωνώ Αλέξη. Η κάθε πτήση πρέπει να προσφέρει το ίδιο προϊών (δε μιλάω τώρα σε σύγκριση longhaul με shorthaul) . Μια πτήση Αθήνα - Λάρνακα και μια Αθήνα - Ρώμη με την ίδια εταιρεία πρέπει να προσφέρει το ίδιο προϊών. Δεν πρέπει να εξαρτάτε αν εγώ σαν αεροσυνοδός έχω μια καλή μέρα και έχω διάθεση να προσφέρω κάτι ή όχι. Πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο, τι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει και ΠΟΤΕ πρέπει να γίνει καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Εμένα σαν επιβάτη δεν με ενδιαφέρουν τι προβλήματα έχει η αεροσυνοδός Α (έχω δικά μου προβλήματα), με ενδιαφέρει να κάνει τη δουλειά της σωστά όπως το προβλέπει η εταιρεία (όχι πάντοτε όπως το βλέπει ο επιβάτης). Όπως κι αυτήν την ενδιαφέρει να κάνω εγώ σωστά τη δουλειά μου όταν θα έρθει αυτή στο γραφείο μου και θα θέλει κάτι.

kita Aki, auto pou les einai sosto, etsi prepi na einai: alla o kathe anthropos einai alliotikos kai kathe mera ehei mia alli antilipsi kai pos simpereferthete ston apenanti tou. kai esy kai ego kai oly alli prospathoume stin douleia na eimaste idiie me ton apenanti mas, kati pou den petiheni panta .

Auto pou egrapsa omos den enousa mono pros to anthropino:

I Gexx ehei san stolo enan typo aeroplanou 19 Fokker 100 (pou kai pou kai kanena 737) ta opia einai esoterika oloidia kai ston opio stolo poula ola ta eisitiria stin idia timi kai o kathe epibatis lambani akribos to ido servis.
(i monadiki diafora einai, oti stis mprostines theseis eheis merika ekatosta pio poly horo). Kai omos ta simperasmata tou kosmou -gia to idio taksidi- diaferoun mera me tin nyhta.

Episis mas syngrinoun me tin Lufthansa: meriki lene oti eimaste poly kalyteri, alloi lene oti den tha ksanapatoisoun aeroplano mas kai oti tha ksanagyrisoun stin LH.

Kai alla perierga eho akousi kai mou ehoun simbi pros afto

mia koubenta pros tin OA:kitakste pos eitan esoterika ta 737-200, ta 737-400 ta enikiasmena, ta 737-400 ta idiktita kai ta A300/340. diafora mera me tin nyhta: i olympiaki den mpori na prosferi se olous tous epibates to idio proion
 
Σίγουρα ο κάθε ένας αξιολογεί κάθε του πτήση διαφορετικά. Είναι και κάτι σαν προσωπικό γούστο (όπως π.χ. τον έναν τον αρέσει το BWM M3 τον άλλον το Mercedes SLK). Αλλά υπάρχουν εταιρείες όπου οι περισσότεροι λένε ότι είδαν άψογο service και άλλες όπου η μειονότητα το λέει αυτό... κάτι πάει να πει αυτό ;) Σίγουρα όλοι δεν θα έχουν την ίδια γνώμη. Αλλά το θέμα είναι η πλειονότητα να μένει ευχαριστημένοι. Στην SQ αυτό ισχύει στην OA όχι.

Αλλά εγώ σαν εταιρεία πρέπει κάθε φορά να προσφέρω το ίδιο service και όταν βλέπω ότι οι περισσότεροι δεν το βρίσκουν καλό να προσπαθήσω να το αλλάξω.
 
etsi prepei na einai: i OA apoti fenete den mporei kiolas logou stolou. Einai omos i Aegean toso allios / kalyteri ?? dikiamou gnomi einai pos ohi: ta Avro kai ta B737 tis A3 einai entelos diaforetika.

(paidia, den thelo omos na anikso polemo metaksi fan tis A3 kai tis OA)
 
Κατά καιρούς έχω κάνει ορισμένα δρομολόγια με συγκεκριμένες εταιρίες, πολύ συχνά και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ενώ στην πορεία έχω μάθει να περιμένω κάποια πράγματα από την κάθε εταιρία, σαν επιβάτης δεν είχα πάντα την ίδια εμπειρία και ποτέ μια πτήση δε μου άφησε την ίδια εντύπωση με κάποια άλλη. Αεροσκάφος, πλήρωμα, καιρός, προσωπική διάθεση, συγκυρία και πολλά άλλα κάνουν την κάθε πτήση διαφορετική.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top