Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
Οι δεξαμενές επικοινωνούν με την ατμόσφαιρα συνεχώς μέσω διόδων και σωληνώσεων οι οποίες καταλήγουν στο ψηλότερο σημείο κοντά στα ακροπτερύγια στην κάτω πλευρά. Εκει θα δείς την εισαγωγή του ατμοσφαιρικού αέρα τύπου NACA inlet.
Το κύκλωμα των σωληνώσεων εξαερισμού έχει βαλβίδες οι οποίες εμποδίζουν το καύσιμο να ξεχειλίσει οταν παίρνει κλίση το αεροσκάφος, ή υπερπληρώνεται μια δεξαμενή, όπως και flame arrestors που εμποδίζουν πιθανή ανάφλεξη των δεξαμενών μέσω των αναθυμιάσεων που βρίσκονται στις σωληνώσεις.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει σαν option ή retrofit (πιθανόν κάποια στιγμή να γινει υποχρεωτικό) σύστημα το οποίο παρέχει άζωτο στις δεξαμενές αντι να επικοινωνούν με την ατμόσφαιρα. Θεωρείται ασφαλέστερο και επινοήθηκε μετα απο συμβάντα όπως το ατύχημα της TWA 800 και άλλα, στα οποία συνέβη ανάφλεξη και έκρηξη των αναθυμιάσεων στις δεξαμενές καυσίμου.
Το κύκλωμα των σωληνώσεων εξαερισμού έχει βαλβίδες οι οποίες εμποδίζουν το καύσιμο να ξεχειλίσει οταν παίρνει κλίση το αεροσκάφος, ή υπερπληρώνεται μια δεξαμενή, όπως και flame arrestors που εμποδίζουν πιθανή ανάφλεξη των δεξαμενών μέσω των αναθυμιάσεων που βρίσκονται στις σωληνώσεις.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει σαν option ή retrofit (πιθανόν κάποια στιγμή να γινει υποχρεωτικό) σύστημα το οποίο παρέχει άζωτο στις δεξαμενές αντι να επικοινωνούν με την ατμόσφαιρα. Θεωρείται ασφαλέστερο και επινοήθηκε μετα απο συμβάντα όπως το ατύχημα της TWA 800 και άλλα, στα οποία συνέβη ανάφλεξη και έκρηξη των αναθυμιάσεων στις δεξαμενές καυσίμου.