Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα. Φαινεται το ολο θεμα ειναι καθαρα διαφημιστικο, επικοινωνιακο, μαρκετινγκ κλπ.. Δεν χρειαζεσαι κλειδι για να βαλεις μπρος ενα 777.. Οσο αφορα την πορτα του πιλοτηριου, ειναι υποχρεωτικο βαση νομοθεσιας να ασφαλιζει (φοβος τρομοκρατικης ενεργειας) αλλα απ' οσο ξερω αυτες οι πορτες ασφαλιζουν με κωδικο και οχι με κλειδι!
 
Γνωρίζει κανείς αν είναι υποχρεωτικό να τοποθετείται το νηολόγιο κάτω από την αριστερή πτέρυγα των αεροσκαφών;
Εχω δεί κάποια α/φη της Tuifly που δεν γράφουν το νηολόγιο κάτω από τις πτέρυγες.
http://www.airliners.net/photo/TUIfly/Boeing-737-8K5/2041470/L/&sid=b8f88b89cc4595da900fa61ad9b6d439
http://www.airliners.net/photo/TUIfly/Boeing-737-8K5/2050166/L/&sid=b8f88b89cc4595da900fa61ad9b6d439
http://www.airliners.net/photo/TUIfly/Boeing-737-8K5/2070741/L/&sid=b8f88b89cc4595da900fa61ad9b6d439
http://www.airliners.net/photo/TUIfly/Boeing-737-8K5/2087796/L/&sid=b8f88b89cc4595da900fa61ad9b6d439
 
AΠΟΡΙΑ

Μία εταιρία με 18 προορισμούς , στόλο 3 Α320 και 2 Α319 και χωρίς ιδιόκτητο handling και engineering πόσους υπαλλήλους στο περίπου απασχολεί;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :D
 
Solro,

Απ' όσο ξέρω, ο ICAO στα SARPS (Standard And Recommended PracticeS) του annex 7 αναφέρει σαν standard να υπάρχει το νηολόγιο κάτω απο την αριστερή πρέρυγα. Οι γερμανοί πρέπει να είναι από τα λίγα κράτη που βάση της δικής τους νομοθεσίας δεν υποχρεούνται τα αεροσκάφη τους να φέρουν το νηολόγιο κάτω από τη πτέρυγα. Ως γνωστόν, ο ICAO θεωρεί σαν standard κάτι που θεωρείται αναγκαίο στη νομοθεσία κάθε κράτους για το οποίο αν υπάρξει οποιαδήποτε παρέκκλιση θα πρέπει να ενημερώνεται υποχρεωτικά το συμβούλιο, και σαν recommended κάτι που θεωρείται επιθυμητό στη νομοθεσία κάθε κράτους αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Το βρίσκω λιγο περίεργο, αλλά από την άλλη υπάρχουν κι άλλοι που έχουν λοξοδρομήσει (οι αμερικάνοι εάν δεν απατώμαι). Λογικά ο ICAO είναι ενήμερος..


Φιλικά,

Πηγές:
http://busybee.dvv.org:8000/icaodoc...tionality and Registration Marks/an07_5ed.pdf
http://legacy.icao.int/icao/en/anb/mais/
 
Jetpipe,

Ευχαριστώ πολύ!!!!

Oντως οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι δεν το χρησιμοποιούν. Κρίμα, επειδή είναι συνήθως γραμμένο με μεγαλύτερα γράμματα σε σχέση με το νηολόγιο στο πίσω μέρος της ατράκτου...
Yπάρχουν όμως και άλλοι που κάνουν <<ατοπήματα>> με τοα νηολόγιο της αριστερής πτέρυγας.
Η Tuifly Nordic στα 737 της έχει το νηολόγιο γραμμένο με μλέ γράμματα πράγμα που το καθιστά λιγότερο ευανάγνωστο.
http://www.airliners.net/photo/TUIf...75216/L/&sid=0cfd2b132151b724f1b40376f6355d5a
Επίσης οι Ρώσσοι μοιράζουν το νηολόγιο τους στις 2 πτέρυγες
http://www.airliners.net/photo/UTai...30533/L/&sid=8c8b25498127ae734284169cb99e1fe6
 
ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ

Ηταν γνωμη ενος φιλου στην διαδρομη για SKG υπαρχουν περισσοτερες αναταραξεις στην Olympic Air και οχι τοσες πολλες στην Aegean . Εγω δεν το βλεπω ετσι εσεις τι πιστευτε ???
 
Φίλε συμφορουμίτη J.KANTARAKIS,
αυτό το βλέπω πολύ αφύσικο. Οι αναταράξεις είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων (κατεύθυνση και ταχύτητα του ανέμου, ύψος και ταχύτητα του αεροσκάφους, καιρικές συνθήκες, πίεση της ατμόσφαιρας, κενά αέρος κλπ). Αν και δεν έχω ταξιδέψει το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα έλεγα ότι είναι κάτι που έτυχε ''συμπτωματικά'' και γι αυτό ο φίλος σου έχει αυτή τη γνώμη. :)

Φιλικά,
GRJim
 
Re: ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ

J.KANTARAKIS":2tz05tmk said:
Ηταν γνωμη ενος φιλου στην διαδρομη για SKG υπαρχουν περισσοτερες αναταραξεις στην Olympic Air και οχι τοσες πολλες στην Aegean . Εγω δεν το βλεπω ετσι εσεις τι πιστευτε ???

Η ΟΑ για να εξοικονομει χρηματα τον πηγαινει απο τον παλιο τον δρομο, που ως γνωστον ειναι γεματος λακουβες, αλλα η Α3 παιρνει τον κεντρικο και νεο δρομο που ειναι ολοισιος με νεα στρωματα αερα! :roll: :roll:
 
Re: ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ

J.KANTARAKIS":1da4rhe7 said:
Ηταν γνωμη ενος φιλου στην διαδρομη για SKG υπαρχουν περισσοτερες αναταραξεις στην Olympic Air και οχι τοσες πολλες στην Aegean . Εγω δεν το βλεπω ετσι εσεις τι πιστευτε ???


Επισης η OA ειναι του κινηματος δεν πληρωνω και αργει να περασει τα Τεμπη, ξερεις μεχρι να ερθει ο υπευθυνος να σηκωσει τη μπαρα κτλ, ενω χρησημοποιει παλαιους δρομους τυπου Αχλαδοκαμπου, καθως οι πιλοτοι της αεροσκονται και στις χειροφρενειες !!! Περα απο την πλακα, εχει να κανει και με το Αεροσκαφος, που χρησημοποιει ο καθενας. Αν για παραδειγμα εστειλε η ΟΑ, μικροτερο α/φ τυπου Q400 ή A319 και η Α3 Α320 / Α321 τοτε ακομα και με τον ιδιο καιρο, εχεις διαφορετικες αναταραζεις. Επισης εχει να κανει και με το υψος πτησης, που επιλεγει ο καθε χειριστης αναλογα με το ποσα καυσιμα ειναι διαθεσιμος να καταναλωσει. (Καποιες φορες, ξερεις, μπορει να το κανουν και επιτηδες, για να γλυτωνουν το catering, οι Τσιπιδες )
 
Καλησπέρα,μήπως γνωρίζετε κάποιο site, όπου δημοσιεύονται στοιχεία σχετικά με τις πληρότητες των πτήσεων σε διάφορα διεθνή δρομολόγια; Η΄εστω μόνο στα δρομολόγια κάποιας μεγάλης αεροπορικής εταιρείας; ( π.χ. LH, AF, EK κτλ.)Ευχαριστώ.
 
Top