Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απορία

Δεν ξέρω αν είναι λίγο κουλή η ερωτησή μου αλλά θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιο site που δείχνει τις πληρότητες των πτήσεων.Ευχαριστώ. Αν είμαι off-topic να μεταφερθεί. :)
 
Πως προκύπτει ο όρος '' rotate '' στην απογείωση ενός αεροσκάφους;
 
Όταν το αεροπλάνο φτάσει την ταχύτητα που πρέπει, (Vr), η πρώτη κίνηση που κάνει για να σηκωθεί στον αέρα είναι ουσιαστικά μια περιστροφη (rotation) κατα τον εγκαρσιο άξονα του.
 
Ερώτηση σχετικά με το αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τα περισσότερα 380 είτε ως τελικό προορισμό είτε ως ενδιάμεσο σταθμό.

JFK : lufthansa emirates korean singapore air france
HEATHROW : qantas singapore malaysia emirates
 
τα περισσότερα: εδώ σηκώνει κουβέντα.

περισσότερα = απογειώσεις/προσγειώσεις (ασχέτως εταιρείας/προορισμού)? DXB. μια μονοτονία, όμως, βρε αδερφέ... Αντε να'ρθει η QF να σπάσει η μονοτονία...

περισσότερα = περισσότεροι (διαφορετικοί) προορισμοί; παρομοίως....

περισσότερα = περισσότερες (διαφορετικές) εταιρείες;

JFK 5, LHR 4, και μετά

Paris CDG 4 (Air France, China Southern, Singapore Airlines, Emirates)

Hong Kong 4 (Singapore Airlines, Thai (για λίγο ακόμα), Emirates, Korean Air)

Frankfurt 4 (Lufthansa, Korean Air (soon), Thai Airways, Singapore Airlines)

Tokyo NRT 4 (Singapore Airlines, Lufthansa, Korean Air, Air France)
 
Λάθος μου που δεν το ανέφερα.
Ήθελα να πω διαφορετικές εταιρίες.

Άρα έπεσα μέσα. Το JFK λοιπόν είναι.
 
SIN: EK (DXB), QF(SYD, MEL, LHR (αλλάζει σε DXB τον Μάρτιο)), SQ (SYD, MEL, NRT, HKK, ZRH, CDG, FRA, LHR), TG (BKK), AF (CDG), LH (FRA). 5 εταιρείες, 10 προορισμοί + 2 cont (JFK, LAX)

LAX: AF (CDG), KE (ICN), China Southern (CAN), SQ (NRT), QF (SYD, MEL). 5 εταιρείες, 6 προορισμοί + 1 cont (SIN)

NRT: SQ (LAX, SIN), KE (ICN), EK (DXB), LH (FRA), AF (CDG). 5 εταιρείες, 6 προορισμοί.

JFK: KE (ICN), AF (CDG), EK (DXB), LH (FRA), SQ (FRA). 5 εταιρείες, 5 προορισμοί + 1 cont (SIN)

ΗΚΚ: KE (ICN), QF(SYD), SQ(SIN), TG (BKK), EK (DXB). 5 εταιρείες, 5 προορισμοί (το ΗΚΚ μάλλον θα σταματήσει)

CDG: AF (JNB, IAD, JFK, LAX, NRT, SIN), KE (ICN), SQ (SIN), EK (DXB). 4 εταιρείες, 8 προορισμοί

FRA: LH (MIA, JFK, SFO, IAH, NRT, PEK, SIN, JNB), TG(BKK), SQ (SIN, JFK). 3 εταιρείες, 9 προορισμοί

SYD: QF (SIN αλλάζει σε DXB, HKK, LAX), EK (DXB, AKL), SQ (SIN). 3 εταιρείες, 5 προορισμοί+1 cont (LHR)

LHR: EK (DXB), SQ (SIN), QF (SIN), MH (KUL). 4 εταιρείες, 4 προορισμοί+2 cont (SYD/MEL)

DXB: EK (20 προορισμοί), σύντομα QF και ίσως AF. 1 εταιρεία, 20 προορισμοί (+ 1 cont AKL)

ICN: KE (NRT, LAX, JFK, CDG, HKK), EK (DXB). 2 εταιρείες, 6 προορισμοί. Αναμένεται και η ΑΤL
 
Μια παράθεση για το αγαπητό μέλος 747 το αεροπλάνο στην ταχύτητα Vr κάνει το λεγόμενο Rotation ως πρός τον ορίζοντα και όχι περιστροφή προς τον εγκάρσιο άξονα.
Το Call Out Rotate το κάνει ο Pilot Monitoring στον Pilot Flying να τοποθετήσει το αεροπλάνο στον ορίζοντα ώστε να πάρει την σωστή στάση ανόδου.
 
seven4seven":1iycp0sy said:
Όταν το αεροπλάνο φτάσει την ταχύτητα που πρέπει, (Vr), η πρώτη κίνηση που κάνει για να σηκωθεί στον αέρα είναι ουσιαστικά μια περιστροφη (rotation) κατα τον εγκαρσιο άξονα του.

Μια παράθεση για το αγαπητό μέλος 747 το αεροπλάνο στην ταχύτητα Vr κάνει το λεγόμενο Rotation ως πρός τον ορίζοντα και όχι περιστροφή προς τον εγκάρσιο άξονα.
Το Call Out Rotate το κάνει ο Pilot Monitoring στον Pilot Flying να τοποθετήσει το αεροπλάνο στον ορίζοντα ώστε να πάρει την σωστή στάση ανόδου.
 
Δεκτο, αλλα, ο οριζοντας δεν ειναι παραλληλος με τον εγκαρσιο αξονα του αεροπλανου; :roll: Ουσιαστικα, μιλαμε για το ιδιο πραγμα!
 
Top