Γερμανος "εκπαιδευτης-εξεταστης-κοψιματιας" στην Α3?

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":li6des19 said:
.......,μέ ποιόν τρόπο άραγε μπορεί να κόψη κάποιον ο οποίος εξετέλεσε ΣΩΣΤΑ όλες τίς απαιτούμενες ενέργειες που τού ζητήθηκαν κατά την εξέτασή του;........

Ταπεινή μου άποψη και παρακαλώ όποιος διαφωνεί να μου το πεί : Όταν κάποιος πάει για κόψιμο από πρίν, δεν τον γλιτώνει ο Θεός ο ίδιος. Όποιος και να είναι ο εξεταζόμενος, μπορεί να κοπέι αν υπάρχει τέτοια πρόθεση από την μεριά του εξεταστή.

Ακόμα και οι καλύτεροι των καλύτέρων, αν τους φορτώσεις ένα βουνό απίστευτες καταστάσεις στον εξομοιωτή, κάποια στιγμή θα σπάσουν. Εξάλλου το κόψιμο ή το πέρασμα είναι σε μεγάλο βαθμίο υποκειμενικό. Ένας μόνο άνθρωπος εξετάζει. Δεν έχει καμμία επιτροπή εκει μέσα. Επίσης δεν υπάρχουν βολές πυράυλων ή πυροβόλων ουτως ώστε να υπάρχει αντικειμενικό αποτέλεσμα. Πέτυχες τους στόχους ή όχι.

Στην πολιτική αεροπορία, όλα εξαρτώνται από το πόσο gentleman είναι ο εξεταστής ώστε να παίξει το παιχνίδι δίκαια. Αν είναι λαμόγιο ή κομπλεξικός ....τρέχα ξεμπέρδεψε.

ΥΓ. Νιώθω αρκετά άβολα για την τροπή που έχει πάρει αυτή η συζήτηση. Σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν νέα παιδιά που βλέπουν την αεροπορία με τρομερό ρομαντισμό. Εμείς στον ρομαντισμό.....πετάμε από πάνω και την τσόντα. Δεν λέω ότι πρέπει να ωραιοποιούμε τα πράγματα, αλλά λίγο "προσοχή" δεν βλάπτει.
 
Έτσι είναι φίλε gonso όπως ακροβώς τα είπες και από πολλά παραδείγματα μέσα από τις εκατοντάδες εξετάσεις που έχουμε δώσει σε διάφορους τομείς της ζωής καταλήγουμε στα λεγόμενά σου!
Έυγε :6:
 
Αν μου επιτρέπετε και την δική μου παρέμβαση.

Αν είναι δυνατόν το Simulator training να είναι το μόνο αποκλειστικά κριτήριο για την διασφάλιση της πτητικής ικανότητας των χειριστών.

Δεν θα ασχολήθώ καν με την υπόνοια να κόβονται χειριστές λόγω "εξωτερικών παραγόντων". όλοι καταλαβαίνουμε πόσο λάθος είναι/θα ήταν.

Εγώ προσωπικά θεωρώ το Line Check πολύ πιο σημαντικό κριτήριο καταλληλότητας απο το Sim Training. Πρωτίστως διότι στον εξομειωτή, δίνεται η δυνατότητα στους χειριστές να δοκιμαστούν σε συνθήκες που δεν υφίστανται υπό κανονικές προυποθέσεις, ώστε όταν και αν χρειαστεί να γνωρίζουν τα emergency checklist procedures.

Αυτή είναι η εκπαιδευτική σημασία του εξομειωτή. Μην ξεχνάμε ότι εκτός απο το Sim Training, υπάρχουν και τοα Line Check, Ground School, και Physical ώστε όσοι δεν πληρούν τις προυποθέσεις να λαμβάνονται οι κατάλληλες αποφάσεις - πάντα υπο επαγγελματικά κριτήρια.

Ταπεινά συνεισφέρω στην συζήτηση, αν και το σκέφτηκα αρκετά πρίν το αποφασίσω.

Αυτά και εν ειρήνει. :great:
 
Εμας ρωτας ρε Μαριε πως γινεται να κοβονται χειριστες απο το simulator?
Εσυ που "καθαρισες" 17 χειριστες ξερεις...
Εγω πού να ξερω?Χειριστης ειμαι?.....
 
Test P, έχεις δίκιο ότι υπάρχει και το Line Check. Εκεί όμως δεν είναι έυκολο να κοπεί κάποιος. Με άλλα λόγια ο "κακός" μπορεί να την γλιτώσει και ο "καλός" δεν είναι εύκολο να στριμωχτεί.

Ο λόγος είναι ότι ο εξεταστής στο Line Check δεν έχει τις "θεικές" δυνάμεις που έχει στον εξομοιωτή. Στον εξομοιωτή βάζει κακό καιρό βάζει φωτιές βάζει διαρροές κλπ. Στην πραγματική πτήση δεν έχει αυτήν την δυνατότητα.

Το Line Check είναι μία κανονική πτήση. Όπως σε όλες οι πτήσεις, κατά 90% όλα θα πάνε καλά, ο καιρός δεν θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικός. έτσι κάποιος αδύναμος χειριστής μπορεί να ξεγλυστρίσει. Και άν ξεγλυστρίσει, είναι γιά άλλον έναν χρόνο ...ελεύθερο πουλάκι.

Αν κάποιος κοπεί στο Line Check, μάλλον υπάρχει κάποια αδυναμία, εκτός και άν είχε εκείνη την ημέρα μόνο κάποιο πρόβλημα ή απλά ήταν πολύ άτυχος. Εκεί οι σοβαρές εταιρείες, μπαίνουν με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και βλέπουν την πηγή του προβλήματος. Προγραμματίζεται εκπαίδευση και ακολουθεί 2o Line Check
 
Θα συμφωνήσω μαζί σου gonso εν μέρει για το Line Check. Όμως το Consistency ενός χειριστού στην διαδικασία του checklist σε όλα τα στάδια αποτελεί το μεγαλύτερο εχέγγυο για μια ασφαλή πτήση. Αυτό το consistency ελέγχεται, μεταξύ άλλων.

Ο χαρακτήρας του εξομειωτή πρέπει, θεωρώ, να είναι εκπαιδευτικός, και όχι ευκαιρία για να "πάρουμε κεφάλια" όπως μας περιγράφει ο αξιότιμος config2 οτι έγινε, πόσο μάλλον αν οι έμπειροι χειριστές που κόπηκαν πολύ πιθανόν να τα έκαναν όλα σωστά και να κόπηκαν για μικρολεπτομέρειες που δεν αποτελούν λόγο κοψίματος.

Αν δεν κατάφερναν λ.χ. να τα βγάλουν πέρα απέναντι σε ένα απλό engine shutdown τότε αλλάζει το πράγμα, αλλά απίθανο να απέτυχαν να εφαρμόσουν emergency checklist απέναντι σε ένα emergency που αντιμετωπίζεται απο οποιοδήποτε καλό χειριστή, αλλιώς δεν θα συζητείτο το ζήτημα.

Αυτά, με εκτίμηση
 
alex96":1l3gd49f said:
Μπορεί να μας πει ο "Talk to me Goose" σε ποιά κατηγορία κατατάσσεται χειριστής που ξεχνάει φώτα θαλάμου επιβατών αναμμένα ολόκληρη νύχτα σε overnight εκτός Αθήνας και το α/φος το πρωί δε μπορεί να εκκινήσει με αποτέλεσμα η εταιρεία να πρέπει να στείλει άλλο για να παραλάβει τους επιβάτες;

FIAT ητανε? Και οι μηχανικοι τι κανανε ολη νυχτα? Στα μπουζουκια ηταν? Καλο το παραμυθι, αλλα λειπει ο "δρακος"!


Hastaroth":1l3gd49f said:
Τελικά ο εν λόγω "κόφτης" (και όχι κόπτης),μέ ποιόν τρόπο άραγε μπορεί να κόψη κάποιον ο οποίος εξετέλεσε ΣΩΣΤΑ όλες τίς απαιτούμενες ενέργειες που τού ζητήθηκαν κατά την εξέτασή του;Καί επίσης,δέν υπάρχει τρόπος ο χειριστής που θεωρεί οτι αδικήθηκε νά διαμαρτυρηθή κάπου καί να ζητήση επανεξέτασή του από άλλον εξεταστή ώστε νά βρή το δίκιο του;...

Φιλτατε, φερε μου τον testpilot της AIRBUS η της ΒOEING, και θα τον κανω να αλλαξει επαγγελμα!
Οταν καθεσαι στην κονσολα, και φελλος να εισαι, μπορεις να κανεις και τον v. Richthoven να τρελλαθει!
Ο "κοφτης" δεν εχει παρα να ανατρεξει στο menu των βλαβων (η ακομα και να κανει συνδιασμους βλαβων), που και 10000 ωρες στον τυπο να εχεις, να κανεις crash καθε δευτερολεπτο. Να σε βγαλει τελειως ασχετο.


SCanavos":1l3gd49f said:
Ειδατε λοιπον οτι δεν πρεπει να εκπλησεσθε?
Αφου το πραγμα κανει μπαμ.Υπαρχουν χειριστες που καταθετουν την νοσταλγια τους για καποιους.Τους γουσταρουνε οι ανθρωποι και για το ηθος τους και για τις πρακτικες τους και για τα αποτελεσματα των πραξεων τους...

Στο OSCAR δεν πανε πια.....! Εχεις μεινει μερικα χρονια πισω. Ισως ακομα και στην εποχη LGAT.
Αν υπηραχν (και υπηρχαν) 2-3 κομπλεξικοι (του στυλ "Γερμανου") κανεις δεν το αμφισβητει. Το θεμα ειναι, ΤΩΡΑ υπαρχει κανεις? ΟΧΙ φιλτατε, σημερα ΔΕΝ υπαρχει κανεις "κοψιματιας" στις ταξεις των ΟΑΕ. Το "συστημα" τους "απεβαλε".


gonso":1l3gd49f said:
Ταπεινή μου άποψη και παρακαλώ όποιος διαφωνεί να μου το πεί : Όταν κάποιος πάει για κόψιμο από πρίν, δεν τον γλιτώνει ο Θεός ο ίδιος. Όποιος και να είναι ο εξεταζόμενος, μπορεί να κοπέι αν υπάρχει τέτοια πρόθεση από την μεριά του εξεταστή...

Εχεις απολυτα δικιο. Στην ΟΑ, σημερα, κατα την διαρκεια των LPC/OPC δουλευει η "καμερα", ετσι ωστε να ελεγχονται οι ελεγχομενοι, και οι ελεγχοντες!
Καλο θα ειναι οι "νεοι" να μαθαινουν απο πρωτο χερι, και τα κακα της ιστοριας.....C'est la vie!


Test_P":1l3gd49f said:
Αν μου επιτρέπετε και την δική μου παρέμβαση.

Αν είναι δυνατόν το Simulator training να είναι το μόνο αποκλειστικά κριτήριο για την διασφάλιση της πτητικής ικανότητας των χειριστών...

Σε μια αρχικη αξιολογηση, λαμβανονται υπ'οψιν ολα αυτα που προανεφερες. Μετα ο καθενας εχει "την ιστορια" του, που τον ακολουθει μεχρι την συνταξη.

SCanavos":1l3gd49f said:
Εμας ρωτας ρε Μαριε πως γινεται να κοβονται χειριστες απο το simulator?
Εσυ που "καθαρισες" 17 χειριστες ξερεις...
Εγω πού να ξερω?Χειριστης ειμαι?.....

Τα εχεις βαλει με τον Μαριο.....Ρε μπας και εισαι και εσυ ενα απο τα "θυματα" του??


Edited by xristos: CONFI2 τα 6 (!) συνεχόμενα post έγιναν ένα, και τα quote μικρότερα!
 
Φίλε,CONFIG2,αντιπαρέρχομαι την ειρωνεία για να σου πω οτι αν ρωτήσεις στα πέριξ θα μάθεις για το συμβάν για το οποίο το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι υπάρχουν στην Α3 ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ πληρώματα που για διάφορους λόγους (ορθούς ή μη) θα είχαν κοπεί αλλά που συνεχίζουν να εργάζονται.Δε μου ήρθε ξαφνικά η διάθεση να πλάσω ιστορίες.Κάτι ξέρω και εγώ......
Υ.Γ1.:Κάποια επίθετα σας θυμίζουν κάτι;
Υ.Γ2.:CONFIG2,εσύ ο ίδιος ξεκίνησες το θέμα ζητώντας μάλιστα απο συναδέλφους της Α3 να "μιλήσουν".
 
thelw na prosthesw kati gia to sim...training h exetash..ta tasks sto sim einai sygekrimena kathe fora kai exei prohgithei to analogo briefing...de beneis mesa kai apla o pisw pataei koubakia kai sou vazei oti vlavh na nai...isws se memonomenes periptwseis sou valei kapoia extra vlavh apla kai mono gia na dei ta oria sou..pou se kamia periptwsh den prokeitai na xrhshmopoihthei sto pass/fail....palaiotera htan diaforetika poly ta pragmata..twra o exetasths thelei na dei sygekrimenh douleia kai na ginetai swsta h telospadwn opws aftos sou xei pei..kai pada yparxoun kai deyteres eykeries ama paei kati strava...
oson afora to an kapoios paei sto sim hdh komenos..ayto einai kati allo..pou dystyxws to vlepoume kapoies fores..
 
Egw twra na rwthsw kati? Kai an einai etsi to thema dld i doihkhsh na ''kovei'' kata ayton ton tropo toys anepithimitous pou einai to provlima? To magazi einai diko tous ennoitai kanoun oti theloun kai dioxnoun ton kathena opws theloun. An kapoiou den tou aresei as min trexei stin A3 kathe fora pou vgazei prokuriksi gia plirwmata. An einai dunaton dld.
 
Top