Γερμανος "εκπαιδευτης-εξεταστης-κοψιματιας" στην Α3?

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
alex96":1qcndvzt said:
Φίλε,CONFIG2,αντιπαρέρχομαι την ειρωνεία για να σου πω οτι αν ρωτήσεις στα πέριξ θα μάθεις για το συμβάν για το οποίο το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι υπάρχουν στην Α3 ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ πληρώματα που για διάφορους λόγους (ορθούς ή μη) θα είχαν κοπεί αλλά που συνεχίζουν να εργάζονται.Δε μου ήρθε ξαφνικά η διάθεση να πλάσω ιστορίες.Κάτι ξέρω και εγώ......
Υ.Γ1.:Κάποια επίθετα σας θυμίζουν κάτι;
Υ.Γ2.:CONFIG2,εσύ ο ίδιος ξεκίνησες το θέμα ζητώντας μάλιστα απο συναδέλφους της Α3 να "μιλήσουν".

Μα ακριβω αυτο! Επειδη τυχαινει πολλοι κυβερνητες στην Α3 να ειναι "κολλητοι" μου, ξερω πολλα, παρα πολλα! Το να παιρνεις τομερος του γερμανου, εμενα μου λεει οτι εισαι "παραπαιδι" (ας μου επιτραπει η εκφραση) της διοικησης. Και καλα κανεις. Ομως να προσπαθεις να πεισεις οτι "δεν συμβαινει τιποτα", νομιζω οτι ειναι ακαιρο.
Δεν ξερω τι γινεται στην Α3, αλλα στην ΟΑ, τουλαχιστον τα τελευταια χρονια, οι "κακοι" κοπηκαν μετα απο την συνολικη τους κακη αποδοση, και οχι διοτι "ελαβε εντολη ο κοφτης να παρεμβει".
Παρεξηγεις το υφος μου, και αν νομιζεις οτι σε ειρωνευτικα, σου ζητω συγνωμη.
 
CONFIG2":39198m1i said:
Και οι μηχανικοι τι κανανε ολη νυχτα? Στα μπουζουκια ηταν?

Config2, αυτό είναι μία "λούμπα" που πέφτουν πολλοί πιλότοι της ΟΑ. Επειδή εσείς έχετε παντού μηχανικούς, δεν σημάινει ότι όλες οι εταιρείες είναι το ίδιο.

Αν η Α3 πάει στο Μόναχο ή στην Πράγα adhoc και διανυκτερεύσει, δεν θα υπάρχει απαραίτητα μηχανικός που θα αναλάβει να κλείσει το αεροπλάνο (overnight secure).

Tα πράγματα "στον έξω κόσμο" είναι λίγο διαφορετικά. Είναι ευθύνη του κυβερνήτη να περιμένει στο αεροπλάνο μέχρι να τελειώσει το ξεφόρτωμα και ο καθαρισμός, εν συνεχεία να κάνει complete shutdown με το τσέκλιστ και μετά να κλείσει τις πόρτες του αεροπλάνου, να κάνει walkaround και να βεβαιωθεί ότι οι σκάλες ή η φυσούνα έχoyn απομακρυνθεί από το αεροπλάνο. ΜΕΤΑ μπορεί να φύγει για το ξενοδοχείο.
 
Re: Γουσταρω εξελιξη...

Για τον SCanavos: Στο κείμενό σου
Πού εισαι ρε Γιανροκοφυλε να δεις τα εξαπτερυγα σου?
Πού εισαι ρε Αληβυζακη να δεις τους νοσταλγους σου?
Πού εισαι ρε Κοντυλη να δεις τους θιασωτες σου?
Πού εισαι ρε Νασοσαμαρα να δεις τους χειροκροτητες σου?
Πού εισαι ρε Μαριε να δεις τα λιβανιστηρια σου?
Πού ειστε ρε κλεισοσπιτιδες Μουτζαχεντιν των κοκπιτ να δειτε τι κληρονομια και διαθηκη αφησατε πισω σας?
είχα απαντήσει τα εξής:
Ποτέ δεν περίμενα ότι θάρθει εποχή που θα σκέφτομαι με νοσταλγία κάποια από τα παραπάνω ονόματα! Ο χρόνος όλα τα γλυκαίνει.
Στο μπουντρούμι που μετατρέπανε το Sim κάποιοι τέτοιοι κύριοι έπρεπε να ρίξουν τον "Χερ", να ξεχάσει όχι μόνο τα φώτα της καμπίνας, αλλά και την καμπίνα την ίδια!.... Ε, ρε γέλια.
Και καπάκι απαντάς:
Ειδατε λοιπον οτι δεν πρεπει να εκπλησεσθε?
Αφου το πραγμα κανει μπαμ.Υπαρχουν χειριστες που καταθετουν την νοσταλγια τους για καποιους.Τους γουσταρουνε οι ανθρωποι και για το ηθος τους και για τις πρακτικες τους και για τα αποτελεσματα των πραξεων τους.
Οχι,πειτε μου σας παρακαλω:Υπαρχει πιο αφροδισιακο πραγμα απο το να κοβεις χειριστη?
Όταν είναι σαφές και σε 5 χρονών παιδί ότι η απάντησή μου είναι χιουμοριστική κι ότι κι εγώ, πιθανότατα, έχω θιγεί από κάποιους κυρίους, συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα από την δεύτερη πρότασή μου. Κι όταν σ' αυτό το ίδιο τόπικ είχα γράψει:
Αλλά τους απομακρύνεις με όλη την αξιοπρέπεια που δικαιούνται σαν άνθρωποι. Και με πόνο ψυχής που τους καταστρέφεις την ζωή που ονειρεύτηκαν. Όχι σαν "επαγγελματικά άρρωστα" σκυλιά.
.... δεν μου μένει παρά να αναρωτηθώ. Είσαι με τα καλά σου;;;

Τα πιο πάνω στην κρίση όλων των μελών, βεβαίως!
 
gonso":1kt5c1gm said:
CONFIG2":1kt5c1gm said:
Και οι μηχανικοι τι κανανε ολη νυχτα? Στα μπουζουκια ηταν?

Config2, αυτό είναι μία "λούμπα" που πέφτουν πολλοί πιλότοι της ΟΑ. Επειδή εσείς έχετε παντού μηχανικούς, δεν σημάινει ότι όλες οι εταιρείες είναι το ίδιο.

Αν η Α3 πάει στο Μόναχο ή στην Πράγα adhoc και διανυκτερεύσει, δεν θα υπάρχει απαραίτητα μηχανικός που θα αναλάβει να κλείσει το αεροπλάνο (overnight secure).

Tα πράγματα "στον έξω κόσμο" είναι λίγο διαφορετικά. Είναι ευθύνη του κυβερνήτη να περιμένει στο αεροπλάνο μέχρι να τελειώσει το ξεφόρτωμα και ο καθαρισμός, εν συνεχεία να κάνει complete shutdown με το τσέκλιστ και μετά να κλείσει τις πόρτες του αεροπλάνου, να κάνει walkaround και να βεβαιωθεί ότι οι σκάλες ή η φυσούνα έχoyn απομακρυνθεί από το αεροπλάνο. ΜΕΤΑ μπορεί να φύγει για το ξενοδοχείο.

Οι σωστες εταιριες, εχουν παντα καποιον μηχανικο, η εναν "πρακτορα" που αναλαμβανει τα "καθηκοντα" αυτα. Δεν ξερω τι συμβαινει στην ΑΙΓΑΙΟΥ, αλλα τουλαχιστον στην ΟΑ, συμβαινει.
 
Προτεινω να σταματησει εδω ολη η συζητηση.Αλλωστε καποιοι (μεγαλοι,πού ειναι ο ισκιος σας ναρθω να προσκυνησω?) απεφανθησαν:
Οι κακοι χειριστες στην ΟΑ εχουν αποβληθει εκ του σωματος της εταιριας...

Και μια δημοσια απαντηση για καθε ενδιαφερομενο:
Δεν ειμαι θυμα του Μαριου,ουτε τον ξερω,ουτε με ξερει,ουτε ειμαι χειριστης,ουτε και ανηκω στον χωρο που θα μπορουσε να τον κρινει..Ακουστα εχω καποιον Μαριο με πολλους θιασωτες, λιβανιστηρια, κεκρακτες, θαυμαστες, μιμητες κλπ.

Θα πω μια ανατριχιαστικη ιστορια που την ακουσα στο Οσκαρ..
Καποτε ειχε προσληφθει σε εταιρια καποιος "κακος"-ετσι ειπαν-χειριστης ο οποιος ειχε παρει το επαγγελματικο πτυχιο πριν παει στην ΠΑ και εφυγε πριν την συμπληρωση ορισμενου χρονου υπηρεσιας.
Ενας φοβερος και τρομερος λοιπον Μουτζαχεντιν των κοκπιτ κοψιματιας χειριστης ,βρεθηκε στην πλεονεκτικη θεση να αποφασισει καθ υποδειξιν για το κεφαλι του εν λογω "κακου" χειριστου και αδιστακτως τον καρατομησε και μαλιστα στο simulator πριν βγει στο line και φανουν οι δυνατοτητες του στους εκπαιδευτες οποτε μετα ειναι λιγο δυσκολο να γινει η ζημια...
Εγω δεν ειμαι χειριστης για να κρινω κανεναν,βεβαιως βεβαιως...
Ελα ομως που η ΠΑ κοινοποιησε στον χειριστη απαιτηση του ελληνικου δημοσιου εις βαρος του για τα εξοδα εκπαιδευσης "...εαν ασκησει παρεμφερες επαγγελμα μετα την αποχωρηση του απο την ΠΑ".
Φυσικα,ο χειριστης προσεφυγε στη δικαιοσυνη υποστηριζοντας οτι "...ποιο ειναι το παρεμφερες επαγγελμα ρε παιδια?Εγω ημουν επαγγελματιας χειριστης πολιτικης αεροποριας πριν μπω στην ΠΑ,αρα ποια εκπαιδευση να σας πληρωσω?Εφυγα απο την ΠΑ για να παω στην πολιτικη αεροπορια.Αλλα αεροπλανα η μια αλλα η αλλη...".
Στο μεταξυ το ποσον εφοσον ετρεχαν τα δικαστηρια,αυξανοταν 3% το μηνα κι εφτασε 3 φορες του αρχικου.
Το παει το πραγμα μεχρι το Συμβουλιο της Επικρατειας και του λενε:Φερε μας μια βεβαιωση οτι στην εταιρια πολιτικης αεροποριας που πηγες δεν πεταξες ουτε μια ωρα αεροπλανο της εταιριας,δεν απεκτησες ικανοτητα επι τυπου και γενικα δεν ασκησες το επαγγελμα εστω και παρεμφερως... Αλλοιως σου βγαζουμε το σπιτι στη δημοπρασια για το τριπλασιο της αξιας της εκπαιδευσης με τιμη εκκινησης ιση με το 1/10 της πραγματικης του αξιας...
Παει λοιπον ο ανθρωπος ταπεινος και καταφρονεμενος και λεει στον Μεγαλο Μανιτου,στον Λουδοβικο απ την Κοντοβαζαινα...:"Σας παρακαλω πολυ,επειδη το Κρατος μου βγαζει το σπιτι στη δημοπρασια γιαυτον κι αυτον τον λογο,δωστε μου μια βεβαιωση που να λεει οτι δεν πεταξα ποτε αεροπλανο της εταιριας ,ουτε απεκτησα ικανοτητα επι τυπου ,ουτε γενικα ωφεληθηκα απο την πειρα μου στην ΠΑ για να ασκησω το επαγγελμα του χειριστου αερογραμμων στην εταιρια σας".
Τον ρωταει λοιπον ο Σιμανα της πολιτικης αεροποριας εν Ελλαδι:
-Δηλαδη δε σ΄καν΄η βεβαιωσ΄υπηρησιακης καταστασ'ς που σ΄δινουμ΄?Δε σι καλυπτ΄?
-Οχι,απαντησε ο ανθρωπακος.Η βεβαιωση υπηρεσιακης καταστασης δεν γραφει αυτο που σας ζητω,γραφει απλως ποτε μπηκα στην εταιρια,ποτε τελειωσα το σχολειο εδαφους,ποτε αρχισα simulator κλπ.Αν δεν μου δωσετε βεβαιωση με το κειμενο που σας ζητω-και αυτο που σας ζητω να γραφει η βεβαιωση δεν ειναι κατι ψευδες και ανυποστατο-θα μου παρει το Κρατος το σπιτι...
-Ζ΄μπ@@@@α μ΄ρε,α παγινε απ΄ιδω..
Και φυσικα ο ανθρωπακος της ιστοριας εκανε ρυθμιση για να γλυτωσει το σπιτακι του και πληρωσε 6 φορες παραπανω την εκπαιδευση γιατι ο Χάϊντριχ απηξιωσε να του δωσει μια βεβαιωση.Αλλα και ποιος τολμουσε να του βαλει χερι για τις αυθαιρεσιες του.Τους ειχε ολους φακελωμενους κι εξαρτημενους και τους επαιζε στα δαχτυλα.Ειχε σουζα οτι πεταει,οτι κολυμπαει κι οτι περπαταει...

Κι επειδη καλος συνομιλητης ειναι ο καλα πληροφορημενος συνομιλητης,εχω την εδραια αποψη και πεποιθηση οτι ΝΑΙ υπαρχουν και χειριστες που κοβονται καθ υποδειξιν και με απιστευτες μεθοδευσεις........

Ευχομαι οι υιοθετουντες την αποψη οτι "ο καλος χειριστης δεν κοβεται ουτε απ τον ιδιο το θεο" να μην βρεθουν ποτε ενωπιον υποκαταστατων,βοηθων,
εκπροσωπων,Υιων κλπ του Θεου.
 
Θα συμφωνήσω με τον config2 για έναν και μόνο λόγο.Διότι το έζησα και το είδα να συμβαίνει.Πολλές φορές και σε πολλές εταιρείες.
Ενας τουλαχιστον μηχανικος σχεδόν πάντα ταξιδέυει με το αεροσκάφος
στην περιπτωση overnight σε μέρος που δεν έχει μηχανικούς η εκάστοτε εταιρεία.
Ακόμη και μικρότερες εταιρείες το κάνουν αυτό.Οχι μόνο οι καταξιωμένες.Παράδειγμα η ALEXANDAIR η οποία κουβαλούσε μαζι της σχεδόν πάντα τον μηχανικό της SAS για την τελευταια επίβλεψη του αεροσκάφους σε νησιά που δεν εξυπηρετούνταν απο μηχανικούς και που έκανε διανυκτερεύσεις.Καθώς φαίνετε πολύ χαλαρά τα πράγματα στην Aegean.

Skyfox
 
Δεν μου λες ρε crazy pilot γνωριζομαστε?
Εκανα εγω χρηση του ονοματος σου δημοσια πού τολμας να μου απευθυνεσαι εις επηκοον ολων σε προσωπικο τονο και υφος?
Απαντησα ΕΓΩ σε δικη σου παραθεση?
Εχεις την εντυπωση οτι γραφω εδω μεσα για να αντιπαρατεθω με ουτιδανους οπως του λογου σου?
Εχεις δει ποτέ εδω μεσα τοσο καιρο να απαντησω σε καποιον με απαξια και ερωτηματικα του στυλ "Εισαι καλα?" οπως η αφεντια σου?
Αλλα πού να μαθετε κοινωνικη αγωγη και φερεσθαι μερικοι μερικοι....
Αντε,κυριοι ΤΙΠΟΤΑ,ε ΤΙΠΟΤΑ.
Που θα μου πειτε οτι καταθετετε και δυσνοητο χιουμορ...Αδαεις των αδαων...
 
SCanavos":1jaj9g0s said:
Προτεινω να σταματησει εδω ολη η συζητηση.Αλλωστε καποιοι (μεγαλοι,πού ειναι ο ισκιος σας ναρθω να προσκυνησω?) απεφανθησαν:
Οι κακοι χειριστες στην ΟΑ εχουν αποβληθει εκ του σωματος της εταιριας...

Και μια δημοσια απαντηση για καθε ενδιαφερομενο:
Δεν ειμαι θυμα του Μαριου,ουτε τον ξερω,ουτε με ξερει,ουτε ειμαι χειριστης,ουτε και ανηκω στον χωρο που θα μπορουσε να τον κρινει..Ακουστα εχω καποιον Μαριο με πολλους θιασωτες, λιβανιστηρια, κεκρακτες, θαυμαστες, μιμητες κλπ.

Θα πω μια ανατριχιαστικη ιστορια που την ακουσα στο Οσκαρ..
Καποτε ειχε προσληφθει σε εταιρια καποιος "κακος"-ετσι ειπαν-χειριστης ο οποιος ειχε παρει το επαγγελματικο πτυχιο πριν παει στην ΠΑ και εφυγε πριν την συμπληρωση ορισμενου χρονου υπηρεσιας.
Ενας φοβερος και τρομερος λοιπον Μουτζαχεντιν των κοκπιτ κοψιματιας χειριστης ,βρεθηκε στην πλεονεκτικη θεση να αποφασισει καθ υποδειξιν για το κεφαλι του εν λογω "κακου" χειριστου και αδιστακτως τον καρατομησε και μαλιστα στο simulator πριν βγει στο line και φανουν οι δυνατοτητες του στους εκπαιδευτες οποτε μετα ειναι λιγο δυσκολο να γινει η ζημια...
Εγω δεν ειμαι χειριστης για να κρινω κανεναν,βεβαιως βεβαιως...
Ελα ομως που η ΠΑ κοινοποιησε στον χειριστη απαιτηση του ελληνικου δημοσιου εις βαρος του για τα εξοδα εκπαιδευσης "...εαν ασκησει παρεμφερες επαγγελμα μετα την αποχωρηση του απο την ΠΑ".
Φυσικα,ο χειριστης προσεφυγε στη δικαιοσυνη υποστηριζοντας οτι "...ποιο ειναι το παρεμφερες επαγγελμα ρε παιδια?Εγω ημουν επαγγελματιας χειριστης πολιτικης αεροποριας πριν μπω στην ΠΑ,αρα ποια εκπαιδευση να σας πληρωσω?Εφυγα απο την ΠΑ για να παω στην πολιτικη αεροπορια.Αλλα αεροπλανα η μια αλλα η αλλη...".
Στο μεταξυ το ποσον εφοσον ετρεχαν τα δικαστηρια,αυξανοταν 3% το μηνα κι εφτασε 3 φορες του αρχικου.
Το παει το πραγμα μεχρι το Συμβουλιο της Επικρατειας και του λενε:Φερε μας μια βεβαιωση οτι στην εταιρια πολιτικης αεροποριας που πηγες δεν πεταξες ουτε μια ωρα αεροπλανο της εταιριας,δεν απεκτησες ικανοτητα επι τυπου και γενικα δεν ασκησες το επαγγελμα εστω και παρεμφερως... Αλλοιως σου βγαζουμε το σπιτι στη δημοπρασια για το τριπλασιο της αξιας της εκπαιδευσης με τιμη εκκινησης ιση με το 1/10 της πραγματικης του αξιας...
Παει λοιπον ο ανθρωπος ταπεινος και καταφρονεμενος και λεει στον Μεγαλο Μανιτου,στον Λουδοβικο απ την Κοντοβαζαινα...:"Σας παρακαλω πολυ,επειδη το Κρατος μου βγαζει το σπιτι στη δημοπρασια γιαυτον κι αυτον τον λογο,δωστε μου μια βεβαιωση που να λεει οτι δεν πεταξα ποτε αεροπλανο της εταιριας ,ουτε απεκτησα ικανοτητα επι τυπου ,ουτε γενικα ωφεληθηκα απο την πειρα μου στην ΠΑ για να ασκησω το επαγγελμα του χειριστου αερογραμμων στην εταιρια σας".
Τον ρωταει λοιπον ο Σιμανα της πολιτικης αεροποριας εν Ελλαδι:
-Δηλαδη δε σ΄καν΄η βεβαιωσ΄υπηρησιακης καταστασ'ς που σ΄δινουμ΄?Δε σι καλυπτ΄?
-Οχι,απαντησε ο ανθρωπακος.Η βεβαιωση υπηρεσιακης καταστασης δεν γραφει αυτο που σας ζητω,γραφει απλως ποτε μπηκα στην εταιρια,ποτε τελειωσα το σχολειο εδαφους,ποτε αρχισα simulator κλπ.Αν δεν μου δωσετε βεβαιωση με το κειμενο που σας ζητω-και αυτο που σας ζητω να γραφει η βεβαιωση δεν ειναι κατι ψευδες και ανυποστατο-θα μου παρει το Κρατος το σπιτι...
-Ζ΄μπ@@@@α μ΄ρε,α παγινε απ΄ιδω..
Και φυσικα ο ανθρωπακος της ιστοριας εκανε ρυθμιση για να γλυτωσει το σπιτακι του και πληρωσε 6 φορες παραπανω την εκπαιδευση γιατι ο Χάϊντριχ απηξιωσε να του δωσει μια βεβαιωση.Αλλα και ποιος τολμουσε να του βαλει χερι για τις αυθαιρεσιες του.Τους ειχε ολους φακελωμενους κι εξαρτημενους και τους επαιζε στα δαχτυλα.Ειχε σουζα οτι πεταει,οτι κολυμπαει κι οτι περπαταει...

Κι επειδη καλος συνομιλητης ειναι ο καλα πληροφορημενος συνομιλητης,εχω την εδραια αποψη και πεποιθηση οτι ΝΑΙ υπαρχουν και χειριστες που κοβονται καθ υποδειξιν και με απιστευτες μεθοδευσεις........

Ευχομαι οι υιοθετουντες την αποψη οτι "ο καλος χειριστης δεν κοβεται ουτε απ τον ιδιο το θεο" να μην βρεθουν ποτε ενωπιον υποκαταστατων,βοηθων,
εκπροσωπων,Υιων κλπ του Θεου.

Αφου δεν τα ξερεις με ακριβεια τα θεματα, γιατι ασχολεισαι?
Υπηρξαν πολλοι χειριστες προερχομενοι απο την ΠΑ, που πηγαν στην ΟΑ, μολις τελειωσαν την ΣΙ, οπου το Κρατος (σωστοτατα) εζητησε πισω τα χρηματα που εδωσε για να τους εκπαιδευσει. Ασχετα αν ολοι αυτοι πηγαν στην Αμερικη για να παρουν πτυχειο Πολιτικης Αεροποριας (το "πολεμικο" πτυχειο, δεν κανει).
Καποιοι αλλοι, παραιτηθηκαν (μετα απο πολλα χρονια υπηρεσιας, η οταν αποστρατευτηκαν), και δεν τους ζητηθηκε ουτε ενα σεντ, διοτι ειχαν προ πολλου "εξοφλησει δια της υπηρεσιας των, τα εξοδα εκπαιδευσης".
Που λοιπον το βρισκεις "περιεργο" να ερχεται το Δημοσιο και να ζητα πισω τα χρηματα που πληρωσε ο φορολογουμενος?
Μ#$%#ες ειναι ολοι αυτοι που πληρωσαν τοσα χρηματα για να γινουν χειριστες, και πολλοι απο αυτους κανουν σημερα αλλη δουλεια?
Τελος, , κοψιματα κατοπιν παραγγελιας, και λοιπα "ωραια", επαψαν προ πολλου να γινονται στην ΟΑ. Κοβονται και τους δινεται (βασει του εγχειριδιου εκπαιδευσης), αλλη μια προσπαθεια .
Το τι γινοταν προ 20ετιας, δεν ενδιαφερει κανεναν στο παρον "φορουμ".
 
Τέλειαααα........!
Εγινα απολυτως αντιληπτος και κατανοητος....!
Δηλαδη οποιος με δικα του λεφτα παρει το πτυχιο του επαγγελματια χειριστη με ολα τα παρελκομενα δηλ ΠΔΟ,Εκπαιδευτου κλπ και μετα παει στην ΠΑ,οταν φυγει και παει στην πολιτικη αεροπορια πρεπει να πληρωσει την εκπαιδευση...!
Την όποια εκπαιδευση..!

Απο υφος και ηθος εδω μεσα θα σκασουμε,μη βασκαθουμε....



Καληνυχτα σας!!!!
 
Θέλω να σας παρακαλέσω πάρα πολύ να προσέχετε πάρα πολύ το τι γράφετε εδώ στο φόρουμ. Μπορεί οι περισσότεροι από εσάς να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία του διαδικτύου, αυτό όμως δεν σας δίνει το δικαίωμα να μην γράφετε με σωστό τόνο. Εκτός από τον τρόπο γραφής, παρακαλώ να προσέχετε και τι γράφετε. Το θέμα είναι πολύ λεπτό και μπορεί πολύ εύκολα να ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια. Να γνωρίζετε ότι μόλις αντιληφθώ κάτι τέτοιο θα παρέμβω με κλειδαριά. Ευχαριστώ.
 
Top