Συμπεράσματα δικά μου:
1.Τό μέλος τού προσωπικού εκείνης τής πτήσης διαβάζει το airliners.gr.Αλλιώς δέν εξηγείται ότι σέ εντόπισε.
2.Η κοπέλα που απολύθηκε,κατά 99% πιθανώς ήταν αυτή που τής απέδωσες τό παρωνύμιον "Μακελλάρισσα".Από τίς λεπτομέρειες που παρέθεσες,συμπεραίνω ότι δέν ήταν καί τόσο προσεκτική στά καθήκοντά της,γιατί ακόμα και ο χειρισμός τού αμαξιδίου μεταφοράς αναψυκτικών απαιτεί κάποια προσοχή.Εχω διαβάσει πόρισμα συμβάντος όπου ένα τέτοιο όχημα τραυμάτισε επιβάτιδα που είχε σκύψει να πιάση τα γυαλιά της από το δάπεδο τού διαδρόμου,επειδή η αεροσυνοδός που το χειριζόταν είχε ξεχάσει να ασφαλίση τούς τροχούς του.
Αν,μάλιστα,συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τραυμάτισε μέ τό αμαξίδιο τόν Ιταλό συνεπιβάτη σου,κρίνω ότι καλώς απολύθηκε.Συνεπώς τό trip report σου έγινε αφορμή να διορθωθή ένα "κακώς κείμενο" που αφορά στήν εξυπηρέτηση επιβατών τής συγκεκριμένης εταιρείας.
Εξ άλλου,ένα από τά καθήκοντα τών ΠΘΕ είναι νά ελέγχουν πρίν την έναρξη τής καθόδου ότι όλοι οι δίσκοι μέ τά φαγιά και τά πιοτά έχουν μαζευτεί,τά τραπεζάκια έχουν κλείσει (καί άρα δέν αποτελούν εν δυνάμει αιτία πρόκλησης τραυματισμού σέ τυχόν απότομη ακινητοποίηση μετά την πρσγείωση) καί οι επιβάτες φοράνε όλοι τίς ζώνες τους.Η συγκεκριμένη που αποκάλεσες "Σκασμένο" αμέλησε αυτό το καθήκον,άρα καλώς τήν κάλεσαν σέ απολογία.
Τέλος,τά άλλα δύο μέλη τού ΠΘΕ τής πτήσης σου ήταν άψογα στά καθήκοντά τους-η μέν "ηγουμένη" προφανώς,επειδή είχε αναλάβει την business class,η δέ "αγαθούλα" επειδή εσύ ο ίδιος τό περιγράφεις στό trip report σου.Οπότε δέν βλέπω σέ τί είδους "απολογία" ήταν υποχρεωμένες να προβούν και,εφ'όσον είχαν καλή μαρτυρία από επιβάτη,δέν χρειάστηκε να τούς κάνουν καμμιά παρατήρηση.
3.θεωρώ ότι τέτοιες λεπτομέρειες πρέπει να αναγράφωνται στά trip reports,υπό την προϋπόθεση,βεβαίως,ότι δέν αναφέρονται δημοσίως ονόματα-παρά μόνο άν η λεπτομέρεια είναι τόσο πολύ θετική γιά την εταιρεία ώστε να αξίζη να επαινεθή τό άτομο που αποτέλεσε την αιτία της (π.χ.επιτυχής διαχείριση περιστατικού μέ επιβάτη που αντιμετωπίζει αιφνίδιο πρόβλημα υγείας εν πτήσει).
4."Καλοθελητές" υπάρχουν όντως,αλλά άν τό αναφερόμενο γεγονός είναι αντικειμενικά αρνητικό γιά την εταιρεία,αυτός που το γράφει στό trip report του δέν έχει να ανησυχή γιά τίποτε.Σημασία δέν έχει άν γράφουμε υπερβολικές λεπτομέρειες αλλά ο τρόπος που τίς γράφουμε,έτσι ώστε καί να επισημάνουμε το πρόβλημα,αλλά και να μήν θίξουμε την αξιοπρέπεια κάποιου,έστω και άν η συμπεριφορά του πρός εμάς ώς επιβάτες ήταν αρνητική.