aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.249
- Likes
- 2.568
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Να σου πω την αλήθεια, πάντοτε είχα δισταγμούς όταν έγραφα trip reports με όχι και τόσο ευχάριστες εμπειρίες με πτήσεις ελληνικών εταιρειών για αυτόν ακριβώς το λόγο: ότι σε αυτό το φόρουμ δυνητικά έχουν πρόσβαση άνθρωποι από τον τον υπάλληλο του P3 στον ΑΙΑ μέχρι και την κυρία Μεζίτη, τον πατέρα και ο υιό Βασιλάκη, τον κύριο Σιμιγδαλά και τους συν αυτοίς σε γραφεία δημοσίων σχέσεων της εκάστοτε εταιρείας.
Συνήθως το προσφερόμενο προϊόν μίας πτήσης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Με άλλα λόγια, δε φταίνε τα Aegean Girls για τα άθλια γεύματα που έχω φάει σε 5 από τις 7 πτήσεις εξωτερικού με την Αιγαίου, αλλά ούτε και για την "αποστειρωμένη" συμπεριφορά στην οποία τις έχουν εξωθήσει οι προϊστάμενοί τους και το καθεστώς φόβου και καχυποψίας που υπάρχει ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος μίας πτήσης και στις δύο μεγάλες ελληνικές εταιρείες (βρείτε τι κοινό έχουν αυτές). Δυστυχώς τα πληρώματα καμπίνας φαίνεται πως υφίστανται κυρώσεις όχι τόσο για αμέλεια στην τήρηση κάποιων κανονισμών ασφαλείας, όσο για ένα στραβοκοίταγμα ή μία λάθος έκφραση τη λάθος στιγμή. Όλοι μας μπορεί να έχουμε βρεθεί σε μία άσχημη μέρα ή άσχημη στιγμή στη δουλειά μας. Αποφάσισα λοιπόν να μην καταδικάζω-κατακεραυνώνω πληρώματα, τα οποία κινδυνεύουν να κληθούν να πληρώσουν λάθη και τα κόμπλεξ των προϊσταμένων τους. Το κακό είναι ότι ενώ στην ανάγνωση ενός επικριτικού -έστω και ανώνυμου- σχολίου, φαίνεται πως κινητοποιείται ένας ολόκληρος μηχανισμός ενημέρωσης και κλήσης σε απολογία των αποδιοπομπαίων τράγων, δε συμβαίνει το ίδιο όταν υπάρχει ένα επαινετικό σχόλιο, το οποίο δε φτάνει ποτέ στον τελικό αποδέκτη (από φόβο μην το μάθει και "πάρει αέρα"), αλλά αποτελεί "επικαρπία" και επιβράβευση των προϊσταμένων.
Συνήθως το προσφερόμενο προϊόν μίας πτήσης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Με άλλα λόγια, δε φταίνε τα Aegean Girls για τα άθλια γεύματα που έχω φάει σε 5 από τις 7 πτήσεις εξωτερικού με την Αιγαίου, αλλά ούτε και για την "αποστειρωμένη" συμπεριφορά στην οποία τις έχουν εξωθήσει οι προϊστάμενοί τους και το καθεστώς φόβου και καχυποψίας που υπάρχει ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος μίας πτήσης και στις δύο μεγάλες ελληνικές εταιρείες (βρείτε τι κοινό έχουν αυτές). Δυστυχώς τα πληρώματα καμπίνας φαίνεται πως υφίστανται κυρώσεις όχι τόσο για αμέλεια στην τήρηση κάποιων κανονισμών ασφαλείας, όσο για ένα στραβοκοίταγμα ή μία λάθος έκφραση τη λάθος στιγμή. Όλοι μας μπορεί να έχουμε βρεθεί σε μία άσχημη μέρα ή άσχημη στιγμή στη δουλειά μας. Αποφάσισα λοιπόν να μην καταδικάζω-κατακεραυνώνω πληρώματα, τα οποία κινδυνεύουν να κληθούν να πληρώσουν λάθη και τα κόμπλεξ των προϊσταμένων τους. Το κακό είναι ότι ενώ στην ανάγνωση ενός επικριτικού -έστω και ανώνυμου- σχολίου, φαίνεται πως κινητοποιείται ένας ολόκληρος μηχανισμός ενημέρωσης και κλήσης σε απολογία των αποδιοπομπαίων τράγων, δε συμβαίνει το ίδιο όταν υπάρχει ένα επαινετικό σχόλιο, το οποίο δε φτάνει ποτέ στον τελικό αποδέκτη (από φόβο μην το μάθει και "πάρει αέρα"), αλλά αποτελεί "επικαρπία" και επιβράβευση των προϊσταμένων.