Γιατί να γράφουμε trip reports...

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να σου πω την αλήθεια, πάντοτε είχα δισταγμούς όταν έγραφα trip reports με όχι και τόσο ευχάριστες εμπειρίες με πτήσεις ελληνικών εταιρειών για αυτόν ακριβώς το λόγο: ότι σε αυτό το φόρουμ δυνητικά έχουν πρόσβαση άνθρωποι από τον τον υπάλληλο του P3 στον ΑΙΑ μέχρι και την κυρία Μεζίτη, τον πατέρα και ο υιό Βασιλάκη, τον κύριο Σιμιγδαλά και τους συν αυτοίς σε γραφεία δημοσίων σχέσεων της εκάστοτε εταιρείας.

Συνήθως το προσφερόμενο προϊόν μίας πτήσης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Με άλλα λόγια, δε φταίνε τα Aegean Girls για τα άθλια γεύματα που έχω φάει σε 5 από τις 7 πτήσεις εξωτερικού με την Αιγαίου, αλλά ούτε και για την "αποστειρωμένη" συμπεριφορά στην οποία τις έχουν εξωθήσει οι προϊστάμενοί τους και το καθεστώς φόβου και καχυποψίας που υπάρχει ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος μίας πτήσης και στις δύο μεγάλες ελληνικές εταιρείες (βρείτε τι κοινό έχουν αυτές). Δυστυχώς τα πληρώματα καμπίνας φαίνεται πως υφίστανται κυρώσεις όχι τόσο για αμέλεια στην τήρηση κάποιων κανονισμών ασφαλείας, όσο για ένα στραβοκοίταγμα ή μία λάθος έκφραση τη λάθος στιγμή. Όλοι μας μπορεί να έχουμε βρεθεί σε μία άσχημη μέρα ή άσχημη στιγμή στη δουλειά μας. Αποφάσισα λοιπόν να μην καταδικάζω-κατακεραυνώνω πληρώματα, τα οποία κινδυνεύουν να κληθούν να πληρώσουν λάθη και τα κόμπλεξ των προϊσταμένων τους. Το κακό είναι ότι ενώ στην ανάγνωση ενός επικριτικού -έστω και ανώνυμου- σχολίου, φαίνεται πως κινητοποιείται ένας ολόκληρος μηχανισμός ενημέρωσης και κλήσης σε απολογία των αποδιοπομπαίων τράγων, δε συμβαίνει το ίδιο όταν υπάρχει ένα επαινετικό σχόλιο, το οποίο δε φτάνει ποτέ στον τελικό αποδέκτη (από φόβο μην το μάθει και "πάρει αέρα"), αλλά αποτελεί "επικαρπία" και επιβράβευση των προϊσταμένων.
 
Hastaroth":2xi3mavw said:
Συμπεράσματα δικά μου:

2.[...]κρίνω ότι καλώς απολύθηκε[...]

4.[...]αυτός που το γράφει στό trip report του δέν έχει να ανησυχή γιά τίποτε[...]
Αγαπητοί συμφορουμίτες, ας μην φτάσουμε (που φτάσαμε ήδη δηλαδή) στο σημείο κάποιος εργαζόμενος να χάνει τη δουλειά του επειδή εμείς κάνουμε την "πλάκα" μας. Πόσο δε μάλλον να κρίνουμε εκ των υστέρων αν η απόλυση ήταν ορθή ή όχι. Η άποψη αυτού που γράφει ένα trip report είναι πάντα αυτά που βλέπει και όχι απαραίτητα αυτά που έχουν συμβεί. Είναι πολύ βαρύ, ζωές ανθρώπων να χαλάνε επειδή κάποιος με ψευδώνυμο γράφει κάτι σε ένα forum. Ας μη δίνουμε στο a.gr (ή και κάθε άλλο forum) τέτοια δύναμη, διότι καθίσταται επικίνδυνη. Υπάρχουν ψευδώνυμα που γράφουν αλήθειες, παρέες που κάνουν πλάκα, αλλά και περίεργοι που μεγαλοποιούν το μικρό και δεν είναι δυνατόν η φαντασία να επηρρεάζει ζωές τόσο δραματικά. Δεν γνωρίζω αν ο 6circles κλήθηκε να συμμετάσχει στην απολογία ή όχι, που δεν το πιστεύω ωστόσο. Εμείς μάθαμε απλά εκ των υστέρων πως για κάτι που γράφτηκε, είχε κινηθεί μια ολόκληρη διαδικασία που στέρησε τη δουλειά από τουλάχιστον ένα άτομο.

Αν σε μια άλλη περίπτωση, ο χρήστης leopsemmata είχε γράψει 30% αλήθεια και 70% φούμαρα, εμείς τί δικαίωμα θα είχαμε να κρίνουμε αν σωστά απολύθηκε ή όχι ο υπάλληλος, και πόσο θα ικανοποιούσε τον τελευταίο αν ο leopsemmata θα έπρέπε να ανησυχεί για κάτι ή όχι. Το προσωπικό θα είχε κληθεί μόνο και μόνο επειδή ο leopsemmata θα είχε γράψει αυτά που θα είχε γράψει. Και το να απολυθείς επειδή κάποιος, κάπου, κάποτε έγραψε κάτι στο ίντερνετ, καλυμμένος από την ανωνυμία ενός ψευδώνυμου, είναι κάτι παραπάνω από βαρύ και άθλιο. Διότι πίσω από τις μάσκες κρύβονται καλοί, αλλά κρύβονται και κακοί.

Ως τελικό σχόλιο, με φοβίζει αφάνταστα η κάθε εταιρεία να χρησιμοποιεί posts για να απολύει ή ελέγχει το προσωπικό της. Ο υπάλληλος είναι πραγματικά απροστάτευτος απέναντι στη δύναμη και τη διαστροφή του διαδικτύου και τα μέσα που έχει να υπερασπιστεί τον εαυτό του πενιχρά. Ας μην ξεχνάμε πως στις δύσκολες εποχές που ζούμε, τον φόβο και το πολεμικό κλίμα που επικρατεί σε κάποιες επιχειρήσεις, η συναδελφική υποστήριξη δεν είναι πάντα δεδομένη.

ΥΓ: Hastaroth, τα γραφόμενα σου τα χρησιμοποίησα περισσότερο ως αφορμή για να αναπτύξω το σχόλιο μου, εννοείται πως δεν κακίζω την άποψη σου. Ούτε υποστηρίζω πως ο 6circles γράφει κάτι διαφορετικό από την αλήθεια. Απλώς υπερτονίζω αυτό που γράφει για τη σημασία του "πως" το γράφει.
 
Προσωπικά τα όσα έγραψε ο sixcircles δεν μου φάνηκαν ούτε προσβλητικά ούτε λανθασμένα. Δηλαδή το πώς το γράφεις που λες εμένα μου φάνηκε πολύ σωστό και ίσως και light θα έλεγα.
Καλώς η κακώς το ιντερνέτ αλλάζει τον τρόπο της επικοινωνίας. Αυτό είναι πραγματικότητα. Άρα και ο καθένας μας πλέον είναι εκτεθειμένος στην δημόσια κριτική. Πολλές φορές δέχομαι πελάτες γιατί διάβασαν για μένα καλά πράματα και κάποιες φορές δίκαια ή άδικα τα έχω ακούσει. Προσεγγίζοντας καλόπιστα την κριτική την συζητάω με την ομάδα μου και έτσι πάντα κάτι καλό βγαίνει.
Ομοίως ένας φίλος μου που διευθύνει ένα 5στερο ξενοδοχείο έχει ορίσει μια υπάλληλο που δεν κάνει τίποτα άλλο καθημερινά από το να surfαρει και να καταγράφει όλα όσα γράφονται για το ξενοδοχείο του. Μετά, κάθε δευτέρα έχουν ένα meeting που παρουσιάζονται όλα τα σχόλια καλά και κακά και το προσωπικό του κάθε τομέα παίρνει θέση για κάθε σχόλιο που τους αφορά και για τα καλά και για τα κακά. Όταν το 60% των κρατήσεων του είναι από το ιντερνέτ νομίζω ότι είναι απόλυτα λογικό να θέλει να έχει την καλύτερη εικόνα στο νετ. Και όποτε βρει θετικό ή αρνητικό σχόλιο φροντίζει να το απαντήσει ώστε ο καθένας επόμενος να έχει και τις δυο απόψεις και έτσι να κρίνει
Στην προκείμενη περίπτωση αυτά που περιγράφονται δεν είναι αμελητέα. Αν ο Ιταλός ήταν Αμερικανός θα έγραφε ένα γραμματάκι στον travel insurer και θα ζητούσε τα έξοδα για τον καθαρισμό του παντελονιού του και μια μικρή αποζημίωση για την ηθική του βλάβη. Μετά ο insurer αφού τον πλήρωνε θα έψαχνε να τα πάρει από την Aegean. Κόστος για την εταιρεία περίπου 3000ευρώ τουλάχιστον. Σε κάποιους αυτό μπορεί να φαίνεται χαζό αλλά έτσι είναι. Και όπως γράφτηκε ήδη το τρόλευ είναι φονικό εργαλείο, υπάρχουν πολλά παραδείγματα που οι τραυματισμοί ήταν σοβαρότατοι.
Πετάω με την aegean τακτικότατα. Μπορεί να είναι οργανωμένη και on time αλλά σόρρυ όλα αυτά τα χρόνια η ευγένεια τους είναι declining Πολλά τα παραδείγματα: Την πρωτοχρονιά του 2007 πετούσαμε με μωρό 3μηνών για Μόναχο. Με τα χίλια ζόρια μας άφησαν να έχουμε το καρότσι μέχρι το Gate (φευγαμε από Θεσσαλονίκη) και μετά όταν το ζητήσαμε στην αποβίβαση ήταν λερωμένο γιατί το είχαν βάλει πρόχειρα στο galley και οι αεροσυνοδές είχαν χύσει κρασί πάνω του και το είχαν πατήσει. Ούτε φυσικά που μας έδωσαν σημασία όταν γκρινιάξαμε, ούτε συγνώμη ούτε καθαριστήριο.
Για περισσότερα κακά παραδείγματα όποιος θέλεις ας μου γράψει προσωπικά.
Ηθικό δίδαγμα: ""Όχι στην σιωπή. Μιλήστε. Το ιντερνέτ άλλαξε τον τρόπο που αγοράζουμε και κρίνουμε
 
Το οτι το πλήρωμα της συγκεκριμένης πτήσης κλήθηκε σε απολογία και η μια κοπέλα απολύθηκε, πολύ αμφιβάλλω αν οφείλεται στο ποστ του συμφορουμίτη μας. Μπορεί να συνέβαλε κι αυτό, αλλα από εκεί και πέρα μου φαίνεται αδιανόητο να τους κάλεσαν και να τους είπαν "διαβάσαμε ένα ποστ στο ίντερνετ, για να δούμε ποια είναι αυτή με τα μεγάλα αφτιά να την απολύσουμε". Προφανώς και κάποιοι από το πλήρωμα παραδέχτηκαν καταστάσεις, προφανώς και η προϊσταμένη θα είχε παρατηρήσει κάτι η θα είχε καταγράψει το συμβάν, προφανώς και η κοπέλα θα είχε δώσει δικαιώματα.
 
Sofopaidi συμφωνώ απολύτως με αυτά που έγραψες.
 
Παρ' όλη την εκτίμηση μου προς το μέλος dvixos, θα διαφωνήσω μαζί του, καθ' ότι πιστεύω ότι δημοσίευση μίας ανώνυμης κριτικής στην Ελλάδα για μία ελληνική εταιρεία έχει καταντήσει να έχει την ίδια βαρύτητα με την υποβολή τις ίδιας κριτικής ή παραπόνου κατ' ευθείαν στην αεροπορική εταιρεία από τον ίδιο τον επιβάτη. Στην πρώτη περίπτωση η εταιρεία εκτίθεται δημοσίως, έστω και αν ο "καταγγέλων" κρύβεται πίσω από μία ανωνυμία ή ψεύδεται. Στη δεύτερη περίπτωση, η συγκεκριμένη καταγγελία αποτελεί θέμα ανάμεσα στον παραπονούμενο και την εταιρεία, όπου ο πρώτος καλείται να παραθέσει περισσότερα στοιχεία (ανάμεσα στα οποία και το όνομα ή στοιχεία επικοινωνίας) γιατί μπορεί να του ζητηθούν περισσότερες διευκρινήσεις.

Η αεροπορική εταιρεία δεν το έχει σε τίποτα να απολύσει το "κορίτσι", επειδή ακριβώς δεν είναι εκείνο που βρίσκεται σε θέση ισχύος. Σε θέση ισχύος βρίσκεται η "εικόνα" της εταιρείας. Έτσι, το συγκεκριμένο γεγονός χρησιμεύει ως προειδοποίηση προς τα υπόλοιπα "κορίτσια" να περιοριστούν ακόμα περισσότερο στα ήδη γνωστά και ασφυκτικά -κατ' εμέ- πλαίσια συμπεριφοράς. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το κριτήριο επιλογής συγκεκριμένης κατηγορίας ατόμων για συγκεκριμένες θέσεις.

Μία ακόμη επισήμανση. Πριν από καιρό είχε δημιουργηθεί αναστάτωση σε αυτό το φόρουμ, όταν κάποιοι από εμάς προβληματιστήκαμε για το κατά πόσο αμερόληπτη είναι η λειτουργία συγκεκριμένης αγγλόφωνης ιστοσελίδας όπου διάφοροι επιβάτες καταθέτουν τις απόψεις τους για τις αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια. Ο προβληματισμός είχε προκύψει όταν αποδεδειγμένα είχαν φιλτραριστεί αρνητικά σχόλια εις βάρος κάποιας εγχώριας εταιρείας. Άρα μάλλον ακόμα και τα ανώνυμα ή δημόσια σχόλια ενδιαφέρουν τις εδώ εταιρείες, ακόμα κι αν στερούνται οποιασδήποτε τεκμηρίωσης, πόσο μάλλον όταν αυτές επενδύουν στον τομέα "εξυπηρέτηση", "πρεστίζ" κλπ. Οτιδήποτε θεωρείται ότι βλάπτει ή ότι μπορεί να βλάψει τα παραπάνω, μάλλον θεωρείται απειλή και ως τέτοια αντιμετωπίζεται. Ακόμα και τα γλαροπούλια ζουν για ένα κούτελο σε αυτήν την κοινωνία.
 
Αν,δηλαδή,εγώ σέ μιά πτήση μιάς από τίς δύο εταιρείες ζητήσω ένα ποτήρι νερό και ο/η FA,επειδή εκείνη την ώρα τυχαίνει να έχη ψιλοκουβεντούλα μέ άλλο μέλος ΠΘΕ,μού απαντήση «τράβα πάρε μόνος σου,δέν βλέπεις που έχω δουλειά»,αυτό δέν θά μού προξενήση κακή εντύπωση,ώστε να το γράψω σ’ένα trip report μου;Κι’άν την συγκεκριμένη «ατάκα» την ακούσουν και οι άλλοι πέντε-έξι συνεπιβάτες που κάθονται στά διπλανά καθίσματα,δέν θά τούς προξενήση επίσης κακή εντύπωση;

Αν κατά τη διάρκεια τής πτήσης,γίνω μάρτυρας επεισοδίου κατά το οποίο ο/η FA χύση στο σβέρκο ενός συνεπιβάτη καυτό καφέ,μέ αποτέλεσμα να τού προκαλέση έγκαυμα,δέν θα τό γράψω στο trip report μου σάν αρνητική συμπεριφορά τού συγκεκριμένου μέλους ΠΘΕ;

Από την στιγμή που τέτοια περιστατικά είναι πραγματικά και όχι αποκυήματα τής φαντασίας μου,έχω όχι απλά τό δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να τά δημοσιοποιήσω,ακόμα κι’άν δέν αφορούν/θίγουν εμένα προσωπικά,γιατί απλούστατα την επόμενη φορά μπορεί να είμαι εγώ αυτός που θα την πάθη από το απρόσεκτο/αμελές/ακατάλληλο αυτό μέλος ΠΘΕ,άν παραμείνη στην θέση του χωρίς κάποια συνέπεια.

Συμφωνώ μέ τόν Τάσο ότι μπορεί το trip report τού Εξάκυκλου να συνέβαλε στην απόλυση τής αεροσυνοδού,αλλά είναι απίθανο να υπήρξε αυτό η αποκλειστική αιτία.Στό ίδιο αεροπλάνο ήταν άλλα 100 τόσα άτομα και η «επίθεση» εναντίον τού Ιταλού επιβάτη έγινε αντιληπτή απ’όλους αυτούς.Ποιός μάς λέει ότι και άλλοι επιβάτες δέν έγραψαν κάτι ανάλογο σέ άλλα fora ή sites;Και φυσικά,σίγουρα ο ίδιος ο παθών δέν άφησε το θέμα να περάση έτσι-όλο και κάποιο έντυπο παραπόνων θά συμπλήρωσε,ίσως να διαμαρτυρήθηκε και στην ίδια την «ηγουμένη» ή ακόμα και στόν Κ1.

Συμπέρασμα λοιπόν καί δικό μου είναι ότι πρέπει να γράφουμε/κατακρίνουμε ΚΑΙ αυτά τά αρνητικά συμβάντα,περιοριζόμενοι όμως μόνο σ’αυτά,χωρίς να προσβάλλουμε την προσωπικότητα τού συγκεκριμένου εμπλεκόμενου ΠΘΕ.
 
aakunz said:
Παρ' όλη την εκτίμηση μου προς το μέλος dvixos, θα διαφωνήσω μαζί του, καθ' ότι πιστεύω ότι δημοσίευση μίας ανώνυμης κριτικής στην Ελλάδα για μία ελληνική εταιρεία έχει καταντήσει να έχει την ίδια βαρύτητα με την υποβολή τις ίδιας κριτικής ή παραπόνου κατ' ευθείαν στην αεροπορική εταιρεία από τον ίδιο τον επιβάτη. Στην πρώτη περίπτωση η εταιρεία εκτίθεται δημοσίως, έστω και αν ο "καταγγέλων" κρύβεται πίσω από μία ανωνυμία ή ψεύδεται. Στη δεύτερη περίπτωση, η συγκεκριμένη καταγγελία αποτελεί θέμα ανάμεσα στον παραπονούμενο και την εταιρεία, όπου ο πρώτος καλείται να παραθέσει περισσότερα στοιχεία (ανάμεσα στα οποία και το όνομα ή στοιχεία επικοινωνίας) γιατί μπορεί να του ζητηθούν περισσότερες διευκρινήσεις.


Νομίζω φίλτατε ότι πρεσβεύουμε διαφορετικές σχολές σκέψεις. Το Ιντερνέτ ήρθε για να μείνει. Αλλάζει ο τρόπος της δημόσιας επικοινωνίας και κατά συνέπεια της κριτικής. Για πολλά χρόνια αλλά ακόμα και τώρα πια από μεγαλύτερες ηλικίες διαβάζω παρόμοια παράπονα στις στήλες των έντυπων εφημερίδων. Την προηγούμενη βδομάδα είχε ένα αφιέρωμα στη wall street journal για τα tarmac delays και πολλοί επιβάτες τα έχωναν στην delta για το ότι δεν πρόσφερε ούτε νερό κατά την αναμονή.
Και βεβαίως τα στοιχεία ήταν στην διάθεση της εφημερίδας. Εδώ μπορεί να μην είναι διαθέσιμα τα στοιχεία μας αλλά κάλιστα μπορούν να τα βρουν α) εάν επικοινωνήσουν με τον εκάστοτε γράφοντα β) εάν θεωρούν ότι υπάρχει θέμα εξύβρισης και συκοφαντικής δυσφήμισης να αποτανθούν στην δίωξη ηλ. εγκλήματος και να τα μάθουν. Άρα η ανωνυμία είναι φαινομενική. γ) Μπορούν να ποστάρουν μια απάντηση τους και ο καθένας μας να κρίνει. Αυτό δηλαδή που γίνεται στο tripadvisor και σε άλλα σημαντικά φόρουμ.
Σε ότι αφορά την απόλυση της εν λόγω δεν έχουμε όλα τα στοιχεία να κρίνουμε. ¨Όμως, εάν υπάρχει καθεστώς αυταρχισμού στην Αιγαίου όπως ο aakunz λέγει μήπως είναι καιρός οι εκεί εργαζόμενοι να οργανωθούν? Ο καλώς νούμενος συνδικαλισμός αυτή την έννοια έχει. Όμως, δεν είδα κανένα σωματείο εργαζομένων εκεί (ή κάνω λάθος?) Μήπως φταίνει και τα κοριτσάκια που την κάνουν τουμπεκί, κοιτάνε την πάρτυ τους (έστω και πρόσκαιρα?) και τα κάνουν όλα γαργάρα?

ΥΓ. ΠΘΕ όλου του Κόσμου ενωθείτε!!! :mrgreen:
 
Γιατί να μην δημοσιεύονται τέτοιες πληροφορίες? Στην τελική δεν κρίνουμε ή επιβραβεύουμε προσωπικά δεδομένα αλλά δημόσια. Κανέναν νομίζω δεν ενδιαφέρει τι κάνει ο τάδε ιπτ. φροντιστής ή η δείνα τσεκ-ινατζού στη ζωή τους... Αυτό που κρίνεται και σχολιάζεται είναι η παροχή υπηρεσίας που δεχόμαστε βάσει πάντα των όποιων standards έχει θέσει η εταιρεία που τους αμοίβει αρκεί να γίνεται με τρόπο κόσμιο και εποικοδομητικό...

Το internet έχει φέρει πραγματική επανάσταση όχι μόνο σε εμάς τους καταναλωτές-end users που πλέον ακούγεται η φωνή μας αλλά και στις ίδιες τις εταιρείες, οι οποίες πλέον το εκμεταλλεύονται προς όφελος τους φθηνότερα και αποτελεσματικότερα. Κάποτε αυτού του είδους τα feedback χρησοπληρώνονταν με outsourcing σε διάφορες εταιρείες και χωρίς έπειτα να υπάρχει η δυνατότητα άμεσης δράσης αφού περνούσε κι ένα εύλογο χρονικό διάστημα...

Μια γύρα να κάνετε στο διαδίκτυο και θα βρείτε αρκετές αεροπορικές (αλλά και γενικά πολλές άλλες) να διατηρούν blog, twitter, facebook και δεν συμμαζεύεται ενώ συχνά-πυκνά συμμετέχουν και σε φόρουμ. Στο εξωτερικό, που τα αντανακλαστικά των επιχειρήσεων είναι σβέλτα, αυτά υπάρχουν εδώ και χρόνια...

Θυμάμαι, διάβαζα ένα σχόλιο σε κάποια ελληνική εφημερίδα ότι σε πρόσφατο συνέδριο στην Ελβετία με θέμα τουρισμός και facebook, η μόνη χώρα της ΕΕ που δεν είχε καμμία εκπροσώπηση ούτε απο το δημόσιο αλλά ούτε κι απ' τον ιδιωτικό τομέα είμασταν εμείς-κλασσικά...
 
Κατ'αρχάς διαβάζοντας το τριπ ριπορτ το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάποιοι(ες) κάναν πολύ άσχημη δουλειά, για μένα όχι τόσο στο συγκρουόμενο τρόλλευ αλλά σχετικά με το ύφος κ την εικόνα που περάσαν επικοινωνιακά. Το να 'τα λες' με τον πελάτη σε φιλικό ύφος είναι πέρα για πέρα αποδεκτό για μένα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποκαλέσεις 'γαυράκι' τον επιβάτη λες κ παίρνεις τηλέφωνο στον sport-fm. Για το τρόλευ, το κρασί κτλ συμβαίνει κ στις καλύτερες οικογένειες.

Η Aegean δεν θα πρέπει να εκπλήσεται όμως καθώς όλοι οι τακτικοί επιβάτες της κ κυρίως όσοι έχουν κ εμπειρία από άλλες εταιρείες μπορούν εύκολα να διακρίνουν μια ιδιαίτερη προσέγγιση στην επιλογή προσωπικού, με πολύ χαμηλό μέσο όρο ηλικίας, μισθό όχι πάνω από τα βασικά κ εκπαίδευση μάλλον στα ίδια: τα βασικά δλδ για ασφάλεια, customer interaction (που λέμε στα Φιλιατρά) κ τπτ παραπάνω που η τόσο βραβευμένη εταιρεία-πολιτισμός θα έπρεπε να προσφέρει στους(ις) εργαζόμενους της. Αναρωτήθηκαν άραγε αν η κοπέλα ήταν στο επίπεδο να προσφέρει επαγγελματικές υπηρεσίες στους επιβάτες; Το ότι οι business έχουν τις ηγούμενες δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είναι γίδια στο μαντρί κ δεν μπορούν να διακρίνουν διάφορες 'ατέλειες'...

Θα σταματήσω εδώ να μην βγω οφ. Νομίζω όμως ότι συμφωνούμε ότι είναι ευθύνη της εταιρείας να επιλέξει κ να εκπαιδεύσει τους καταλλήλους κ όχι απλά να καταφεύγει στην εύκολη λύση της απολύσης. Τα τριπ ριπορτ είναι το μέσο που μπορούμε να μοιραστούμε πόσο στα σοβαρά μας παίρνουν οι εταιρείες. Οι κοπέλες που χάσαν την δουλειά τους κ θα χάσουν την δουλειά τους είναι οι παράπλευρες απώλειες μέχρι η Aegean κ το subsiadiary της να καταλάβουν ότι δεν είναι όλοι 'χτεσινοί' που λέει κ αλυσίδα ηλεκτρικών (μεταφράζοντας το ''ηλίθιοι'' από τα γερμανικά).

Περαστικά τους για το αυτογκόλ. :with:
 
Top