Αγαπητοί φίλοι και μη,
Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω την κατανόησή σας για το παρόν. Ξανανοίγω το θέμα με αφορμή ορισμένα δυσάρεστα που συνέβησαν στην παρούσα κατηγορία, προ ημερών. Ως πιο παλιό μέλος από κάποιους άλλους εδώ, ομολογώ πως απογοητευόμουν όταν διάβαζα trip reports, τα οποία στερούνταν ενδιαφέροντος. Παρ' όλα αυτά, τις περισσότερες φορές προσπάθησα και έμεινα εκτός το παιχνιδιού του να παραθέσω ένα φαρμακερό σχόλιο ως απάντηση. Τα trip reports έχουν από τη φύση τους εντονότερο το στοιχείο της υποκειμενικότητας και της ανάγκης για ανοχή των υπολοίπων σε αυτή, σε σχέση με άλλα threads του φόρουμ. Από τη στιγμή που το φόρουμ είναι ανοικτό σε όλους και δεν έχει θέσει ως προαπαιτούμενα κάποια minima, θεωρώ πως όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να γράψουν την πτητική τους εμπειρία, από τη στιγμή που ακολουθούν τις γενικές κατευθυντήριες γραμμές, που έχουν ορίσει οι διαχειριστές και κυρίως από τη στιγμή που δε γίνονται άδικοι με τους εργαζομένους των εταιρειών και δεν έχουν σκοπό το trolling.
Μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια παραμονής σε αυτό το φόρουμ, θα ήθελα να παρακαλέσω και τα υπόλοιπα μέλη να δείξουν εγκράτεια προς τις όχι και τόσο κομψές προσπάθειες των νεωτέρων -ηλικιακά και όχι μόνον- μελών. Πιστεύω πως ειδικά στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα πρέπει να ενθαρρύνουμε τα μέλη, ώστε να βελτιώνονται και όχι να απογοητεύονται με απαξιωτικές απαντήσεις. Στην εποχή μας και παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να αποτελεί δικαίωμα και όχι προνόμιο. Η καταγραφή της πτητικής εμπειρίας είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και ανοικτή σε κάθε είδους καλοπροαίρετη κριτική, ειδικά όταν οι δυνατότητες πολλών από εμάς για "ψαγμένες" αεροπορικές αφορμές για ταξίδι έχουν περιοριστεί.
Τα μέλη που έχουν τη διάθεση να γράψουν ένα trip report, το κάνουν επειδή το θέλουν. Δε γράφτηκαν στο φόρουμ για να εξυπηρετήσουν ιδιοτελή συμφέροντα, όπως οι wannabe που επιχειρούν να μάθουν τρόπους για το πώς νομίζουν πως θα ξεγελάσουν την επιτροπή δια της μεθόδου "stealing from the cookie jar". Τα μέλη που γράφουν trip reports επίσης, δεν είναι έμμισθοι διαφόρων αεροπορικών εταιρειών, που παραμονεύουν να "κουκουλώσουν" κατ' εντολήν των εργοδοτών τους ό,τι ενδεχομένως να γράφεται εναντίον τους. Επιπλέον, στο trip reporting υπάρχουν περιθώρια για ωφέλιμο διάλογο, εν αντιθέσει προς την ακατάσχετη μπουρδολογία που επικρατεί στα facebook pages των Olympic Air και Aegean ή σε άλλα threads αυτού του φόρουμ.
Στα trip reports μαθαίνουν τόσο αυτοί που τα διαβάζουν, όσο και αυτοί που γράφουν. Μετρούσα τουλάχιστον 120 πτήσεις στην πλάτη μου, όταν έμαθα ότι οι πτέρυγες εμφανίζουν μεγαλύτερη κυρτότητα όταν το αεροπλάνο είναι φορτωμένο με καύσιμα, παρά όταν δεν είναι. Περίπου 20 πτήσεις αργότερα έμαθα τι σημαίνει rotation.
Ερχόμενος στο προκείμενο, δηλαδή την ανάρτηση του μέλους SX-DFC OA, θα συνιστούσα στο εν λόγω μέλος να προσπαθήσει και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη λεπτομέρεια. Έχει το προνόμιο να γράφει ορθογραφημένα, συνεπώς πιστεύω πως έχει τις δυνατότητες να επικεντρωθεί στη λεπτομέρεια να γράψει με περισσότερη φαντασία, χιούμορ και γενικότερα να ψάξει τρόπους να "κρατήσει" ή να "κερδίσει" τον αναγνώστη ή έστω να τον πείσει να κάνει την προσπάθεια και να γράψει μία καλοπροαίρετη κριτική.
Όλα αυτά τα έγραψα χωρίς ίχνος φαρισαϊσμού (είναι και επίκαιρος) ή ξερολισμού. Έχω κάνει κι εγώ λάθη στα 2000+ posts μου, αλλά προσπαθώ να μην ξανακάνω. Όπως και στα trip reports, έτσι και στη διαδικτυακή συμπεριφορά μας, η προσπάθεια βελτίωσης έχει μεγαλύτερη αξία από τον σουπερουάου προορισμό ή τις γνώσεις μας.
Από τα Κύθηρα με πολλή αγάπη και πολλές ευχές να περάσετε καλά ό,τι κι αν κάνετε.