Γιατί να γράφουμε trip reports...

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συνεπώς, επιβάλλονται τα ακόλουθα μέτρα:

- Κρατικοποίηση όλων των εταιρειών για να μην καταπιέζονται οι εργαζόμενοι (νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη)
- Λογοκρισία του Διαδικτύου, να μη βγαίνει κάθε πικραμένος να λέει τον πόνο του. Ή μάλλον καλύτερα, να το κλείσουν τελείως και να γυρίσουμε στην παλαιά καλή εποχή της ΥΕΝΕΔ.


Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει, ειδικά σε μια χώρα που έγινε διεθνώς ρεζίλι στο θέμα της αξιοπιστίας και παραγωγικότητας...
 
Εγώ θά ήθελα να σταθώ στην εξής πρόταση-"δικαιολογία" τής zafeiriag

zafeiriag":9vuaflbv said:
Καθημερινα σε ολες μα ολες τι πτησεις ,λογω βιασυνης κατα κυριο λογο,ενα τρολλευ φευγει και χτυπαει καποιον επιβατη.

Δηλαδή,όπως σ'έναν πολεμιστή που πάει στην μάχη ευχόμαστε "καλό βόλι",σ'έναν επιβάτη τής συγκεκριμένης εταιρείας θα ευχόμαστε,όχι πλέον "καλό ταξίδι" αλλά "καλό τρόλλεϋ";

Είναι δικαιολογία που στέκει αυτό τώρα;Δηλαδή α)λέει η κοπέλα ότι σέ όλες τίς πτήσεις τής εταιρείας καθημερινά κάποιος επιβάτης βγαίνει από το αεροπλάνο χτυπημένος από τό αμαξίδιο β)λέει επίσης ότι η βιασύνη και η τσαπατσουλιά είναι καθημερινός τρόπος εργασίας τών μελών ΠΘΕ τής συγκεκριμένης εταιρείας,αφού όλο και κάποιος θά ξεχάση νά βάλη το φρένο στό αμαξίδιο την ώρα που σερβίρει έναν επιβάτη και το αμαξίδιο θά "χειραφετηθή" και θά ψάξη γιά θύμα.

Αν,λοιπόν,"λόγω βιασύνης κατά κύριο λόγο" ο Κ1 ενός αεροπλάνου τής εταιρείας αυτής αφήση να τού "φύγη" όλο το αεροπλάνο και κινδυνέψουν οι επιβάτες,μπορεί άραγε να επικαλεστή ώς δικαιολογία την "βιασύνη" του;

Κατανοώ ότι σ'ένα αεροπλάνο τά χρονικά περιθώρια για την εξυπηρέτηση τών επιβατών δέν είναι απεριόριστα.Η διαδικασία πρέπει να γίνη εντός ωρισμένου χρόνου γιατί το αεροπλάνο κάποια στιγμή πρέπει να προσγειωθή καί γιά να προσγειωθή πρέπει όλοι οι επιβαίνοντες να είναι καθισμένοι και δεμένοι μέ τίς ζώνες τους.Αυτό όμως δέν σημαίνει ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνεται άτσαλα και τσαπατσούλικα.Αν ο χρόνος δέν επαρκεί π.χ. γιά να πάρουν όλοι οι επιβάτες δύο γεύματα,άς καθιερώση η εταιρεία μόνο ένα,ώστε να προλαβαίνουν να έχουν πάρει όλοι τό μερίδιό τους,νά έχουν φάει και να έχη μαζέψει όλους τούς δίσκους τό ΠΘΕ πρίν αρχίση η κάθοδος τού αεροπλάνου.
 
ToSofoPaidi":2xp1m0f5 said:
Ότι δηλαδή, ο εργαζόμενος δυστυχώς είναι απροστάτευτος απέναντι σε κάποιον που καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα θα γράψει κάτι, ανώνυμα συνήθως.
Καλά μιλάμε σοβαρά ότι μια σοβαρή εταιρεία απολύει κάποιο στέλεχός της λόγω μιας δημοσίευσης??
Θα υπήρξαν (πιστεύω) και κάποιοι άλλοι 'κακοπροαίρετοι' ψίθυροι, ώστε η εταιρεία να φτάσει στο σημείο της απόλυσης...
 
Καλησπερα κ παλι!
εχεις δικιο σε αυτο που σχολιαζεις για το ποστ μου,ισως να μην το εγραψα σωστα και καλως παρεξηγηθηκε!
Λεγωντας αυτο για τα τρολλευ σε καμια μα καμια περιπτωση δεν εννοουσα να τα αφηνουμε χωρις φρενα κ να θετουμε σε κινδυνο τουσ επιβατες κ ολη την πτηση.
Απλα ηθελα να πω οτι λιγο η βιασυνη στο να σερβιριστουν ολοι (κατι που καταλαβαινετε πως προκυπτει) λιγο η στενοτητα του διαδρομου καπου θα βρει καποια στιγμη το τρολλευ.Δεν εννοουσα πως ειναι λογικο να τραυματιζουμε τους επιβατες!!
 
πολλή αγαπημένοι μου σύντροφοι mods & admins κι σύντροφοι

θα ήθελα να κάνω μια μικρή ερώτηση σχετικά με αυτό το φόρουμ των Trip Report.

είναι ανάγκη εδώ να βάζουμε μόνο trip report κάναμε με αεροπλάνα? η μπορούμε να βάλουμε κι απλές εκδρομές που κάναμε με οχήματα μη πετούμενα (καλά δε λέω να βάλουμε τα ταξίδια μας στην Ανω Κάτω Κουτρουβάλα, αλλά πχ εγώ έχω πάει Λβιβ πάνω από 5 φορές, κι θα ήθελα να μοιράσω τις πληροφορίες για την πόλη αυτή, έτσι ώστε αν κάποιος θα θέλει να πάει κάποτε λέμε τώρα, να βοηθηθεί)

σας ευχαριστώ

δας βιντάνια σύντροφοι
 
Αγαπητοί φίλοι και μη,

Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω την κατανόησή σας για το παρόν. Ξανανοίγω το θέμα με αφορμή ορισμένα δυσάρεστα που συνέβησαν στην παρούσα κατηγορία, προ ημερών. Ως πιο παλιό μέλος από κάποιους άλλους εδώ, ομολογώ πως απογοητευόμουν όταν διάβαζα trip reports, τα οποία στερούνταν ενδιαφέροντος. Παρ' όλα αυτά, τις περισσότερες φορές προσπάθησα και έμεινα εκτός το παιχνιδιού του να παραθέσω ένα φαρμακερό σχόλιο ως απάντηση. Τα trip reports έχουν από τη φύση τους εντονότερο το στοιχείο της υποκειμενικότητας και της ανάγκης για ανοχή των υπολοίπων σε αυτή, σε σχέση με άλλα threads του φόρουμ. Από τη στιγμή που το φόρουμ είναι ανοικτό σε όλους και δεν έχει θέσει ως προαπαιτούμενα κάποια minima, θεωρώ πως όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να γράψουν την πτητική τους εμπειρία, από τη στιγμή που ακολουθούν τις γενικές κατευθυντήριες γραμμές, που έχουν ορίσει οι διαχειριστές και κυρίως από τη στιγμή που δε γίνονται άδικοι με τους εργαζομένους των εταιρειών και δεν έχουν σκοπό το trolling.

Μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια παραμονής σε αυτό το φόρουμ, θα ήθελα να παρακαλέσω και τα υπόλοιπα μέλη να δείξουν εγκράτεια προς τις όχι και τόσο κομψές προσπάθειες των νεωτέρων -ηλικιακά και όχι μόνον- μελών. Πιστεύω πως ειδικά στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα πρέπει να ενθαρρύνουμε τα μέλη, ώστε να βελτιώνονται και όχι να απογοητεύονται με απαξιωτικές απαντήσεις. Στην εποχή μας και παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να αποτελεί δικαίωμα και όχι προνόμιο. Η καταγραφή της πτητικής εμπειρίας είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και ανοικτή σε κάθε είδους καλοπροαίρετη κριτική, ειδικά όταν οι δυνατότητες πολλών από εμάς για "ψαγμένες" αεροπορικές αφορμές για ταξίδι έχουν περιοριστεί.

Τα μέλη που έχουν τη διάθεση να γράψουν ένα trip report, το κάνουν επειδή το θέλουν. Δε γράφτηκαν στο φόρουμ για να εξυπηρετήσουν ιδιοτελή συμφέροντα, όπως οι wannabe που επιχειρούν να μάθουν τρόπους για το πώς νομίζουν πως θα ξεγελάσουν την επιτροπή δια της μεθόδου "stealing from the cookie jar". Τα μέλη που γράφουν trip reports επίσης, δεν είναι έμμισθοι διαφόρων αεροπορικών εταιρειών, που παραμονεύουν να "κουκουλώσουν" κατ' εντολήν των εργοδοτών τους ό,τι ενδεχομένως να γράφεται εναντίον τους. Επιπλέον, στο trip reporting υπάρχουν περιθώρια για ωφέλιμο διάλογο, εν αντιθέσει προς την ακατάσχετη μπουρδολογία που επικρατεί στα facebook pages των Olympic Air και Aegean ή σε άλλα threads αυτού του φόρουμ.

Στα trip reports μαθαίνουν τόσο αυτοί που τα διαβάζουν, όσο και αυτοί που γράφουν. Μετρούσα τουλάχιστον 120 πτήσεις στην πλάτη μου, όταν έμαθα ότι οι πτέρυγες εμφανίζουν μεγαλύτερη κυρτότητα όταν το αεροπλάνο είναι φορτωμένο με καύσιμα, παρά όταν δεν είναι. Περίπου 20 πτήσεις αργότερα έμαθα τι σημαίνει rotation.

Ερχόμενος στο προκείμενο, δηλαδή την ανάρτηση του μέλους SX-DFC OA, θα συνιστούσα στο εν λόγω μέλος να προσπαθήσει και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη λεπτομέρεια. Έχει το προνόμιο να γράφει ορθογραφημένα, συνεπώς πιστεύω πως έχει τις δυνατότητες να επικεντρωθεί στη λεπτομέρεια να γράψει με περισσότερη φαντασία, χιούμορ και γενικότερα να ψάξει τρόπους να "κρατήσει" ή να "κερδίσει" τον αναγνώστη ή έστω να τον πείσει να κάνει την προσπάθεια και να γράψει μία καλοπροαίρετη κριτική.

Όλα αυτά τα έγραψα χωρίς ίχνος φαρισαϊσμού (είναι και επίκαιρος) ή ξερολισμού. Έχω κάνει κι εγώ λάθη στα 2000+ posts μου, αλλά προσπαθώ να μην ξανακάνω. Όπως και στα trip reports, έτσι και στη διαδικτυακή συμπεριφορά μας, η προσπάθεια βελτίωσης έχει μεγαλύτερη αξία από τον σουπερουάου προορισμό ή τις γνώσεις μας.

Από τα Κύθηρα με πολλή αγάπη και πολλές ευχές να περάσετε καλά ό,τι κι αν κάνετε.
 
Top