Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
140
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Σημερινό (27-10) άρθρο της Ελευθεροτυπίας :

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=90575264

"Ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη, οδεύει ολοταχώς προς ακύρωση"

Γιατί αυτό; Υπάρχει κάποια ανακοίνωση πέρα από αυτό το δημοσίευμα; Τί έγινε με τις διαπραγματεύσεις με την Olympic Investors; Υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες για το τί ακριβώς έγινε;
 
Tο μοντέλο Sabena, δηλαδή το κλείσιμο της εταιρείας και τη λειτουργία μίας νέας με πολύ μικρότερο πτητικό έργο, όπου θα συμμετέχουν το Δημόσιο αλλά και κρατικές τράπεζες, θα υιοθετήσει η κυβέρνηση για τις Oλυμπιακές Aερογραμμές.

Mέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να συνταχθεί η εισήγηση της Lazard, του συμβούλου ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης, προκειμένου να κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός για την πώληση των OA, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.

Κατόπιν ο υπουργός Mεταφορών Μιχάλης Λιάπης θα έχει συνάντηση με τον επίτροπο Mεταφορών της Eυρωπαϊκής Ένωσης, Zακ Mπαρό, ώστε να αποφασιστεί το μέλλον της εταιρείας.

Όπως δήλωσε στην Ημερησία ο κ. Λιάπης, την ερχόμενη εβδομάδα θα ζητήσει συνάντηση με τον Eπίτροπο Mεταφορών, προκειμένου να συζητήσουν τόσο για το ύψος των προστίμων, όσο και για τα σχέδια της κυβέρνησης για τις OA.

Όπως τόνισε ο κ. Λιάπης, ήδη έχουν προηγηθεί συναντήσεις σε επίπεδο τεχνοκρατών για το θέμα. «Oποιαδήποτε απόφαση πριν από τη λήξη του διαγωνισμού θα ήταν παράνομη», είπε ο κ. Λιάπης, αναφερόμενος στη λύση Sabena.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από στελέχη των συμβούλων ιδιωτικοποίησης οι τράπεζες που θα συμμετέχουν στο νέο εγχείρημα θα είναι η Eθνική αλλά και η Eμπορική, με κεφάλαιο όμως που δεν θα ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ. Aνάλογη θα είναι και η συμμετοχή του Δημοσίου.

Tα ίδια στελέχη αναφέρουν ότι η εισήγηση της Lazard θα επιτρέπει στην κυβέρνηση ευελιξία χειρισμών, ώστε το Δημόσιο να κατέχει ποσοστό της νέας εταιρείας που θα συσταθεί, ενώ παράλληλα να προχωρήσει σε πώληση «τμημάτων» της Oλυμπιακής Aεροπορίας.

Ωστόσο, πριν από όλες τις παραπάνω ενέργειες, σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη θα πρέπει να κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός. Ωστόσο, όλα δείχνουν ότι διαπραγματεύσεις με τον προτιμητέο αγοραστή Olympic Investors/York Capital έχουν οδηγηθεί σε ναυάγιο.

source: news.in.gr
 
Auto to "montelo SABENA" thymizei Such A Bad Experience Never Again...

Liga ...istorika.
Prwta-prwta h SABENA ekleise. Auto pou anoije sti thesi ths einai h etaireia Delta Air Transport, pou ypirxe ws feeder tis Sabena (kyriws me ARJ) kai metonomastike se SN Belgian Airlines, anelave ta leases apo kapoia A319 kai A330 kai apo tote kanei kapoies ptiseis. DEN gvwrizw an yparxei kratiki symmetoxi i oxi sto sxima. H SN Brussels einai kerdofora simera.

Sto antisoixo ths SwissAir, auto pou egine, einai oti ekleise i Swissair, kai h feeder LX (SwissCross), metonomastike se Swiss International Airlines, kai anelave ta leases gia kapoia aeroskafi tis Swissair, kai me symmeoxi twn kantoniwn kai trapezwn, anelave ena kommati pthtikou ergou ths prwin Swissair. H Swiss DEN egine pote kerdofora (se antithesi me ti LX pou itan prin to ...big bang), kai aporrofatai apo th LH.
 
to montelo SABENA ehei ena akoma istoriko stihio... i SN bRussels ennopithike me tin megaliteri antagonistria Virgin Express...

Etsi mon gia na to ehoume ypopsi peri enopiisis OA-A3
 
alex2":dw0pe6la said:
to montelo SABENA ehei ena akoma istoriko stihio... i SN bRussels ennopithike me tin megaliteri antagonistria Virgin Express...

Etsi mon gia na to ehoume ypopsi peri enopiisis OA-A3

Enopoiithike meta apo tria xronia antagwnismou kai afou allaje to idiokthsiako kathestws tis Virgin Express. Thymizw oti o Richard Branson prosfata prospathise na apagoreusei sti Virgin Express ti xrisi tou onomatos Virgin. Kai oi dyo etaireies anaptythikan ousiastika meta tin ptwsi tis SABENA.
 
Κρίσιμη συνάντηση Λιάπη-Μπαρό
Τράπεζες, ιδιώτες, φορείς και Δημόσιο θα συμμετέχουν στη νέα ΟΑ
6 Νοεμβρίου

Η κυβέρνηση έχει ετοιμάσει σχέδιο για μετατάξεις μέρους του προσωπικού αλλά και κίνητρα για εθελουσία έξοδο
Αθήνα :
Στα τέλη Νοεμβρίου αναμένονται οι τελικές ανακοινώσεις για το μετοχικό σχήμα που της νέας εταιρείας που θα αναλάβει τον εθνικό μας αερομεταφορέα. Θα προηγηθεί η συνάντηση του Μ.Λιάπη με τον επίτροπο Μεταφορών της ΕΕ Ζ.Μπαρό για το ύψος των προστίμων στην ΟΑ.

Στη νέα εταιρεία που θα έχει συστηθεί σε ένα πεντάμηνο περίπου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα συμμετάσχουν το Δημόσιο, τράπεζες και άλλοι φορείς και ιδιώτες, προκειμένου να μην θεωρηθεί ότι ο αερομεταφορέας είναι και πάλι διάδοχο σχήμα της παλαιάς OΑ.

Oι τελικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν σε περίπου 15 ημέρες -σύμφωνα με «Το Βήμα της Κυριακής»- αφού πρώτα ο υπουργός Mεταφορών κ.

Μ.Λιάπης συναντηθεί με τον επίτροπο Mεταφορών της Eυρωπαϊκής Ενωσης Zακ Mπαρό προκειμένου να συζητήσουν τόσο για το ύψος των προστίμων, όσο και για τα νέα σχέδια της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με αυτά, θα υπάρχει μια ευελιξία χειρισμών ώστε το Δημόσιο να μπορεί να κατέχει ποσοστό της νέας εταιρείας που θα συσταθεί, ενώ παράλληλα να προχωρήσει σε πώληση τμημάτων της παλαιάς Oλυμπιακής.

Επίσης η κυβέρνηση έχει ετοιμάσει σχέδιο για μετατάξεις μέρους του προσωπικού της παλαιάς Oλυμπιακής αλλά και κίνητρα για εθελουσία έξοδο.

Εντωμεταξύ προς το τέλος του οδηγείται και ο διαγωνισμός για την πώληση των Oλυμπιακών Αερογραμμών καθώς η κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί, δεν επιτρέπει την πώληση της εταιρείας, μετά τη διαφωνία της κυβέρνησης με το σχήμα της Olympic Investors

link
http://stocks.pathfinder.gr/index.php?p ... icle=15742
 
Είμαι εξαιρετικά απαισιόδοξος σε ό,τι αφορά τις πιθανότητες να βρεθούν ιδιωτικά κεφάλαια να μπούν σε μια νέα εταιρεία, η οποία όμως θα είναι στην ουσία η Ολυμπιακή, στην οποία θα συμμετέχει και το κράτος. Στην Κυριακάτικη (6-11) Ελευθεροτυπία η περιγραφή του κλίματος ήταν πολύ ...μαύρη.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι δεν έχει δοθεί πειστική απάντηση γιατί δεν προχώρησε η διαπραγμάτευση με την Olympic Investors. Ακούμε παραπληροφόρηση, αλλά κανείς πραγματικά υπεύθυνος δεν μας έχει εξηγήσει. ΓΙΑΤΙ κόλλησε η -έκτη- στη σειρά προσπάθεια ιδιωτικοποίησης; Μήπως γιατί λείπει η πολιτική βούληση; Μήπως γιατί τα χάλια της εταιρείας είναι τόσο μαύρα που κανείς δεν θέλει πραγματικά να την αναλάβει; Τότε γιατί είχαμε 5-6 προτάσεις; Τα ερωτήματα είναι πολλά, οι -επίσημες- απαντήσεις εκκωφαντιά σιωπηλές.
 
Αερομεταφορές : Αεροπορικά Θέματα
Γιαννόπουλος: Αναντικατάστατος ο δημόσιος εθνικός και κοινωνικός ρόλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2005



Στο πλευρό των εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που ζουν το τελευταίο διάστημα μέρες αγωνίες για το μέλλον τους, τάχθηκε την περασμένη εβδομάδα το Νομαρχιακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, με ψήφισμα του, που υιοθετήθηκε κατά πλειοψηφία από τα μέλη του.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω του ψηφίσματος αυτού, το Ν.Σ. Θεσσαλονίκης ζητά τη διασφάλιση όλων των θέσεων απασχόλησης, αλλά και την ενίσχυση του ρόλου της Θεσσαλονίκης στον τομέα των αερομεταφορών. Ενστάσεις υπήρξαν από νομαρχιακούς συμβούλους της αντιπολίτευσης ως προς το σημείο του ψηφίσματος, όπου εκφράζεται η ελπίδα να ευδοκιμήσουν εκείνες οι πρωτοβουλίες που θα λάβει η κυβέρνηση για τη διάσωση της Ολυμπιακής.

Στη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου εκλήθησαν ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης κ. Νίκος Γιαννόπουλος και εκπρόσωποι της Περιφερειακής Διεύθυνσης της Ολυμπιακής στη Βόρεια Ελλάδα, του Τακτικού Προσωπικού και των συμβασιούχων εργαζομένων στην Ολυμπιακή.

Στην παρέμβασή του ο κ. Γιαννόπουλος ανέφερε ότι "ο δημόσιος εθνικός και κοινωνικός ρόλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας είναι αναντικατάστατος", ενώ τάχθηκε υπέρ μιας νέας διοίκησης ευρύτερης αποδοχής. Παράλληλα, σημείωσε ότι "πρέπει να αντιμετωπιστεί με μεγάλη προσοχή το μέλλον των εργαζομένων", καθώς όπως τόνισε "το 70 με 75% του έργου της Ολυμπιακής το επιτελούν συμβασιούχοι".

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι την στήριξη της νομαρχίας στους εργαζόμενους εξέφρασε και ο νομάρχης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης τονίζοντας ότι "δεν είναι δυνατόν οι εργαζόμενοι να χρεωθούν λάθη και παραλείψεις των προηγούμενων ετών".

Βίκυ Καραντζαβέλου - Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2005


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
Από δηλώσεις νομαρχιακών, δημοτικών κλπ συμβούλων πάμε καλά.... Σε λίγο θα έχουμε και τις απόψεις της ...Ιεραρχίας επί του θέματος, της Θύρας 7 κλπ. Επίσημες -και ειλικρινείς- εξηγήσεις να δούμε πότε θα πάρουμε....
 
OLYMPIC AIR?

Τη ματαίωση του διαγωνισμού για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών αναμένεται να ανακοινώσει την Τρίτη η κυβέρνηση. Όλα δείχνουν ότι θα δημιουργηθεί μια μικρότερη σε προσωπικό και δρομολόγια εταιρεία, πιθανότατα με την επωνυμία Olympic Air.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ των Νέων της Τρίτης, η κυβέρνηση θα ανακοινώσει ότι ο διαγωνισμός απέβη άκαρπος, δεδομένου ότι η κοινοπραξία Olympic Investors δεν ήταν σε θέση να αναλάβει το σύνολο των οικονομικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Επόμενο βήμα της κυβέρνησης, η δημιουργία ενός νέου σχήματος, για το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως βάση η Ολυμπιακή Αεροπορία. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία με τη συμμετοχή του Δημοσίου (σε ποσοστό έως 34%) και ιδιωτών.

Το προσωπικό της δεν θα ξεπερνά τα 3.500 άτομα, ενώ το πτητικό της έργο θα είναι περιορισμένο σε σχέση με το αντίστοιχο των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Θα πραγματοποιεί επίσης την τεχνική συντήρηση, υπηρεσίες εξυπηρέτησης εδάφους (handling) και μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο στόλος της δεν θα ξεπερνά τα 30 αεροσκάφη και τα δρομολόγια θα αφορούν την Ελλάδα, την Ευρώπη και χώρες της Μέσης Ανατολής.

Όσο για τη μείωση του προσωπικού αυτή θα γίνει με μετατάξεις και εθελούσια έξοδο. Τα δύο αυτά προγράμματα αφορούν περίπου 3.000 άτομα.

Απογείωση με «αγκάθια»

Αρκετά τα ζητήματα που πρέπει να διευθετηθούν για να προχωρήσει το όλοι εγχείρημα. Όπως αναφέρει η ίδια εφημερίδα, δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί αν στο νέο σχήμα θα μετέχουν η Εθνική και Εμπορική Τράπεζα, καθώς οι διοικήσεις τους δεν έχουν δείξει ιδιαίτερη προθυμία.

Επιπλέον, η νέα εταιρεία δεν πρέπει να θεωρείται άμεσα διάδοχο σχήμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών, καθώς αυτό εξαρτάται από την πορεία των διαπραγματεύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Παράλληλα, εκτός του νέου νόμου που απαιτείται για τη δημιουργία της εταιρείας, θα χρειαστούν διαπραγματεύσεις με την ΙΑΤΑ, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και προμηθευτές, ώστε να συνεχίσουν να ισχύουν οι συμβάσεις με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top