Νέος πιλότος στα 34

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 25 Μαρ 2020, 21:53

astronautofemotion έγραψε:Φυσικά είναι δύσκολο, να καταλάβουν πως είναι ασφαλές, το να πετάει κάποιος μέσα σε ένα Airbus, καθώς ο αέρας, υπολογίζεται πως είναι πιο καθαρός και απο των σπιτιών μας,.


Αυτό το συμπέρασμα πως βγαίνει ; Έχεις ακούσει για το αεροτοξικο σύνδρομο;

Αν δεις τα περιστατικά με fumes ειδικά σε Airbus (avherald), θα καταλάβεις γιατί τα νέα μοντέλα αεροσκαφών δεν χρησιμοποιούν engine bleed για τον αέρα της καμπίνας.

Ακόμη και αν πάρουμε ως δεδομένο ότι τα Φίλτρα σταματάνε τον ιό το ίδιο αποδοτικά με τις ιατρικές μάσκες, δεν πρέπει να γίνει κάποια αναπροσαρμογή όσον αφορά τα διαστήματα συντήρησης η αντικατάστασης αυτών των φίλτρων ; Οι ιατρικές μάσκες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ολόκληρη τη μέρα και να παραμείνουν αποτελεσματικές από ότι λένε οι ειδικοί.

Τέλος να μην ξεχνάμε ότι το αεροπλάνο είναι μέσο μαζικής μεταφοράς, ακόμη και αν ο αέρας είναι αποδέκτης ποιότητας, 180 άτομα έχουν ακουμπήσει, βήξει, φταρνιστεί στην διάρκεια της πτήσης και ο ιός μένει αρκετές ώρες η και μέρες πάνω σε επιφάνειες.Φυσικα και οι εταιρίες προβαίνουν σε απολυμάνσεις ειδικά αυτήν την περίοδο, όμως δεν νομίζω να συγκρίνει κάνεις τις επιφάνειες του σπιτιού του με αυτές ενός μέσου μαζικής μεταφοράς.

Κάποτε είχε διαβάσει μια έρευνα που ισχυριζόταν ότι οι fréquent flyers έχουν περισσότερα αντισώματα σε σχέση με τον μέσο όρο......
2 x


kotobloco
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
x 90

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 12 Ιουν 2020, 02:59

kotobloco έγραψε:Αγάπητε φίλε επίτρεψε μου να διαφωνήσω.

Όλοι μας ευχόμαστε να ήταν τα πράγματα προβλεπόμενα να εξελιχθούν όπως περιγράφεις. Αλλά δυστυχώς το μέλλον της αεροπορίας είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.

Οι εταιρείες ακυρώνουν μαζικά παραγγελειες αεροσκαφών γιατί είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να κρατησουν το ρευστό τους διαθέσιμο. Δεν ξέρεις κάνεις πως θα εξελιχθεί όλο αυτό γιατί απλούστατα δεν το έχει ξαναζήσει κανείς μας πότε πριν.

Οι αναλυτές του χώρου προβλέπουν μεγάλο downsizing στολων και βασεων μετα την μπορα. Γιατι η ανακαμψη θα ειναι μια μεγαλη και μακρα διαδρομη.

Το κλασικο επιχειρημα του οτι μπουχτισαμε μέσα σπιτι και με το που θα φυγει ο ιός θα βγουμε ολοι τρέχοντας στους δρόμους, στις παραλίες και στα πάρκα, δεν ισχύει. Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα μας πουν πάει πέρασε. Θα εμφανιστεί μια ύφεση, και όσο συνεχίζεται σιγά σιγά θα αρχίζει δειλα να ξεμυτιζει ο κόσμος έξω. Σιγά σιγά θα κάνουν νέες κρατήσεις και σιγά σιγά όσο βλέπουν ότι δεν επέρχεται νέα εξάπλωση θα ξεπαρκαρουν τα αεροπλάνα ή θα καλούν τους χειριστές να κάνουν return to work training. Και τα loads θα πηγαινουν αργα αργα απο 30 σε 40% κτλ.

Επίσης τακτική των εταιρειών είναι να κάνουν προσλήψεις χειριστών για τις ανάγκες που θα έχουν σε δυο χρόνια απο τωρα με βάση το expansion plan που εχουν. Μαντεψε τι θα γινει τωρα που τα expansion plans ολων θα πανε περιπατο.

Η αεροπορία έχει δεχτεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Αναλυτές του χωρούν υπολογίζουν ότι σε ένα αισιόδοξο σενάριο προσλήψεις χειριστών θα συμβούν ξανά στην Ευρώπη μετά το 2024.


Είναι τρομακτικό το ποσό όλο και πιο ακριβές φαίνεται το ποστ μου από 25 Μαρτιου.
1 x
If you listen carefully enough, someone will tell you exactly the kind of person they are. Sit back, and listen.

skyboy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Απρ 2015, 23:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 17

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό skyboy » 15 Ιουν 2020, 11:25

Εγώ πιστεύω ότι είναι καλή περίοδος να αρχίσεις τώρα εκπαίδευση για CPL. Κακή είναι για κάποιον που έχει τελειώσει μόλις τώρα
1 x

eyesturnedskywards03
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Ιουν 2020, 12:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό eyesturnedskywards03 » 24 Ιουν 2020, 12:52

skyboy έγραψε:
Topografos έγραψε:
Δηλαδή τι χρειάζεται για να πάω να δώσω στην ΥΠΑ?
1) Πρέπει να πάω μέσω κάποιας σχολής ή μπορώ και μόνος μου?
2) Τι πρέπει να έχω για να ξεκινήσω να δίνω? Χρειάζεται να έχω περάσει το PPL?
3) Οι εξετάσεις για το PPL μοιάζουν με αυτές του ATPL? Είναι πολύ πιο εύκολες?


1) είναι υποχρεωτικό να πας μέσω κάποιας σχολής. Δε μπορείς μόνος σου. Ωποτε τα λεφτά του distance learning δλδ από 1500 μέχρι 7 η 8 χιλιάρικα (ανάλογα τη σχολή) δε τα γλυτώνεις.
2) για να ξεκινήσεις να δίνεις atpl theory ή πρέπει να είσαι κάτοχος PPL ή μπορείς να ξεκινησεις να δίνεις κατευθείαν από την πρώτη μέρα άμα ξεκινήσεις integrated σε κάποια σχολη. Έχεις δικαίωμα να πας να δώσεις δε 6 session. Το πρώτο με το τελευταίο πρέπει να έχουν μέχρι 18 μήνες διαφορά. Καθε μήνα έχει ένα session και κρατάει 1 βδομάδα. Αν κοπείς 4η φορά στο ίδιο μάθημα τα χάνεις όλα και ξεκινάς από την αρχή.
3)Οι εξετάσεις PPL με atpl είναι παρόμοιες. Στην ουσία τα ίδια μαθήματα σχεδόν. Απλώς η ύλη του PPL είναι 2.000 ερωτήσεις ενώ του atpl 15.000
ηθελα να ρωτησω αν ο παρακατω συνδεσμος που ανηκει στην ιστοσελιδα της υπα ειναι οι ερωτησεις απο την τραπεζα θεματων του ppl http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9a ... 0118_1.pdf
0 x


ikaros892003
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2018, 21:55
x 5

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό ikaros892003 » 24 Ιουν 2020, 15:16

Το παραπάνω αποτελεί το ερωτηματολογιο για τα το πτυχίο των υπερελαφρων.Για το ppl δεν υπάρχει βάση επίσημα βέβαια όλες οι σχολές έχουν και σου παρέχουν τη βάση απο την οποία μπαίνουν όλες οι ερωτήσεις.
0 x

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 03 Ιούλ 2020, 19:26

Ένα σύντομο update...

Έχω ήδη ξεκινήσει το PPL και έχω κάνει και 4 πτήσεις 8)

Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα πιο εύκολο το PPL αλλά τελικά είναι αρκετά απαιτητικό... Ειδικά το κομμάτι των πτήσεων είναι τόση πολύ πληροφορία στην αρχή που λίγο χάνεσαι... Ο χειρισμός του αεροπλάνου δεν είναι δύσκολος αλλά τα procedures είναι πάρα πολλά... Φαντάζομαι αυτή είναι η ζωή του πιλότου μια συνεχής διαδικασία εξέλιξης και εκμάθησης :idea:

Πιστεύω ότι όσο περισσότερο το τυποποιώ, τόσο περισσότερο θα απολαμβάνω και τις πτήσεις...

Υπολογίζω τέλη Οκτώβρη-Νοέμβρη να έχω ολοκληρώσει το PPL αν όλα πάνε καλά και να κάνω τον προγραμματισμό μου για το επόμενο στάδιο.
0 x

skyboy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Απρ 2015, 23:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 17

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό skyboy » 05 Ιούλ 2020, 11:35

Όντως είναι δύσκολο το PPL. Αν πεις να τα διαβάσεις καλά και όχι παπαγαλία θέλεις κανένα τρίμηνο.
0 x


Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 05 Ιούλ 2020, 23:23

Καλά παπαγαλία οκ... σε 1 μήνα πας και δίνεις τα θεωρητικά, το θέμα είναι ότι με το PPL βάζεις τα θεμέλια πάνω στα οποία θα χτίσεις στο μέλλον οπότε καλό είναι να είναι γερά... Εμένα πάντως part time που το κάνω μαζί με δουλειά ένα 6μηνο βλέπω να μου παίρνει τελικά...
0 x

HAF717
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 24 Οκτ 2013, 03:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 9

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό HAF717 » 06 Ιούλ 2020, 14:13

Μακρυά από παπαγαλίες. Τα θεμέλια τα ρίχνουμε μια φορά.
3 x

telephoner
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μαρ 2020, 23:15
x 1

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό telephoner » 25 Αύγ 2020, 23:08

@Topografos θα μπορούσες να δώσεις ένα ενδεικτικό κόστος για το PPL και αν έχεις υπολογίσει πόσο θα σου κοστίσει όλο το πακέτο μέχρι το CPL;

Κάθομαι και υπολογίζω το πακέτο PPL+NR+Build Up+Distance ATPL+CPL/MEP/IR+MCC και τα λεφτά φτάνουν στο Integrated. Τα του ερασιτεχνικού σε αερολέση και τα λοιπά στη Global. Σκέφτομαι και εγώ να βάλω μια σειρά σιγά σιγά μιας και έχω ένα ικανοποιητικό budget για να ξεκινήσω αλλά έχω κολλήσει στο ποιόν τύπο εκπαίδευσης να επιλέξω.
0 x


Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 30 Αύγ 2020, 21:05

Σίγουρα αρκετά πιο κάτω από το κόστος του integrated... Γενικά θα έλεγα ότι κυμαίνεται μεταξύ 40.000-50.000 για modular ανάλογα το πόσο οικονομικά θα επιλέξεις να το πας.
0 x

Άβαταρ μέλους
Evangelos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 03:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Evangelos » 25 Σεπ 2020, 08:36

Προς τους νέους υποψήφιους συναδέρφους, έχω να σας πω να μην παίρνετε αψηφιστα τα όσα ειπώθηκαν παραπάνω για την κρίση στην αεροπορία. Η τελευταία αντίστοιχη, για άλλους λόγους βέβαια, έκανε μια 10ετια να ξεπεραστεί.
1 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης