Η Κινα παρουσιασε το C919!

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
pansek
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 21 Ιαν 2011, 19:09
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LEBL
Τοποθεσία: Βαρκελώνη
x 8
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό pansek » 03 Νοέμ 2015, 09:58

0 x


Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 03 Νοέμ 2015, 16:54

Κινέζικη απομίμηση της Βoeing και της Αirbus, αλλά πιο πλαστικό κι από playmobil. Η μόνη περίπτωση να γίνει εμπορική επιτυχία είναι άμα το έχουν στη μισή τιμή από Airbus και Boeing. Κάτι μου λέει ότι δεν θα εξελιχτεί σε καλό...
0 x

Άβαταρ μέλους
valentinovissi
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008, 23:52
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LCLK
x 15
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό valentinovissi » 03 Νοέμ 2015, 23:29

Αν η τιμη ειναι στα μισα απο Airbus, Boeing να σου πω εγω τι επιτυχια θα εχει, ωραιο παντως φαινεται. :great:
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Νοέμ 2015, 06:01

Intercontinental έγραψε:Κινέζικη απομίμηση της Βoeing και της Αirbus, αλλά πιο πλαστικό κι από playmobil. Η μόνη περίπτωση να γίνει εμπορική επιτυχία είναι άμα το έχουν στη μισή τιμή από Airbus και Boeing. Κάτι μου λέει ότι δεν θα εξελιχτεί σε καλό...


Μπορεις να μας πεις απο που προκυπτει το οτι Α) ειναι απομίμηση και Β) ειναι "πιο πλαστικό κι απο playmobil" ;
1 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 04 Νοέμ 2015, 19:00

Α) Μόνο το κόκπιτ να κοιτάξει κανείς, η κύρια κονσόλα είναι ολόιδιο με του 787 βαμμένο σε καφέ της Boeing (βλέπε 757,747) ενώ το pedestal είναι σαν του Α320, πάλι σε καφέ. Για να μήν αναφερθώ σε συστήματα, γιατί θα γράφω μέχρι αύριο.
Β) Εν μέρει αστειευόμουν, αλλά πως να το κάνουμε, φαίνεται λίγο πλαστικούρα, λίγο ψεύτικο, αλλά μάλλον επειδή είναι καινούριο.

Ελπίζω να λήξει εδώ. :D
0 x

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 113

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 04 Νοέμ 2015, 19:16

https://www.youtube.com/watch?v=H5xu0F3JFDk

Ένα απόσπασμα από το BBC με κάποιες γενικές πληροφορίες, όπως τονίζει και ο αεροπορικός αναλυτής δεν υπάρχει κανένα copy, αυτό που υπάρχει είναι inspiration, εμπνεύστηκαν από άλλες κατασκευαστικές εταιρείες για να δημιουργήσουν το δικό τους αεροσκάφος.
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό george_a » 05 Νοέμ 2015, 12:50

Σίγουρα το να 'επανεφεύρεις' τον τροχό δεν είναι εύκολο. Οποιοδήποτε 'νέο' αεροσκάφος θα έχει κοινά χαρακτηριστικά. Θα έχει διάταξη 3-3, αν πρόκειται για την κατηγορία των 150+ θέσεων. Θα έχει δύο κινητήρες κάτω από τα φτερά, winglets, διμελές πλήρωμα, κλπ κλπ. Θα έχει ηλεκτρονικά made in USA/Europe. Θα έχει κινητήρες από την General Electric. κλπ, κλπ. Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είναι στις εξωτερικές (ούτε καν στις 'εσωτερικές') ομοιότητες.
Το πρόβλημα είναι να τα βάλεις όλα αυτά σε ένα λειτουργικό σύνολο. Να τα βάλεις όλα αυτά σε ένα παραγωγικό μοντέλο που να εγγυάται σταθερότητα και συνέχεια. Σε ένα προϊόν που να 'ταιριάζει' στην αγορά. Κάθε 'παραβίαση' αυτών των κανόνων κοστίζει. Η Boeing με το 787 δεν τα κατάφερε σε όλα, με αποτέλεσμα ακόμα σήμερα να είναι 'μέσα' το πρόγραμμα κατά 30 billion $, και ένας θεός ξέρει αν θα καταφέρει ποτέ το πρόγραμμα αυτό να φέρει κερδοφορία. Η Airbus έχει 'γράψει' ακρετές 'αποτυχίες'. Με το Α340, με το Α380, έπεσε έξω, για διαφορετικούς λόγους. Τα Α320 και Α330 δεν είχαν το ξεκίνημα που θα περίμεναν, είχαν όμως τη συνέχεια.
Θέλει, λοιπόν, εμπειρία. Που προκύπτει από το σύνολο όλων των προηγούμενων λαθών.
Όσο και να είναι αισιόδοξοι, λοιπόν, τα δύσκολα είναι μπροστά. Δέστε, αν θέλετε το παράδειγμα της Bombardier με τα CS100....
1 x


Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Jass » 06 Νοέμ 2015, 11:04

Is the New Chinese Airliner a Kind of Flying iPhone?

Εικόνα
0 x

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 08 Νοέμ 2015, 15:23

Intercontinental έγραψε:Κινέζικη απομίμηση της Βoeing και της Αirbus, αλλά πιο πλαστικό κι από playmobil. [...]



Δηλαδη που το προβλημα με την υπαρξη πλαστικου στο αεροπλανο; Σημερα τα πλαστικα για αεροπορικη χρηση που εχουν αντικαταστησει τα μεταλλα, ειναι το ιδιο ανθεκτικα με αυτα, αλλα κατα πολυ πιο ελαφρια! Με ο,τι και αν συνεπαγεται αυτο! Ποιος ειπε οτι τα πλαστικα δεν χρησιμοποιουνται απο την Βoeing ή την Airbus? Αν δεν υπηρχαν τα πλαστικα, το Α380 δεν θα πετουσε. Για παραδειγμα. Πολυ απλα. Οποτε χαλαρωσε.

Φιλικα
Στεφος
1 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 08 Νοέμ 2015, 15:55

Στεφο, τα επιχειρήματα σου δεν πιάνουν μια μπροστα στο "ΦΑΙΝΕΤΑΙ πλαστικούρα και ψεύτικο". Μην το παλεύεις. :lol:
0 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 08 Νοέμ 2015, 18:27

Το 787, προσωπικά ένα από τα αγαπημένα μου, είναι σχεδόν όλο πλαστικό. Το θέμα δεν είναι αυτό.
Το C919 , είναι ένας συνδυασμός από πολλά εξαρτήματα κατασκευασμένα σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο. Ακριβώς δηλαδή αυτό που κάνει και η Boeing και η Airbus. Μόνο που το 919 κατασκευάζεται στην Κίνα, που σημαίνει φτηνότερα όλα. Εργατικά χέρια, εγκαταστάσεις κλπ. Μιλώντας σύμφωνα με την εμπειρία μου, όταν κάτι κατασκευάζεται στην Κίνα, όλα τα άλλα προϊόντα του ίδιου τύπου σε άλλες χώρες σταματούν να παράγονται, γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να συναγωνιστούν τις τιμές. Αρχικά φοβήθηκα ότι το ίδιο θα συμβεί και με την αεροναυπηγική, αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής η παραγγελίες είναι εξ'ολοκλήρου από κινέζικες low cost. Γι'αυτό εγώ το "πλαστικούρα" δεν το εννοούσα, το είπα ως σχήμα λόγου, που συνηθίζεται να χρησιμοποιείται για τα κινέζικα :D :D :D
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5394
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 375
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό GP707 » 08 Νοέμ 2015, 20:08

Νομίζω ότι όσο προσπαθείς να το σώσεις τόσο χειρότερο το κάνεις! Δηλαδή επειδή μια τοστιέρα κινέζικη χαλάει γρήγορα άρα και ένα νέο αεροσκάφος που κατασκευάζεται στην Κίνα με "φτηνά εργατικά"(!!!!!!) θα χαλάσει γρήγορα; Έλεος!!! :doubt:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 08 Νοέμ 2015, 21:25

Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα αυτό. Δεν ξέρω πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Εγώ αυτό που θέλω να μοιραστώ στο φόρουμ είναι ότι δεν μου αρέσει η αεροναυπηγική να περάσει σε κινέζικα χέρια. Όχι γιατί "θα χαλάνε πιο γρήγορα", εδώ δεν τίθεται θέμα "ποιότητας". Όταν κάτι το φτιάχνεις πχ. στην Ελλάδα με τα διπλάσια λεφτά απ'ότι στην Βουλγαρία, ο εργοστασιάρχης δεν είναι χαζός να κάτσει. Αυτό συνέβη και με την Κίνα, σε μεγαλύτερη παγκόσμια κλίμακα, για τα περισσότερα προϊόντα. Κοίτα γύρω σου. Το πληκτρολόγιο που γράφεις είναι κινέζικο. Το ποντίκι που πιάνεις είναι κινέζικο. Και απλώς, φοβάμαι μην συμβεί κάτι τέτοιο και με τα αεροπλάνα. Η ποιότητα θα είναι ίδια, αφού όπως ξαναείπα, το μόνο που αλλάζει είναι ότι· τα ίδια κομμάτια αντί να συναρμολογούνται στην Αμερική, θα συναρμολογούνται στην Κίνα φτηνότερα. Τι δεν καταλαβαίνεις; :rant:
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 709
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 08 Νοέμ 2015, 22:10

Κινεζικα.. Για καποιο λογο πολλοι νομιζουν οτι ο,τι Κινεζικο υπαρχει ειναι χαλια ποιοτητα. Κατι πολυ απλο θα πω.. Και το iphone κινεζικο ειναι εχετε δει τι ποιοτητα κατασκευης εχει? Ενα απλα καθημερινο παραδειγμα λεω.
2 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5394
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 375
Επικοινωνία:

Re: Η Κινα παρουσιασε το C919!

Δημοσίευσηαπό GP707 » 08 Νοέμ 2015, 23:43

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κίνα συναρμολογεί ή κατασκευάζει αεροσκάφος. Το 1994 δόθηκε η άδεια να συναρμολογηθούν εκεί τα MD-80 (35 κατασκευάστηκαν εκεί από την SAIC) και αργότερα τα MD-90. Και παρ' όλο που το αεροσκάφος ήταν Αμερικανικό δεν σήμανε τίποτα όσο αφορά την πρόοδο της αεροναυπηγικής ή την "αλλαγή χεριών". Δε νομίζω λοιπόν ότι επειδή η Κίνα έχει φτηνότερα εργατικά θα μεταφερθεί το βάρος της αεροναυπηγικής εκεί, πχ με παραρτήματα της Airbus και της Boeing ή με καθαρά δικά της αεροσκάφη . Αν ήταν να γίνει θα είχε συμβεί εδώ και δεκαετίες. Το 919 περίμενε όλος ο αεροπορικός κόσμος για να δει αν η Κίνα φτιάχνει αεροσκάφη;;; Το 919 είναι καθαρά για εσωτερική κατανάλωση και αν δεήσει ο Κύριος και έρθει και κανένας πελάτης εκτός Κίνας, θα κάνουν και τούμπες. Όπως έγινε και με το ΜΑ-60, (κλασσικό παράδειγμα αεροσκάφους Κινέζικης κατασκευής) και παλιότερα με τα Υ-7, Y-12, Y-20 κλπ.

Ξαναλέω λοιπόν ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τη βιομηχανία των ποντικιών, των πληκτρολογίων, των σεσουάρ κλπ με τη βιομηχανία κατασκευής αεροσκαφών στη χώρα, ασχέτως φτηνών εργατικών. Τα πληκτρολόγια θα τα πάρουν όλοι ανά τον κόσμο γιατί είναι φτηνά και ο απλός πολίτης του κόσμου το μετράει σε πολλές χώρες σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Το αεροσκάφος δεν είναι της ίδιας νοοτροπίας για την παγκόσμια αεροπορική αγορά και το συγκεκριμένο θα μείνει (σχεδόν αποκλειστικά) εντός τειχών.
2 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης