Godhatesusall
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/11/2013
- Μηνύματα
- 22
- Likes
- 5
Προσπαθώ να δω πως αυτή η γενικότερη αλλαγή (και) στις θέσεις θα δώσει καλύτερα κέρδη στην Α3... Και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σκεφτώ πως αυτό θα επηρεάσει εμένα. Πχ κάνω πολύ συχνά το LON-SKG , κυρίως με Α3 μέσω ATH .
Για ημερομηνίες τον απρίλη(μετά το πάσχα) που όντως θέλω να έρθω έχουμε και λέμε:
FR £67(ex STN), U2 £97(ex GTW) , A3 £210(ex LHR,S+T class).
Από την εμπειρία μου, θα έλεγα ότι αυτές είναι τυπικές τιμές(άντε με την Α3 μερικές φορές μπορείς να πληρώσεις λίγα λιγότερα)
Οι ώρες και το αεροδρόμιο είναι υπέρ της Α3, αλλά όχι φοβερά.
Για αεροδρόμιο:Αν ζείς στο λονδίνο είτε κάπως ανατολικά του, το να πας στο LGW δεν είναι και τόση περισσότερη ώρα επιπλέον δρόμος.
Για ώρες αναχώρησης: Η Α3 έχει πολλές περισσότερες επιλογές. Η U2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως business δρομολόγιο, ενώ η FR είναι καθαρά leisure με αναχώρηση μετά την δουλειά και άφιξη... μεσάνυχτα!
Μέχρι τώρα προτιμούσα 90% A3 γιατί στην τιμή είχα:
1) Lounge access( το κοστολογώ £15 /επίσκεψη , δεδομένου ότι τόσο θα πλήρωνες με μια ετήσια συνδρομή σε lounge pass schemes)
2)Δωρεάν αποσκευή( λίγες φορές την χρειάζομαι, αλλά όταν την χρειάζομαι είναι καλή)
3) Δωρεάν επιλογή θέσης(που κάνει τεράστια διαφορά στα Α321)
4) priority boarding/security
5) Δωρεάν ποτά(μιας και τρώω στο lounge συνήθως. Αξία £5-10)
Το ζήτημα είναι ότι ΟΛΑ τα παραπάνω μπορώ να τα πάρω από την U2/FR ως επιπρόσθετες υπηρεσίες. Κάθησα λοιπόν και υπολόγισα και τι θα πληρώσω για τις πτήσεις που έχω υπόψην με FR/U2:
FR: £175 + £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £200 (με θέση 1α)
U2: £192+ £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £217 (ομοίως)
Και αυτό σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα κάθε φορά (κόστος περίπου £40-50 στις παραπάνω τιμές).
Βλέπουμε λοιπόν ότι εντάξει, η Α3 δεν είναι εν τέλει και τόσο ακριβότερη, και αν λάβουμε υπόψην την αξία των μιλίων κλπ κλπ, μπορούμε να πούμε ότι για τις ίδιες υπηρεσίες η Α3 χρεώνει πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά.
Σε περίπτωση που η αιγαίου αρχίσει να μου χρεώνει τις θέσεις 44 ευρώ την επιστροφή για upfront ή 16 για έξοδο κινδύνου, βλέπετε ότι η πλάστιγκα αρχίζει να γέρνει σιγά-σιγά εναντίων της, επειδή :
1) Το all-in fare της θα είναι 30-40 λίρες παραπάνω σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα,
2)αλλά σε περίπτωση που θέλω να ταξιδέψω με λαπτοπ+χειραποσκευή, η διαφορά ανεβαίνει στις 70-80 λίρες!
3) Και αν αρχίσουμε να λέμε μετά ότι πχ το fast track 6am το πρωί στο LGW είναι άχρηστο γιατί ακόμα και δευτερά πρωί δεν έχει πολύ κόσμο κλπ κλπ, τότε η διαφορά ανεβαίνει κιάλο!
Για να μην μακρυγορώ κιάλο, ρώτησα τον εαυτό μου όσο πιο ψύχραιμα μπορώ: "αυτή η αλλαγή από μόνη της θα με κάνει να σταματήσω να πετάω με Α3" ? Η απάντηση είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ, γιατί το *Α gold είναι ένα καλό προνόμιο για τα επαγγελματικά μου και το προσωπικά μου ταξίδια . Αλλά, από δω και πέρα ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξήσω της χρήση της FR/U2 . Και νομίζω ότι αυτό σημαίνει ότι η Α3 θα βγάλει λιγότερα λεφτά από μένα φέτος.
Και αν τα οικονομικά δεν βγάζουνε νόημα για έναν gold, σκεφτείτε πόσο χειρότερα θα φαίνονται για κάποιον μη gold που θα πρέπει να πληρώσει την Α3 για τα πάντα(βαλίτσα, lounge κλπ).
Για ημερομηνίες τον απρίλη(μετά το πάσχα) που όντως θέλω να έρθω έχουμε και λέμε:
FR £67(ex STN), U2 £97(ex GTW) , A3 £210(ex LHR,S+T class).
Από την εμπειρία μου, θα έλεγα ότι αυτές είναι τυπικές τιμές(άντε με την Α3 μερικές φορές μπορείς να πληρώσεις λίγα λιγότερα)
Οι ώρες και το αεροδρόμιο είναι υπέρ της Α3, αλλά όχι φοβερά.
Για αεροδρόμιο:Αν ζείς στο λονδίνο είτε κάπως ανατολικά του, το να πας στο LGW δεν είναι και τόση περισσότερη ώρα επιπλέον δρόμος.
Για ώρες αναχώρησης: Η Α3 έχει πολλές περισσότερες επιλογές. Η U2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως business δρομολόγιο, ενώ η FR είναι καθαρά leisure με αναχώρηση μετά την δουλειά και άφιξη... μεσάνυχτα!
Μέχρι τώρα προτιμούσα 90% A3 γιατί στην τιμή είχα:
1) Lounge access( το κοστολογώ £15 /επίσκεψη , δεδομένου ότι τόσο θα πλήρωνες με μια ετήσια συνδρομή σε lounge pass schemes)
2)Δωρεάν αποσκευή( λίγες φορές την χρειάζομαι, αλλά όταν την χρειάζομαι είναι καλή)
3) Δωρεάν επιλογή θέσης(που κάνει τεράστια διαφορά στα Α321)
4) priority boarding/security
5) Δωρεάν ποτά(μιας και τρώω στο lounge συνήθως. Αξία £5-10)
Το ζήτημα είναι ότι ΟΛΑ τα παραπάνω μπορώ να τα πάρω από την U2/FR ως επιπρόσθετες υπηρεσίες. Κάθησα λοιπόν και υπολόγισα και τι θα πληρώσω για τις πτήσεις που έχω υπόψην με FR/U2:
FR: £175 + £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £200 (με θέση 1α)
U2: £192+ £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £217 (ομοίως)
Και αυτό σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα κάθε φορά (κόστος περίπου £40-50 στις παραπάνω τιμές).
Βλέπουμε λοιπόν ότι εντάξει, η Α3 δεν είναι εν τέλει και τόσο ακριβότερη, και αν λάβουμε υπόψην την αξία των μιλίων κλπ κλπ, μπορούμε να πούμε ότι για τις ίδιες υπηρεσίες η Α3 χρεώνει πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά.
Σε περίπτωση που η αιγαίου αρχίσει να μου χρεώνει τις θέσεις 44 ευρώ την επιστροφή για upfront ή 16 για έξοδο κινδύνου, βλέπετε ότι η πλάστιγκα αρχίζει να γέρνει σιγά-σιγά εναντίων της, επειδή :
1) Το all-in fare της θα είναι 30-40 λίρες παραπάνω σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα,
2)αλλά σε περίπτωση που θέλω να ταξιδέψω με λαπτοπ+χειραποσκευή, η διαφορά ανεβαίνει στις 70-80 λίρες!
3) Και αν αρχίσουμε να λέμε μετά ότι πχ το fast track 6am το πρωί στο LGW είναι άχρηστο γιατί ακόμα και δευτερά πρωί δεν έχει πολύ κόσμο κλπ κλπ, τότε η διαφορά ανεβαίνει κιάλο!
Για να μην μακρυγορώ κιάλο, ρώτησα τον εαυτό μου όσο πιο ψύχραιμα μπορώ: "αυτή η αλλαγή από μόνη της θα με κάνει να σταματήσω να πετάω με Α3" ? Η απάντηση είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ, γιατί το *Α gold είναι ένα καλό προνόμιο για τα επαγγελματικά μου και το προσωπικά μου ταξίδια . Αλλά, από δω και πέρα ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξήσω της χρήση της FR/U2 . Και νομίζω ότι αυτό σημαίνει ότι η Α3 θα βγάλει λιγότερα λεφτά από μένα φέτος.
Και αν τα οικονομικά δεν βγάζουνε νόημα για έναν gold, σκεφτείτε πόσο χειρότερα θα φαίνονται για κάποιον μη gold που θα πρέπει να πληρώσει την Α3 για τα πάντα(βαλίτσα, lounge κλπ).