Emirates στη Θεσ/νίκη;

  • Thread starter Thread starter kapvit
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

kapvit

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/11/2021
Μηνύματα
453
Likes
1.671
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX
Τωρα σοβαρά... Υπάρχει περίπτωση να σοβαρευτουν κάποιοι σε αυτή τη Χώρα?????
 
Προσωπικά το ακούω ως αστείο για την ΝΥ. Από την άλλη, θεωρώ ότι υπάρχει χώρος για σύνδεση με τον Κόλπο, πχ με κάποιο Α321 της Qatar. Αν είναι ΕΚ μπορεί να γεμίσει heavy κάποιες μέρες την εβδομάδα δεν το ξέρω.
 
Τωρα σοβαρά... Υπάρχει περίπτωση να σοβαρευτουν κάποιοι σε αυτή τη Χώρα?????
Αυτό ακριβώς! Δεν ξέρουμε τι ζητάμε αλλά τουλάχιστον θα το γράψουν οι εφημερίδες και έτσι οι ιθαγενείς θα νομίζουν ότι παράγουμε έργο στην κυβέρνηση…. :rolleyes::rolleyes:
 
Προσωπικά το ακούω ως αστείο για την ΝΥ. Από την άλλη, θεωρώ ότι υπάρχει χώρος για σύνδεση με τον Κόλπο, πχ με κάποιο Α321 της Qatar. Αν είναι ΕΚ μπορεί να γεμίσει heavy κάποιες μέρες την εβδομάδα δεν το ξέρω.
Μπηκε κ 738 για Ντουμπάι κ εφυγε νυχτα.... Το SKG ειναι ενα περιφερειακό αεροδρόμιο κ τπτ αλλο... Ας σταματησουν ΟΛΟΙ τις ψηφοφορικες φανφαρες κ αηδίες.... Κανενα heavy δεν μπορεί να γεμίσει...Εδω στο LGAV κ δεν εχει ημερήσιο heavy η QR κ θα στείλει πτήση στη SKG??? Μη λεμε οτι θελουμε...
 
Μπήκε της flydubai. Δεν μιλάω για point to point, μιλάω για μια εταιρεία που έχει πρόσβαση σε δεκάδες αεροδρόμια απ' όλο τον Κόλπο, την Αφρική και Αυστραλία και που θα μετέφερε Βορειοελλαδίτες. Για Α321 μίλησα για την QR, όχι για heavy. Στο ΑΤΗ η ΕΚ πετάει με wide body κάθε ημέρα, έχεις Gulf, Etihad, Α3 και Saudia, δεν είναι ίδιος ο ανταγωνισμός. Ακόμα και την Wizz.
 
Last edited:
Νομίζω οτι τα λεγόμενα μου ειναι σαφή... Εχει σημασια αν μπηκε της Flydubai???? Το αποτέλεσμα ήταν να παει άπατο το δρομολόγιο... Οσο αφορα τη QR που αναφέρεις, λεω ακριβως αυτο.... Στην Αθήνα κ δεν βαζει καθε μερα 788/359.... αλλα 320, που σημαίνει λιγοτερη κίνηση.... Η SKG ποσο κοσμο θα ειχε??? Ο Βορειοελλαδιτης σε 40' βρίσκεται στην Αθήνα κ απο εκει οπουδήποτε
 
Και η FlyDubai, και η QR (και οι δυο το 2018 νομίζω) αλλά και η Wizz Air Abu Dhabi (το 2021) ξεκίνησαν πτήσεις για Θεσσαλονίκη και έμειναν μόνο μια σεζόν (και αν).
Απορώ πώς πόλεις όπως τα Σκόπια, τα Τίρανα, η Σόφια και το Σαράγεβο μπορούν και συντηρούν αυτά τα δρομολόγια (στις περισσότερες απ’ αυτές τις πόλεις πετούν και οι τρεις) και στη Θεσσαλονίκη δεν ευδοκιμούν, αλλά ως φαίνεται κάποιος λόγος υπάρχει.
Ίσως εν μέρει φταίει που η FlyDubai και η QR ξεκίνησαν πτήσεις ταυτόχρονα το 2018. Θα δούμε αν έστω μία επιστρέψει κάποια στιγμή.
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι η Θεσσαλονίκη έχει την ΤΚ (με δύο καθημερινές) που στην ουσία καλύπτει τις ίδιες αγορές.
Όσο για ΕΚ και Νέα Υόρκη δεν υπάρχει περίπτωση τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον.
 
Η πρόταση προς την Emirates είναι σαφής, μιλάει καθαρά για δρομολόγια Nτουμπάι - Νέας Υόρκης μέ ενδιάμεση στάση Θεσσαλονίκη.

Το έχει κυνηγήσει αρκετά η Fraport και πληροφορίες λένε ότι είναι κοντά να το καταφέρει για το 2024-2025 εκτός απροόπτων
Post automatically merged:

Το SKG ειναι ενα περιφερειακό αεροδρόμιο κ τπτ αλλο...

Βορειοελλαδιτης σε 40' βρίσκεται στην Αθήνα κ απο εκει οπουδήποτε
Eγινε MAN, θα σε ρωτήσουμε αν θελουμε να βαλουμε καμιά απευθείας για εξωτερικό να μην χαλαστείς
 
Last edited:
Το 40' πώς ακριβώς προκύπτουν; Από την ώρα που σηκώνει τους τροχούς μέχρι την ώρα που ξανακουμπά; Ότι να'ναι λέμε; Είναι το ίδιο να έχεις άλλον έναν ενδιάμεσο σταθμό (προφανώς δεν καταλάβες τι σημαίνει point to point ) και το ίδιο να βρίσκεσαι σε κάποιο hub του Ντουμπάι, Αμπου Ντάμπι, Ντοχα κλπ άμεσα;

Το σκεπτικό μου είναι απλό: υπάρχουν μερικές χιλιάδες διαθέσιμες πτήσεις προς αυτά τα hub από/προς ΑΤΗ κάθε εβδομάδα και μόνο προς IST από Θεσσαλονίκη, για το ανατολικό ημισφαίριο. Πληθυσμιακά το SKG καλύπτει 2εκ κόσμου, μαζί με Λάρισα, Κοζάνη, Κατερίνη, Σέρρες κοκ, ακόμα και Καβάλα, δηλαδή το 20% του εθνικού πληθυσμού συν τον ενδεχόμενο τουρισμό προς Χαλκιδική. Δεν λέω ότι θα βάλει 380 η ΕΚ κάθε μέρα, ούτε ότι οι Βορειοελλαδίτες στην Αυστραλία και την Σαουδική Αραβία είναι όσοι στην Γερμανία. Λέω ότι ένα Α320/21 (όπως είδα στο Σαράγεβο και όπως είπε και το μέλος Α3ΑΤΗ) από την Qatar των 200 επιβατών, ή έστω με ενδιάμεσο Κύπρο, δεν φαντάζει τόσο εξωφρενικό σενάριο.
 
Last edited:
Top