Στόλος ATR της Olympic Air

Ο μεγαλύτερος operator του DH4 στην Ευρώπη ήταν η Flybe νούμερο ένα, γνωστή μεταξύ των επιβατών και ως Fly-may-be λόγω του operational (un) reliability του τύπου.
Το γεγονός οτι η ΟΑ έχει κάποια προβλήματα με τον τύπο του αεροσκάφους ATR ή με κάποια συγκεκριμένα αεροσκάφη του τύπου, δεν κάνει το DH4 καλύτερο.
Η SkyExpress χρησιμοποιεί τον ίδιο τύπο. Έχουν παρόμοια θέματα;

ώχ, μόλις παρατήρησα ότι το OBP επιστρέφει Αθήνα. Τώρα βρήκες βρε πουλάκι μου :mrgreen:


1675784769841.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: SGM
Ε εντάξει, χωρίς να είμαι μηχανικός, υπάρχει και η διαφορά πως τα ATR72 της GQ με εξαίρεση τα NIV και SEV είναι νεότατα (<3 έτη) ενώ της ΟΑ ξεπερνάνε τη δεκαετία. Αυτές τις τσιγγουνιές μάλλον πληρώσουν στην ΟΑ3 (φαντάζομαι τα βρήκαν φτηνότερα απότι να παίρναν του "κουτιού").

Επίσης από τα 2 42-άρια το OAY έχει πάει MGL από τις 18/1 (με αποτέλεσμα να πετάει τα κενά το 30χρονο-σχεδόν-αθάνατο SXBIR (DH1)). Ξέρουμε αν είναι συντήρηση ή κάτι άλλο;
 
Ε εντάξει, χωρίς να είμαι μηχανικός, υπάρχει και η διαφορά πως τα ATR72 της GQ με εξαίρεση τα NIV και SEV είναι νεότατα (<3 έτη) ενώ της ΟΑ ξεπερνάνε τη δεκαετία. Αυτές τις τσιγγουνιές μάλλον πληρώσουν στην ΟΑ3 (φαντάζομαι τα βρήκαν φτηνότερα απότι να παίρναν του "κουτιού").

Επίσης από τα 2 42-άρια το OAY έχει πάει MGL από τις 18/1 (με αποτέλεσμα να πετάει τα κενά το 30χρονο-σχεδόν-αθάνατο SXBIR (DH1)). Ξέρουμε αν είναι συντήρηση ή κάτι άλλο;
Αν είναι τσιγκουνιά δεν το γνωρίζω. Το μυαλό μου πάει περισσότερο στο ότι μάζεψαν ότι υπήρχε διαθέσιμο άμεσα και σε καλή τιμή. Όπως έκαναν το phase out των DH4 δεν θα μπορούσε να γίνει πολύ διαφορετικά. Αν ήταν απλή τσιγκουνιά θα ανανέωναν τα υπάρχοντα συμβόλαια και θα τα διαπραγματεύονταν από θέση ισχύος λόγο της παλαιότητας αφού δεν πιστεύω ότι θα βρουν νέα στέγη και δεδομένου ότι είναι εκτός παραγωγής για την ώρα. Τα conversions των πληρωμάτων δεν είναι τσάμπα. Συν το ότι είναι unavailable για μεγάλο χρονικό διάστημα.
βλέπω τα classic A320 να παίζουν πολύ μπάλα την θερινή σεζόν και στο εσωτερικό. Δεν πιστεύω με αυτά τα δεδομένα θα βασιστούν στα ATR για Χίο, Σάμο κλπ. Βάλε λίγο και τα sold out, ανταγωνισμό, κάτι ότι τα classic είναι στο στόλο και το κόστος έχει πέσει …
 
Οταν λες κενα τι εννοεις???
Πετάνε στα δρομολόγια που δεν πετάει το άλλο ATR (από εδώ)

Αν είναι τσιγκουνιά δεν το γνωρίζω. Το μυαλό μου πάει περισσότερο στο ότι μάζεψαν ότι υπήρχε διαθέσιμο άμεσα και σε καλή τιμή.
Μα το ίδιο λέμε. Γιαυτό έγραψα τσιγκουνιά, χαριτολογώντας. Προφανώς δεν είναι τυχαίο πως όλα είναι >10ετίας (προερχόμενα κυρίως από τη Virgin). Γερά να ναι και θα φτάσουν τα 17-18 έτη (σαν τα "σκυλιά" ATR72 της παλιάς ΟΑ της ορθόδοξης).
 
Last edited:
Δεν πιστεύω με αυτά τα δεδομένα θα βασιστούν στα ATR για Χίο, Σάμο κλπ. Βάλε λίγο και τα sold out, ανταγωνισμό, κάτι ότι τα classic είναι στο στόλο και το κόστος έχει πέσει …
Τα βλέπω να περιορίζονται στα πρωινά δρομολόγια τα Ατάρια:p Πάντως δεν ξέρω αν πρόκειται και για θέμα "απειρίας" με αυτόν τον τύπο αεροσκάφους, μετά την πολύχρονη χρήση των DH4.
 
Ότι έχει μεγάλο μέρος πληρωμάτων που δεν έχει μεγάλη εμπειρία στον τύπο είναι γεγονός. Το να ξέρεις τα καπρίτσια του τύπου όμως δεν θα σε κάνει να παρακάμψεις τα procedures. Θα αποκτήσουν όλοι εμπειρία με μπόλικα technical και όταν τα αντικαταστήσουν θα είναι όλα καλά.:mrgreen:
 
Μιλώντας για διαδικασίες και ακροβατώντας στο off-topic, εντύπωση μου έκανε πως 5 και 6 του μήνα η ΟΑ ακύρωσε τις πτήσεις από ATH-SMI (λόγω της κακακαιρίας προφανώς) ενώ η GQ πήγε (και προσγειώθηκε) και τις δύο μέρες.
 
Θα μπορούσε να είναι το momentum, κουλτούρα ή μεμονωμένο γεγονός getthererighter. Ποιός να ξέρει :stupid:
 
Top