A -345-HGW vs B-777 LR

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Bebea gia na leme kai tou stravou to dikio kai i Airbus tora teleutea exei kanei kapia paromia.
P.X. A 340-300 kai A 340 -500 peripou idies thesis 290 - 320 3/class kai mono mikri diafora se range alla alloi kinitires.Opote gia logous oikonomias oi clasikes eteries den antexoun kai ta dio mazi ara antagonismos tou enos me to allo.
Telika kai oli i gama A-340 /300 /500/600 kapou sxedon alilokaliptete.
Nomizo oti tha prepei na stamata telika mia grami paragogis maxeri kai na parousiazete to neo montello san monadiko proion - antikatastatis
me paralages se T.O.W. kai seats gia na kalipti diafores anages ton eterion .
Poses fores kanoun oi eteries diaginismous kai exoun san epiloges p.x.
A 340-300/500 vs B 767-300/400/772/7E7 ?
Pio na proothisoun oute oi idioi oi kataskeuastes den xeroun...
 
To aeroplano pou lete einai to 340-600HGW, to opoio einai safws megalytero tou 772LR... Kai de nomizw kamia etaireia na kanei tous +50 epivates venzini, giati to na eheis anthrwpous 20++ wres kleismenous mesa se ena aeroplano einai kommati apanthrwpo...

Oson afora to 772LR, an kai ehei argisei, emena me enthousiazei gia ton idio logo pou mou aresei to 762 ER... To mellon anikei sta twins paidia, kai aporw an kai akoma i airbus shediasei quad adiakatastati tou 340....
 
Alitheun oi fimes pou diavasa oti i QF einai etimoi na paragilei A340-500HGW gia PERTH--LHR nonstop se peripou 19 hours ????
Eno ta diafora 7E7 kai 772LR exoun akoma mellon gia kati paromio :1:
 
TAKIS":2uv1jsxw said:
Bebea gia na leme kai tou stravou to dikio kai i Airbus tora teleutea exei kanei kapia paromia.
P.X. A 340-300 kai A 340 -500 peripou idies thesis 290 - 320 3/class kai mono mikri diafora se range alla alloi kinitires.Opote gia logous oikonomias oi clasikes eteries den antexoun kai ta dio mazi ara antagonismos tou enos me to allo.
Telika kai oli i gama A-340 /300 /500/600 kapou sxedon alilokaliptete.

Ίδιες θέσεις, ναί, σαφώς διαφορετική αποστολή όμως μεταξύ του 343 και του 345, και εντελώς διαφορετικά οικονομικά δεδομένα. Το 345 είναι ένα niche αεροσκάφος για ultra-long segments, και σε καμμία περίπτωση δεν είναι αντικαταστάτης του 343. Τα οικονομικά δεδομένα του ΑΦ πλησιάζουν αυτά του 346, με 20% λιγότερες θέσεις, άρα με 20% ακριβότερο κόστος ανά θέση. Έτσι μόνο σε ειδικές διαδρομές (non-stop SFO-SIN), εκεί που ακόμα και ένα 343 ή ένα 346 θα χρειαστεί σταθμό, έτσι ώστε με 183 Business Class να μπορέσει το yield να εξισορροπήσει το κόστος.

Το 346 με 350-380 επιβάτες στοχεύει σε αγορές που εξυπηρετούνται από το 'κλασσικό' 742 και το νέο 773.

Το 343 με 270-300 επιβάτες στοχεύει σε γραμμές τύπου JFK-ATH, JNB-ATH.
 
Ola kala alla h Boeing ebgale to 777-300 ER .Teleytaia ebgale kai to Boeing 767-400 :lol: .Mhn mou pei kaneis oti diaferoun kai poly ta dyo ayta aeroplana!
 
[Ίδιες θέσεις, ναί, σαφώς διαφορετική αποστολή όμως μεταξύ του 343 και του 345, και εντελώς διαφορετικά οικονομικά δεδομένα. Το 345 είναι ένα niche αεροσκάφος για ultra-long segments, και σε καμμία περίπτωση δεν είναι αντικαταστάτης του 343. Τα οικονομικά δεδομένα του ΑΦ πλησιάζουν αυτά του 346, με 20% λιγότερες θέσεις, άρα με 20% ακριβότερο κόστος ανά θέση. Έτσι μόνο σε ειδικές διαδρομές (non-stop SFO-SIN), εκεί που ακόμα και ένα 343 ή ένα 346 θα χρειαστεί σταθμό, έτσι ώστε με 183 Business Class να μπορέσει το yield να εξισορροπήσει το κόστος.

Το 346 με 350-380 επιβάτες στοχεύει σε αγορές που εξυπηρετούνται από το 'κλασσικό' 742 και το νέο 773.

Το 343 με 270-300 επιβάτες στοχεύει σε γραμμές τύπου JFK-ATH, JNB-ATH.[/quote]

Ekei pou thelo na katalixo file mou einai oti mallon iparxei enas poli entonos antagonismos gia to prestige anamesa se BOEING kai AIRBUS me apotelesma mia iperprosfora se polla paromia a/c kai den xero pia an mporoun ola auta ta modela na einai kerdofora se paragogi.
Giati poses eteries mporoun na kanoun toso very long haul me 180-210 bussines epibates gia 16-18 ores einai den einai kamia 20aria kai poses paragellies na dothoun gia A345/777LR/7E7 LR kamia 300aria ?
Kerdizoun etsi oi kataskeuastes? Kai sto telos tha ta blepeis se grammes DXB-LHR , TLV-JFK pou den einai kai i akribis apostoli tous.
 
goldfish":12b34tff said:
Ola kala alla h Boeing ebgale to 777-300 ER .Teleytaia ebgale kai to Boeing 767-400 :lol: .Mhn mou pei kaneis oti diaferoun kai poly ta dyo ayta aeroplana!

E, θα σου το πώ, δεν κρατιέμαι...
 
TAKIS":1listsmr said:
Ekei pou thelo na katalixo file mou einai oti mallon iparxei enas poli entonos antagonismos gia to prestige anamesa se BOEING kai AIRBUS me apotelesma mia iperprosfora se polla paromia a/c kai den xero pia an mporoun ola auta ta modela na einai kerdofora se paragogi.
Giati poses eteries mporoun na kanoun toso very long haul me 180-210 bussines epibates gia 16-18 ores einai den einai kamia 20aria kai poses paragellies na dothoun gia A345/777LR/7E7 LR kamia 300aria ?
Kerdizoun etsi oi kataskeuastes? Kai sto telos tha ta blepeis se grammes DXB-LHR , TLV-JFK pou den einai kai i akribis apostoli tous.

Συμφωνώ με τη μειωμένη μερίδα αγοράς στην οποία αυτά τα υπερ-ειδικευμένα αεροσκάφη στοχεύουν. Οστόσο η μάχη δεν είναι για το 'γόητρο'. Γίνεται για να ανοίξει ο δρόμος για τα ομόσταυλά τους μεγαλύτερης χωρητικότητας μικρότερου range.

Aν κάποιος πάρει λίγα 345 τότε θα είναι πιό πιθανό να αγοράσει αρκετά 346, και ίσως και 322. Άν κάποιος πάρει το 772LR και βάλει στο στόλο του τη μηχανή GE115, τότε είναι μάλλον σίγουρο ότι θα προτιμήσει το 773ER αντί του 346.

Stay tuned για Singapore, το επόμενο πεδίο σύγκρουσης Α & Β. Άραγε η ιστορία θα επαναληφθεί ή θα έχουμε A comeback?
 
george_a":2oc5kt51 said:
[

Stay tuned για Singapore, το επόμενο πεδίο σύγκρουσης Α & Β. Άραγε η ιστορία θα επαναληφθεί ή θα έχουμε A comeback?

Nomizo oti i SQ einai xaraktiristiko paradeigma eterias pou kanei iperkatanalosi a/c pou meta den xero giati den tis kanoun i den ta thelei blepe 757/343.
Apla xei tin politeleia epidi einai world class carrier na exei poli exidikeumena a/c alla den einai polles san auti.
Thimisou tis Americanikes pou giro sto 70-80 eixan kai 732 kai DC9/30
tautoxrona kai tora ta kanoun oles one model choice i 737NG i A320 family giati den tous pernei allo.To idio kai Europi pera apo kati LH/AF pou ta pernoun pia ola gia ola i perisoteres koboun se oso pio liga ginete.
 
Top