A -345-HGW vs B-777 LR

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Exei kapoios dedomena pwlisewn - paraggekiwn - option mexri simera gia ta katw8i didima:
A343 - B772 (all version)
A345/6 - B773 (all version)
kai an einai dunaton kai ana etairia kinitirwn?

thanx
 
Για την SQ 'πέφτουν κορμιά' γιατί πολύ απλά είναι από τις λίγες εταιρείες που έχει ανεβάσει το Prestige της τόσο πολύ. Κατ' αρχήν ο χρόνος depreciation είναι από τους χαμηλότερους - είναι κάτι σαν εσωτερική πολιτική να αποσβένει τα έξοδα απόκτησης στα πέντε πρώτα της ζωής του ΑΦ, ώστε αν θέλει να μπορεί να τα αλλάζει χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της. Ο τρόπος που έχει πετύχει κερδοφορία, οι υψηλότατου επιπέδου υπηρεσίες της, κάνει όλες τις άλλες να θέλουν να της 'μοιάσουν'.
Τώρα, εκτός όλων αυτών των λόγων, η επόμενη παραγγελία έχει σημαντικότατο ενδιαφέρον γιατί:

1) Θα επιλεγεί ο διάδοχος του 744. Αν και η SQ έχει ήδη παραγγείλει το 388, (15;) και ίσως επεκτείνει την παραγγελία στο μέλλον, κάτι πρέπει να καλύψει το κενό των 400 θέσεων. Αντίμαχοι σ' αυτό το 773ER & 346HG. Ίσως περί τα 30 ΑΦ να παραγγελθούν εδώ.

2) Η επιλογή αυτή θα επηρεάσει το συμβολικό αλλά σημαντικό στόλο των 345, extra long range. Σε επιλογή των 346HG, τα 345 θα μείνουν και θα ενισχυθούν. Σε επιλογή των 773ER βλέπω σίγουρα τα 772LR, μιας και η μόνη αναστολή της SQ, ο κινητήρας GE115 έρχεται με τα 773ER.

3) Θα επιλεγεί - επιτέλους - ο διάδοχος του 310. Αν και έχουν φύγει εδώ και καιρό, ας μη ξεχνάμε ότι τα 772 ήρθαν ακριβώς όταν η SQ ήθελε να αντικαταστήσει τα 310 & MD11 (αυτά δεν πρόλαβαν κάν να έρθουν..) Τότε η Α πρότεινε 333 & 343, η δε Β το 772 & 772ER. Τελικά, σε κίνηση έκπληξη, μιας και τα 343 είχαν ήδη επιλεγεί για αντικατάσταση των MD11, έγινε η σαρωτική παραγγελία των 77 (34+43) 777, όλα ER, τα μισά σε ρόλους τοπικούς (misuse), στη θέση των 310. Οστόσο, υπάρχει σημαντική διαφορά στα μεγέθη, και η SQ θέλει κάτι μικρότερο. Θα είναι το 332-paper reduced; Θα είναι το 7Ε7?
Ο νικητής εδώ θα έχει βλέψεις για τουλάχιστο 50 ΑΦ, με το μέλλον στραμμένο στα regional δρομολόγια, εκεί που το 772 είναι πολύ βαρύ και πολύ μεγάλο.
 
captainjumbo":fh9fm2kb said:
Exei kapoios dedomena pwlisewn - paraggekiwn - option mexri simera gia ta katw8i didima:
A343 - B772 (all version)
A345/6 - B773 (all version)
kai an einai dunaton kai ana etairia kinitirwn?
thanx

Θα μου επιτρέψεις, captainjumbo να το φτιάξουμε λίγο διαφορετικά

A333 - B772 nonER

Α343 - Β772ER

A332 - B764

A345 - B772LR

A346 - B773

τί λες;
 
To
A332 - B764 to 8ewrw idi nekro didimo.

To
A333 - B772 (nonER) pali den mou ka8etai

Ta alla einai logika.
8elw omws to A343 - B772
Xreiazetai kai o sunduasmos twn kinitirwn.
 
captainjumbo":ejil7xy4 said:
Exei kapoios dedomena pwlisewn - paraggekiwn - option mexri simera gia ta katw8i didima:
A343 - B772 (all version)
A345/6 - B773 (all version)
kai an einai dunaton kai ana etairia kinitirwn?

thanx

:arrow: A340-200/300: 244 orders, 234 deliveries, 232 in operation
:arrow: A340-500: 22 orders, 9 deliveries and in operation
:arrow: A340-600: 84 orders, 31 deliveries and in operation

:arrow: B777-200: 91 orders, 82 deliveries
:arrow: B777-200ER: 402 orders, 337 deliveries,
:arrow: B777-200LR: 5 orders, 0 deliveries,
:arrow: B777-300: 64 orders, 54 deliveries,
:arrow: B777-300ER: 71 orders, 1 deliveries

Όσον αφορά κινητήρες για τα 777, δες εδώ
 
A 330-300: 212 orders
B 777-200 91 orders

A 330-200: 261 orders
B767-400: 37 orders

A340-200/300: 244 orders
B777-200ER: 402 orders

A340-500: 22 orders
B777-200LR: 5 orders

A340-600: 84 orders
B777-300: 64+71 orders
 
Ποιος εχει παραγείλει το 772LR??
 
nomizo i PIA kai kapia alli, sorry ksehasa pia eteria akoma
 
:arrow: 3 η EVA Air
:arrow: 2 η Pakistan Int'l Airlines[/quote]

Foveres paragelies den prollabeni , mou thimizei Dassault Mercure me
10 x Air Inter momaxa , i kano lathos?
Oti bgazei apo ta 772/772ER ta xanei apo to LR. I kano lathos ?Poso einai to kostos anaptixis tou LR kai an se 10 xronia kanei 100 orders me to zori tha bgalei tipota i mono gia na leme oti to bgalame ?
 
Top