Για την SQ 'πέφτουν κορμιά' γιατί πολύ απλά είναι από τις λίγες εταιρείες που έχει ανεβάσει το Prestige της τόσο πολύ. Κατ' αρχήν ο χρόνος depreciation είναι από τους χαμηλότερους - είναι κάτι σαν εσωτερική πολιτική να αποσβένει τα έξοδα απόκτησης στα πέντε πρώτα της ζωής του ΑΦ, ώστε αν θέλει να μπορεί να τα αλλάζει χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της. Ο τρόπος που έχει πετύχει κερδοφορία, οι υψηλότατου επιπέδου υπηρεσίες της, κάνει όλες τις άλλες να θέλουν να της 'μοιάσουν'.
Τώρα, εκτός όλων αυτών των λόγων, η επόμενη παραγγελία έχει
σημαντικότατο ενδιαφέρον γιατί:
1) Θα επιλεγεί ο διάδοχος του 744. Αν και η SQ έχει ήδη παραγγείλει το 388, (15

και ίσως επεκτείνει την παραγγελία στο μέλλον, κάτι πρέπει να καλύψει το κενό των 400 θέσεων. Αντίμαχοι σ' αυτό το 773ER & 346HG. Ίσως περί τα 30 ΑΦ να παραγγελθούν εδώ.
2) Η επιλογή αυτή θα επηρεάσει το συμβολικό αλλά σημαντικό στόλο των 345, extra long range. Σε επιλογή των 346HG, τα 345 θα μείνουν και θα ενισχυθούν. Σε επιλογή των 773ER βλέπω σίγουρα τα 772LR, μιας και η μόνη αναστολή της SQ, ο κινητήρας GE115 έρχεται με τα 773ER.
3) Θα επιλεγεί - επιτέλους - ο διάδοχος του 310. Αν και έχουν φύγει εδώ και καιρό, ας μη ξεχνάμε ότι τα 772 ήρθαν ακριβώς όταν η SQ ήθελε να αντικαταστήσει τα 310 & MD11 (αυτά δεν πρόλαβαν κάν να έρθουν..) Τότε η Α πρότεινε 333 & 343, η δε Β το 772 & 772ER. Τελικά, σε κίνηση έκπληξη, μιας και τα 343 είχαν ήδη επιλεγεί για αντικατάσταση των MD11, έγινε η σαρωτική παραγγελία των 77 (34+43) 777, όλα ER, τα μισά σε ρόλους τοπικούς (misuse), στη θέση των 310. Οστόσο, υπάρχει σημαντική διαφορά στα μεγέθη, και η SQ θέλει κάτι μικρότερο. Θα είναι το 332-paper reduced; Θα είναι το 7Ε7?
Ο νικητής εδώ θα έχει βλέψεις για τουλάχιστο 50 ΑΦ, με το μέλλον στραμμένο στα regional δρομολόγια, εκεί που το 772 είναι πολύ βαρύ και πολύ μεγάλο.